Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    HY pradeda skraidyti į Vilnių?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      HY pradeda skraidyti į Vilnių?
      Panašu, kad taip. Kol kas sudėta tik vasaros tvarkaraštis, turbūt kojų apšilimui, bet augant uzbekų skaičiui (turbūt daugiau yra atvykėlių tik iš UA, by ir ru) natūralu, kad atsiranda poreikis skristi namo ir tiesiogiai.

      Į RIX skraido labai daug metų, tiksliau per RIX į New York'ą su B767. Mes tikėtina turėsime a320.

      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Reiškia bus skrydis iš VNO tiesiai į ir per Rusijos oro erdvę, įskaitant dronais bombarduojamą Maskvą. Puiku. Gal nenumuš rusai netyčiom
        Paskutinis taisė Wintautas; 2025.05.07, 11:48.

        Comment


          Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
          Reiškia bus skrydis iš VNO tiesiai į ir per Rusijos oro erdvę, įskaitant dronais bombarduojamą Maskvą. Puiku. Gal nenumuš rusai "netyčia"
          Tikėtina, kad taip. Bent jau į Rygą skrenda per rusiją.
          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.05.07, 04:28.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Galit mane užmėtyt kepurėm, bet šio skrydžio poreikis parodo, kad vykdom atvirų durų politiką. Jau geriau nebūtų skrydžių į visokius stanus. Nėra čia kuo džiaugtis…

            Comment


              Nuskrisk i Uzbekistana ir suprasi kaip smagu toki skrydi turet bei kad nera ko tu uzbeku bijot, tikrai nesikandzioja jie

              Comment


                O kokiu maršrutu skris iš/į Vilniaus? Tiesiai per raSSija ar pro Lenkija ir Rumunija?

                Comment


                  Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                  O kokiu maršrutu skris iš/į Vilniaus? Tiesiai per raSSija ar pro Lenkija ir Rumunija?
                  Į Ryga skraido per ru, gali būti, kad viena iš tylos priežasčių dėl krypties ankstyvo paskelbimo (bet tik teorija).

                  Šiaip Uzbekistanas nuostabi šalis, vien ko Samarkandas vertas. Kryptis gera, bet pats neskrisčiau per ru. Kaip bebūtų platesnis Vilniaus pasiekiamumas yra gerai.

                  O migacinė politika yra kitka, nežinau, kodėl Bangladešas ok, o Pakistanas ne, Kodėl Turkmėnistanas, Tadžikistanas ok - Afganistanas ant ribos. Arba pvz. Etiopija, Kenija, Tanzanija yra už ryškaus raudono brūkšnio.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Panašu, kad taip. Kol kas sudėta tik vasaros tvarkaraštis, turbūt kojų apšilimui, bet augant uzbekų skaičiui (turbūt daugiau yra atvykėlių tik iš UA, by ir ru) natūralu, kad atsiranda poreikis skristi namo ir tiesiogiai.

                    Į RIX skraido labai daug metų, tiksliau per RIX į New York'ą su B767. Mes tikėtina turėsime a320.

                    Patikslinu, Uzbekistan Airways nustojo skraidyti į Niujorką iš RIX 2017 m. Dėl to, kad gavo B787 ir galėjo skristi iš Taškento tiesiogiai, nebereikejo refuel stop RIX.
                    Paskutinis taisė Status; 2025.05.15, 00:04.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	krs.png
Views:	552
Size:	49,4 kB
ID:	2202300

