Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujienos iš VNO:

    „Estonian Air“ netįtikėtinu estams greičiu jau nuo šiandien paleido 11x weekly VNO-TLL-VNO, labai gerais laikais roundtrip’ai ir netu du rytiniai skrydžiai pirmadieniais VNO-TLL;

    „airBaltic“ sudėjo tvarkaraščius rudeniui – atrodo, užmanymas yra Vilniuje bazuoti du „Dash“, o į CDG skraidyti su kažkaip atrotuojamu B735.

    „airBaltic“ planuoja 12x weekly skraidyti į Bromma – net iš Rygos jie į Bromma neskraido ir skraidyti net 12x weekly su Dash yra milžiniškas kėdžių kiekis jau vien iš „airBaltic“. Aš bijau, kad jeigu „airBaltic“ iš tikro tokią programą įgyvendins, SAS turės trauktis, „Norwegian“ ir „Wizz Air“ gal kaip išsilaikys.

    Tarp Bromma rotationų, planuojami 7X weekly VNO-WAW – įdomus produktas, „low yield“ keleivius galbūt nudims nuo LOT arba tas turės mažinti stipriai kainas.

    Kitas „Dash“ turi užplanuotus rytinius 7x rytinius VNO-HEL (tik sekmadieniais vakarinius) skrydžius – vėlgi, nuims „low yield“ nuo „Finnair“, labai geras rytinis VNO-HEL segmentas su 7:10 išvykimu iš VNO: įdomu, ar „Finnair“ reaguos.

    Per pietus numatyti 4x weekly VNO-TXL, panašiu tvarkaraščiu, kaip skraidė ir LT. Kiek žinau, šitas reisas gali gauti „Air Berlin“ kodą.

    Vakare „Dash“ uždėtas 4x weekly VNO-BRU, panašiu iš dalies schedule kaip skraidė ir LT, čia aišku BRU-VNO vakarinis segmentas bus labai geras.

    VNO-CDG numatytas 3x weekly, days 1,3,5; 14:15 iš Vilniaus išvykimas. Kiek žinau, šitas reisas negali pretenduoti į „Air France“ „codeshare“, nes „Air France“ profsąjungų leidžiamus du kodus BT jau yra atidavusi ant CDG-RIX ir CDG-TLL reisų. Pats sunkiausias reisas, kažin kas išeis iš šito reiso (CDG buvo pats blogiausias LT reisas).

    „Wizz Air“ paleido „Skavsta“ 3x weekly ir BLL 2x weekly. BLL tikrai labai tiks LCC produktas – jautėm LT, kad labai pigiai yra dar didesnė paklausa į West Denmark, bet visiškai nėra higher yield keleivių – ten grynai vieta LCC. Na, o į Stokholmą aišku, kažkas turės trauktis ir greitai, nes bus pinigų deginimas rimtas rugsėjo mėnesį.
    http://simonas.bartkus.lt/blog/

    Comment


      Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
      Taigi ir atėjo AirBaltic į kryptis kurių iki tol nebuvo ir iš karto į 6. O iki tol sekretorei būdavo labai sunku surasti tinkamą reisą, be persėdimo . Hole filler'iniai reisai dienos viduryje direktorių nelabai tenkindavo
      Galetumete išduoti pagaliau paslaptį kiek air lituanicos viename reise sėdėdavo direktorių ? 1, 2 ar visas 100 ? Be jokių išvedžiojimų ir demagogijų?

      Iš dar - galite išduoti dar vieną paslaptį - jeigu aš neturiu reikalų Vilniuje (sutikime, kad nei VNO nei LT nėra biznio ir turizmo bamba), ar aš skrisiu į LT vien dėl to, kad yra tiesioginis reisas?

      Comment


        Rokiškio dekonstrukcija - Nacionalinės aviacijos zombiai:
        Ponas Artūras Zuokas paskelbė nuostabų straipsnį – „Nacionalinės aviacijos duobkasiai“. Labai gražu viskas, bet aš jums tiesiog padekonstruosiu, ką aš tenai perskaičiau.

        Artūro Zuoko straipsnis pradedamas nuo istorijų apie tai, koks Eligijus Masiulis yra neteisingas, nes FlyLAL subankrutavo. Aš kadaise esu apie tai rašęs – anuo metu dar, kai tie bankrotai vyko. Buvau anuomet labai piktas ant visokių liberalų, bet netgi nepaisant viso to piktumo teko pripažinti, kad FlyLAL situacijoje buvo spąstai: visa kompanija padalinama į dvi dalis (pelningą ir nepelningą, kas kaip ir logiška), o paskui nepelningą dalį, kurioje visas bankrotas vyksta, siūloma gelbėti valdžiai. Ir jei valdžia negelbės, tai ji dėl visko kalta. Žodžiu, beveik šimtaprocentinis būdas išsiprašyti pinigų, nes jei valdžia neduos pinigų, tai lėktuvai neskraidys. Tai tiek istorinio diskurso, apie kurį išvadas galima pasidaryti.
        ...
        O paskui pateikiama krūvelė nerišlaus skaičių kratinio, pvz., kad Air Lituanica atnešė baisiai kažkiek ten pelno ir buvo baisiai naudinga, plius visaip ten netiesiogiai atsipirkinėjo (aš jums apie tas netiesiogines naudas kiek žemiau dar atskirai paaiškinsiu).

        Taigi, paimkim tais pačiais skaičiais – jei Lituanica atvežti turistai išleido Lietuvoje vos 50 milijonų litų, tai tarus, kad iš tų išleistų pinigų pelno marža sudaro pvz., 20%, tai realios pajamos Lietuvos versle tesudarys 10 milijonų litų. Dar paėmus mokesčiais sumokamą dalį (faktiškai PVM), gausis kad iš 10 milijonų eurų, išleistų subsidijoms, grįžta 10 milijonų litų, surenkamų mokesčiais (pelnu valstybei). Labai įspūdinga, palyginus su 10 milijonų eurų subsidijų per metus. Man atrodo, kad Artūras Zuokas negeba skirti pajamų nuo pelno.

        Paskui kalbama apie tai, kaip ta Air Lituanica mokėjo mokesčius ir panašiai. Primeskit, yra valstybės surenkami mokesčiai, kurie sukišami į balą (į tą balą, kuri vadinasi „Air Lituanica“), o tada sakoma, kad dalis iš tų balon išmestų mokesčiais surinktų pinigų yra sumokama kaip mokesčiai ir tai esą labai naudinga Lietuvai. Suprantate, nauda Lietuvai – mokesčiais surinkti pinigai išleidžiami, o dalelė jų sugrįžta mokesčiais.
        ...
        Apie visokias netiesiogines menamas naudas išvis kalbėti neverta. Aš netiesiogiai galiu suskaičiuoti, kaip koks nors narkomanas, išmušęs mašinos langą ir pavogęs magelį, jį parduoda už 50 litų, kažkas ten gauna sutaupytus 450 litų, nes neišleido mageliui 500 litų, o ir narkomanas išleidžia tuos savo 50 litų narkotikų prekeiviams, kurie gauna pajamas, o ir vogto magelio pirkėjas išleidžia tuos savo sutaupytus 450 litų kažkur kitur, ir tie narkotikų prekeiviai išleidžia, o paskui ir nukentėjęs žmogus dar išleidžia 500 litų naujam mageliui, tai jau 1000 litų, o dar galų gale dėl to sumokama 210 litų PVM, ir dar kitokių mokesčių, sukuriamos darbo vietos pardavėjams, importuotojams ir taip toliau, dėl to užsisuka visa ekonomika ir panašiai. Todėl suprantate, taigi juk labai gerai, kai narkomanai vagia magelius, nes tai labai visiems naudinga, ekonomika auga. Čia tiesiog tų netiesioginių ekonominių naudų skaičiavimo pavyzdys, kad maždaug suprastumėte, kiek tai relevantiška.
        ...
        Bendra gi straipsnio mintis – kad Artūras Zuokas esąs nekaltas ir kad Air Lituanica žlugimas esą kilęs ne dėl to, kad visa ta kompanija buvo ekonominis absurdas, o dėl to, kad kaltas Eligijus Masiulis ir Remigijus Šimašius. Suprantate, kaltas ne tas, kas nesąmones daro, o tas kas apie nesąmones pasako, kad tai nesąmonės.

        Comment


          Sudėkime į krūvą abi žinutes - pirma apie operatyviai paleidžiamus reisus

          Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
          antra apie "narkomano pavogto magelio teigiamą įtaką ekonomikai" - to biš Zuoko AL "biznelį

          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Rokiškio dekonstrukcija - Nacionalinės aviacijos zombiai:

          ir tada nuspreskime, kas naudingiau Lietuvai
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            A.Zuokas skiedžia savo stiliuje.
            Realybėje "Facebook" jau antrais veiklos metais gavo virš 5 mln. USD pelno. Maža to, atsirado krūvos investuotojų. Šeštaisias veiklos metais Zukerbergas jau buvo miljardieriumi!
            Nekorektiška lyginti agurką ir plaktuką.

