HY pradeda skraidyti į Vilnių?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąHY pradeda skraidyti į Vilnių?
Į RIX skraido labai daug metų, tiksliau per RIX į New York'ą su B767. Mes tikėtina turėsime a320.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąReiškia bus skrydis iš VNO tiesiai į ir per Rusijos oro erdvę, įskaitant dronais bombarduojamą Maskvą. Puiku. Gal nenumuš rusai "netyčia"Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.05.07, 04:28.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąO kokiu maršrutu skris iš/į Vilniaus? Tiesiai per raSSija ar pro Lenkija ir Rumunija?
Šiaip Uzbekistanas nuostabi šalis, vien ko Samarkandas vertas. Kryptis gera, bet pats neskrisčiau per ru. Kaip bebūtų platesnis Vilniaus pasiekiamumas yra gerai.
O migacinė politika yra kitka, nežinau, kodėl Bangladešas ok, o Pakistanas ne, Kodėl Turkmėnistanas, Tadžikistanas ok - Afganistanas ant ribos. Arba pvz. Etiopija, Kenija, Tanzanija yra už ryškaus raudono brūkšnio.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Panašu, kad taip. Kol kas sudėta tik vasaros tvarkaraštis, turbūt kojų apšilimui, bet augant uzbekų skaičiui (turbūt daugiau yra atvykėlių tik iš UA, by ir ru) natūralu, kad atsiranda poreikis skristi namo ir tiesiogiai.
Į RIX skraido labai daug metų, tiksliau per RIX į New York'ą su B767. Mes tikėtina turėsime a320.
Paskutinis taisė Status; 2025.05.15, 00:04.
- 3 patinka
Comment
-
Čia - #aviacinisrokenrolas.
Įžvalgos. Istorijos. Naujienos.
Antru bandymu: "flydubai" ateina į Vilnių nuo gruodžio 11 dienos
Seserinė “Emirates” aviakompanija tris kartus per savaitę visus metus skraidins ne tik į Dubajų, bet ir savo bei “Emirates” jungtiniame tinkle siūlys persėdimus į 200+ krypčių.Nuo gruodžio 11 dienos tiesiogiai iš Dubajaus į Vilnių pradės skraidinti Jungtinių Arabų Emyratų aviakompanija “flydubai”. Skrydžio trukmė - 7 valandos.May 28
Seserinė “Emirates” aviakompanija tris kartus per savaitę visus metus skraidins ne tik į Dubajų, bet ir savo bei “Emirates” jungtiniame tinkle siūlys persėdimus į 200+ krypčių. Vien “flydubai” tinklą sudaro 130 krypčių.
Skrydžiai iš Vilniaus vyks į Dubajaus oro uosto 3-ąjį terminalą, kuriame vyksta visi “Emirates” skrydžiai. Skrydis turės “Emirates” kodą.
Ne paslaptis, jog “flydubai” skelbė apie ketinimus pradėti skrydžius į Baltijos šalis praėjusiais metais, tačiau dėl “Boeing 737MAX” lėktuvų gamybos vėlavimo šiuos planus atidėjo. Džiugu, jog pažadus vykdo: aviakompanija gruodžio 11 dieną pradės skrydžius į Vilnių, o gruodžio 12 dieną - į Rygą (Talino atnaujintuose planuose nėra).
“flydubai” iš Dubajaus į Vilnių skraidys naujais “Boeing 737MAX” lėktuvais, kuriame 156 ekonominės klasės ir 10 verslo klasės vietų. “flydubai” bus pirma aviakompanija Vilniuje su tikra long-haul verslo klase: “flydubai” sėdynės išsitiesia į visiškai plokščią lovą. Iki šiol tik žiemos sezonu tarp Vilniaus ir Dubajaus skraidino “airBaltic”, kuri šiuo maršrutu skraidino virš 12 tūkst. keleivių per metus. “airBaltic” tęs savo skrydžius ir šią žiemą nuo spalio mėnesio pabaigos.
Nepaisant tiesioginio skrydžio, daugiau keleivių iki šiol renkasi keliones su persėdimais, nes pernai Vilnius-Dubajus rinkos dydis buvo apie 28 tūkst. keleivių. Populiariausios jungtys per Stambulą, Rygą ir Varšuvą.
“flydubai” į Vilnių skraidys antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Aviakompanija siūlys tvarkaraštį, panašų į daugelį jų Europos krypčių - iš Dubajaus kils 17:30 min., o į Dubajų iš Lietuvos sostinės jų lėktuvai grįš jau kitos dienos rytą 8:20. Šitoks tvarkaraštis maksimaliai jungia su daugiausia krypčių per Dubajų - tikiu, jog apie pusę lėktuvuose sėdinčių keleivių gali būti jungiamieji per Dubajaus oro uostą. DXB yra antras didžiausias oro uostas pasaulyje aptarnavęs 94 mln. keleivių praėjusiais metais (pagal tarptautinius skrydžius - pirmas). Jungimo galimybės ir augantis tiesioginių keleivių srautas turėtų leisti per pirmus veiklos metus skraidinti bent 40 tūkst. keleivių.
Nagrinėjant pasiekiamumo potencialą, stebint keleivių judėjimą su “flydubai” panašaus profilio Krokuvos oro uostu, ten “flydubai” 46% visų maršruto keleivių skraidina tranzitu per Dubajų. Krypčių įvairovė yra didžiulė be stipriai dominuojančių krypčių, tačiau didžiausią jungiamąjį srautą “flydubai” Krokuva-Dubajus skraidina į Manilą, Rijadą, Maldyvus, Karačį ir Krabį.
“flydubai” yra pasiruošę investuoti į atvykstamojo turizmo į Baltijos šalis auginimą, kas yra ypatingai svarbu skrydžio sėkmei vasaros metu. “flydubai” turi sėkmės istorijų taip vystant turizmą į tokius miestus kaip Liublijana ar Poznanė, tad jų įdirbis ir žinomumas Vidurinių Rytų pasaulyje turėtų prisidėti prie turizmo į Lietuvą vystymo.
“flydubai” buvo įkurta 2008 m. ir šiai dienai savo parke turi 88 “Boeing 737” šeimos lėktuvus. Skirtingai negu “Emirates”, kuri skraido tik wide-body lėktuvais (iš esmės 777 ir A380), “flydubai” orientuojasi į mažesnes rinkas, kur “Emirates” lėktuvai yra per dideli dėl ribotos paklausos. Tiek “Emirates”, tiek “flydubai” pilnai priklauso valstybei.
“flydubai” jau ketvirta nauja aviakompanija ateinanti į Lietuvą per pastaruosius dvejus metus. Praėjusais metais su skrydžiais iš Atėnų į Vilnių startavo “Aegean Airlines”, “PLAY” su skrydžiais iš Reikjaviko, o šiemet atėjo “Israir” iš Tel Avivo. Trys iš keturių aviakompanijų vykdo ir jungiamuosius skrydžius, kas ženkliai gerina Lietuvos pasiekiamumą. O dar daugiau - visų keturių naujokių skrydžiai labai tolimi, kas rodo, jog darosi patrauklu imtis tokių rizikingų projektų.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.28, 14:50.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 10 patinka
Comment
Comment