Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VIE. Wien. Schwechat
    Atskridome į Vieną pusvalandžiu anksčiau.


    Vieno oro uosto rytinis atvykimo tvarkaraštis


    Turėjome 4 valandas. Atrodė, pakaks laiko , jei ne nuvažiuoti iki miesto centro, tai neskubant pavaikščioti po oro uosto parduotuves.
    Praktikoje viskas buvo kitaip, ir bendras įspūdis iš penkių oro uostų turbūt prasčiausias.
    Taip, buvo gera kava, puikiai veikė internetas. pradžia buvo nei gera nei bloga.

    Vienos Švechato oro uostaspusantro - du kartus didesnis už Budapeštą ar Varšuvą (2018 m. aptarnauta 27 mln. keleivių).
    Jis kai kkuriose vietose nelabai susitvarko su keleivių srautais, Išplanavimas vietomis neracionalus, o apie registracijos ir patikros procedūras nelabai yra ką nors gerą pasakyti. Keleivių srautų valdymas tose siaurose vietose atrodė nekaip lyginant su Budapeštu ir net su Varšuva.

    Viena buvo tas oro uostas, kuriame geriau nedaryti persėdimų skrendant Wizzair ir turint registruotą bagažą.

    Likus gerokai laiko iki registracijos pradžios pradėjome ieškoti, kur užregistruoti bagažą
    Dar kartą susidūrėme su WizzAir kaštų taupyumo perlenkimais. Wizz bagažo terminalas nugrūstas kažkur į pakraštį už rekonstruojamo pastato ir dar kitoje gatvės pusėje. Tokių bagažą registruojančių oro uosto darbuotojų iki šiol niekur neteko matyti. Praeina du-trys žmonės, po to darbuotojui dėl kažkokios problemos kyla klausimų. Jam atbėga padėti du-trys kolegos (kaip pas mus parduotuvės kasos praktikantas "Maryte, o koks pistacijų kodas?"). Trys eilės stovi. Praeina dar pora žmonių, vėl kitam kyla klausimų ("Aksana, a koks slyvinių pamidorų kodas?"). Ir vėl trys eilės stovi. Ir taip viskas kartojasi virš pusvalandžio. Tai aviakompanijai personalą kažkas turbūt parūpino iš vienos tolimos šalies. Taupymas yra taupymas, tačiau aviakompanija galėjo bent kažkiek investuoti į darbuotojų kvalifikaciją.

    Saugumo patikra išdėstyta gana keistai - jau po Duty Free.
    Saugumo patikra lėta ir chaotiška. Tempas kaip kokiame kurorto oro uoste kur vienu metu išskrenda 9 lėktuvai o veikia tik vienas patikros postas.
    Vienoje, aišku veikė kelios saugumo laktos. Prie šioje pasaulio dalyje neįprasto lėtumo prisidėjo perteklinis pedantiškumas. Viskas kas galėjo užkliūti, buvo iš anksto priduota į bagažą. Saugumo patikra griežtesnė nei baltarusiškose Pryvalkos ar Kamiannyj Loh muitinėse. Jų radarams užkliuvo lauktuvės. Reikėjo išversti pusę rankinio bagažo, kol jie surado kas kėlė įtarimus.

    Praėjus austrišką saugumo patikrą Duty Free patogumai buvo jau mažesnių pajėgumų .
    Tiesą sakant, po to stovėjimo eilėse jau nieko nesinorėjo.

    Kažkur skaičiau, kad Wizz praplėtė savo Vienos bazę, todėl per ją galima bus rasti įdomių naujų jungčių.
    Nuo spalio iš Vilniaus į Vieną pradės skraidyti Ryanair. Bus įdomu palyginti įspūdžius apie oro uostą.
    Tik iš ten grįžtant verta pasilikti daugiau laiko oro uostui.

    VIE Wien - WAW Warszawa
    Į lektuvą buvo rankovė; nuotrakų nėra.
    Šiame reise, kaip ir iš Varšuvos, vėl buvo didesnis lėktuvas A321.

    Jau WAW Varšuva. Chopino oro uostas
    Čia jau viskas gerai pažįstama.
    Prisiminiau smulkmeną, kad Varšuvos oro uoste WiFi yra nemokamas, bet reikia registruotis, kas kažkiek laiko WiFi dingsta ir reikia iš naujo prisijungti.







    Ačiū už dėmesį

    Comment


      Kopenhaga - Liuksemburgas

      Skrydžio trukmė: 1h 30 min.
      Lektuvas: Bombardier Dash 8.
      Maršrutias: CPH-LUX



      Reisas vykdomas Luxair lėktuvu, kuris anksti atskrenda iš Liuksemburgo susirinkti kelių danų ir visų kitų atskridusių su SAS.



