Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam tas KLM aš nesuprantu, juk Flylal i Amsterdama skraido ir beje Flylal ir KLM yra partneriai. Na TVOU nepritrauks to KLM, nebent užsilenks FlyLAL, bet abejoju...
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Užtat galima padiskutuoti į kur SAS skraidytų iš Vilniaus.
      Aišku į Kopenhagą, Stokholmą, Oslą. Dar žada Briuselį. Likusios kryptys pagal mane priklauso nuo to ar bus įmanoma gauti leidimus skraidyti į Rytus. Jei taip, tai tikėtina Kijevas ir Maskva, jei ne - spėčiau koks Miunchenas ir Milanas. Vokietijos miestų gali būti ir daugiau. Nemanau, kad būtų skraidoma į Londoną, į Heathrow neatsipirktų, o su Gatwicku dėl vieno reiso irgi neapsimokėtų prasidėti.
      Bet tikrai nemanau, kad jie spėtų atidaryt bazę Vilniuje iki vasaros tvarkaraščio pradžios.
      kaip?

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Kam tas KLM aš nesuprantu, juk Flylal i Amsterdama skraido ir beje Flylal ir KLM yra partneriai. Na TVOU nepritrauks to KLM, nebent užsilenks FlyLAL, bet abejoju...
        Bet jei visgi KLM prisikviestų, tai tikrai jau niekas nebegalėtų išgelbėt Flylal.
        kaip?

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Bet jei visgi KLM prisikviestų, tai tikrai jau niekas nebegalėtų išgelbėt Flylal.
          O nuo to bus labai blogiau, jei flylal neliks? Galbūt geriau tegul aptarnauja didelė užsienio kompanija...

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            O nuo to bus labai blogiau, jei flylal neliks? Galbūt geriau tegul aptarnauja didelė užsienio kompanija...
            Man atrodo, turetu rupeti, kur mokesciai mokami ir prie kokios valstybes pilieciu geroves kurimo jie prisideda. O ne vien tik kad kaip vartotojui geriau butu.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Man atrodo, turetu rupeti, kur mokesciai mokami ir prie kokios valstybes pilieciu geroves kurimo jie prisideda. O ne vien tik kad kaip vartotojui geriau butu.
              O ar flylal automatiskai reiskia, kad mokesciai bus mokami lietuvoje?
              Ir kad apskritai mokami?

              Comment


                TVOU vadovas atmetė galimybę į Vilnių vilioti pigių skrydžių bendroves, kurios, anot jo, reikalauja per didelių nuolaidų, todėl bendradarbiavimas su jomis nėra naudingas oro uostui.
                Labai teisingai, juk pagal personalo dydį VNO dar labai atsilieka nuo didžiausių Europos oro uostų, o ir pelnas dar tik keliasdešimt milijonų, o ir skraidančių vis dar yra.

                Comment


                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                  O ar flylal automatiskai reiskia, kad mokesciai bus mokami lietuvoje?
                  Ir kad apskritai mokami?
                  Jei imone registruota Lietuvoje, tai ir mokescius ji mokes cia. KLM'as ar SAS'as registruoti ne Lietuvoje, tai ir mokesciu valstybei nebus jokiu, isskyrus netiesiogiai, per perkamas lektuvu aptarnavimo, oro navigacijos paslaugas ir pan.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Jei imone registruota Lietuvoje, tai ir mokescius ji mokes cia.
                    Sventas naivumas

                    Jei imone registruota Lietuvoje, tai ji mokescius turetu moket lietuvoje. Bet jei kaip flalaila jokio pelno neturi, tai jokiu mokesciu ir nemoka. O padaryt kad neturetu pelno yra visiskai paparasta. Tiesa pasakius, tai jau padaryta, ir net su kaupu.

                    Comment


                      flyLAL buvo dotuojamas is biudzeto... t.y. atvirksciai Lietuvai i minusa dirbo...

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        flyLAL buvo dotuojamas is biudzeto... t.y. atvirksciai Lietuvai i minusa dirbo...
                        Kažkada buvo. Bet ne dabar.
                        LG dabar, veždama keleivius, dirba į minusą Lietuvai. Bet tai suprantama ne kaip blogybė.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                          Sventas naivumas

                          Jei imone registruota Lietuvoje, tai ji mokescius turetu moket lietuvoje. Bet jei kaip flalaila jokio pelno neturi, tai jokiu mokesciu ir nemoka. O padaryt kad neturetu pelno yra visiskai paparasta. Tiesa pasakius, tai jau padaryta, ir net su kaupu.
                          O kodėl apsiribojama tik pelno mokesčiu?
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Airbaltic dar kartą keitė skrydžių iš Vilniaus tvarkaraštį.

                            Pagal dabartinę versiją nebelieka skrydžių iš Vilniaus į Berlyną, Briuselį ir Helsinkį, kurie turėjo būti atnaujinami nuo kovo 29 d. Taip pat prasidėjus vasaros tvarkaraščiui naikinami skrydžiai į Milaną. Nebus atnaujinamas ir dieninis skrydis į Kopenhagą (liks tik rytinis ir vakarinis). Bus atnaujinti tik skrydžiai į Londoną ir Oslą (žinoma, jei iki to laiko eilinį kartą nepasikeis tvarkaraštis).
                            Tai va. Šiandien vėl eilinį kartą keitės Airbaltic skrydžių tvarkaraštis. Pagal dabartinį į Oslą skrydžiai atnaujinti visgi nebus, nuo vasario 1 d. į Stokholmą bus skraidoma tik kartą per dieną, šiek tiek sumažės skrydžių į Taliną.
                            kaip?

