Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viskas čia aišku. Skyways nepavyko pasirašyti bendro kodo sutarties su SAS savo CPH reisui, skirtingai nuo ARN. Todėl neprirenka keleivių. Ne tiek jų dau iš taško į tašką. Matyt SAS dar negali nutraukti saitų su Air Baltic.

    Comment


      Na ir patys Skyways nei piršto nepajudino, kad geriau būtų. Kainodara, pardavimo kanalai kaip jų regioninių reisų Švedijoje, kainos kaip į naujus reisus didelės, per agentūras parduodamų bilietų apskritai nerealios. Reklamos Lietuvoje dar nemačiau. Lietuviško puslapio ar bent jau angliško be klaidų neturi.
      Po šito reisų atšaukinėjimo (jau antro beje - gi buvo ir į Amsterdamą ir Berlyną bilietų spėjusių nusipirkt) visai įvaizdis bilekoks bus.
      kaip?

      Comment


        Man įdomu, kodėl jie panaikino pvz kokį Miuncheną (ir kitu skrydžius), bet paliko Taliną. Nejau tai pelningas reisas?
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Gal Talino pigesni mokesciai, tai gal daryt proporcinga kaina kaip pvz., i Miunchena, bet del mazu mokesciu vis tiek daugiau uzdirbtu.
          Arba cia gudrus ejimas: is pradziu beveik pasitraukia sumazindami skrydziu krypciu. Pasiliko kelias kryptis ir bando Vilniu prispaust iki tiek, kad jis veliau leistu ypac zemomis kainomis skraidyt is Vilniaus. Kitaip tariant - bandymas pagasdint VNO.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Į Taliną yra (bent jau iki neseniai buvo) pakankamai verslo keleivių, o siūlymas kristi per Rygą būtų nekonkurencingas (tiek dėl galimybės nuvažiuoti mašina, tiek dėl tiesioginių Estonian Air skrydžių).
            kaip?

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Gal Talino pigesni mokesciai, tai gal daryt proporcinga kaina kaip pvz., i Miunchena, bet del mazu mokesciu vis tiek daugiau uzdirbtu.
              Arba cia gudrus ejimas: is pradziu beveik pasitraukia sumazindami skrydziu krypciu. Pasiliko kelias kryptis ir bando Vilniu prispaust iki tiek, kad jis veliau leistu ypac zemomis kainomis skraidyt is Vilniaus. Kitaip tariant - bandymas pagasdint VNO.
              Man išvis labai keista ir nesuprantama bet kokios mažos šalies (taip pat ir Lietuvos) oro uostų siekis "užkalti kuo daugiau pinigo". Reikia tik džiaugtis, kad kažkas dar išvis pageidauja čia skristi, ypač tokiais maršrutais kaip Vilnius-Tbilisis, Vilnius-Talinas, Vilnius-Budapeštas ar Vilnius-Oslas. Mano įsitikinimu, jeigu konkrečiu maršrutu skraido tik viena aviakompanija (pvz Vilnius-Viena, arba Kaunas-Ryga), tai šio maršruto lėktuvams būtų taikomi tik baziniai mokesčiai; t.y. savikaina arba simbolinis + virš savikainos, o pelną "kalti" iš ypač populiarių maršrutų (kažkada Vilnius-Londonas skraidė net 3 aviakompanijos). Taip būtų skatinama maršrutų gausa, o turint itin plačią skydžių geografiją jau būtų galima rimtu veidu kalbėti apie tranzitinius keleivius. Čia galioja "sniego gniūžtės" efektas — daug keleivių pritraukia jų dar daugiau ir daug maršrutų skatina vis naujų atsiradimą.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Žinoma gerai taip paskirstyti mokesčius pagal maršrutų aktyvumą. Bet manau geriau mokesčius mažus laikyti ir iš mokečių nebandyti uždirbti kruvos pinigų, o uždirbti nuo papildomų paslaugų, t.y. parkingų, kioskų ir parduotuvuų nuomos, reklamų.
                Kaune labai daug reklamų atsirado per pastaruosius metus, Tik kaip eini pasiimti bagažo, jų yra gal 20 o gal 30. (Vienas reklaminis plotas kainuoja apie 700 lt per mėn.).
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Žinoma gerai taip paskirstyti mokesčius pagal maršrutų aktyvumą. Bet manau geriau mokesčius mažus laikyti ir iš mokečių nebandyti uždirbti kruvos pinigų, o uždirbti nuo papildomų paslaugų, t.y. parkingų, kioskų ir parduotuvuų nuomos, reklamų.
                  Kaune labai daug reklamų atsirado per pastaruosius metus, Tik kaip eini pasiimti bagažo, jų yra gal 20 o gal 30. (Vienas reklaminis plotas kainuoja apie 700 lt per mėn.).
                  Nuvalkiota ekonominė logika: daugiau maršrutų ir daugiau reisų už protingą kainą = daugiau keleivių > didesnė kavinių, restoranų, valiutos keityklų, suvenyrų/spaudos parduotuvių, taksi firmų apyvarta > didesnės pajamos iš nuomos ir reklamos. Kažkada kažkur netyčia radau Ryanair savininko viziją, kad vieną dieną skrydžiai (keleiviams) bus nemokami, už juos sumokės oro uostai, kurie suinteresuoti dideliais keleivių srautais dėl jau aukščiau minėtų priežasčių.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Aer Lingus žiemos sezonu (nuo spalio 25d.) skraidys 7 kartus per savaitę maršrutu Londonas (Gatwick) - Vilnius.
                    Iš Londono kyla 7.00, Vilniuje leidžiasi 11.35
                    Iš Vilniaus 12.35 - 13.15 Londone.
                    Skraidys su Airbus A320

                    Comment


                      Super naujiena, AUDRingas

                      Kad tik jų nieks nepabaidytų...

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Super naujiena, AUDRingas

                        Kad tik jų nieks nepabaidytų...
                        Greičiau priešingai, jie kitus pabaidyti gali. Airbaltic gi čia kalbėjo, kad apie Londoną iš Vilniaus vėl galovoja - manau nebegalvos. Star1 irgi pagal gandus šiom dienom planavo bilietus į Londoną pradėt pardavinėt - bus matyt ką dabar darys (paskraidys nugriebdami grietinėlę vasarą, skraidys į Stanstedą ar visai neskraidys - nemanau, kad jie tieisiogiai konkuruot įstengtų).
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Star1 irgi pagal gandus šiom dienom planavo bilietus į Londoną pradėt pardavinėt - bus matyt ką dabar darys
                          Na, su šitais aš nerizikuočiau... Nei lėktuvų (vieno?!), nei jokio įdirbio, neaiškus saugumas ir aptarnavimas.

                          O BT reiso galėjo ir neuždarinėti iš vis - netikiu, kad nebūtų pririnkę 50-60% ir ne po 100EUR..
                          Paskutinis taisė Sula; 2009.06.09, 12:36.

                          Comment


                            Dėl Star1. Star Holidays puslapyje yra jau jų skrydžių į Geroną ir kitur tvarkaraščiai. Reik manyt tuo vienu lėktuvu jau pasirūpinta.

                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            O BT reiso galėjo ir neuždarinėti iš vis - netikiu, kad nebūtų pririnkę 50-60% ir ne po 100EUR..
                            Reik manyt jie daugiau uždirba, tuos keleivius per Rygą su 757 skraidindami.
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Greičiau priešingai, jie kitus pabaidyti gali. Airbaltic gi čia kalbėjo, kad apie Londoną iš Vilniaus vėl galovoja - manau nebegalvos.
                              Kubiliaus žodžiais patikėjo, kad krizė Lietuvoj baigsis birželio 21 dieną, tai ir galvoja apie skrydžių atnaujinimą Vilniuj būtų geriau, jei Airbalticas persigalvotų ir skrydžių į Londoną nebeplanuotų.

                              Comment


                                Parašė AUDRingas Rodyti pranešimą
                                Aer Lingus žiemos sezonu (nuo spalio 25d.) skraidys 7 kartus per savaitę maršrutu Londonas (Gatwick) - Vilnius.
                                Iš Londono kyla 7.00, Vilniuje leidžiasi 11.35
                                Iš Vilniaus 12.35 - 13.15 Londone.
                                Skraidys su Airbus A320
                                Geros naujienos, tik gaila, kad LGW-VNO skrydis taip anksti. Tektų iki Gatwicko važiuoti iš vakaro...

                                Comment


                                  Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                                  Geros naujienos, tik gaila, kad LGW-VNO skrydis taip anksti. Tektų iki Gatwicko važiuoti iš vakaro...
                                  Taigi ir yra kaip tik tinkantis tiesioginis National Express autobusas, iš Leads išvažiuoja 21:20 ir į Gatviką atvyksta 4:25 (na kampais biški važiuoja)
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Taigi ir yra kaip tik tinkantis tiesioginis National Express autobusas, iš Leads išvažiuoja 21:20 ir į Gatviką atvyksta 4:25 (na kampais biški važiuoja)
                                    Vistiek išsimiegot nepavyks Tokiu atveju gerokai patogiau (ir netgi pigiau) 3h važiuoti su traukiniu ir 6h praleisti oro uoste, negu 6h dardėti autobusu ir paskui vistiek 3h laukti skrydžio.

                                    Comment


                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Greičiau priešingai, jie kitus pabaidyti gali. Airbaltic gi čia kalbėjo, kad apie Londoną iš Vilniaus vėl galovoja - manau nebegalvos. Star1 irgi pagal gandus šiom dienom planavo bilietus į Londoną pradėt pardavinėt - bus matyt ką dabar darys (paskraidys nugriebdami grietinėlę vasarą, skraidys į Stanstedą ar visai neskraidys - nemanau, kad jie tieisiogiai konkuruot įstengtų).
                                      Manau airbaltic priešingai stengsis skraidyti. Kuo daugiau konkurencijos, tuo jiems labiau "apsimoka" skraidyti. O Star1 išvis labai jau neaiški kompanija, matysim kas iš jų gausis.

                                      Comment


                                        Oi idomu bus.Nepamirškit kad Ryanair 18 savaitinių turės į Londoną nuo rudens.Ar nereikės kažkam pasislinkti? Bet kokiu atveju laimės keleiviai nes kainos dabar truputi per didelės.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X