      Vietos kojoms nėra per daug.



      Lėktuvas pustuštis. Iš visų reisų, kuriais teko skristi, tai pastebėjau, jog lėktuvai užsipildo tik ketvirtadienio ir penktadienio vakarais, skrendant atgal į Kopenhagą.





      Vos pakylus pradedamas servisas.



      Nieko ypatingo, bet nespėjus papusryčiaut, visai ok.





      Welcome to Luxembourg:





      Atstumas iki centro vos 7 km. taksi kaina apie 40 eurų.
      Man tiesą pasakius Liuksemburgas paliko labai slogų įspūdį. Eilinis klinkerinis prancūziškas provincijos miestelis. Dominuojanti populiacija- ES klerkai, vyresnio amžiaus ir dažniausiai iš Prancūzijos ir Belgijos(dėl kalbos). Kas keisčiausia be galo daug portugalų aptarnavimo srityje: taksistai, viešbučių, oro uosto, barų personalas - pasirodo net 20% populiacijos yra portugalai. Portugalijai įstojus į ES, tai tapo populiariausia imigracine kryptimi.

      Tad keletas kadrų iš senamiesčio, kurį visą apeiti galima per 2 valandas.









      Brangus miestelis, kuris savaitgaliais ir vakarais yra tuščias ir nuobodus.







      Kelionės atgal turinys labai panašus, tik, keletas pastebėjimų apie oro uostą: registracija perkrauta, lygiai taip pat, kaip ir keleivių patikra - susigaišta be galo daug laiko. Vis dėl to didžioji dalis prancūzų, vokiečių ir belgų namo važiuoja traukiniais.

      Pats oro uostas tuščias ir nuobodus.









      Ir vakarienė.



      Kryptis, kurios neverta įtraukti į maršrutus. Oro linijos pranoksta miestą ir šalį.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.27, 19:04.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
          Na kuo mažiau veiklos keliautojams, tuo jis nuobodesnis.

          Dvi kavinės, 10 kv.m. Duty-free, o visa kita laukimo salės, net TV nėra. Plius salės yra tikrai toli nuo pagrindiniame pastate esančių "pramogų zonos".
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
            Victoria's Secret krautuvė įeina 100%
            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Dar vienas regioninis vežėjas, kurio paslaugomis teko naudotis šį rudenį, Air ALSIE – danų čarteris vykdantis vietinius skrydžius. Skraido tik viena kryptimi iš Kopenhagos į Søndeborg (pietvakarių Danija).

              Ir šitas maršrutas neegzistuotų, jei ne vietinė įmonė Danfoss, kuri skraidina savo darbuotojus kasdieną į Kopenhagą ir atgal. Tuo pačiu dalį bilietų yra parduodami ir tretiems asmenims, kurie nėra susiję su Danfoss, o tiesiog keliauja į Kopenhagą ar Søndeborg.

              Kompanija skrydžius vykdo dviem ATR 72 lėktuvais, 11 metų amžiaus. Abu perimti iš AZAL Azerbaijan Airlines, prieš 6 metus.
              Skrydžio trukmė: 35 min.
              Lektuvas: ATR 72
              Maršrutias: CPH-SGD



              Vartai, tikrai toli, tikrame CPH oro uosto “užkampyje”



              ]Atvykus prie vartų, lėktuvas jau stovėjo, mano nuomone, be galo graži juoda matinė spalva.



              Į ATR lėktuvus, kaip visada laipinama pro galines duris. Įdomu, kad tuose lėktuvuose, kuriuose yra verslo klasė, ji būna lėktuvo gale.





              Sėstis galima, kur nori, vietos nėra suzymetos ant bilietų. Vietos kojoms be galo daug, nieko keisto.. privatus lėktuvas, skirtas “saviem”.







              „Safety on board“ kortelė



              Vaizdas vos pakilus iš Kopenhagos.



              Vos atsiplėšus prasidėjo servisas.



              Kava su pienu + šokoladas



              Keletas kadrų virš Danijos



              Nepaisant didelės turbulencijos ir keleto gūsių artėjant tako link nusileidome Søndeborg. 1797 metrų nusileidimo takas.



              Be galo "dideli" terminalas


              Juodasis Air Alsie



              Ir 4 bakrutavusios Jet Airways ATR72 lėktuvai, atkeliavę iš Indijos. Viena jų b738, visai nesenai teko matyti Varšuvoje skraidant už LOT.



              Keletas nuotraukų iš Søndeborg, miestelio viduryje stovi 20+ aukštų dangoraižis. Kuriame 16 aukštas yra savivaldybės ir įrengtas, kaip savivaldybės gyventojams skirta apžvalgos aikštelė.











              Keliaujant atgal, didysis oro uostas.




