Rygos oro uosto terminalo pletra
https://citify.eu/lt/starptautiskas-...sana-vi-karta/
Rail Baltica stotele RIX
https://citify.eu/lt/rail-baltica-st...-lidosta-riga/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTas Stalino laikų šedevras yra mažytis pastatėlis ir niekaip netrukdo aplink jį pastatyti normalaus komplekso.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNiekas ir neskraidys į VNO, kol jame Stalino laikų šedevras bus saugoma vertybė.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Niekas ir neskraidys į VNO, kol jame Stalino laikų šedevras bus saugoma vertybė.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Visisku uzkampiu patapom, gerai, kad nors LOT dar skraido, tai funkcinuojam kaip koks Lenkijos second-tier miestas (alia kaip koks Lublinas ar Rzeszów)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
FRA reisas buvo orientuotas į verslo keliautojus, o verslo susitikimai vis dar nemažai vyksta nuotoliu, plius long haul keleivių srautai dar toli nuo 2019 metų, visokios Kinijos (į kurias skrisdavo su persėdimu FRA) apskirtai vis dar uždarytos.
Bet gal kiek paskubėjau skųstis, atrodo, kad nuo kovo bus daugiau skrydžių, bent patikrinus keletą datų, visur buvo 1-2 reisai. Tik, kad Lufthansos puslapyje negali visam mėnesiui ieškot, o toks vaizdas, kad į visokius skyscanner jų API ne visus skrydžius paduoda.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąAtrodo Lufthansa nuo keturių reisų VNO - FRA kasdien beliko tik po du rečiau nei kas antrą dieną. Neužmačiau jokių naujienų nuo kada čia, bet nieko gero
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atrodo Lufthansa nuo keturių reisų VNO - FRA kasdien beliko tik po du rečiau nei kas antrą dieną. Neužmačiau jokių naujienų nuo kada čia, bet nieko gero
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kitą vasarą iš Vilniaus Norwegian pasiūlys skrydžius į Kopenhagą, Ryanair į Varną.
Kaune Ryanair pasiūlys tris naunas kryptis: Baris, Bratislava, Burgas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Priminsiu, kad dar buvo aviakompanija skambiu pavadinimu Aviakompanija "Lietuva", kuri bazavosi būtent KUN.
Komentuoti:
-
O kodėl negalėtų būti keletas reisų į PLQ? Arba kitas teorinis pamastymas - ankstyvas startas iš PLQ, po kurio visi persėda Vilniuje. Iš VNO 4 "Fly LTU" lėktuvai išksrenda į Miuncheną, Paryžių, Londoną, Madridą. Vakare visi grįžta ir 23.00 vakarinis reisas į PLQ. Utopija? turbūt - bet kodėl gi ne? Ar tada bus visos Lietuvos?
Parašė VLR Rodyti pranešimąsėdi Seimo nariai iš Panevėžio, Šiaulių, Kauno ir Klaipėdos - visi jie nori valstybinio oro uosto kuo arčiau savo rinkėjų, nes visi turi po super duper LEZą, į kurį nori pritraukti dalykų. Visi jie taip pat pyksta, kad ‘viskas - Vilniui, Lietuvai - nieko’
Todėl ir esam "šiknoje", nes kiekvienas kaimas galvoja, kaip jam turėti areną, fontaną ir kišti pagalius į Nacionalinius projektus, nes tada mažiau bus pinigų asfaltui.
Čia atminčiai sužadinti, kodėl tai svarbu - buvęs FlyLAL tinklas.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2022.11.10, 18:50.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTurbūt reiktų kalbėti apie didžiąją dalį klientų, o ne "didžiąją dalį Lietuvos", tada svorio centras gerokai slenkasi link Vilniaus.
Parašė Edd Rodyti pranešimąSumažinkim mokesčius VNO iki KUN lygio kad būtų vienodos sąlygos, tada pažiūrėsim kas liks iš KUN.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Netiesa, palyginkite kiek skrydžių padaromą, kiek avialinijų skraido į KUN (kur mokesčiai net mažesni), o kiek į VNO ir tada darykite išvadas, kur kam patogiau.
Čia panašiai kaip pasakyti, kad kokį viešbutį ar restoraną Kaune atidaryti geriau nei Vilniuje argumentuojant, kad "visiems Lietuvos gyventojams patogiau bus".
Konkrečiau, kalbant apie valstybinių avialinijų sukūrimą: jos būtų finansuojamos visos Lietuvos mokesčių mokėtojų pinigais. Dabar įsivaizduojam Seime balsuojama dėl naujųjų avialinijų bazės vietos: sėdi Seimo nariai iš Panevėžio, Šiaulių, Kauno ir Klaipėdos - visi jie nori valstybinio oro uosto kuo arčiau savo rinkėjų, nes visi turi po super duper LEZą, į kurį nori pritraukti dalykų. Visi jie taip pat pyksta, kad ‘viskas - Vilniui, Lietuvai - nieko’ ir tai buvo jų išrinkimo viena iš platformų. Kas nueis ir įtikins juos, kad reikia važinėti po papildomą 100km į vieną pusę į jų pinigais finansuojamų avialinijų skrydžius, nes Vilnius yra cool? Sėkmės.Paskutinis taisė VLR; 2022.11.10, 18:30.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
didžiajai daliai Lietuvos Karmėlava yra patogesnis oro uostas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Keliems skrydžiams per savaitę?
LH, Brussels, Swiss, Austrian. Dar kokie Eurowings, su mažesniais miestais prisijungus, turėtume tikrai neblogą tinklą.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimądidžiajai daliai Lietuvos Karmėlava yra patogesnis oro uostas.
Čia panašiai kaip pasakyti, kad kokį viešbutį ar restoraną Kaune atidaryti geriau nei Vilniuje argumentuojant, kad "visiems Lietuvos gyventojams patogiau bus".Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.10, 10:51.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt reiktų kalbėti apie didžiąją dalį klientų, o ne "didžiąją dalį Lietuvos", tada svorio centras gerokai slenkasi link Vilniaus. Sumažinkim mokesčius VNO iki KUN lygio kad būtų vienodos sąlygos, tada pažiūrėsim kas liks iš KUN.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiandien išgirdau tris naujienas:
1. Grįžta Austrian
2. Norim skraidyti į LHR, nėra pinigų (tą turbūt galėtų daryti BT ir LO abejoju dėl BA)
3. Reikia savų avialinijų, nes poreikis verslui yr 13 maršrutų (atsirado MAD, bent jau ankščiau nebuvau pastebėjęs).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet taip keista, del konkurencijos, o dazniausiai ir apskritimai marsruto nebuvimo, patapome visisku aviacijos uzkampiu, tad kainos yra labai dideles. Ka visuomene sumoka dabar permokedama uz skrydzius, gerokai maziau sumoketu invedtuodama i nacionalines avialinijas, bet ziurima labai siaurai - "pajmos uz bilietus minus operacines islaidos" tad neapsimoka ir geriau daugybe pinigu isleisim per kita gala
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nesityčiokite taip iš žmonių, kurie norėtų normalaus viešojo transporto iki didžiausio šalies oro uosto. Nėra normalu, kai vienintelis būdas nusigauti iki VNO yra katorga, kai šalia
oro uosto yra geležinkelio linija, kuria puikiausiai gali važiuoti traukiniai iš Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ar kitų didžiųjų šalies miestų.
Ką jau šnekėt apie VNO.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: