Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://vz.lt/article/2012/3/16/turki...nius-stambulas


    Turkijos oro linijų kompanija "Turkish Airlines" nuo šios vasaros vidurio planuoja bandomuosius skrydžius Vilnius-Stambulas


    Pasak VŽ šaltinių užsienio reikalų ministerijoje, apie tiesioginio "Turkish Airlines" reiso Vilnius-Stambulas galimybę šiemet sausį užsiminė Vilniuje viešėjęs Turkijos Europos reikalų ministras ir vyriausiasis derybininkas Egemenas Bagisas, o šiuo metu derybos dėl skrydžių smarkiai pasistūmėjusios į priekį.

    Šiuo metu "Turkish Airlines" oro linijomis galima iš Stambulo pasiekti visas ES šalių sostines, išskyrus Vilnių ir Taliną.

    "Turkish Airlines" yra valstybės valdoma įmonė

    Comment


      Dėl užkandžių - lėktuvais skraido kiek kitoks kontingentas (turtingesnis) nei važinėja traukiniais.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Dėl užkandžių - lėktuvais skraido kiek kitoks kontingentas (turtingesnis) nei važinėja traukiniais.
        Ryanair yra "itin biudžetinės" oro linijos. Todėl apie turtingus keleivius ten kalbėti nereiktų.

        O traukiniai ne konkurentas lėktuvams keliaujant tokiais atstumais.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Sakydamas turtingi keleiviai, turėjau omenyje gaunančius didesnes pajamas nei traukiniu važinėjantis Lietuvos gyventojas. O kad emigrantų, kurių dauguma ir yra skrydžių į Londoną keleiviai, pajamos yra didesnės, gal nesiginčysime.

          Comment


            Parašė John
            Kaip visuomet, skrendant į Lietuvą, vos lėktuvui nusileidus ir pilotui per garsiakalbį pranešus "Please stay seated and have your seatbelts on bla bla bla", atsirado du ar trys "nesusipratėliai", kurie, kaip į vieną vietą įgelti, pašoko ir lėktuvui dar visai smagiai riedant taku, ėmė pakuotis daiktus ir ruoštis išlipti. Tik po trečio (garsesnio ir piktesnio) pranešimo "Please stay seated UNTIL THE AIRCRAFT has come to full stop!", nenoriai sėdo atgal į savo vietas.
            Šitie sportininkai kartais jau visas ribas peržengia. Praktiškai kiekvieną kartą atsiranda vienas kitas šaunuolis, kuriam kiekviena sekundė yra gyvybiškai svarbi ir matyt kainuoja didžiulius pinigus, todėl rizikuodamas savo ir kitų sveikata aukos viską, kad tik būtų pirmas nusitempęs savo čemudaną žemyn... Gal prizus kur nors už tai dalina?

            Jau nepamenu iš kur skridau, bet savo akimis nepatikėjau kai pernai vieną kartą vienas pretendentas į šios rungties čempionus atsistojo tikrąją to žodžio prasme vos lėktuvui palietus žemę, skrydžio palydovė dar pati sėdėdama prisisegus be jokių garsiakalbių ne savu balsu ant jo užklykė, be jokių pone ir prašau, kad bičas net neatsisukęs susmuko atgal į kėdę... . O šiaip tai jau būna pasiruošusios jos tokius raminti vos nusileidus ir praktiškai visados tokių atsiranda, tik šitas nusprendė nustebinti visus, net skrydžio palydovus... O kad pirmą ir antrą kartą paprašius nekreipiama dėmesio ir tenka užrėkti ant tokių taip pat ne vieną kartą teko pačiam matyti...

