Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nauja oro linijų bendrovė į Dubliną skraidins triskart per savaitę

    Rasa Lukaitytė, DELFI.lt
    2007 gegužės mėn. 29 d.


    Nuo gegužės 29 dienos darbą Vilniuje pradedanti Airijos oro linijų bendrovė „Aer Lingus" ketina triskart per savaitę iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) skraidinti keleivius į Dubliną. Bendrovė skelbia, kad bilietai į vieną pusę kainuos nuo 100 Lt.

    Lėktuvai iš TVOU į Dubliną kils antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.

    Bendrovė įkėlė koją ir į Rygą, iš čia ji keleivius tiesioginiais reisais į Dubliną ketina skraidinti keturis kartus per savaitę.

    Šiuo metu keliskart per savaitę iš TVOU į Dubliną skrenda bendrovių „airBaltic" ir „flyLAL- Lithuanian Airlines" lėktuvai.
    Parašas :)

    Comment


      Privačiam keleivių terminalui – kliūtys

      www.DELFI.lt
      2007 gegužės mėn. 30 d. 08:46

      Privataus keleivių terminalo atsiradimas Vilniaus oro uoste – neįgyvendinama idėja. Tokius planus puoselėjančios įmonės „flyLAL Group“, kuri valdo oro bendrovę „flyLAL“, iniciatyva Norvegijos investicinis bankas „Orion Securities“ atliko terminalo poveikio vertinimą, rašo “Lietuvos rytas”.

      Tyrimas pateiktas susisiekimo ministrui Algirdui Butkevičiui, Civilinės aviacijos administracijai, Tarptautiniam Vilniaus oro uostui, Vilniaus miesto savivaldybei.

      Reklama

      Tačiau susisiekimo ministras A.Butkevičius nelinkęs pritarti privataus keleivių terminalo statybos projektui.

      „Pagal ES ir tarptautinę teisę bei slaptus reikalavimus dėl terorizmo neleidžiama turėti privačių keleivių terminalų. Galima kalbėti tiktai apie terminalą smulkiems skrydžiams ir nedideliems lėktuvams”, - sakė ministras.
      Travianas - lietuviškas strateginis internetinis žaidimas
      Registracija: http://www.travian.lt/?uc=lt3_36634

      Comment


        PR eina

        Privatus keleivių terminalas Lietuvos BVP padidintų 1,8 milijardo litų per metus
        http://www.lrytas.lt/?id=11805190371178812903&view=4
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          Parašė Mantas Rodyti pranešimą
          PR eina

          Privatus keleivių terminalas Lietuvos BVP padidintų 1,8 milijardo litų per metus
          http://www.lrytas.lt/?id=11805190371178812903&view=4
          Labai jau gražiom spalvom viskas nupiešta Greičiausiai, užsakytas straipsnis
          Parašas :)

          Comment


            Parašė Mantas Rodyti pranešimą
            PR eina

            Privatus keleivių terminalas Lietuvos BVP padidintų 1,8 milijardo litų per metus
            http://www.lrytas.lt/?id=11805190371178812903&view=4
            O delfyje apie tą pačią "studiją" kitas straipsnis:

            Privačiam keleivių terminalui – kliūtys
            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13357670

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Pirko ant savartyno - pirks ir ten (viskas priklauso nuo kainos). Tik po to pradės rėkaut, kad reikia uždaryti oro uostą.
              Aš tik nesuprantu kokio krieno iki šiol laikomi tušti laukai prie Naujininkų, Nemėžio, Kirtimuose "dangstantis" ta pačia apsaugos zona?
              Sukūriau giją Naujaninkams ir įdėjau keletą screenshotų iš bendro plano ir g. maps:
              http://www.miestai.net/forumas/showt...401#post178401
              Nekilnojamo Turto naujienos

              Comment


                Vilniaus, Kauno ir Rygos oro uostų charakteristikų palyginimas in English (tiesa, pateikta info ne visiškai nauja):

                Vilnius:

                Airfield Data: Fire Category CAT 7
                Airfield Restrictions: None
                Aircraft Maintenance: Available
                Runway 1: Heading 02/20, 2,500m (8,202ft), PCN 79, ICAO Cat. I, Aircraft size max: 4E, ILS.

                Cargo Facilities: Capacity 25,000tonnes (55,115,000lbs), Warehouse 2,360m² (25,402sq ft), 1x 747 Freighter Dock, Bonded Warehouse, Transit Zone, Free Port/Foreign Trade Zone, Aircraft Maintenance, Mechanical Handling, Heated Storage, Refrigerated Storage, Animal Quarantine, Health Officials, X-Ray Equipment, Security for Valuables, Dangerous Goods, Radioactive Goods, Express/Courier Centre.

