Parašė mag
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
Vieni retesnių kadrų:
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.30, 17:44.Aviate, navigate, communicate
- 7 patinka
Comment
-
Sėdėjo už pilotų, kabinoje, kitur nėra vietos. Galėjo ką nors matyt, arba ne.Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
Greičiau kokie pakaitiniai ar namo grįžtantys pilotai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.
Comment
-
Aiškėja viena realiausių lėktuvo katastrofos Vilniuje versijų
Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas neatmeta versijos, kad prieš savaitę šalia Vilniaus oro uosto įvykusią lėktuvo katastrofą galėjo lemti piloto klaida. Pasak jo, tokia versija yra „labai stipri“.
Apie tai V.Vitkauską savo tinklalaidėje „Politika“ kalbino žurnalistas Edmundas Jakilaitis.
Šis užsiminė neoficialiai kalbėjęs su keliais pilotais – žurnalisto šaltiniai linkę manyti, kad nelaimę galima traktuoti kaip piloto klaidą, nes gali būti, kad laiku nebuvo išleisti lėktuvo užsparniai.
Comment
-
Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
Comment
-
Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
Bent jau žmonės nežūtų.
Comment
-
Kompiuteriai lygiai taip pat klysta, genda, užlužta ir pan. Sėstumėte į lėktuvą, kuris neturi pilotų?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
Bent jau žmonės nežūtų.
Tesla vehicles suffer fatal accidents at a rate that's twice the industry average, according to a new report. Tesla's vehicles have the highest fatal accident rate among all car brands in America, according to a recent iSeeCars study that analyzed data from the U.S. Fatality Analysis Reporting System (FARS)
- 2 patinka
Comment
-
Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
Comment
-
Šiaip aplamai 737, net ir patys naujausi, yra 1960s lygio lėktuvai, kur vairai tiesiogiai jungiami kabeliais ir pan. Juose laikui bėgant buvo pridėliota visokių naujovių, bet jie niekada nebus tokio lygio automatizacijos, kaip pvz. Airbus A320, kuris 20 metų naujesnio dizaino.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
Vien bandymai dar vienai generacijai pritempti 737 lėmė MAX avarijas - viskas kilo iš to, jog šie lėktuvai buvo sukurti miniatiūrinio diametro 1960s varikliams.
- 3 patinka
Comment
-
737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
Comment
-
Flaps 1 yra slads (sparno priekyje), teisingai pastebėta, kad tai rankiniu būdu valdoma. Aš vis dar turiu įtarimą, kad jie suprato, kur yra tik išlindę iš debesies, o naktinis nuovargis padarė savo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tai ne jau paliksi kad pavogtų.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo. 
Comment
-
https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignetteAvariją galėjo sukelti žmogiškoji klaida.
„Der Spiegel“ remdamasis radijo pranešimais ir ekspertų analizėmis atkūrė avariją. Orlaivio tūpimo metu kilo didelių komunikacijos problemų.
Iš pradžių pilotas nesulaukė jokio atsakymo iš bokšto tūpimo metu po to, kai perdavė orlaivio šaukinį. Tik antrojo pranešimo metu ekipažas gavo atsakymą iš kontrolieriaus.
Teigiama, kad dispečeris radijo ryšiu davė nurodymus, kurių pilotai iš pradžių nesuprato. Tik antrą kartą paklausus įgula suprato, kad jiems buvo duotas leidimas tūpti.
Kadangi buvo teigiama, kad lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas. Tuo tarpu dispečeris paprašė įgulos persijungti į kitą radijo dažnį – ir įvyko dar viena lemtinga klaida: įgula neteisingai suprato skaičių seką, todėl ryšys tarp bokšto ir piloto nebegalėjo vykti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Straipsnis rašytas praeitą savaitę, tai tikrai ne "šaltinių šifruojančių juodos dežės įrašus duomenys". Nepamenu, kad iš viešų duomenų būtų kas padaręs tokias išvadas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas.
Comment
Comment