            Comment


              Parašė John
              Kaip visuomet, skrendant į Lietuvą, vos lėktuvui nusileidus ir pilotui per garsiakalbį pranešus "Please stay seated and have your seatbelts on bla bla bla", atsirado du ar trys "nesusipratėliai", kurie, kaip į vieną vietą įgelti, pašoko ir lėktuvui dar visai smagiai riedant taku, ėmė pakuotis daiktus ir ruoštis išlipti. Tik po trečio (garsesnio ir piktesnio) pranešimo "Please stay seated UNTIL THE AIRCRAFT has come to full stop!", nenoriai sėdo atgal į savo vietas.
              Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
              Jau nepamenu iš kur skridau, bet savo akimis nepatikėjau kai pernai vieną kartą vienas pretendentas atsistojo tikrąją to žodžio prasme vos lėktuvui palietus žemę, skrydžio palydovė dar pati sėdėdama prisisegus be jokių garsiakalbių ne savu balsu ant jo užklykė, be jokių pone ir prašau, kad bičas net neatsisukęs susmuko atgal į kėdę... . O šiaip tai jau būna pasiruošusios jos tokius raminti vos nusileidus ir praktiškai visados tokių atsiranda, tik šitas nusprendė nustebinti visus, net skrydžio palydovus... O kad pirmą ir antrą kartą paprašius nekreipiama dėmesio ir tenka užrėkti ant tokių taip pat ne vieną kartą teko pačiam matyti...
              Kad jau kalbame prisiminimais, tai ir aš tokį atvejį prisimenu. Skridau iš Franfurto prie Maino į Madridą, Lufthansa lėktuvas. Madride dar riedant lėktuvui vienas šaunuolis atsistojo ir ėmė viršutinėse spintelėse kapstytis savo daiktų. Stiuardas du kartus mandagiai vokiškai paprašė atsisėsti. Keleivis nereagavo. Tada garsiau riktelėjo angliškai, ir tik tada tas jau susmuko į kėdę.
              Matyt, tai ne tik lietuvių problema, tik rytinėje Europos dalyje, kur lėktuvai ilgiau nei likusioje Europoje buvo egzotika, dar ne iki galo susiformavo skraidymo kultūra. Tikiu, kad Ryanair ir Wizzair yra tie veiksniai, kurie paspartins skraidymo įpročių formavimąsi.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                /\
                Teisingumo dėlei ir aš pridursiu, kad tikrai ne tik Lietuvoje tokių veikėjų mačiau, visur jų yra, tačiau įsimintiniausias, apie kurį papasakojau buvo tautietis. Skrydis buvo su Wizz, tik jau nepamenu iš kur, galbūt iš Romos. Taip kad greičiausiai turistas ir matyt tikrai ne dažnas svečias lėktuve, todėl tikėtina, kad dėl nežinojimo ir elementaraus nesupratimo, kai buvo angliškai paprašyta palaukti ir sėdėti iki kol bus užgesintas saugos diržų ženklas, taip uoliai skubėjo, nesuvokdamas kad pavojų sau ir kitiem kelia . Beje, dabar visados pranešimas ir Lietuvių kalba pasakomas, tiklsiau visų pirma lietuvių kalba, o tik po to angliškai (Wizz lėktuvuose, nes ten įgula beveik išvien lietuviška (apart pilotų)) .

                Comment


                  http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1psDPgIAE
                  Show must go von!

                  Comment


                    Didžiausia Rusijos skrydžių bendrovė „Aeroflot“ sekmadienį pradeda skrydžius iš Maskvos Šeremetjevo į Vilniaus oro uostą. Bendrovė keleivius skraidins kasdien „Airbus“ lėktuvais.
                    (...)
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Sklando gandonešis, kad EuroLot paleis Krokuva - Vilnius 2xweekly, bilietų pardavimas turėtų prasidėti ryt, tad bus matyt, kaip čia viskas baigsis. Beje skelbiama, kad lėktuvas bus Dash Q400