            Comment


              Tai dabar litofcai sugalvojo merkt pinigus į BT, o kad apjungt LT, BT ir OV nedaėjo. Air Lituanica galėjo būt dukterinė viso to įmonė, kaip kad SAS Norge. Viskas jau buvo išvystyta ir pajungta prie pardavimų kanalų. Aviacija pas mus visada pasmerkta, nes politikams jos nereikia. Kas liečia BT tai, toks jausmas, kad liberalų kompanija gauna atkatus iš latvių, kad šitie priiminėtų jiems palankius sprendimus ir jau ne pirmą kartą.

              Comment


                O kam BT su kažkuo jungtis, jeigu jai ir taip normaliai sekasi? Jungiasi paprastai panašaus svorio partneriai. O smulkesni nuperkami arba suvalgomi .
                Politikams turbūt nėra skirtumo, su kuo skristi į egzotiškas komandiruotes. Tik Zuokas idealistas stengėsi ne vien dėl Vilniaus, bet ir visos Lietuvos .
                Jei teisėsauga rimčiau tvarkytųsi, tai tos žinomiausios Lietuvos aviacijos avantiūros būtų laiku sustabdytos. O norinčių daryti verslą iš valdiškų lėšų, aišku, visada bus.

                Comment


                  Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
                  http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines

                  Comment


                    Šiaulių bankui gali neigiamai atsiliepti „Air Lituanica“ ir „Vilnius veža“ bėdos
                    http://vz.lt/article/2015/5/27/siaul...#ixzz3bJc7iPuk

                    Comment


                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
                      http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
                      Nieko naujo neperskaičiau. Kaštai, valdiški pinigai, neteikiama statistika.

                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Šiaulių bankui gali neigiamai atsiliepti „Air Lituanica“ ir „Vilnius veža“ bėdos
                      http://vz.lt/article/2015/5/27/siaul...#ixzz3bJc7iPuk
                      Negi jie čia rimtai? Argi tokios eilės sumos gali gąsdinti banką?

                      Comment


                        „Estonian Air vykdys skrydžius tarp Vilniaus ir Talino pagal intensyvesnį skrydžių grafiką

                        http://www.ivilnius.lt/suzinok/aktua...69643d32363933

                        Comment


                          Galėjo "Air Lituanica"padaryti skrydžius nemokamus.
                          Įsivaizduokite, koks būtų PR pasauliniu lygiu - pirma nemokama aviakompanija!
                          Aišku, reiktų kokių tai apribojimų, pvz.: perki sakykim 300EUR vertės paslaugų mieste.

                          Comment


                            Galėjo "Air Lituanica"padaryti skrydžius nemokamus.
                            Manau, kad vilniečiai to nusipelnė ir už skrydžius susimokėdavo per šildymo kainą . Šilumos tinklai juk skolino Air Lituanicai. Ir turbūt tai nėra vienintelė tai dariusi savivaldybės įmonė. Dar pridėkim už dujų kainą perkamą biokurą, tai vilniečiai bent jau nemokamo miesto viešojo transporto tikrai verti. Talino tas dalykas į bankrotą lyg ir nenuvarė. Tik kažkodėl ta netiesioginė pridedamoji vertė skaičiuojama ne ten, kur ją lengviau pasiekti, bet ten, kur labiausiai patinka.
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2015.05.27, 15:27.

                            Comment


                              Air Lituanica: nuo ko viskas prasidėjo, ir kodėl negalėjo baigtis kitaip
                              http://bikelis.lt/35-zuokula-airlines
                              Hmm, panašu, kad aviaciją kaip ir krepšinį Lietuvoje išmano visi, nuo Rokiškio iki Bikelio, o ir kas gi gilinsis į pateikiamą informaciją, kai taip šauniai ironizuojama apie narkomano pavogtą magelį, ar autoritetingu tonu pateikiama įspūdinga statistika, jog Ryanairo Boingų kaštai per seat, net 50 % mažesni nei Zuokulos Embraerių, tiesa kukliai nutylint, jog tuose Boinguose dvigubai daugiau vietų ..

                              Ką apie kaštus ir tolimesnės veiklos strategiją mano Lufthasa Consulting:
                              http://www.slideshare.net/MerasZuoka...rauka-48656085

                              Comment


                                Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                Hmm, panašu, kad aviaciją kaip ir krepšinį Lietuvoje išmano visi, nuo Rokiškio iki Bikelio, o ir kas gi gilinsis į pateikiamą informaciją, kai taip šauniai ironizuojama apie narkomano pavogtą magelį, ar autoritetingu tonu pateikiama įspūdinga statistika, jog Ryanairo Boingų kaštai per seat, net 50 % mažesni nei Zuokulos Embraerių, tiesa kukliai nutylint, jog tuose Boinguose dvigubai daugiau vietų ..

                                Ką apie kaštus ir tolimesnės veiklos strategiją mano Lufthasa Consulting:
                                http://www.slideshare.net/MerasZuoka...rauka-48656085
                                Ir vėl nuobodžios piarinės skaidrės. Mielas Bartai1, Jūs taip ir neatsakėte, kiek konkrečiai air lituanica atvežė direktorių? kiek konkrečiai air lituanica atvežė investuotojų? Ir nereikia dar kartą kaišioti skaidrių - tiesiog pasakykite konkrečius skaičius ir pavardes. Būsime labai dėkingi.

                                Comment


                                  Udriau, aš jau atsakiau, atvežė apie 50% užsieniečių, ne low costin'ių, skridusių už normalią kainą ir iš pagrindinių oro uostų.

                                  Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ šių metų vasario 20 d. skaičiuoja 200 tūkstantąjį keleivį. Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, o pusė visų keleivių skrenda darbo tikslais.

                                  „Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, kas aiškiai rodo, kad įgyvendiname savo misiją – geriname Lietuvos pasiekiamumą oro transportu, – sako „Air Lituanica“ Komercijos direktorius Simonas Bartkus. – Vieša paslaptis, kad potencialūs investuotojai, analizuodami rinkas, didelį dėmesį skiria susisiekimui su potencialia šalimi. Jeigu nėra galimybės per dieną arba dvi atvykti, sutvarkyti svarbių reikalų ir išvykti, tai iškart daroma išvada, kad komunikacija su ta šalimi bus itin sudėtinga ir investicijų klausimą reikia tikrai gerai pasverti.“
                                  Valstybinis turizmo departamentas ir Statistikos departamentas skaičiuoja, kad vidutinės išlaidos vienos kelionės metu į Lietuvą vienam žmogui (užsieniečiui) – 359,70 Eur/1 242 Lt, tad, galima skaičiuoti, kad „Air Lituanica“ keleiviai užsieniečiai, atvykę į Vilnių, jau išleido daugiau nei 20 mln. Eur/69 mln. Lt.
                                  Kaip dirbantis turizmo srityje dar turėtumėte žinoti ir vadinamą atvykusių keleivių išleistų pinigų multiplikatorių t.y. tie pinigai priėmusioje šalyje yra išleidžiami dar kartą..
                                  Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.27, 18:42.

                                  Comment


                                    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                    Udriau, aš jau atsakiau, atvežė apie 50% užsieniečių, ne low costin'ių, skridusių už normalią kainą ir iš pagrindinių oro uostų.
                                    Neteisinga galvoti, kad loukostai - tai tik nedaug uždirbančių žmonių transportas. Įmonių direktoriai taip pat naudojasi loukostų paslaugomis.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Neteisinga galvoti, kad loukostai - tai tik nedaug uždirbančių žmonių transportas. Įmonių direktoriai taip pat naudojasi loukostų paslaugomis.
                                      Be abejo, net ir prezidentai kartais . Pabrėžiau tiktai, jog visgi tai yra mokesnė, naudingesnė priimančiąjai šaliai kategorija

                                      Comment


                                        Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                        Udriau, aš jau atsakiau, atvežė apie 50% užsieniečių, ne low costin'ių, skridusių už normalią kainą ir iš pagrindinių oro uostų.

                                        Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ šių metų vasario 20 d. skaičiuoja 200 tūkstantąjį keleivį. Daugiau nei 60 proc. „Air Lituanica“ keleivių yra užsieniečiai, o pusė visų keleivių skrenda darbo tikslais.

                                        Taigi, išvada tokia - nėra nei vieno įrodymo, kad atsiradus Air lituanicai pradėjo ja skraidyti direktoriai bei atsirado nors vienas investitorius.

                                        Beje, kadangi darau keliones "must see" ir "must be", į kurias atvaro žmonės net iš Naujosios Zelandijos, tad jiems vienodai piešia, ar bus air lituanica ar nebus. Sorry, kad nuliūdinau. Tiesa, vien už kelionę (be šapso ir dovanų) buvo paklota nuo 40 000 iki 70 000 eur. Spręsti Tau.

                                        Comment


                                          Udriau, remiantis pateiktais duomenimis padaryti tokias išvadas tikrai nelengva. Neturėdamas galimybių pateikti įrodymų, visgi manau, jog, pagal tikimybių teoriją, tarp 60 000 skridusių darbo reikalais tikrai buvo ir direktorių ir investuotojų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X