Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Pigių skrydžių bendrovėms taip, bet pvz. Emirates vien į Londoną iš Dubajaus kasdien 6 reisai pirmyn ir atgal su A380, tai jei skraidytų su dvigubai mažesiniais lėktuvais, stipriai išaugtų kuro sąnaudos, personalo (pilotai), nusileidimo laikams ir pan. Taip pat tradicinių oro bendrovių, kurios subsidijuojamos valstybės, tikslas nėra maksimalus pelnas, todėl ir skraido su lėktuvais, kuriuose lieka daugiau tuščių vietų, kad per pikus jų nepritrūktų.
-
Emirates valstybinė bendrovė, tai, matyt, galėjo sau leisti rizikuoti investuoti į tokį kiekį Airbus 380. Paskutinius porą metų niekas to modelio išvis neužsakė ir jei Emirates neužsakinės jų daugiau, tai gamyba išvis bus nutraukta. Bendrovėms jis tiesiog per didelis, per rizikingas ir per daug neefektyvus. Konkurentų milžinui Boeing 787 sekasi daug geriau dėl paprastos priežasties - jis mažesnis. Be to, gali leistis daugelyje oro uostų, kai A380 tik specialiai pritaikytuose. Patiems keleiviams irgi jokios naudos, kad į lėktuvą telpa virš 500 keleivių.
Comment
-
Nieko ypatingai naujo tame nėra. Iki 10000 km :Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBe to, mažo korpuso lėktuvai tiek patobulėję, kad jie darosi tinkami vis ilgesniems skrydžiams.

Comment
-
Šiaip jau tai šiek tiek kitokios klasės, bet vis vien "narrow body". IL-62 buvo atsakas į B-707. Pastarojo range'as 6000-9000 km.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAišku, Boeing iki Ilyushino toli
. Ankstyvesnieji 737 modeliai galėdavo įveikti tik 3-5 tūkst. km.
Comment
-
Istorija sukasi ratu
. Boeing 707 nunyko, nes reikėjo didesnės talpos išaugus keleivių skaičiui. Tada buvo sukurtas Boeing 747. Po to talpa vėl pasidarė mažiau aktuali, kurti naujas 747 modifikacijas neliko prasmės ir buvo sukurtas mažesnis 787 Dreamliner. Yra dar ir populiarus milžinas Boeing 777, bet jo užsakymų irgi mažėja.
Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.18, 16:24.
Comment
-
Taip jis kurtas- masei, bet antrinės rinkos neturi, nebent Turkish sugalvos, vis dėl to pirkti juos iš Emirates.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIstorija sukasi ratu
. Boeing 707 nunyko, nes reikėjo didesnės talpos išaugus keleivių skaičiui. Tada buvo sukurtas Boeing 747. Po to talpa vėl pasidarė mažiau aktuali, kurti naujas 747 modifikacijas neliko prasmės ir buvo sukurtas mažesnis 787 Dreamliner. Yra dar ir populiarus milžinas Boeing 777, bet jo užsakymų irgi mažėja.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Gaminti A380 ar negaminti?
Is Airbus Finally Ready To Shut Down A380 Production?
https://www.forbes.com/sites/michael.../#1f975f559c69
Realiai tai yra vienos bendrovės (Emirates) lėktuvas. Airbus nenutrauktų gamybos gavusi rimtesnį Emirates užsakymą. O Emirates pateiktų užsakymą, jei žinotų, kad tas modelis ir toliau bus gaminamas. Nes eksploatuoti nebegaminamo modelio lėktuvus nėra labai patrauklu. Tačiau kitoms bendrovėms šio lėktuvo nelabai reikia. Tai panašu, kad ir Emirates nebereikės. Be to, dar nėra gavusi visų, kuriuos yra užsakiusi anksčiau.Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.28, 09:49.
Comment
-
Rusija pareikalavo iš „airBaltic“ 20 mln. eur ir gali areštuoti lėktuvus
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76773397Rusija pateikė Latvijai oficialų prašymą suteikti teisinę pagalbą siekiant išsireikalauti daugiau nei 20 mln. eurų iš nacionalinės oro linijų bendrovės „airBaltic“.
Latvijos naujienų agentūra LETA praneša, kad Rusijos reiškiamos pretenzijos yra susijusios su šiuo metu nebemokiu banku „Investbank“, seniau priklausiusiu pagrindiniam banko „Latvijas Krājbanka“ akcininkui Vladimirui Antonovui, rašo DELFI.lv.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
„Airbus“ vėl laimi kovą su „Boeing“ dėl naujų užsakymų
Tikslių 2017 m. duomenų dar nėra, bet nuo 2003 m. Boeing daugiau užsakymų gavo tik 2006 ir 2012 m.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz537Nk1JNN„Airbus“ jau aštuntus metus iš eilės gavo daugiau užsakymų, nei pagamino lėktuvų.
Comment
-
Kol Boeing aiškinasi su Bombardier, Airbus priiminėja užsakymus
Delta Air Lines buys 100 Airbus planes, a loss for Boeing
https://www.cnbc.com/2017/12/14/delt...st-boeing.html
Comment
-
Lenkijos vyriausybė įkurė aviacijos grupę
https://www.vz.lt/transportas-logist...viacijos-grupeValstybės valdomos grupės sudėtyje bus orlaivių priežiūros įmonė LOT AMS, taip pat ir antžeminių paslaugų teikėja „LS Airport Services“. Skelbiama, kad naujosios aviacijos grupės kapitalas sudaro 1,2 mlrd. zlotų (290 mln. Eur).
Vyriausybės atstovai tvirtina, kad siekdama toliau plėtoti oro maršrutus Centrinėje ir Rytų Europoje, kompanija įsigys daugiau lėktuvų. Naujasis oro uostas visų pirma turėtų pagerinti susisiekimą su Kinija.
p.s. manau Lietuvai tai gerai. LOT didina skrydžių kiekį į Lietuvą, statys naują oro uostą varšuvoje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„Bombardier“ už 164 mln. eurų vėl rizikuoja žmonių gyvybe
https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...yvybe-4209813/
p.s. straipsnyje yra įdomios info, bet pavadinimas su turiniu nedraugaujaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Nes jie turbūt žino geriau, nei ICAO (International Civil Aviation Organization).Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Bombardier“ už 164 mln. eurų vėl rizikuoja žmonių gyvybe
https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...yvybe-4209813/
p.s. straipsnyje yra įdomios info, bet pavadinimas su turiniu nedraugaujaAviate, navigate, communicate
Comment
-
„Ryanair“ pristato naują kampaniją: klientai galės sutaupyti šimtus https://verslas.lrytas.lt/mano-pinig...s-4382295/amp/
Comment
-
„AirBaltic“ pristato maršrutą iš Rygos, kuris bus naudingas ir lietuviams
Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy
Comment
Comment