29 autobusas turi būti pritaikytas prie skrydžių, bent jau daugumos. Reikės keisti tvarkaraštį, kad pirmasis reisas atvyktų dar prieš 5 val., o paskutinis išvyktų apie 23.30 - tai miesto garbės reikalas. Tarpmiestinių autobusų užsukimas turėtų būti paskatintas tos pačios Susisiekimo ministerijos, ji valdo tiek oro uostus, tiek įtakoja autobusų tvarkaraščius. Krizė ne krizė, bet bent minimalūs pagerinimai privalo būti padaryti ir jokiems verkšlenimams čia ne vieta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Butent del to ir paveza, kad nera tu reisu. Jei us reisas kam trukdyt pazistamus (ypac 5 ar 6 ar 7 ryto) jei gali nuvaziuot autobusu. Netaikau visiem, bet daug kam butu patogu.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąNa is esmes tiek as tiek mano pazistami visada randam kas mus iki oro uosto nuveza ir paima.. Organizuot reguliarius reisus i Karmelava,nelabai apsimoka-vaziuos vos keli zmones..
Comment
-
Niekas nepritaikys taip anksti autobuso, nes iki 6 val. vairuotojui turi būti mokamas naktinis atlyginimo tarifas. Kauno oro uostas net nesugeba su miestu susitarti, kad miestui kompensuotų už važiuojamus km iki oro uosto. Jei oro uostas primokėtų, tai būtų galima autobusus paleisti tokiu metu. O dabar nėra iš ko. Garbės ne garbės, bet nėra pinigų. Miestui negarbė ir sniego neišvežti, bet neveža. Nėra pinigų. Susisiekimo ministerija nesikiša į tokias smulkmenas, manau turėtų pats oro uostas tuo pasirūpinti. Na taip, privalo, bet žiūrėkim realiai ir iš kitos fronto pusės perspektyvosParašė Linas Rodyti pranešimą29 autobusas turi būti pritaikytas prie skrydžių, bent jau daugumos. Reikės keisti tvarkaraštį, kad pirmasis reisas atvyktų dar prieš 5 val., o paskutinis išvyktų apie 23.30 - tai miesto garbės reikalas. Tarpmiestinių autobusų užsukimas turėtų būti paskatintas tos pačios Susisiekimo ministerijos, ji valdo tiek oro uostus, tiek įtakoja autobusų tvarkaraščius. Krizė ne krizė, bet bent minimalūs pagerinimai privalo būti padaryti ir jokiems verkšlenimams čia ne vieta.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dar vos prieš keletą savaičių teko kalbėti su Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėju Kęstučiu Povilaičiu. Anot jo, o ir viso skyriaus darbuotojų, po paskutinių keleivių srautų skaičiavimų pastebėta, kad į oro uostą vis dar yra per mažas keleivių srautas, kad būtų galima ten organizuota normalesnį transporto kursavimą. Maršrutas, kuris kursuotų tik dėl oro uosto, neapsimoka, nes į oro uostą dar yra per mažai reisų ir ten keleiviai vyksta labai pertraukiamu periodiškumu. Dienos metu į oro uostą keleivių beveik nėra, o dauguma skrydžių yra ryte ir vėlai vakare. Šiuo metu į oro uostą tvarkaraštyje nurodytais reisais užsuka 120 maršrutinis taksi (paprašius vairuotojo), tik retas žmogus tuo naudojasi, nors tvarkaraštis nurodytas visiems prieinamame ir gerai žinomame tinklapyje www.marsrutai.lt (Kauno rajonas)Parašė Gator Rodyti pranešimąButent del to ir paveza, kad nera tu reisu. Jei us reisas kam trukdyt pazistamus (ypac 5 ar 6 ar 7 ryto) jei gali nuvaziuot autobusu. Netaikau visiem, bet daug kam butu patogu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tam, kad patenkinti plikbajorišką Vilniaus, Kauno ir Žemaitijos onarą !Parašė Mørtã Rodyti pranešimąIdomu, kodel musu oro uostai vadinasi Tarptautiniai, kai kitu nera?
Comment
-
NekvailiokParašė c2h5oh Rodyti pranešimąTam, kad patenkinti plikbajorišką Vilniaus, Kauno ir Žemaitijos onarą !
Tarptautinis, nes skrydžiai yra tarptautiniai. Kas čia neaiškaus?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nu šakės. 456698 keleiviai per metus* yra "per mažas keleivių srautas, kad būtų galima ten organizuota normalesnį transporto kursavimą".Parašė amiko Rodyti pranešimąDar vos prieš keletą savaičių teko kalbėti su Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėju Kęstučiu Povilaičiu. Anot jo, o ir viso skyriaus darbuotojų, po paskutinių keleivių srautų skaičiavimų pastebėta, kad į oro uostą vis dar yra per mažas keleivių srautas, kad būtų galima ten organizuota normalesnį transporto kursavimą.
* 2009 metais Kauno oro uosto aptarnautas keleivių skaičius iš http://www.kaunasair.lt/index.php?la...age=statistika
Comment
-
/\
kitas klausimas kiek iš tų keleivių rinkosi viešąjį transportą. Va tai manau ir lemia ta nuomone kad per mažas keleiviu srautas. Nes mažai žmonių grįžtančių isšanglijos ar šeip keliaujančių mėgsta su lagaminais bastytis autobusu.. Esame pakankamai apsirūpinę automobiliais, tad natūralu kad žmonės renkasi šią priemonę.
Comment
-
Na ir palyginai. Jei sniegą reikėtų išvežti tik iš vienos nedidelės gatvės, tai jis tikrai būtų išvežtas. Dviejų reisų, tegul ir apmokamų naktiniais tarifais, išlaikymas ko gero nė neprilygtų tos vienos gatvės sniego išvežimo įkainiams. Turi būti sukurta tinkama infrastruktūra, tik tokiu atveju galima tikėtis grąžos. Vien tik dejonės, kad nėra pinigų, niekur neveda. Kas būtina, daroma per negalėjimą. Tik su pusėtina infrastruktūra galima tikėtis ir turistų, ir gal tų pačių tautiečių daugiau susigundytų skraidyti. Tai nauda tiek oro uostui, tiek pačiam miestui. Tie, kas tikisi 100-procentinės grąžos per mėnesį, dažniausiai žlunga.Parašė amiko Rodyti pranešimąNiekas nepritaikys taip anksti autobuso, nes iki 6 val. vairuotojui turi būti mokamas naktinis atlyginimo tarifas. Kauno oro uostas net nesugeba su miestu susitarti, kad miestui kompensuotų už važiuojamus km iki oro uosto. Jei oro uostas primokėtų, tai būtų galima autobusus paleisti tokiu metu. O dabar nėra iš ko. Garbės ne garbės, bet nėra pinigų. Miestui negarbė ir sniego neišvežti, bet neveža. Nėra pinigų. Susisiekimo ministerija nesikiša į tokias smulkmenas, manau turėtų pats oro uostas tuo pasirūpinti. Na taip, privalo, bet žiūrėkim realiai ir iš kitos fronto pusės perspektyvos
Comment
-
Būtent! Į Kauno oro uostą atveža ir iš jo į Kauną parveža dažniausiai draugai ir giminės, o tuo VT niekas ir nesinaudoja. Tai ko jūs norit? Kad dažniau kursuotų, kai net esamų reisų neužpildot?Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą/\
kitas klausimas kiek iš tų keleivių rinkosi viešąjį transportą. Va tai manau ir lemia ta nuomone kad per mažas keleiviu srautas. Nes mažai žmonių grįžtančių isšanglijos ar šeip keliaujančių mėgsta su lagaminais bastytis autobusu.. Esame pakankamai apsirūpinę automobiliais, tad natūralu kad žmonės renkasi šią priemonę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip, bet nepainiokim priežasties su pasekme. "Mažas keleivių srautas" yra ne priežastis, o normalaus transporto nebuvimo pasekmė.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą/\
kitas klausimas kiek iš tų keleivių rinkosi viešąjį transportą. Va tai manau ir lemia ta nuomone kad per mažas keleiviu srautas.
Comment
-
Aš ir nelyginu gatvės valymo kainos, lyginu vairuotojams algas, kurios VT išlaidoms prideda daug, visai ne taip supratai.Parašė Linas Rodyti pranešimąNa ir palyginai. Jei sniegą reikėtų išvežti tik iš vienos nedidelės gatvės, tai jis tikrai būtų išvežtas. Dviejų reisų, tegul ir apmokamų naktiniais tarifais, išlaikymas ko gero nė neprilygtų tos vienos gatvės sniego išvežimo įkainiams. Turi būti sukurta tinkama infrastruktūra, tik tokiu atveju galima tikėtis grąžos. Vien tik dejonės, kad nėra pinigų, niekur neveda. Kas būtina, daroma per negalėjimą. Tik su pusėtina infrastruktūra galima tikėtis ir turistų, ir gal tų pačių tautiečių daugiau susigundytų skraidyti. Tai nauda tiek oro uostui, tiek pačiam miestui. Tie, kas tikisi 100-procentinės grąžos per mėnesį, dažniausiai žlunga.
Dabar jei Kauno miestas iš savo biudžeto mėtys pinigus autobuso ryte važinėjimui tuščiai (vis tiek keleivių į oro uostą daug nebus, kaip ir dabar), tai neliks už ką net ir gatvėse duobes lopyt. Kartoju, tegul oro uostas pradeda mokėti pinigus, tada ir važinės.Dabar niekas netrukdo žmonėms važiuoti tais esamais reisais, dalis jų priderinti prie skrydžių, bet kiek skaičiuoti srautai, rezultatas toks pats - po vieną du keleivius iš viso lėktuvo. Kauniečius tiesiog paima draugai ir giminės savo automobiliais, VT ten visai nereikia. Tokia realybė dabar.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTaip, bet nepainiokim priežasties su pasekme. "Mažas keleivių srautas" yra ne priežastis, o normalaus transporto nebuvimo pasekmė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kai į oro uostą važiavau Rokiškio autobusu, pagal tvarkaraštį turėjau pamatyti ar ne 4 to 120 maršruto mikroautobusus. Spėk ar bent vienas pravažiavo.Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiuo metu į oro uostą tvarkaraštyje nurodytais reisais užsuka 120 maršrutinis taksi (paprašius vairuotojo), tik retas žmogus tuo naudojasi, nors tvarkaraštis nurodytas visiems prieinamame ir gerai žinomame tinklapyje www.marsrutai.lt (Kauno rajonas)
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei jau sutaupai kelionei už bilietą Ryanair skrydžiui, tai teks šiek tiek pakrapštyti kelionei taksi į Kauną. Turėtų kainuoti viso labo apie 10-15 Lt. Tikėkimės, kad padaugėjus skrydžių, pagerės ir susisiekimas.Pagal kalbas oro uoste laukiantis taksistas dabar teikiasi pajudėti už 50 litų.Parašė Tomas Rodyti pranešimąPraeitą vasarą grižom su taksi iš KUN iki Eigulių, kainavo ~40Lt.
Gegužės mėn. skrendu į Paryžių, kaina ~65Lt.
Realybė kitokia. Gal kai vakarinių 29 autobusų vairuotojai nespaudina bilietų, o tik paima 2 litus ir vaidina, kad čia taip ir turi būti, tai ir gaunasi, kad keleivių nėra. Bet realiai keleivių būna, vieną kartą ir sėdimų vietų visiems neužteko.Parašė amiko Rodyti pranešimąKauniečius tiesiog paima draugai ir giminės savo automobiliais, VT ten visai nereikia. Tokia realybė dabar.
O jei konkretesniais skaičiais (tik Vilniuje) -
Vilniaus oro uosto keleivių tyrimas (2): Atvykimo/išvykimo iš oro uosto būdas.
__________________
kaip?
Comment
-
Noreciau ikisti savo trigrasi.
Situacija nuo geguzes men.keiciasi radikaliai.Jei dabar nebuvo anksyvu atvykimu/isvykimu,o vakare veliausias atvykimas yra apie 22val.,tai nuo geguzes jau nuo 6val.kyla du lektuvai (apie 350 keleiviu),o vakare 23:10-23:30 du atvyksta,tai manau jau tikrai reiketu pagalvoti apie geresni susisiekima su oro uostu.Taksi manau problemu nesprendzia,nes veza tikrai brangiai.
Cia dalis tvarkarascio(tik baziniai)
http://spreadsheets.google.com/ccc?k...YXzBoYmc&hl=en
Comment
-
Skirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.Paskutinis taisė Linas; 2010.02.18, 21:23.