                Passenger Facilities: Annual Capacity 1,500,000, 16 check-in desks, 2 gates, 2 airbridges, 2 baggage claim belts, 292 short term parking spaces, 325 long term parking spaces, 2 Airport Hotels, Min. Connection Times Intl-Intl: 30mins, Bureau de Change, Auto Exchange Machine, Cafeterias, Bars, VIP Lounge, Duty Free Shop, Newsagent/Tobacconist, Gift Shop, Travel Agent, Tourist Help Desk, Car Rental, Taxi Service/Rank, First Aid, Baby/Parent Room, Disabled Access/Facilities, Business Centre.

                Additional Information: Vilnius Airport is the central airport in Lithuania. The airport covers 320 ha. For the convenience of passengers there have been 3 car parks built at the airport. Expanded passenger arrivals.

                Kaunas:

                Airfield Data: Fire Category 76
                Airfield Restrictions: None
                Refuelling: Without limitations
                Runway 1: Heading 08/26, 3,250m (10,662ft), 50F/B/X/T, ICAO Cat. 4E, Aircraft size max: No restrictions.

                Cargo Facilities: Capacity 110,000tonnes (242,506,000lbs), Warehouse 3,200m² (34,444sq ft), 4x 747 Freighter Docks, Bonded Warehouse, Transit Zone, EU Border Post, Aircraft Maintenance, Mechanical Handling, Fresh Meat Inspection, Health Officials, X-Ray Equipment, Fumigation Equipment, Very Large/Heavy Cargo, Express/Courier Centre, Complete cargo facilities: loading, unloading, sorting, preparation & presentation for customs clearance, Handling Equipment: mechanical and manual, Windhoff cargo loader CML 25-5.6.

                Passenger Facilities: Annual Capacity 500,000, 3 check-in desks, 2 gates, 3 airbridges, 150 short term parking spaces, 80 long term parking spaces, Cafeterias, Bars, VIP Lounge, Duty Free Shop, Travel Agent, Tourist Help Desk, Car Rental, Taxi Service/Rank, First Aid, Disabled Access/Facilities.

                Additional Information: Kaunas Airport is situated at the intersection of an internationally important network of major European roads and railways. Moreover, the airport has very easy access to the seaport of Klaipeda, situated in a corridor of an east-westwater transport system. There is a well-developed system of local transport to the city of Kaunas and therefore the airport is quickly and directly reachable for passengers and cargo consignors. Ideal geographic location in the context of Lithuania as well as Europe High quality ground handling services are responding to European standards. The runway pavement is in excellent condition and has an adequate structural capacity to accommodate the present and predicted aircraft traffic mix. Kaunas Airport has the best prospects for future expansion among Lithuanian airports.

                Ryga:

                Airfield Data: Fire Category 7
                Airfield Restrictions: None
                Aircraft Maintenance: Limited
                Runway 1: Heading 18/36, 2,550m (8,366ft), PCN 110, ICAO Cat. 1, Aircraft size max: B747, ILS.

                Cargo Facilities: Capacity 50,000tonnes (110,230,000lbs), Warehouse 1,900m² (20,451sq ft), Bonded Warehouse, Transit Zone, Mechanical Handling, Heated Storage, Animal Quarantine, Fresh Meat Inspection, Livestock Handling, Health Officials, X-Ray Equipment, Security for Valuables, Dangerous Goods, Radioactive Goods, Very Large/Heavy Cargo, Express/Courier Centre, Handling Equipment: Forklift, Belt.

                Passenger Facilities: Annual Capacity 2,000,000, 16 check-in desks, 11 gates, 5 airbridges, 2 baggage claim belts, 400 short term parking spaces, 600 long term parking spaces, 1 Airport Hotel, Min. Connection Times Intl-Intl: 30mins, Post Office, Bank, Bureau de Change, Restaurants, Cafeterias, Bars, VIP Lounge, Duty Free Shop, Newsagent/Tobacconist, Chemist Shop, Gift Shop, Tourist Help Desk, Car Rental, Taxi Service/Rank, First Aid, Disabled Access/Facilities, Business Centre.

                Additional Information: Renovated arrivals hall. The pier with 5 air bridges opened in August 2001. There are plans to extend the runway and upgrade the lighting to CATII.

                Info:

                http://www.azworldairports.com/

                Comment


                  Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                  Vilniaus, Kauno ir Rygos oro uostų charakteristikų palyginimas in English (tiesa, pateikta info ne visiškai nauja):

                  Vilnius:

                  Airfield Data: Fire Category CAT 7
                  Airfield Restrictions: None
                  Aircraft Maintenance: Available
                  Runway 1: Heading 02/20, 2,500m (8,202ft), PCN 79, ICAO Cat. I, Aircraft size max: 4E, ILS.

                  Cargo Facilities: Capacity 25,000tonnes (55,115,000lbs), Warehouse 2,360m² (25,402sq ft), 1x 747 Freighter Dock, Bonded Warehouse, Transit Zone, Free Port/Foreign Trade Zone, Aircraft Maintenance, Mechanical Handling, Heated Storage, Refrigerated Storage, Animal Quarantine, Health Officials, X-Ray Equipment, Security for Valuables, Dangerous Goods, Radioactive Goods, Express/Courier Centre.

                  Passenger Facilities: Annual Capacity 1,500,000, 16 check-in desks, 2 gates, 2 airbridges, 2 baggage claim belts, 292 short term parking spaces, 325 long term parking spaces, 2 Airport Hotels, Min. Connection Times Intl-Intl: 30mins, Bureau de Change, Auto Exchange Machine, Cafeterias, Bars, VIP Lounge, Duty Free Shop, Newsagent/Tobacconist, Gift Shop, Travel Agent, Tourist Help Desk, Car Rental, Taxi Service/Rank, First Aid, Baby/Parent Room, Disabled Access/Facilities, Business Centre.

                  Additional Information: Vilnius Airport is the central airport in Lithuania. The airport covers 320 ha. For the convenience of passengers there have been 3 car parks built at the airport. Expanded passenger arrivals.

                  Kaunas:

                  Airfield Data: Fire Category 76
                  Airfield Restrictions: None
                  Refuelling: Without limitations
                  Runway 1: Heading 08/26, 3,250m (10,662ft), 50F/B/X/T, ICAO Cat. 4E, Aircraft size max: No restrictions.

                  Cargo Facilities: Capacity 110,000tonnes (242,506,000lbs), Warehouse 3,200m² (34,444sq ft), 4x 747 Freighter Docks, Bonded Warehouse, Transit Zone, EU Border Post, Aircraft Maintenance, Mechanical Handling, Fresh Meat Inspection, Health Officials, X-Ray Equipment, Fumigation Equipment, Very Large/Heavy Cargo, Express/Courier Centre, Complete cargo facilities: loading, unloading, sorting, preparation & presentation for customs clearance, Handling Equipment: mechanical and manual, Windhoff cargo loader CML 25-5.6.

                  Passenger Facilities: Annual Capacity 500,000, 3 check-in desks, 2 gates, 3 airbridges, 150 short term parking spaces, 80 long term parking spaces, Cafeterias, Bars, VIP Lounge, Duty Free Shop, Travel Agent, Tourist Help Desk, Car Rental, Taxi Service/Rank, First Aid, Disabled Access/Facilities.

                  Additional Information: Kaunas Airport is situated at the intersection of an internationally important network of major European roads and railways. Moreover, the airport has very easy access to the seaport of Klaipeda, situated in a corridor of an east-westwater transport system. There is a well-developed system of local transport to the city of Kaunas and therefore the airport is quickly and directly reachable for passengers and cargo consignors. Ideal geographic location in the context of Lithuania as well as Europe High quality ground handling services are responding to European standards. The runway pavement is in excellent condition and has an adequate structural capacity to accommodate the present and predicted aircraft traffic mix. Kaunas Airport has the best prospects for future expansion among Lithuanian airports.

                  Ryga:

                  Airfield Data: Fire Category 7
                  Airfield Restrictions: None
                  Aircraft Maintenance: Limited
                  Runway 1: Heading 18/36, 2,550m (8,366ft), PCN 110, ICAO Cat. 1, Aircraft size max: B747, ILS.

                  Cargo Facilities: Capacity 50,000tonnes (110,230,000lbs), Warehouse 1,900m² (20,451sq ft), Bonded Warehouse, Transit Zone, Mechanical Handling, Heated Storage, Animal Quarantine, Fresh Meat Inspection, Livestock Handling, Health Officials, X-Ray Equipment, Security for Valuables, Dangerous Goods, Radioactive Goods, Very Large/Heavy Cargo, Express/Courier Centre, Handling Equipment: Forklift, Belt.

                  Passenger Facilities: Annual Capacity 2,000,000, 16 check-in desks, 11 gates, 5 airbridges, 2 baggage claim belts, 400 short term parking spaces, 600 long term parking spaces, 1 Airport Hotel, Min. Connection Times Intl-Intl: 30mins, Post Office, Bank, Bureau de Change, Restaurants, Cafeterias, Bars, VIP Lounge, Duty Free Shop, Newsagent/Tobacconist, Chemist Shop, Gift Shop, Tourist Help Desk, Car Rental, Taxi Service/Rank, First Aid, Disabled Access/Facilities, Business Centre.

                  Additional Information: Renovated arrivals hall. The pier with 5 air bridges opened in August 2001. There are plans to extend the runway and upgrade the lighting to CATII.

                  Info:

                  http://www.azworldairports.com/

                  Sena info

                  Comment


                    K.Masiulis: Vilnius gali netekti oro uosto

                    Evaldas Utyra, DELFI.lt
                    2007 birželio mėn. 6 d.




                    Vilniaus savivaldybės tarybos opozicija perspėja, kad sostinė gali prarasti oro uostą, jeigu šalia jo bus leista statyti gyvenamuosius namus. „Butus ten nusipirkę žmonės reikalaus arba išpirkti jų turtą, arba iškelti oro uostą. Kai kurie politikai jau dabar kalba, kad taip ir reikėtų padaryti“, - teigė Tėvynės sąjungos frakcijos seniūnas Kęstutis Masiulis.

                    DELFI jau skelbė, kad partijai „Tvarka ir teisingumas“ artimo verslininko Alfrido Putramento vadovaujama bendrovė „Saulės dovanos“ planuoja gyvenamųjų namų statybų šalia Vilniaus oro uosto esančiame Pupinės kaime. Verslininkas šioje vietoje turi supirkęs daugiau kaip 30 hektarų žemės.

                    Jis tikisi, kad miesto valdžia leis pakeisti šios žemės paskirtį iš komercinės pramoninės į tinkamą gyvenamųjų namų statybai.

                    „Rudenį prasidės infrastruktūros darbai, nė kapeikos iš nieko neprašydami normaliai vystome verslą. Dabar aš nesuprantu, kas toks esu? Gal raganosis? Jei net už miesto ribų, pakraštyje, negalima to daryti, tai kur tada galima?“, - LTV „Panoramai“ yra sakęs A. Putramentas.

                    Vilniaus meras liberaldemokratas Juozas Imbrasas teigia, kad verslininkui bus leista statyti namus, jeigu jie netrukdys oro uosto plėtrai ir nebus pažeisti higienos reikalavimai dėl triukšmo.

                    Sostinės tarybos konservatoriai tikina, kad planuojama gyvenvietė kaip tik patenka į oro uosto triukšmo zoną, nors planuose tai nepažymėta. „Naujojo oro uosto tako triukšmo zona plane specialiai susiaurinta, palyginus su senojo tako zona, nors naujuoju taku naudosis dar galingesni lėktuvai“, - sakė K. Masiulis.

                    DELFI žiniomis, A. Putramentui palankus sprendimas gali būti priimtas net ne savivaldybės tarybos posėdyje. Pakaks tik kolegijos pritarimo.

                    Žiniasklaidoje toks naujosios sostinės valdžios elgesys vadinamas atlygiu už A. Putramento paramą partijai „Tvarka ir teisingumas“ prieš savivaldybių rinkimus. J. Imbrasas nesigina pažįstantis A. Putramentą, tačiau neigia, kad partija buvusi remiama.

                    „Saulės dovanų“ vadovas A. Putramentas taip pat neigia rėmęs partiją, bet neneigia bendraujantis su „Tvarkos ir teisingumo“ vadovais.
                    Parašas :)

                    Comment


                      Azerbaidžanas praneša apie planuojamą tiesioginį reisą Vilnius-Baku

                      Rasa Lukaitytė, DELFI.lt
                      2007 birželio mėn. 18 d.


                      Azerbaidžano naujienų agentūra APA pranešė, kad „greitai planuojama pradėti“ tiesioginius skrydžius iš Azerbaidžano sostinės Baku į Vilnių. Agentūros pranešime cituojamas Lietuvos nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius Azerbaidžane Kęstutis Kudzmanas, kuris tvirtino, kad derybos vedamos su aviakompanija „airBaltic“.

                      Anot ambasadoriaus, skrydžiai prasidės po to, kai šalys įkurs ambasadas svečiose šalyse. Azerbaidžane jau yra Lietuvos atstovybė, o Vilniuje greitai turėtų įsikurti Azerbaidžano ambasada.

