Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Oro uostas tikrai nėra suinteresuotas statyti nemokamas aikšteles, nes kai reikalai sukasi su Ryanair, tai pinigai daugiausiai uždirbami iš aikštelių, reklamų, prekybininkams nuomojamo ploto ir t.t. Ir žmogus pirkdamas lėktuvo bilietą tikrai mažiausiai kreipia dėmesį į tai, kiek jam kainuos stovėjimas prie oro uosto (jeigu tai nėra ilgalaikis stovėjimas).
    Tikrai taip.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Tikrai taip.
      Ok, o kaip su "politiniu" antrojo mokėjimo aparato remontu ar įdiegimo vilkinimu (tikslaus apibūdinimo, deja, nežinau)? Jau veikia?
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Ok, o kaip su "politiniu" antrojo mokėjimo aparato remontu ar įdiegimo vilkinimu (tikslaus apibūdinimo, deja, nežinau)? Jau veikia?
        Cia atsakymas
        http://www.kaunas-airport.lt/pdf/kun...03.19_1225.pdf

        Comment


          Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
          Visai manau būtų naudinga ir dar vieną aikštelę padaryti, kur tie griuvėsiai stovi, važiuojant į oro uosta po dešine puse. Ten tikrai daug vietos.
          Aikštelių plėtrą būtina derinti su Karmėlavos aplinkkelio projektu, nes jis praeis tarp Karmėlavos miestelio ir oro uosto, taigi visai šalia oro uosto. Detaliai tai pavaizduota oro uosto puslapyje, kur yra vizualizacijos.

          Comment


            Gal galima "suvirškintą" mintį, kodėl stoginė yra, aparatas stovi, bet jis neveikia/ė?
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Ne visi Facebook naudojat, bet vat radau graziu kadru


              Buvo diskusija neperseniausiai ar gali Kaunas priimti B747, nu matome, kad gali

              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

              Comment


                Grazios nuotraukos ypac ta kur 3 Ryanair, o del 747 tai ir Vilnius gali priimti, o Kaune ir AN-124 sekmingai leidziasi.

                Comment


                  Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                  Grazios nuotraukos ypac ta kur 3 Ryanair, o del 747 tai ir Vilnius gali priimti, o Kaune ir AN-124 sekmingai leidziasi.
                  Vilniaus takas yra per trumpas normaliam 747 nusileidimui ir kylimui, nes tada turėtų labai smarkiai stabdyti arba "gazuoti". Aišku, viskas priklauso dar ir nuo svorio.
                  Paskutinis taisė spirit; 2010.03.24, 18:48.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                    Vilniaus takas yra per trumpas normaliam 747 nusileidimui ir kylimui, nes tada turėtų labai smarkiai stabdyti arba "gazuoti". Aišku, viskas priklauso dar ir nuo svorio.
                    O aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      http://www.youtube.com/watch?v=vJPng...eature=related 747 Vilniuje

                      Comment


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        O aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
                        Vilniaus oro uosto takas iš esmės per trumpas B747 priėmimui, ypač kalbant apie komercinius skrydžius. Iki šiol šio modelio lėktuvai leidosi ir kilo tik VIP reisais, tai yra, su valstybių vadovais, tačiau tuo metu oro uostas būdavo uždaromas kitiems skrydžiams.

                        Comment


                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                          O aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_747#Specifications

                          Comment


                            Turiu ideja kaip sureguliuoti autobusu kryptis ir grafikus. Perkant lektuvo bilieta "on-line" prie visu mokejimu(draudimai, lagaminai ir t.t) turetu buti ir autobuso bilietai bei kryptys.Tuomet galima bus zinoti kiek, kada ir i kur buvo nupirkta bilietu.Zinant tai bus galima pasirinkti autobuso dydi ar skaiciu. Pvz; i Alytu tik 6 zmones pirko bilietus, galima butu siusti pvz; 10-12 vietu turinti mikro autobusa, i Vilniu 135 zmones ,tai ir atitinkamo dydzio autobuso(u) reikes. Tereiktu tai suderinti Pvz; su Ryanair, kad jie tai itrauktu i ju web site. Manau jie tai noriai padarytu, nes prisiviliotu tuos kurie skrenda per Vilniu, nes susisiekimas taptu zymiai patogesnis.

                            Comment


                              Parašė praetor Rodyti pranešimą
                              O aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
                              Kaip tik Atvirksciai tako ilgio labiau reikia kylant nei leidziantis, nes kyla lektuvas pilnais bakais, o leidziasi visada pustusciais, uztenka nusileist Kaune 747 ir puse tako.

                              Comment


                                kam tie ginčai, kaune leidžiasi krovininiai 747, o vilniuje reprezentaciniai t.y. lengvi...
                                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                Comment


                                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                  Gal galima "suvirškintą" mintį, kodėl stoginė yra, aparatas stovi, bet jis neveikia/ė?
                                  KUN įprasta užsidirbti iš keleivių neišleidimo. Prisiminkim žymiąją būdelę su šlagbaumais, kuri buvo prieš naujo terminalo pastatymą. Didumą laiko reikėdavo praleisti stovint eilėje, kad išleistų. Dabar irgi tas pats- žmonės turi susimokėti už tai, kad pastovėti eilėje prie bilietų automato. Skirtumas, kad anksčiau eilėje reikėdavo stovėti šiltame automobilyje, dabar lauke. Naujas aikštelių projektas gal ir naudingas dėl atridų, bet nauda keleiviams abejočiau. Viskas gerai su parkingo aikštelių infrastruktūra, pakaktų dar vieno automato šalia įėjimo ir, kad visi veiktų.
                                  Negaila tų 2-3 litų, bet kai visą parkingo laiką sudaro stovėjimas eilėje prie automato, tai žemina. Jei oro uostui per daug pajamų iš aikštelių, kam brautis į jas, nebent ypatingos keleivių sutikimo- palydų procedūros.

                                  Comment


                                    toki skunda su konkreciais reikalavimais tiesiogiai istaigos direktoriui rasyti reiketu

                                    Beje gal kas turit ar zinot kur atknisti DC-8 nuotrauku Kaune? Kolkas tik video prastos kokybes yra


                                    edit:
                                    biski pasiknisau ir atradau
                                    http://img48483.pixa.us/images/15838912/15838912
                                    Paskutinis taisė Recoiler; 2010.03.26, 12:18.
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Vėl perstumdymai tarp bazinių lėktuvų:

                                      http://img179.imageshack.us/img179/8429/frkun2.jpg

                                      Comment


                                        Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                                        Turiu ideja kaip sureguliuoti autobusu kryptis ir grafikus. Perkant lektuvo bilieta "on-line" prie visu mokejimu(draudimai, lagaminai ir t.t) turetu buti ir autobuso bilietai bei kryptys.Tuomet galima bus zinoti kiek, kada ir i kur buvo nupirkta bilietu.Zinant tai bus galima pasirinkti autobuso dydi ar skaiciu. Pvz; i Alytu tik 6 zmones pirko bilietus, galima butu siusti pvz; 10-12 vietu turinti mikro autobusa, i Vilniu 135 zmones ,tai ir atitinkamo dydzio autobuso(u) reikes. Tereiktu tai suderinti Pvz; su Ryanair, kad jie tai itrauktu i ju web site. Manau jie tai noriai padarytu, nes prisiviliotu tuos kurie skrenda per Vilniu, nes susisiekimas taptu zymiai patogesnis.
                                        Ideja gera, bet igyvendinta ji gali buti tik vos keliems marsrutams - Vilniaus, Klaipedos, galbut Siauliu ir Panevezio. Kitomis kryptimis keleiviu srautai nedideli ir tiesioginiu reisu, kad ir mikroautobusu, organizacija nepsimoketu. Ypac, kai tie srautai nepastovus. Koks vezejas nores prasideti su tokiais pervezimais? Juk reikia tureti kelias transporto priemones ir jas nuolat laikyti rezerve, nezinant, kokie keleiviu srautai ir kokia siusti i reisa ar nesiusti visai. Nebent jis butu dotuojamas (kas tai darys?) ir veziotu kartais pilna autobusa, o kartais vos kelis keleivius.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ideja gera, bet igyvendinta ji gali buti tik vos keliems marsrutams - Vilniaus, Klaipedos, galbut Siauliu ir Panevezio. Kitomis kryptimis keleiviu srautai nedideli ir tiesioginiu reisu, kad ir mikroautobusu, organizacija nepsimoketu. Ypac, kai tie srautai nepastovus. Koks vezejas nores prasideti su tokiais pervezimais? Juk reikia tureti kelias transporto priemones ir jas nuolat laikyti rezerve, nezinant, kokie keleiviu srautai ir kokia siusti i reisa ar nesiusti visai. Nebent jis butu dotuojamas (kas tai darys?) ir veziotu kartais pilna autobusa, o kartais vos kelis keleivius.
                                          Būtent. Juk už stovinčias transporto priemones draudimas vis tiek mokamas, taigi net prastovose esantis autobusas sukuria nuostolingumą savaime. Tokia veikla užsiimtų nebent didelis vežėjas, turintis daug transporto priemonių ir galintis įvairiai ir lanksčiai derintis prie poreikių.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X