Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    As nelbai suvokiu apie kokia privatizacija oro uosto tu cia sneki? Is kelus oro uosta is Vilniaus zeme, o ne pats oro uostasbutu privatizuotas, tai reiskia, kad jis veiklos nevykdytu ir vietoj jo butu statomas kitkas, kas yra naudingiau miestui.
    Jei būtų nuspręsta statyti naują oro uostą, seną reikėtų parduoti. Ar senasis būtų nugriautas ir ten pastatytos gamyklos/daugiabučiai, ar toliau vystytų savo veiklą - čia jau priklausytų nuo pirkėjo. Bet aš manau, kad atsirastų tokių pirkėjų, kurie norėtų toliau oro uosto veiklą vykdyti, ta pati 'Avia Solution Group' turi patirties vystant ir valdant oro uostus. Tokiems investuotojams nusipirkti oro uostą su jau išvystyta infrastruktūra spėju apsimokėtų daug labiau, nei tiems, kurie nusipirkę beveik viską nugriautų. O konkurencinę kovą Kaišiadorių oro uostas prieš Vilniaus oro uostą pralaimėtų, nes laisvos rinkos sąlygomis Vilniaus oro uostas dėl savo lokacijos turi daug daugiau privalumų. Ir tada kyla natūralus klausimas - kam reikia išleisti šimtus milijonų tokiam oro uostui, kuris neatlaikytų konkurencinės kovos prieš senąjį, net jeigu tas senasis nebūtų modernizuotas.

    Antra, pagal tavo grafika garsas nera sumazejas 65%, o planuojama, kad jis sumazes 65% 2050m. nuo 2000m. lygmens. Analogija tavo su rysiu irgi keista, visiskai nesusijusi su oro uostais.
    Naujų lėktuvų skleidžiamas garsas yra sumažėjęs ne 65%, o 83%, jei imam laikotarpį nuo 1960-ųjų iki dabar, bent jau pagal šį šaltinį:



    Bet aš pateikiau grafiką apie tai, kas jis ir toliau mažės, kol galiausiai, atsiradus elektriniams lėktuvams, jis išvis išnyks. Man rodos mes vertindami lėktuvų skleidžiamą garsą pora dešimtmečių atsiliekame ir tai normalu, nes eilinis žmogus savo akimis nelabai mato to progreso, kuris vyksta, bet realybė tokia, kad pvz. būnant Paupio ar Palaujos rajonuose, kurie yra po lėktuvų leidimosi trakejtorija, tai nors lėktuvai ten jau pakankamai žemai skrenda, bet nesigirdi jokio garso, o tai paskutinis jų kelyje į oro uostą daugiabučių rajonas. ir nuosavų gyvenamųjų namų palyginti yra ne tiek jau daug, kurie tą lėktuvų skleidžiamą garsą realiai girdi, dar mažiau tų, kurie jį girdi garsiai ir čia reikia turėti omeny, kad pas mus skrendantys lėktuvai spėju yra ~20 metų amžiaus. Jeigu garsas yra problema - tada reikia svarstyti ar neiškėlus geležinkelio stoties į kokius Kaišiadorius, nes traukinių garso tarša mieste yra ne mažėsnė, o tikriausiai ir didesnė, o jie ne tik garsą, bet ir vibracijas skleidžia.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2023.07.28, 13:53.

    Comment


      Didžiulio oro uosto tarp Kauno ir Vilniaus vizijai padėtas galutinis taškas – iš Kaišiadorių lėktuvai nekils
      Prieš kelerius metus valstybės lygiu pradėta svarstyti galimybė Lietuvai turėti naują didžiulį oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno. Ši idėja atvėso per pandemiją, o pirmadienį pristatyti 250 mln. eurų investicijų į esamus oro uostus planai net 30 metų į priekį šioje istorijoje padėjo galutinį konkretų tašką. Anksčiau 1800 ha teritoriją potencialiam projektui rezervavusi Kaišiadorių savivaldybė 15min nurodė, kad ji valdžios planuose nebefigūruoja jau kuris laikas, o sklypų savininkai gali būti ramūs.

      Comment


        Pagaliau mirė ta nesąmonė

        Comment


          Bent jau uždirbo konsultantai kurdami naujo oro uosto vizijas ir galimybių studijas

          Comment


            Labai gaila, manau, kad tai buvo gera idėja. Na, bet jau viskas išdiskutuota ta tema, tai leiskim jai numirti

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Bent jau uždirbo konsultantai kurdami naujo oro uosto vizijas ir galimybių studijas
              Visokie Narkevič ir jų padėdėjai taip pat, kurie labai stūmė šitą absurdišką projektą.
              Flickr

              Comment

              Working...
              X