Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na įdomu kaip žiemą pildysis dvi atostoginės kryptys - Kaljarį (Italija) ir Pafosą (Kipras). Kur šilčiau ? Kur žiemą galima maudytis nesušalant ? Ar čia bus toks rudeninės Nidos variantas ?

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Yra tų perspektyvų ir puikiai galima matyti tai vasaros sezonu, kai oro uostas funkcionuoja normaliu režimu. Žinoma, kai dirbtinai tam trukdoma, tuomet situacija keičiasi. Jei nebus pasiūlos, iš kur gali būti paklausa. Čia kaip sovietmečiu atsakydavo į klausimą, kodėl parduotuvėj nėra bananų - todėl, kad nieks nesiteirauja jų. KUN atveju, labai daug kas teiraujasi ir pasigenda skrydžių, kai jų būna mažai.
      Pasakos. Yra objektyvi realybė - Lietuvoje nėra tiek keleivių.

      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Jeigu viso to reiketu, jau senai butu, o jei nera, vadinasi niekam nereikia.
      Deja, deja, yra tokių sričių, kur verslas nieko nedarys tol, kol valstybė nepadarys. Nes verslui neapsimoka. O kai jau valstybė padaro, tada tik duok.

      Comment


        Hip hip valio! "Pigių skrydžių oro bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kur žiemos sezoną bus galima nuskristi iš Kauno.

        Šią savaitę „Ryanair” išplatino pranešimą spaudai, kuriame skelbiama, kad ateinantį žiemos sezoną iš Kauno oro uosto bus vykdomi skrydžiai į Bristolio, Londono Liutono, Londono Stenstedo (Didžioji Britanija), Dublino (Airija) Kaljario (Italija), Frankfurto Hano (Vokietija), Oslo Rygge (Norvegija) ir Pafoso (Kipras) oro uostus.

        Skrydžiai į Kaljarį ir Pafosą anksčiau žiemą nevykdavo. Taip pat didinamas skrydžių į Dubliną skaičius per savaitę. „Ryanair“ taip pat skelbia, kad žiemą bus vykdomi skrydžiai į Oslą ir Londoną (Liutoną), kurių praėjusią žiemą nebuvo.

        Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2013/08/0...#ixzz2b0rbvHdi

        Comment


          Parašė kostasas Rodyti pranešimą
          Hip hip valio! "Pigių skrydžių oro bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kur žiemos sezoną bus galima nuskristi iš Kauno.

          Šią savaitę „Ryanair” išplatino pranešimą spaudai, kuriame skelbiama, kad ateinantį žiemos sezoną iš Kauno oro uosto bus vykdomi skrydžiai į Bristolio, Londono Liutono, Londono Stenstedo (Didžioji Britanija), Dublino (Airija) Kaljario (Italija), Frankfurto Hano (Vokietija), Oslo Rygge (Norvegija) ir Pafoso (Kipras) oro uostus.

          Skrydžiai į Kaljarį ir Pafosą anksčiau žiemą nevykdavo. Taip pat didinamas skrydžių į Dubliną skaičius per savaitę. „Ryanair“ taip pat skelbia, kad žiemą bus vykdomi skrydžiai į Oslą ir Londoną (Liutoną), kurių praėjusią žiemą nebuvo.

          Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2013/08/0...#ixzz2b0rbvHdi
          Nėra ko čia tiek džiaugtis, kad ši žiema bus vos vos mažiau tragiška nei praėjusi - seniau žiemos sezonu skrydžių būdavo 3 kartus daugiau nei pagal šitą geresnį tvarkaraštį.
          kaip?

          Comment


            Tai kad vasarą tris kart daugiau skrydžių nebūna, palyginus su būsimu žiemos sezonu. Tarp kita ko, žinome, kur dingo kai kurie visus metus būdavę skrydžiai ir tamstos pozicija tuo klausimu buvo ganėtinai susitaikėliška. Kita vertus, viliuosi, gal atsiras koks skrydis į Izraelį, jei ten Ryanair pradės skraidyti, o gal į kokius Kanarus. Bent jau Vilniaus pirmininkavimo ES laiku tikėtis, kad sugrįš koks skrydis iš ten - mažai realu.

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Nėra ko čia tiek džiaugtis, kad ši žiema bus vos vos mažiau tragiška nei praėjusi - seniau žiemos sezonu skrydžių būdavo 3 kartus daugiau nei pagal šitą geresnį tvarkaraštį.
              Tikro lietuvio komentaras Praita žiemą tragiška, šita vos vos mažiau tragiškesnė, kita irgi neaišku kokia bus.. Tad kuo toliau tuo blogiau šviesos tunelio gale nėra. )

              Comment


                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                Tai kad vasarą tris kart daugiau skrydžių nebūna, palyginus su būsimu žiemos sezonu. Tarp kita ko, žinome, kur dingo kai kurie visus metus būdavę skrydžiai ir tamstos pozicija tuo klausimu buvo ganėtinai susitaikėliška. Kita vertus, viliuosi, gal atsiras koks skrydis į Izraelį, jei ten Ryanair pradės skraidyti, o gal į kokius Kanarus. Bent jau Vilniaus pirmininkavimo ES laiku tikėtis, kad sugrįš koks skrydis iš ten - mažai realu.
                Aš suapvalinau. Geriausią žiemą buvo virš 50 savaitinių skrydžių, dabar 21.