                      Comment


                        Čia - #aviacinisrokenrolas.
                        Įžvalgos. Istorijos. Naujienos.
                        Antru bandymu: "flydubai" ateina į Vilnių nuo gruodžio 11 dienos
                        Seserinė “Emirates” aviakompanija tris kartus per savaitę visus metus skraidins ne tik į Dubajų, bet ir savo bei “Emirates” jungtiniame tinkle siūlys persėdimus į 200+ krypčių. Nuo gruodžio 11 dienos tiesiogiai iš Dubajaus į Vilnių pradės skraidinti Jungtinių Arabų Emyratų aviakompanija “flydubai”. Skrydžio trukmė - 7 valandos.
                        Seserinė “Emirates” aviakompanija tris kartus per savaitę visus metus skraidins ne tik į Dubajų, bet ir savo bei “Emirates” jungtiniame tinkle siūlys persėdimus į 200+ krypčių. Vien “flydubai” tinklą sudaro 130 krypčių.
                        Skrydžiai iš Vilniaus vyks į Dubajaus oro uosto 3-ąjį terminalą, kuriame vyksta visi “Emirates” skrydžiai. Skrydis turės “Emirates” kodą.
                        Ne paslaptis, jog “flydubai” skelbė apie ketinimus pradėti skrydžius į Baltijos šalis praėjusiais metais, tačiau dėl “Boeing 737MAX” lėktuvų gamybos vėlavimo šiuos planus atidėjo. Džiugu, jog pažadus vykdo: aviakompanija gruodžio 11 dieną pradės skrydžius į Vilnių, o gruodžio 12 dieną - į Rygą (Talino atnaujintuose planuose nėra).
                        “flydubai” iš Dubajaus į Vilnių skraidys naujais “Boeing 737MAX” lėktuvais, kuriame 156 ekonominės klasės ir 10 verslo klasės vietų. “flydubai” bus pirma aviakompanija Vilniuje su tikra long-haul verslo klase: “flydubai” sėdynės išsitiesia į visiškai plokščią lovą. Iki šiol tik žiemos sezonu tarp Vilniaus ir Dubajaus skraidino “airBaltic”, kuri šiuo maršrutu skraidino virš 12 tūkst. keleivių per metus. “airBaltic” tęs savo skrydžius ir šią žiemą nuo spalio mėnesio pabaigos.
                        Nepaisant tiesioginio skrydžio, daugiau keleivių iki šiol renkasi keliones su persėdimais, nes pernai Vilnius-Dubajus rinkos dydis buvo apie 28 tūkst. keleivių. Populiariausios jungtys per Stambulą, Rygą ir Varšuvą.
                        “flydubai” į Vilnių skraidys antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Aviakompanija siūlys tvarkaraštį, panašų į daugelį jų Europos krypčių - iš Dubajaus kils 17:30 min., o į Dubajų iš Lietuvos sostinės jų lėktuvai grįš jau kitos dienos rytą 8:20. Šitoks tvarkaraštis maksimaliai jungia su daugiausia krypčių per Dubajų - tikiu, jog apie pusę lėktuvuose sėdinčių keleivių gali būti jungiamieji per Dubajaus oro uostą. DXB yra antras didžiausias oro uostas pasaulyje aptarnavęs 94 mln. keleivių praėjusiais metais (pagal tarptautinius skrydžius - pirmas). Jungimo galimybės ir augantis tiesioginių keleivių srautas turėtų leisti per pirmus veiklos metus skraidinti bent 40 tūkst. keleivių.
                        Nagrinėjant pasiekiamumo potencialą, stebint keleivių judėjimą su “flydubai” panašaus profilio Krokuvos oro uostu, ten “flydubai” 46% visų maršruto keleivių skraidina tranzitu per Dubajų. Krypčių įvairovė yra didžiulė be stipriai dominuojančių krypčių, tačiau didžiausią jungiamąjį srautą “flydubai” Krokuva-Dubajus skraidina į Manilą, Rijadą, Maldyvus, Karačį ir Krabį.
                        “flydubai” yra pasiruošę investuoti į atvykstamojo turizmo į Baltijos šalis auginimą, kas yra ypatingai svarbu skrydžio sėkmei vasaros metu. “flydubai” turi sėkmės istorijų taip vystant turizmą į tokius miestus kaip Liublijana ar Poznanė, tad jų įdirbis ir žinomumas Vidurinių Rytų pasaulyje turėtų prisidėti prie turizmo į Lietuvą vystymo.
                        “flydubai” buvo įkurta 2008 m. ir šiai dienai savo parke turi 88 “Boeing 737” šeimos lėktuvus. Skirtingai negu “Emirates”, kuri skraido tik wide-body lėktuvais (iš esmės 777 ir A380), “flydubai” orientuojasi į mažesnes rinkas, kur “Emirates” lėktuvai yra per dideli dėl ribotos paklausos. Tiek “Emirates”, tiek “flydubai” pilnai priklauso valstybei.
                        “flydubai” jau ketvirta nauja aviakompanija ateinanti į Lietuvą per pastaruosius dvejus metus. Praėjusais metais su skrydžiais iš Atėnų į Vilnių startavo “Aegean Airlines”, “PLAY” su skrydžiais iš Reikjaviko, o šiemet atėjo “Israir” iš Tel Avivo. Trys iš keturių aviakompanijų vykdo ir jungiamuosius skrydžius, kas ženkliai gerina Lietuvos pasiekiamumą. O dar daugiau - visų keturių naujokių skrydžiai labai tolimi, kas rodo, jog darosi patrauklu imtis tokių rizikingų projektų.
                        Paskutinis taisė Arunasx; 2025.05.28, 14:50.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment

                        Working...
                        X