                      Comment


                        Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                        Sklando gandonešis, kad EuroLot paleis Krokuva - Vilnius 2xweekly, bilietų pardavimas turėtų prasidėti ryt, tad bus matyt, kaip čia viskas baigsis. Beje skelbiama, kad lėktuvas bus Dash Q400
                        Jeigu Lenkijai iš tikrųjų rūpi Vilnijos lenkai, ji kaip tik suinteresuota kiek įmanoma gerinti susisiekimą tarp Vilniaus ir kitų Lenkijos miestų; todėl šis kol kas gandų lygio žingsnis būtų labai logiškas. Kitas logiškas žingsnis būtų Vilnius-Gdanskas (Sopotas), taip tikintis vietinius lenkus nuvilioti nuo Palangos, Nidos ir Latvijos pajūrio. Aišku, kažkiek lietuvių taip pat pasinaudos galimybe pasinaudoti šiais maršrutais.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Iš pradžiu tai gal Bombardier-Q400 neskraidys, nes jie jų dar negavo... Turėtū gaut juos metu pabaigoj/vidurį. Greičiausiai kad skraidys ATR42/72 pradžioje, o paskui bus matyt

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Jeigu Lenkijai iš tikrųjų rūpi Vilnijos lenkai, ji kaip tik suinteresuota kiek įmanoma gerinti susisiekimą tarp Vilniaus ir kitų Lenkijos miestų; todėl šis kol kas gandų lygio žingsnis būtų labai logiškas. Kitas logiškas žingsnis būtų Vilnius-Gdanskas (Sopotas), taip tikintis vietinius lenkus nuvilioti nuo Palangos, Nidos ir Latvijos pajūrio. Aišku, kažkiek lietuvių taip pat pasinaudos galimybe pasinaudoti šiais maršrutais.
                            Wycka, ar daug pažįsti Lietuvos lenkų, kurie turi artimųjų arba draugų Lenkijoje? Lenkai Lietuvoje gyvena jau kelios kartos ir nemanau, kad yra daug tokių, kuriems maršrutas Vilnius- bet koks Lenkijos miestas būtų žymiai naudingesnis nei bet kuriam kitam Lietuvos piliečiui. Kuriant jungtį su Sopotu, irgi nemanau, kad vietos lenkų susidomėjimas kryptimi būtų daug didesnis nei lietuvių.

                            Comment


                              Parašė Rival Rodyti pranešimą
                              Wycka, ar daug pažįsti Lietuvos lenkų, kurie turi artimųjų arba draugų Lenkijoje? Lenkai Lietuvoje gyvena jau kelios kartos ir nemanau, kad yra daug tokių, kuriems maršrutas Vilnius- bet koks Lenkijos miestas būtų žymiai naudingesnis nei bet kuriam kitam Lietuvos piliečiui. Kuriant jungtį su Sopotu, irgi nemanau, kad vietos lenkų susidomėjimas kryptimi būtų daug didesnis nei lietuvių.
                              Kaip bebūtų keista, bet būtent ta lenkų šeima, kurią pažįstu geriausiai, turi giminių Gdanske (pokariu brolis su šeima išvyko ten gyventi, kitas brolis pasliko, dabar abu broliai pensininkai, bet jų vaikai ir anūkai stengiasi bent kartą į metus vieni kitus aplankyti).
                              Šis maršrutas būtų beveik vienodai naudingas tiek Vilnijos, tiek Pamario lenkams. Dėl Vilnijos susidomėjimo Sopotu jau rašiau, o priešingas srautas susiformuotų irgi dėl giminaičių lankymo ir turizmo. Juk pats Tomaševskis yra deklaravęs, kad jo tikslas yra skatinti atvykstamąjį piligriminės pakraipos turizmą į Vilniaus kraštą (berods tame kontekste buvo paminėti šv. Uršulės Leduchovskos namas Antakalnyje ir Juzefo Pilsudskio širdies kapas Vilniuje, Rasų kapinėse bei jo gimtinė Švenčionių r., Zalave). Praktiškai Tomaševskis yra tiek prisišnekėjęs, kad dabar turėtų pats „pramušinėti“ naujus aviamaršrutus tarp Vilniaus ir Lenkijos miestų.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                oficialu

