Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tada ir ta RB atsaka Vilnius-Kaunas tampa logiska. Kitu atveju tai beprasmybe, turint dabartine linija tarp Kauno ir Vilniaus centriniu gelezinkelio stociu.

    Comment


      Parašė Magician Rodyti pranešimą

      Nu tai Vilniaus oro uostas ir liktų, ir aptarnautų verslo keleivius - kuriems tos 30 minučių iš Konstitucijos pr. biuro yra tokios žiauriai svarbios.

      Tiems, kuriems papildoma +- valanda yra nieko tokio, arba tiems kuriems, watch this, nereikia skrydžių iš prestižinių Vilniaus biurų - bus KUN. Kaip ir normalus pasidalinimas, ir labai džiaugčiausi, jeigu taip įvyktų. Vilnius galės daryti premium paslaugas.
      O kodėl tie, kuriems viena valanda nieko tokio turėtų skristi iš KUN, o ne VNO? Kodėl dabar ne verslo kryptys daugiausia skraido iš VNO, nepaisant didesnių mokesčių? Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.
      Flickr

      Comment


        O kas bus, kai Vilniaus oro uosto pajegumai uzsikis?

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          O kas bus, kai Vilniaus oro uosto pajegumai uzsikis?
          Kaip tai gali nutikti?
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.
            Is KUN i VNO bus labai nepatogu, KUN tures Pozemine RB stoti, sujungta su Vilniaus gelezinkelio stotimi, o ne su VNO. Be to, is Kauno i Karmelava irgi nepatogu vaziuoti, geriau is centrines gelezinkelio stoties.

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Kaip tai gali nutikti?
              O tai kam tada aplamai svarsto situos projektus? Kam naujo oro uosto galimybes tiria?

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                O kodėl tie, kuriems viena valanda nieko tokio turėtų skristi iš KUN, o ne VNO? Kodėl dabar ne verslo kryptys daugiausia skraido iš VNO, nepaisant didesnių mokesčių? Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.
                Ir taip aišku, kad šie planai yra kuriami su mintimi, kad keleivių skaičius augs, ir augs smarkiai. Su dabartiniais srautais VNO pilnai pakanka ir ta greita jungtis būtent tą ir padarytų.

                Bet jeigu turėsime situaciją "Vilniaus neužtenka", tada tokia segmentacija ir yra logiška.

                Comment


                  Kaip VNO plėtros problema įvardijama per trumpas takas. Ilgesnio tako reikia nebent long-haul skrydžiams. Long haul į Lietuvą įmanomas tik kaip ultra premium produktas, pirmiausia orientuotas į verslo keliautojus. Tai reiškia paklausus būtų pirmiausia produktas į VNO, o KUN flight+rail (arba labiau tikėtina valanda automobilyje) produktui būtų labai sunku konkuruoti su 1 sustojimo skrydžiais per Europos ir Artimųjų Rytų hub’us. Reiškia KUN ilgesnis takas pagrindinės VNO problemos nelabai sprendžia. Tuo labiau VNO tako pakanka su mažesniu lėktuvu (A330, B787 - pilni didesni į Lietuvą niekad ir neskraidys) su minimaliais apribojimais ar net be jų skristi į JAV rytinę pakrantę / Čikagą, kas turbūt bus pagrindinės potencialios kryptis, jeigu kada nors bus long haul LT. O kitas galimai potencialus maršrutas - Sugiharos turistinis charteris iš Japonijos gali ir dabar į KUN skristi, bet čia jau jis mažai ką bendro su Lietuvos pasiekiamumu turi.

                  Comment


                    Tai kam isviso svarsto tuos planus?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą

                      O tai kam tada aplamai svarsto situos projektus? Kam naujo oro uosto galimybes tiria?
                      Savivaldybės rinkimai artėja Šiaip Masiulis turbūt vienas geriausių šios kadencijos ministrų, gal paskubėjo jo komanda gal ne iki galo paskaičiavo..

                      Vilniaus maksimalūs pajėgumai, neturint tranzito, spėčiau yra kokie 10 mln keleivių, nebent staiga visa Lietuva persikraustys į sostinę.

                      ​​​​​​ Įsivaizduokim, kad įvyksta stebuklas ir į Lietuvą plūsta marios turistų, turim du dieninis reisus į Palangą, bei porą savaitinių į JAV ir Aziją, na va žiūrėk sukrapštėm kokius 12 mln stebuklingai.