                      Tuo tarpu bendrovės „airBaltic“ rinkodaros ir viešųjų ryšių koordinatorė Rosita Sakalauskaitė DELFI sakė, kad tokio reguliaraus reiso "airBaltic" neplanuoja, ji vis dar laukia Susisiekimo ministerijos leidimo skrydžiams į trečiąsias šalis.

                      Anot jos, „airBaltic“ yra tik gavusi paklausimą dėl užsakomojo skrydžio į Baku.

                      Bendrovė reguliariai dukart per savaitę keleivius į Azerbaidžano sostinę skraidina iš Rygos .

                      APA taip pat praneša apie rudenį suplanuotą Azerbaidžano prezidento Ilhamo Alijevo vizitą Lietuvoje.
                      Parašas :)

                      Comment


                        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                        Tuo tarpu bendrovės „airBaltic“ rinkodaros ir viešųjų ryšių koordinatorė Rosita Sakalauskaitė DELFI sakė, kad tokio reguliaraus reiso "airBaltic" neplanuoja, ji vis dar laukia Susisiekimo ministerijos leidimo skrydžiams į trečiąsias šalis.
                        Cia sitie ubageliai turetu laukt, kad verslas imstusi ir atidarinetu naujus skrydzius, o ne verslas laukt ju.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Šio mėnesio nuotraukos




                          Etiketės su lėktuvų markių pavadinimais


                          Tas pat stambiu planu

                          Comment




                            Nesulipdyta panorama







                            Stambesni planai





                            Vaizdai pro lėktuvo langą;... atsiprašau, iliuminatorių




                            Comment


                              Joo... Įspūdingai Laukiu nesulaukiu kada atidarys
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                O kas ten per kranas ir statyba į kairę nuo terminalo? Garsusis LALo angaras/terminalas?

                                Comment


                                  Stringa R.Pakso bičiulio verslas Vilniuje
                                  Liberaldemokratų lyderio Rolando Pakso bičiulio Alfrido Putramento verslo projektas Vilniaus mieste ėmė strigti: sostinės savivaldybės taryba nepritarė teritorijos šalia Vilniaus oro uosto detaliojo plano konceptualiajai daliai.

                                  Tai turėjo būti pirmas žingsnis siekiant pakeisti žemės paskirtį iš komercinės pramoninės į tinkamą gyvenamųjų namų statybai.
                                  Taip jiems ir reikia
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    Tegyvuoja chaosas ir neteisingumas!

                                    Comment


                                      /\ kad labai jau teisingas tas „neteisingumas“ būtų šiuo atveju, nors ir ironiška

                                      Geri pusės metų rezultatai sostinės oro uoste
                                      Geri ir birželio mėn. rezultatai: TVOU priėmė ir išleido 174 613 keleivių (daugiausiai aptarnauta keleivių per mėnesį nuo pat š.m. sausio mėn.). Tai - 12 proc. daugiau, nei per praėjusių metų birželio mėn. (155 901 keleivis). Skrydžių per birželį sostinės oro uoste užfiksuota 2 988; tai - 6,8 proc. daugiau, nei per analogišką praeitų metų laikotarpį (2 796).

                                      Skrydžių bei keleivių srauto augimas pagrindiniame šalies oro uoste vyksta didžiulės statybos fone: visu pajėgumu statomas naujasis kekeivių terminalas, kurio bendras plotas - apie 17 tūkst. kv.m. Šiuo metu visuoe jo trijuose aukštuose vyksta apdailos bei įvairiausių komunikacinių tinklų montavimo darbai. Jau pradedama montuoti ir pirmoji specialiai naujamam terminalui pagaminta įranga. Kaip ir planuojama, TVOU naujasis keleivių terminalas bus pasirengęs nuo š.m. spalio 1 d. dirbti pagal Šengeno oro erdvės reikalavimus.

                                      Ėmus veikti naujamam keleivių terminalui, artimiausiais metais TVOU galės aptarnauti iki 3 mln. keleivių per metus. Šiemet sostinės oro uostas planuoja aptarnauti 1,6 - 1,7 mln. keleivių.
                                      Tas „visu pajėgumu“ kiek prajuokino Bet žinios puikios, tai jau tampa tendencija iš TVOU. Laukiu nesulaukiu tų trijų milijonų (galės Mikutavičiaus dainą reklamai naudot)
                                      Paskutinis taisė ; 2007.07.05, 23:39.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        Keletas foto lipant i lektuva pries pora savaiciu:



                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          Keista, kad pastato centrinės dalies fasadas jau baigtas, o sparnai tik išbetonuoti.

                                          P.S. Gera idėja dėl Mikutavičiaus dainos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X