                                http://verslas.delfi.lt/automoto/len....d?id=57334431

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Kaip bebūtų keista, bet būtent ta lenkų šeima, kurią pažįstu geriausiai, turi giminių Gdanske (pokariu brolis su šeima išvyko ten gyventi, kitas brolis pasliko, dabar abu broliai pensininkai, bet jų vaikai ir anūkai stengiasi bent kartą į metus vieni kitus aplankyti).
                                  Šis maršrutas būtų beveik vienodai naudingas tiek Vilnijos, tiek Pamario lenkams. Dėl Vilnijos susidomėjimo Sopotu jau rašiau, o priešingas srautas susiformuotų irgi dėl giminaičių lankymo ir turizmo. Juk pats Tomaševskis yra deklaravęs, kad jo tikslas yra skatinti atvykstamąjį piligriminės pakraipos turizmą į Vilniaus kraštą (berods tame kontekste buvo paminėti šv. Uršulės Leduchovskos namas Antakalnyje ir Juzefo Pilsudskio širdies kapas Vilniuje, Rasų kapinėse bei jo gimtinė Švenčionių r., Zalave). Praktiškai Tomaševskis yra tiek prisišnekėjęs, kad dabar turėtų pats „pramušinėti“ naujus aviamaršrutus tarp Vilniaus ir Lenkijos miestų.
                                  Nors pats esu lenkas, neturiu nei draugų nei giminių Lenkijoje. Iš mano draugų, irgi, vos keli teturi kažką, ką galėtų aplankyti Lenkijoje. Kitas klausimas, ar visi, kas turi ką aplankyti Lenkijoje, naudosis oro transportu...? Mano manymu, skrydžiai tarp miestų, tarp kurių atstumas nėra toks didelis, papraščiausiai yra per brangūs, kad atsirastų daug norinčių jais keliauti, o keliaujantys piligriminiais tikslais tikrai daug patogumų neieško. Apibendrinus viską, sutinku, kad geresnio oro susisiekimo tarp Lietuvos ir Lenkijos miestų atsiradimas sutrumpintų kelionės laiką keliaujant iš Lietuvos į Lenkiją, tačiau kalbant apie paklausą, tai nebūčiau toks tikras, kad jos užtektų išlaikyti, be jau esamų, kelis papildomus reguliarių skrydžių maršrutus.

                                  Comment


                                    Parašė Rival Rodyti pranešimą
                                    Sutinku, kad geresnio oro susisiekimo tarp Lietuvos ir Lenkijos miestų atsiradimas sutrumpintų kelionės laiką keliaujant iš Lietuvos į Lenkiją, tačiau kalbant apie paklausą, tai nebūčiau toks tikras, kad jos užtektų išlaikyti, be jau esamų, kelis papildomus reguliarių skrydžių maršrutus.
                                    Matyt, nesupratai tarp eilučių
                                    Maršrutas Vilnius-Varšuva yra daugiau ekonominis, o į skrydžiai iš Vilniaus į kitus Lenkijos miestus būtų palaikomi politiniais tikslais. Aišku, iš to daugiau laimėtų lenkai, bet ir lietuviai naudos apturėtų.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Rival Rodyti pranešimą
                                      Mano manymu, skrydžiai tarp miestų, tarp kurių atstumas nėra toks didelis, papraščiausiai yra per brangūs
                                      Bent jau šiuo metu bilietas į abi puses 170Lt. Praktiškai panašios kainos kaip autobuso. Aišku čia gali būti, kad tokios kainos bus tik veiklos pradžioj.

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Bent jau šiuo metu bilietas į abi puses 170Lt. Praktiškai panašios kainos kaip autobuso. Aišku čia gali būti, kad tokios kainos bus tik veiklos pradžioj.
                                        Atstumas ne toks ir mažas, apie 800km, panašiai kaip iki Berlyno arba Maskvos, su autobusu menkas malonumas tokius ilgus atstumus važinėti, o lėktuvas tik maždaug per valandą.
                                        Beje, esu matęs kažkur skaičius, jog skydžio savikaina didėja geometrine prograsija pagal atstumą. Taip, kad daug trumpų skrydžių netgi naudingiau nei mažiau, bet ilgų.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2012.03.29, 15:46.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Rival Rodyti pranešimą
                                          Wycka, ar daug pažįsti Lietuvos lenkų, kurie turi artimųjų arba draugų Lenkijoje?
                                          Zymiai daugiau ju giminiu baltarusijoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X