                      Naujojo terminalo pajėgumai bus 9-10 mln. dėl 2 mln greičiausiai, kokia eilinę budelę prilipdys ir viskas.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Tai praeis rinkimai ir pades i stalcius situos “briedus”... Supratom Iki kitu rinkimu

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          Tai kam isviso svarsto tuos planus?
                          Kad pasipūtusių kavianskų savimeilę paglostyti.
                          Sveiko proto žmogus analizuoja, kur susikoncentravusi didžiausia šalies BVP dalis, gyventojų koncentracija, šalies valdžios institucijos ir sostinė bendrai. Ir nesvaigsta apie tiesioginius transatlantinius skrydžius, kai nėra net normalių skrydžių į UK. Kokiu reikia būti durneliu, kad svajonėse susvaigti skrydį iš ilgos pakilimo juostos New Vasiukuose iki Čyykagos. Gal pas Venckienę violetiniai skraidys?
                          Ir taip pat supranta konkurenciją aviacijos versle.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Bet tai kai itakingi kaunieciai

                            Comment


                              KUN turi savo nišą ir didelį potencialą, tik jį išnaudoti reikia.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Pamatysim kaip bus realybėje, dažnai politikų planai prasilenkia su realiu gyvenimu, kas iš to, kad KUN arti Viabalticos ir Lietuvos geografinio centro, jei dauguma keleivių į/iš Vilniaus, kaip dabar dauguma avialinijų skraido iš VNO, taip ir ateityje skraidys nepaisant naujų terminalų.
                                Turbūt visi tai žinome, bet dar kartą priminsiu, kad turbūt 50% vakarų Lietuvos keleivių renkasi Rygą vietoje Vilniaus.
                                Studentas

                                Comment


                                  O Siaures Lietuvos gal ir visi 80%...

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    O kodėl tie, kuriems viena valanda nieko tokio turėtų skristi iš KUN, o ne VNO? Kodėl dabar ne verslo kryptys daugiausia skraido iš VNO, nepaisant didesnių mokesčių? Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.
                                    Pacituosiu Simoną Bartkų apie oro uostų mokesčius
                                    ...dabar VNO yra pigiausias oro uostas Lietuvoje pagal rinkliavas (KUN per vidurį – vien keleivio mokestis VNO 8 EUR, KUN ir PLQ po 11,5EUR; tūpimo mokestis už toną Vilniuje 7EUR, Kaune 15EUR, Palangoje 10EUR).

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Kad pasipūtusių kavianskų savimeilę paglostyti.
                                      Sveiko proto žmogus analizuoja, kur susikoncentravusi didžiausia šalies BVP dalis, gyventojų koncentracija, šalies valdžios institucijos ir sostinė bendrai. Ir nesvaigsta apie tiesioginius transatlantinius skrydžius, kai nėra net normalių skrydžių į UK. Kokiu reikia būti durneliu, kad svajonėse susvaigti skrydį iš ilgos pakilimo juostos New Vasiukuose iki Čyykagos. Gal pas Venckienę violetiniai skraidys?
                                      Ir taip pat supranta konkurenciją aviacijos versle.
                                      Ten minima perspektyva 20 metų į priekį, taip ateinančius 5-10 metų iš Kauno tikrai nebus transatlantinių, bet technologijoms vystantis taip greitai ir didėjant globalizacijai, po 15-20 metų gali prireikti tiesioginių skrydžių iš Lietuvos į New York ar panašiai. O vystantis Vilniui, tai VNO tikrai persipildys vien europiniais skrydžiais.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Ten minima perspektyva 20 metų į priekį, taip ateinančius 5-10 metų iš Kauno tikrai nebus transatlantinių, bet technologijoms vystantis taip greitai ir didėjant globalizacijai, po 15-20 metų gali prireikti tiesioginių skrydžių iš Lietuvos į New York ar panašiai. O vystantis Vilniui, tai VNO tikrai persipildys vien europiniais skrydžiais.
                                        VNO daug galimybių statyti naują terminalą šiaurinėje dalyje dabartinio, tai didelių problemų dėl to tikrai neturėtų būti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Kai KNO tures modernu ir greita 240 km/h susisiekima su Rygos oro uostu, manau dar daugiau zmoniu keliaus per Ryga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X