Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Avialinijos savo flotilėje turinčios 737 MAX 9

    https://www.flightradar24.com/blog/7...abplfO36o_pSgE
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Tikrinant „Boeing 737 Max 9“ lėktuvus buvo rasta varžtų, kurie buvo nepakankamai priveržti. Patikrinimai prasidėjo po incidento, kai penktadienį nuo „Alaska Airlines“ lėktuvo iškrito užsandarinta sienelė su langu, todėl salone staiga sumažėjo slėgis, rašo BBC.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Gator

        Apibendrinu:
        1. Drąsiai gali imti - norėjau pasakyti, kad jei kuprinė minkšta, gali imti didesnę nei rašo. Patirtis iš kelių dešimčių wizz ir ryan skrydžių skaičiuojanytnuo to momento prieš kelis metus kai jie sumažino rankinio bagažo dydį.
        Daug kas pamato "small bag" ir išssigąsta, kad čia tipo tik maža "kuprinytė", kai iš tuesų drąsiai gali pasiimti didžiausią savo namuose turimą kuprinę, neskaitant jau tikrai didelių turistinių. Kurioje telpa viskas savaitės kelionei, man ir 2 sav.

        Minties esmė - dauguma, kurie skrenda su lufthansa tuo overhead bagažu be jokių problemų praeitų ir pro ryanair ir wizz reikalavimus. Atmetant jei būtų kietas lagaminėlis.
        Tai norėjau pasakyti, kad daugumai žmonių tai joks privalumas. O yra tokių, kurie galvoja, kad kažką daugiau LH gauna, bors su ta pačia kuo
        prine tiek ten, tiek ten praeitų. Tad nieko daugiau negauna.

        2. Už maždaug 20 eur wizz ir ryan gali prisidėti papildomą apie 10kg salono bagažą + ta normali mano apibūdinta kuprinė.
        ​​​​​​Ir tai jau daug geriau nei Lh siūloma 8 kg overhead + laptop.

        Kadangi už dyką gauni vos vos prasčiau (daugumai keleivių išvis jokio skirtumo, nes su ta pačia kuprine abiem atvejais praeina), o už 20 eur jau gauni daug geriau, tai sakykim imam vidurkį, kad skirtumas vertės/kainos yra 10 eurų kalbant apie bagažus.

        O dauguma atvejų bilieto kaina skiriasi daug daugiau, tai absurdiška sakyti - skrisiu su Lh už 200 vietoj ryan už 100, nes už 10 eur vertės daugiau gaunu bagažo.

        Primena kai žmonės sako - skrisiu kažkokia avialinija, nes ten maisto duoda, nevertindami, kad bilieto kaina 150 eur didesnė ir tą maistą gali arba namie pasiruošti už 3 eur, ar degalinėje nusipirkti už 7 eur, ar tam pačiam lėktuve už 20 eur.
        Bet tipo gi "nemokamai avialinijos duoda".
        Kažkoks labai jautrus reagavimas Tema gi apie aviacijos incidentus, ir taip, aš renkuosi neskraidyti MAX'ais. Suprantu, kad tikimybė kam blogam nutikti yra nykstamai maža, ji tokia buvo ir iki pirmojo groundingo. Tiesiog visa MAX istorija yra absurdiška, protu nesuvokiamu kaštų karpymu, kai galiausiai Boeing vos ne patys sertifikavo savo produktą. Tai ryšium su tuo, aš, kaip sakoma, balsuoju savo pinigine, ir neremiu šio produkto (t.y. oro linijų, kurioms cost saving svarbiau už saugumą).

        Comment


          Kuo toliau, tuo įdomiau:

          "Regarding the recent investigation into the incident where the door of an Alaska Airlines aircraft fell off, the NTSB stated, "When there is a rapid decompression, the cockpit door is designed to open. However, no one among the flight crew knew that."

          Consequently, Boeing plans to update the manual to ensure that both cabin and flight crews are informed of the procedures."

          Pasirodo nukritus slėgiui atsirado pilotų kabinos durys, tik niekas iš įgulos apie tai nežinojo.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Visa Boeingo istorija yra klasikinis pavyzdys, kaip vadybininkams mokami bonusai sutaupytų kaštų sąskaita

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Kuo toliau, tuo įdomiau:

              "Regarding the recent investigation into the incident where the door of an Alaska Airlines aircraft fell off, the NTSB stated, "When there is a rapid decompression, the cockpit door is designed to open. However, no one among the flight crew knew that."

              Consequently, Boeing plans to update the manual to ensure that both cabin and flight crews are informed of the procedures."

              Pasirodo nukritus slėgiui atsirado pilotų kabinos durys, tik niekas iš įgulos apie tai nežinojo.
              Čia toks dalykas kur pažiūrėjus į tas duris ir pamąsčius apie dvi minutes susiprastum, bet keista kad niekas taip ir nepamąstė ir neįtraukė į mokymus...