Comment
-
29 autobusas neišgelbės. Ryanair plėtrą darė ne dėl gyvenančių aplink Savanorių pr. ir centrą, ir net ne dėl Kauno ar Lietuvos. Ką taupus tautietis daro kai skrydis iš Vokietijos ar Anglijos anksti ryte? Atvažiuoja iš vakaro. Taip pat galės elgtis ir čia
. Užpernai Vilniaus oro uostas nebuvo transporto bamba, net traukiniais nelabai kas į jį važiavo, o keleivių skraidino apie porą milijonų. Sugebės keleiviai ir į KUN nusigauti.
Comment
-
Geras argumentas.Parašė Linas Rodyti pranešimąSkirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.
Comment
-
Traukinys i Vilniaus oro uosta buvo pasmerktas dar nepradejes vazineti. Nereikia lyginti susisiekimo su Vilniaus oro uostu miesto autobusais ir mikroautobusais ir susisiekimo su Kauno oro uostu. I Vilniaus oro uosta tikrai daug keleiviu atvyksta ir is jo isvyksta butent VT. Todel kad jis palyginti gerai ispletotas. 15 mikroautobusas kursuoja mazdaug kas 5-7 min. Ne piko metu 8-10 min. 2 autobusas vaziuoja kas 20-40 min. 1 autobusas - kas valanda. O Kaune, kaip paaiskejo, mikroautobusai yra tik hipotetiniai, autobusas vaziuoja retai ir juo pasitiketi ne visada galima.Parašė 118 Rodyti pranešimą29 autobusas neišgelbės. Ryanair plėtrą darė ne dėl gyvenančių aplink Savanorių pr. ir centrą, ir net ne dėl Kauno ar Lietuvos. Ką taupus tautietis daro kai skrydis iš Vokietijos ar Anglijos anksti ryte? Atvažiuoja iš vakaro. Taip pat galės elgtis ir čia
. Užpernai Vilniaus oro uostas nebuvo transporto bamba, net traukiniais nelabai kas į jį važiavo, o keleivių skraidino apie porą milijonų. Sugebės keleiviai ir į KUN nusigauti.Paskutinis taisė Al1; 2010.02.19, 09:06.
Comment
-
Juokus megsti?Parašė amiko Rodyti pranešimąrezultatas toks pats - po vieną du keleivius iš viso lėktuvo. Kauniečius tiesiog paima draugai ir giminės savo automobiliais, VT ten visai nereikia. Tokia realybė dabar.

Keliolika keleiviu kaip minimum, dazniausiai (kaip pvz paskutini karta pries menesi) oro uoste 29 uzsipildo tiek, kad nebelieka sedimu vietu ir kiti jau stovi
Edit, nepamaciau, kad ta pati patvirtino ir kitas zmogus:
Parašė alm Rodyti pranešimąBet realiai keleivių būna, vieną kartą ir sėdimų vietų visiems neužteko.Paskutinis taisė Gator; 2010.02.18, 23:22.
Comment
-
Ok, rašysiu raštišką kreipimąsi į merą. Tegul ištiria keleivių srautus dabar ir pakartoja prieš gegužės mėn. Jei matys keleivių daugėjimą, tegul dažnina nuo gegužės mėn. + tegul prideda rytinius ir vakarinius ir tegul tariasi su oro uostu dėl finansavimo. ParašysiuParašė NAVY Rodyti pranešimąNoreciau ikisti savo trigrasi.
Situacija nuo geguzes men.keiciasi radikaliai.Jei dabar nebuvo anksyvu atvykimu/isvykimu,o vakare veliausias atvykimas yra apie 22val.,tai nuo geguzes jau nuo 6val.kyla du lektuvai (apie 350 keleiviu),o vakare 23:10-23:30 du atvyksta,tai manau jau tikrai reiketu pagalvoti apie geresni susisiekima su oro uostu.Taksi manau problemu nesprendzia,nes veza tikrai brangiai.
Cia dalis tvarkarascio(tik baziniai)
http://spreadsheets.google.com/ccc?k...YXzBoYmc&hl=en
Va tokių argumentų man reikia kuo daugiau, prirašyčiau į raštą.Parašė Linas Rodyti pranešimąSkirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment