Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mag Rodyti pranešimą
    , prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?)
    Jau senai įgulos nepriskirtos prie lėktuvų, netgi pilotai tarpusavyje nebūtinai suporuoti.

    -

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
      Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.

      Vieni retesnių kadrų:

      Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737726405.jpg Views:	57 Size:	60,6 kB ID:	2168041

      Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737729620.jpg Views:	57 Size:	177,8 kB ID:	2168042

      Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737736426.jpg Views:	57 Size:	162,6 kB ID:	2168043
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.30, 17:44.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Labai siūlau pažiūrėti šį video - naktis, debesuota, cargo, jokios panikos iš įgulos, net tas pats pokrypis prieš sudūžtant, kažkaip daug panašių detalių:

        Paskutinis taisė digital; 2024.12.02, 17:23. Priežastis: [YOUTUBE]GFjXfHo1oe8[/YOUTUBE]
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
          Sėdėjo už pilotų, kabinoje, kitur nėra vietos. Galėjo ką nors matyt, arba ne.

          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.
          Greičiau kokie pakaitiniai ar namo grįžtantys pilotai.

          Comment


            Truputis nepatikrintos informacijos:

            Comment


              Tas stūmoklis gal grįžta į pradinę padėtį, jei dingsta slėgis hidraulikoje? Specialistai turėtų pakomentuoti.

              Comment


                Aiškėja viena realiausių lėktuvo katastrofos Vilniuje versijų

                Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas neatmeta versijos, kad prieš savaitę šalia Vilniaus oro uosto įvykusią lėktuvo katastrofą galėjo lemti piloto klaida. Pasak jo, tokia versija yra „labai stipri“.

                Apie tai V.Vitkauską savo tinklalaidėje „Politika“ kalbino žurnalistas Edmundas Jakilaitis.

                Šis užsiminė neoficialiai kalbėjęs su keliais pilotais – žurnalisto šaltiniai linkę manyti, kad nelaimę galima traktuoti kaip piloto klaidą, nes gali būti, kad laiku nebuvo išleisti lėktuvo užsparniai.

                Comment


                  Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
                    Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
                      Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
                      Bent jau žmonės nežūtų.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
                        Bent jau žmonės nežūtų.
                        Kompiuteriai lygiai taip pat klysta, genda, užlužta ir pan. Sėstumėte į lėktuvą, kuris neturi pilotų?

                        Tesla vehicles suffer fatal accidents at a rate that's twice the industry average, according to a new report. Tesla's vehicles have the highest fatal accident rate among all car brands in America, according to a recent iSeeCars study that analyzed data from the U.S. Fatality Analysis Reporting System (FARS)
                        Flickr

                        Comment


                          Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
                            Šiaip aplamai 737, net ir patys naujausi, yra 1960s lygio lėktuvai, kur vairai tiesiogiai jungiami kabeliais ir pan. Juose laikui bėgant buvo pridėliota visokių naujovių, bet jie niekada nebus tokio lygio automatizacijos, kaip pvz. Airbus A320, kuris 20 metų naujesnio dizaino.
                            Vien bandymai dar vienai generacijai pritempti 737 lėmė MAX avarijas - viskas kilo iš to, jog šie lėktuvai buvo sukurti miniatiūrinio diametro 1960s varikliams.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                              Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
                              737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.
                              Flickr

                              Comment


                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.
                                  Flaps 1 yra slads (sparno priekyje), teisingai pastebėta, kad tai rankiniu būdu valdoma. Aš vis dar turiu įtarimą, kad jie suprato, kur yra tik išlindę iš debesies, o naktinis nuovargis padarė savo.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.
                                    ПТН ПНХ
                                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                    Comment


                                      Parašė manometras Rodyti pranešimą
                                      Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.
                                      Tai ne jau paliksi kad pavogtų.

                                      Comment


                                        Avariją galėjo sukelti žmogiškoji klaida.

                                        Der Spiegel“ remdamasis radijo pranešimais ir ekspertų analizėmis atkūrė avariją. Orlaivio tūpimo metu kilo didelių komunikacijos problemų.

                                        Iš pradžių pilotas nesulaukė jokio atsakymo iš bokšto tūpimo metu po to, kai perdavė orlaivio šaukinį. Tik antrojo pranešimo metu ekipažas gavo atsakymą iš kontrolieriaus.

                                        Teigiama, kad dispečeris radijo ryšiu davė nurodymus, kurių pilotai iš pradžių nesuprato. Tik antrą kartą paklausus įgula suprato, kad jiems buvo duotas leidimas tūpti.

                                        Kadangi buvo teigiama, kad lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas. Tuo tarpu dispečeris paprašė įgulos persijungti į kitą radijo dažnį – ir įvyko dar viena lemtinga klaida: įgula neteisingai suprato skaičių seką, todėl ryšys tarp bokšto ir piloto nebegalėjo vykti.
                                        https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignette
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas.
                                          Straipsnis rašytas praeitą savaitę, tai tikrai ne "šaltinių šifruojančių juodos dežės įrašus duomenys". Nepamenu, kad iš viešų duomenų būtų kas padaręs tokias išvadas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X