                            Comment


                              Aviacijai gaivinti bus kuriama lanksti Vilniaus oro uosto mokesčių politika

                              Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis numatė konkrečių veiksmų planą Lietuvos aviacijai atgaivinti ir rinkai plėtoti. Artimiausius uždavinius jis sieja su Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) veikla ir naujais skrydžiais iš Lietuvos sostinės.



                              „Siekiant padaryti Tarptautinį Vilniaus oro uostą konkurencingu ir patraukliu užsienio oro linijų bendrovėms, artimiausiu metu bus sukurta nauja lanksti TVOU mokesčių politika. Tuo pačiu bus peržiūrimos ir mažinamos paties oro uosto bei kitų aptarnaujančių aviacijos įmonių sąnaudos“, – sako E.Masiulis.

                              Jau kitą savaitę TVOU šalies Susisiekimo ministerijai turės pateikti planą, kokios naujos aviakompanijos, kokiomis kryptimis ir kada pradės rengti skrydžius iš Vilniaus.

                              Siekiant pagerinti oro linijų aptarnavimą, Vilniaus oro uoste bus sudarytos konkurencinės sąlygos reikalingoms paslaugoms teikti, visų pirma – aprūpinimui degalais. Šiems tikslams siekti jau dabar vyksta naujo TVOU vadovo konkursas.

                              Tolimesnės šalies oro transporto perspektyvos – sukurti naują bazinę Lietuvos nacionalinę aviakompaniją bei parengti vieningą visų šalyje veikiančių oro uostų valdymo modelį.


                              „Analizuosime užsienio šalių patirtį oro uostų valdymą perduodant operatoriams. Įsitikinus, kad Lietuvoje taikyti tokį modelį tikslinga, būtų skelbiami tarptautiniai oro uostų operatorių konkursai, – teigia E. Masiulis. – Tikimės, kad vieningas šalies oro uostų valdymo modelis padės spręsti įsisenėjusias problemas.“

                              Artimiausiu metu Lietuvos susisiekimo ministro įsakymu bus sukurta visuomeninė darbo grupė aviacijos plėtros klausimams nagrinėti. Į šią darbo grupę bus pakviesti tarptautinio investuotojų forumo, Turizmo ir kelionių agentūrų asociacijos, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos, savivaldybių atstovai, Seimo nariai.

                              Be kita ko, numatoma sudaryti aviacijos plėtros koordinacinį centrą, į kurį įeitų visų Lietuvos aviacijos srityje veikiančių įstaigų vadovai.


                              delfi

                              Comment


                                Parašė delfi Rodyti pranešimą
                                ..sukurti naują bazinę Lietuvos nacionalinę aviakompaniją..
                                Cia tipo flyLAL nacionalizacija...?

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Cia tipo flyLAL nacionalizacija...?
                                  Taigi raso: sukurti nauja. Kam pirkti bankrutavusia minusines vertes firma jei gali ikurti nauja, be skolu uodegos ir be nereikalingo personalo?

                                  Comment


                                    Privatizuota už minimalią kainą, nuvaryta į bankrotą ir atiduota atgal valstybei su krūva skolų?
                                    O šiaip - kas laukia to Žiemelio and co? Sausi išbris?
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                      O šiaip - kas laukia to Žiemelio and co? Sausi išbris?
                                      Aš kitaip klausimą kelčiau. Negi neišbris?

                                      Comment


                                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                        Taigi raso: sukurti nauja....
                                        Mažai ką kas rašo. Maksimum kas bus sukurta naujas pavadinimas. Kaip manai kur skraidys dabartiniai flyLALo lakūnai? kur dirbs visas dabartinis jų personalas? iš kur nauja aviakompanija įsigis lėktuvus ir infrastruktūrą..?
                                        Čia vadinasi pinigu išgryninimas...

                                        Comment


                                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                          Mažai ką kas rašo. Maksimum kas bus sukurta naujas pavadinimas. Kaip manai kur skraidys dabartiniai flyLALo lakūnai? kur dirbs visas dabartinis jų personalas? iš kur nauja aviakompanija įsigis lėktuvus ir infrastruktūrą..?
                                          Čia vadinasi pinigu išgryninimas...
                                          Nevisai. Jei tokia kompanija sukurs, tai zinoma kad ten dirbs daugelis ex-flylal'o darbuotoju. Ir galbut pirks daugeli paslaugu is tu paciu tiekeju.

                                          Bet tai visai nereiskia, kad tai bus ta pati firma tik kitu pavadinimu. Kurdamas nauja firma neprivalai perimti ta pacia organizacine struktura. Neprivalai pasamdyti visu flalailoje dirbusiu trintuku. Neprivalai perimti esamu nenaudingu paslaugu pirkimo kontraktu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X