              Juokingiausia, kad tas pats žmogus atidaro oro uostą, tave įregistruoja, atlieką saugos patikrą ir atidaro vartus į lėktuvą.



              Mažasis Alsie perone.




              Lėktuve nėra vykdoma jokia komercinė veikla, viskas, kas paminėta meniu, nėra apmokęstinta



              Bei pusryčių bandelė

              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.03, 12:23.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Labai įdomus reportažas iš nekasdienės krypties. Ačiū!
                Įdomumo dėlei pažiūrėjau, kiek kainuoja RT po savaitės – populiariausiais laikais €280. Geras yield'as

                Comment


                  Bandysiu neuzilgo padaryt reportaza is vasaros keliones i Kinija,gal bus idomu pasiziuret

                  Comment


                    Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
                    Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
                    O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
                      Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
                      O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
                      Nežinau, kaip jie rotuoja, bet faktas, kad pirmyn ir atgal kasdien keliauja nemažai darbuotojų.

                      Danfoss(tarp kitko aktyviai veikianti ir Lietuvoje) yra viena didžiausių bendrovių įsikūrusi šalia to miestelio. Gerų specialistų rasti sunku, tad skraidinasi iš Kopenhagos.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. I dalis

                        Dar vienas, bet turbūt kol kas paskutinis reportažas iš Kopenhagos.

                        Skrydžio trukmė: 6 val.
                        Lektuvas: A380-800
                        Maršrutias: CPH-DXB



                        Kelionė ilga, lengvas apsipirkimas, kad laukiant vieno ar kito lėktuvo laikas neprailgtų.



                        Ir štai karalienė - a380. Keleiviai absoliutus miksas, nuo arabų iki pakistaniečių, nuo danų, amerikiečių iki indų ir kinų.



                        Laipinimas be galo sklandus, tad ilgai - kol jau buvome lėktuve.





                        Štai ir mano vieta, iš karto už sparno



                        Erdvės pojūtis - geras, aukštos lubos.



                        Vietos kojoms dar daugiau. O sėdint prie lango, tarp kėdės ir sienelės dar kokie papildomi 7 cm.



                        Kaip ir visada, Qatar skraido beveik identišku grafiku, kaip ir Emirates.



                        Rozetė, usb jungtis, pultelis ir ekranas.



                        Pledas ir pagalvėlė bei ausinės, kaip visada būna padėta ant kėdės, tik ausinės truputį geresnės, nei įprastai.



                        Prieš pakilimą, išdalinami ir menu.



                        Riedam tako link.





                        Galinė kamera, esanti ant uodegos.





                        Lėtai ir sunkiai įsibėgėjam ir atsiplešiam - kilti su A380 visada super jausmas.











                        Kai kurios kėdės turi net du langus.



                        Truputis "inflight entertainment".









                        Vos pakilus, įjungiamas apšvietimas bei išdalinami užkandžiai ir gėrimai.





                        Po kurio laiko atkeliauja ir pietūs.



                        Paprašius dar vyno, atneša 2013 Grenach - Syrah, nieko ypatingo, tiesiog vienas skaniausių vynų, man asmeniškai.



                        Po truputį pradeda temti.



                        Užsidega ir lubuose integruotas apšvietimas.



                        Sveiki atvykę į Dubajų.



                        Kadangi laukti daugiau, nei 10 val. iki kito skrydžio Emirates davė nakvynę, šalia oro uosto esančiame viešbutyje.



                        Rytinis vaizdas pro langą.



                        Po pusryčių, tas pats Emirates autobusiukas, kuris atvežė į viešbutį, jau laukė kelionei į DXB.



                        Viešbutį, paliekame dykumoje.



                        Ir keletas vaizdų iš DXB prieigų.




                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.10, 22:32.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Visai subjektyvi mano nuomonė iš asmeninės A380 patirties, didesnis tarpas tarp sėdynės ir lango yra blogis, nes negali ten ko nors pasidėti po galva.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
                            Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
                            O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
                            Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą

                              Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.
                              Na, tai nevisai tiesa. Kadangi skrydis tarp Sonderberg'o ir Kopenhagos yra gana trumpas, lėktuvas papraščiausiai neturi pakankamai laiko pakilti į gana didelį aukštį. Radiacijos dozė kuria žmogus gautų per vieną skrydį būtų maždaug 0.17 microSv, arba 0.00017 mSv. Pirmyn bei atgal būtų - 0.00034 mSv, padauginam šią suma x22 ir gaunam 0.0075mSv = mėnesio dozė. 0.075*12=0.09 mSv metinė dozė, kas būtų lygu krutinės X-Ray kurio dozė yra maždaug 0.10 mSv. Taigi žmogus skrendantis šiuo maršrutu visus metus gautu tokia dozę, kokia gautum darydamas vieną krutinės rentgena. Realistiškai, jeigu skritumėte per atlanta ir atgal, gautumėte maždaug tokia pačia dozę, kokia žmogus gautų skraidantis visus metus tarp 2 minėtų Danijos miestų.