                Dėl tarp kitko - man tie skrydžiai nedingo. Aš sėkmingai skraidau tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno. Šiemet iš Vilniaus gerokai dažniau nei iš Kauno. 100 km tikrai nieko nekeičia. O bendra pasiūla įvedus tvarką Vilniuje gerokai padidėjo.

                Naujų skrydžių manau galima bus tikėtis tik kai jie pradės gauti naujai užsakytus lėktuvus - o tai bus tik 2015 metais, didesnis kiekis tik 2016.
                2014 m. priešingai - Ryanair lėktuvų skaičių žada nežymiai mažinti atsisakydama kelių senų.

                Parašė Lakis Rodyti pranešimą
                Tikro lietuvio komentaras Praita žiemą tragiška, šita vos vos mažiau tragiškesnė, kita irgi neaišku kokia bus.. Tad kuo toliau tuo blogiau šviesos tunelio gale nėra. )
                Šviesa tunelio gale bus kai Europoje atsiras dar bent viena aviakompanija pagal kurios verslo modelį Kauno oro uostas turėtų pranašumų prieš Vilniaus. Wizz Air, Easyjet, Norwegian, Vueling, Transavia ir t.t. pastaruoju metu renkasi didesnius oro uostus nepaisydami kad brangiau.
                kaip?

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Šviesa tunelio gale bus kai Europoje atsiras dar bent viena aviakompanija pagal kurios verslo modelį Kauno oro uostas turėtų pranašumų prieš Vilniaus.
                  Deja kol kas toks dalykas nenusimato, bet jei ir tokia kompaniją atsirastų po metų ar kitų praeitų dar 3-5m, iki ji ateitų į Kauną.


                  Beto pasikartosiu: nesu girdėjas, kad KUN vadovybė dirbtų link kitų kompanijų atėjimo ar vestų derybas su kažkuo. Toks įspūdis, kad šiai dienai visos pastangos ir finansai skiriami išlaikyti Ryanair.

                  Kita vertus reikia pradėti nuo namų darbų, EYKA puikus oro uostas, su ilgu taku, turi puikias galimybes plėtrai, bet yra nemažai techninių dalykų, kuriuos reikia tobulinti. Pvz Lufthansa negali leistis Kaune, ir skrenda į EVRA, kai EYVI negali priimti.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Na yra tokia kompanija, kuri skelbiasi dirbanti išimtinai ne pagrindiniuose šalių miestuose - Volotea http://www.volotea.com/en/ Deja iki Lietuvos ji dar nepriartėjo. Kita labiau žinoma - Flybe www.flybe.com Bet dabar jau Kaunas tikriausiai nebėra nepriklausomas oro uostas, jie visi de facto sujungti į vieną. Tai kas dabar padirbės dėl tos kitos ar kitų aviakompanijų atėjimo į Kauną ir Palangą ? Viskam vadovaus Gediminas iš Vilniaus ?

                    Comment


                      Na bet, pagrindinė esmė ta, kad nera didžiulio poreikio ir rinkos naujiems vežėjams. Kuo greičiau KUN valdžia supras tai ir kuo greičiau dėmesį skirs dalykams, kurie yra potencialiai pelningi ir naudingi visam regionui, tuo visiems bus geriau.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Is patikimu saltiniu teko girdeti. Nu cia dar Sliupo laikais, daug kompaniju norejo is Kauno pradeti skraidyti, taciau visos apsigrezdavo paskaiciavus imanoma ekonomine graza... Vilniuje irgi taip pat, tik ten dar kazkiek gelbeja sostines statusas. Ryanair - tai aviacine anomalija, kuri belenkokiu marsrutu susigeneruos sau srauta. Reziume tokia, reikia, kad kiltu Lietuveleje ekonomika ir, kad vel prikalbinti tie patys aviatoriai perskaiciuotu galima ekonomine graza ir, kad ji butu teigiama Alternatyva, dotuoti kompanijas
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          Dotacijos išeitis, kai yra natūralus srautas, nebent operuotų orlaicviu, iki 90vietų-čia būtent Kauno atveju.
                          Kitas dalykas Kauniečiai yra įpratę prie Ryanair skraidymo "kultūros", todėl ne low cost kompanijai, būtų dar sunkiau tenai pradėti veiklą.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Aš suapvalinau. Geriausią žiemą buvo virš 50 savaitinių skrydžių, dabar 21.

                            Dėl tarp kitko - man tie skrydžiai nedingo. Aš sėkmingai skraidau tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno. Šiemet iš Vilniaus gerokai dažniau nei iš Kauno. 100 km tikrai nieko nekeičia. O bendra pasiūla įvedus tvarką Vilniuje gerokai padidėjo.
                            Kam jiem skraidyt is Kauno jei net KUN gerbejai kaip tamsta lekia paskui juos i VNO?
                            Klausimas retorinis ir skirtas susimastyti del savo elgesio ir kaip toks elgesys itakoja sumazejusi skrydziu kieki is KUN

                            Comment


                              O tai ką daryt - neskrist visai ar iš Rygos, bet ne iš Vilniaus? Nesupratau klausimo, nors jis ir retorinis.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                O tai ką daryt - neskrist visai ar iš Rygos, bet ne iš Vilniaus? Nesupratau klausimo, nors jis ir retorinis.
                                Jei neiseina tai ka darysi, bet buna atveju kai iseina. Pavyzdziui skrendant su persedimu i tarkim Kanarus. Galima skrist ir is Kauno ir is Vilniaus. Tokiu atveju galima net neziuret i VNO pasiula, o ieskot butu is Kauno taip paremiant savo oro uosta. Taip pat daznai buna patrauklios kainos su Airbaltic per Ryga.
                                As esu dar labiau patriotiskesnis ir i bet kur skrisiu geriau su persedimu is Kauno nei be persedimo is VNO. Isskyrus ekstra atvejus. Paprasciausiai jausmas, kad remiu centralizavima yra nemalonesnis nei nepatogumas skrendant su persedimu.
                                Mazu maziausiai galima neskrist is VNO bent i tas kryptis, kur skrendama is KUN. Pvz. nori nuskrist i Londona, net neziuiri i VNO pasiulymus.
                                Paskutinis taisė Gator; 2013.08.05, 19:52.

                                Comment


                                  As jei skrendu i Londona, net neziuriu i KUN. Is VNO skrenda Wizz'ai, man asmeniskai visais kartais gavosi zymiai pigiau. I kitus miestus taip pat, net neprisimenu, kad is KUN skraidziau deja... Aisku susisiekimas, su VNO tragiskas, bet cia visi manes uzsipuole bande irodinet kitaip))

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    As jei skrendu i Londona, net neziuriu i KUN. Is VNO skrenda Wizz'ai, man asmeniskai visais kartais gavosi zymiai pigiau. I kitus miestus taip pat, net neprisimenu, kad is KUN skraidziau deja... Aisku susisiekimas, su VNO tragiskas, bet cia visi manes uzsipuole bande irodinet kitaip))
                                    Nu jeigu reikia į rytinį Wizz reisą į Londoną tai aišku tragiškas. Bet ten jau netragiško susisiekimo iš Kauno nelabai ir gali būt, kai lėktuvas šeštą ryto. Iš KUN kai paskutinį kartą skridau irgi teko iš vakaro į Kauną blokštis, o ir iš ankstyvojo autobuso į oro uostą mažai naudos buvo kai pažįstami ne prie Savanorių prospekto bazuojasi.

                                    Vilniuj viešasis į oro uostą aišku per vėlai pradeda važinėt, užtat po to vidury dienos kai mažai skrydžių laksto greitasis autobusas kas kelios minutės.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Jei neiseina tai ka darysi, bet buna atveju kai iseina. Pavyzdziui skrendant su persedimu i tarkim Kanarus. Galima skrist ir is Kauno ir is Vilniaus. Tokiu atveju galima net neziuret i VNO pasiula, o ieskot butu is Kauno taip paremiant savo oro uosta. Taip pat daznai buna patrauklios kainos su Airbaltic per Ryga.
                                      As esu dar labiau patriotiskesnis ir i bet kur skrisiu geriau su persedimu is Kauno nei be persedimo is VNO. Isskyrus ekstra atvejus. Paprasciausiai jausmas, kad remiu centralizavima yra nemalonesnis nei nepatogumas skrendant su persedimu.
                                      Mazu maziausiai galima neskrist is VNO bent i tas kryptis, kur skrendama is KUN. Pvz. nori nuskrist i Londona, net neziuiri i VNO pasiulymus.
                                      Man nelabai suvokiama tavo logika. Tu nori skrist iš Kauno į Kanarus su persėdimu, bet nenori skristi tiesioginiu reisu iš Vilniaus. Tikrai keistas mąstymas Su persėdimais ir kainuoja brangiau ir dagiau laiko užima visa kelionė. Aš taip pat esu patriotiškas VNO, bet jei matau, kad iš Kauno yra patogesnis susisiekimas su pvz. Pafosu, tai aš skrisiu iš Kauno, o ne iš Vilniaus su persėdimu.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Na toks labai politizuotas ir neracionalus patriotizmas Kauno atžvilgiu, tokiu atveju ir Kaunui reiktų savų avialinijų, tiesa kurios buvo kažkadą, turėjo nemažą orlaivių parką, operuodavo labai smagiais ATR, turėjo nemažą krypčių pasiūla, bet kaip išnyko. Kodėl? nes turbūt nebuvo paklausos.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Ai nu bet nereikia nurasyti oro uosto... visgi jeigu reikia, srautas gali buti. Kaip AirBaltic'as susiformavo srauta, tai net neabejoju, kad ir koks SAS i kopenhaga viena skrydi per diena irgi susirinktu Reikia tik labai sunkaus ir grudinancio idirbio. AirBaltic'as ant tos bangeles pakliut sugebejo, na o dabar, kad kazka atsaukt manytu, net nenusimato...
                                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X