              Comment


                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Ne ta tema, čia skirta nelaimingiems atsitikimams.

                  Comment


                    „Keleiviai skraidė po saloną“: po „techninio įvykio“ lėktuve sužeista per 50 žmonių
                    Dešimtys žmonių buvo sužeisti po to, kai skrydžio iš Australijos į Naująją Zelandiją lėktuve įvyko „techninis įvykis“, sukėlęs staigų lėktuvo leidimąsi, teigia skrydžio operatorius, o liudininkai vietos žiniasklaidai pasakojo, kad keleiviai „tiesiog skraidė“ po lėktuvo saloną.
                    p.s. straipsnis neaktualus 3 juostelių treningų gerbėjams kuriems sėdėti lėktuve prisisegus yra įžeidimas
                    Paskutinis taisė digital; 2024.03.13, 10:28. Priežastis: pridėta citata
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Bet rūksta informacijos.
                      Pvz ar buvo įjungtas diržų ženklas tuo metu.
                      Taip pat rašo:
                      Jis pridūrė, kad keli keleiviai staigaus kritimo metu nebuvo prisisegę saugos diržų.

                      Nors sužeista 50. Na galima gaunasi, kad keli skraidė neprisisegę, o dauguma sužeistų menkiau sužeisti, nes buvo prisisegę, bet galėtų aiškiau komunikuot.

                      Comment


                        Apskritai rekomenduojama viso skrydžio metu sėdėti prisisegus. Nu bet kadangi neprivaloma..

                        Comment


                          Teoriškai vienas neprisisegęs gali sužaloti save ir dar keletą prisisegusių keleivių.

                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Bet rūksta informacijos.
                          Pvz ar buvo įjungtas diržų ženklas tuo metu.
                          Taip pat rašo:
                          Jis pridūrė, kad keli keleiviai staigaus kritimo metu nebuvo prisisegę saugos diržų.

                          Nors sužeista 50. Na galima gaunasi, kad keli skraidė neprisisegę, o dauguma sužeistų menkiau sužeisti, nes buvo prisisegę, bet galėtų aiškiau komunikuot.

                          Comment


                            Parašė wrm Rodyti pranešimą
                            Apskritai rekomenduojama viso skrydžio metu sėdėti prisisegus. Nu bet kadangi neprivaloma..
                            Aš irgi nesuprantu, aš pvz nejaučiu nė menkiausio diskomforto prisisegus. Plius dar ir "darbo" sutaupai, kad nereikia papildomai atseginėt priseginėt kaskart pagal lemputę.

                            Comment


                              Ar turite kas prieigą ir svarbiau ar yra ten iš viso kas nors tokio įdomiau:
                              Mįslė dėl pavojingo incidento Vilniaus oro uoste: aiškėja daugiau detalių https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liu-56-2218326
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Ar turite kas prieigą ir svarbiau ar yra ten iš viso kas nors tokio įdomiau:
                                Mįslė dėl pavojingo incidento Vilniaus oro uoste: aiškėja daugiau detalių https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liu-56-2218326
                                Incidento priežastis techninė, pilotai atliko darbą profesionaliai ir grįžo į pilotavimą pasak įmonės atstovės.
                                Incidento tyrimas gali trukti dar iki metų, pasak Teisingumo ministerijos.

                                Šiaip neleidžia kopijuoti straipsnio, bet neatrodo, kad kažkas labai būtų išsamiai.

                                Comment


                                  Pakraupę „Boeing“ keleiviai stebėjo, kaip atplyšta lėktuvo dalis https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eri-57-2220926
                                  Nelaimė „Southwest Airlines“ Boeing FAA pareiškime teigiama, kad „Southwest Airlines“ 3695 reiso lėktuvas „Boeing 737-800“ grįžo į Denverio tarptautinį oro uostą „po to, kai įgula pranešė, kad pakilimo metu nukrito variklio gaubtas ir atsitrenkė į užsparnį“.
                                  Teksaso generalinis prokuroras Kenas Paxtonas praėjusį mėnesį pradėjo „Boeing“ tiekėjos „Spirit AeroSystems“ tyrimą dėl pasikartojančių problemų, susijusių su kai kuriomis dalimis, kurias ji tiekia JAV aviacijos milžinei. „Spirit AeroSystems“ gamina lėktuvų fiuzeliažus ir kitas dideles lėktuvų dalis, taip pat ir lėktuvams „Boeing 737“.
                                  K.Paxtono pranešimas pasirodė praėjus vos kelioms dienoms po to, kai „Boeing“ pranešė, kad bendrovę palieka kai kurie vadovai, įskaitant generalinį direktorių Dave'ą Calhouną.
                                  https://www.instagram.com/reel/C4l_j5up8q8/
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2024.04.08, 18:19.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment

                                  Working...
                                  X