                              Sonderbergas-Kopenhaga
                              Click image for larger version

Name:	EKSB-EKCH.jpg
Views:	132
Size:	43,0 kB
ID:	1761625
                              Dublinas-JFK (New York)
                              Click image for larger version

Name:	EIDW-KJFK.jpg
Views:	130
Size:	43,0 kB
ID:	1761626
                              Na o čia yra įvardinti radiacijos šaltiniai ir dozė mSv. Kaip matom nėra taip blogai.
                              Click image for larger version

Name:	Radiation Graph.jpg
Views:	130
Size:	34,3 kB
ID:	1761627

                              Comment


                                Artimesnės turbūt temos nėra:
                                Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
                                Kartais atsirasdavo netgi kurioziškų maršrutų, kurių logiką paaiškinti sunku. Pavyzdžiui, 1960 m. buvo galima nuskristi iš Alytaus į Birštoną, tarp kurių yra vos 23 kilometrai. Kelionė tekainavo 5 rublius.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Toks juokingas straipsnis. D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Artimesnės turbūt temos nėra:
                                    Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
                                    Ačiū už nuorodą.
                                    Iš įvairių temų atsirastų medžiagos "naujai temai "Lietuvos aviacijos istorija".

                                    Comment


                                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                      Toks juokingas straipsnis. D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina
                                      Kas čia juokingo? Birštonas buvo tik tarpinė stotelė pakeliui į Alytų. Tais laikais dauguma žmonių neturėjo automobilio, keliai, autobusai buvo lėti ir nepatogūs, tai nieko keisto, kad žmonės daug skraidė vidiniais skrydžiais. Galėtų ir dabar vasarą skaidyti iš Vilniaus į Palangą arba Nidą.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. II dalis


                                        Skrydžio trukmė: 5 val.
                                        Lektuvas: B777
                                        Maršrutias: DXB-RGN



                                        Iki lėktuvo atvežė autobusu, neteko dar nuo žemės žiūrėti į 777-300.



                                        Vieno aukšto lėktuvas, kuris gali gabenti daugiau negu dviejų denių 747.



                                        Standartinis paketas: pagalvė, pledas ir ausinės.





                                        Ir vietos kojoms buvo pakankamai, nors skrydis tik 5 valandos.



                                        Lėktuvo užpildymas buvo apie 60%, tad vietos kojoms buvo dar daugiau.



                                        Vaizdas pro langą į kaimyninį 777-300



                                        ICE sistema, turbūt vienintelė pasaulyje turinti, tiek filmų, serialų, dokumentikos ir muzikos.





                                        Esama padėtis ir numatoma kryptis.



                                        Prieš skrydį išdalinami menu:



                                        Dėl pustuščio lėktuvo - greitas ir lengvas atsiplėšimas.



                                        Paliekant Dubajų.







                                        Kadangi keleivių buvo nedaug, dar nepasiekus kruizinio aukščio buvo išdalinti gėrimai.



                                        Po kurių sekė pietūs.



                                        Ir desertas.



                                        Pustuštis lėktuvas, keleivių nedomino ir vietos su papildoma vieta kojoms.



                                        Artėjant Rangūno link.





                                        Medinė tualetų apdaila bei vienos žinomos įmonės losjonai ir kremai - tai turbūt sau gali leisti vos keli vežėjai(ar to tikrai reikia, klausimas kitas).





                                        Mianmaras pasitiko prastu oru.



                                        Ir prapliūpusiu dangum, virš tako.



                                        Avialinijos, kurias artimoje ateityje būtų įdomu išbandyti.



                                        Sveiki atvykę į Mianmarą.




                                        Suma sumarum: nesiremiant jokiais skaičiavimais, vertinant MEB3 vežėjus, pirmą vietą atiduočiau Qatar, antroji Emirates ir trečioji Etihad. Nieko stebuklingo, Qatar ir Emirates produktai labai panašūs, tik Qatar mastas mažesnis - tas gal prideda patogumo, kaip ir Qatar naudojami a330, dėl atskirų sėdimų vietų.

                                        Jei, kam įdomios ankstesnės apžvalgos nuorodas, rasite čia:

                                        Qatar - https://www.miestai.net/forumas/foru...09#post1263509
                                        Etihad - https://www.miestai.net/forumas/foru...Evalgos/page14
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.12.15, 22:08.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Ką turi mintyje, kad Qatar mastas mažesnis?
                                          Ir ką reiškia atskiros sėdimo vietos A330?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X