Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2010-12-31, 15:48
    E.Gentvilas: kitąmet uostas galėtų priimti apie 37,2 mln. tonų krovinių
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...roviniu-323304
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      20% augimas ? gal jis cia kalbejo ne apie kitus metus o dabartines teorines uosto maksimalias galimybes

      Comment


        Matyt taip ir buvo, nes straipsnis rašytas neišmanėlių. "Bėga" vietoj "Bega", Pauosčio kelynas irgi kažkaip apgailėtinai parašytas.

        O toks staigus augimas per metus galimas nebent grįžus seniesiems kroviniams iš Rusijos. Arba ženkliai išplėtus Klaipėdos naftos krovos galimybes, nepamirštant ir geležinkelių plėtros.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Rekonstruos skandalingąsias krantines

          Prieš pat Naujuosius Uosto direkcija pasirašė sutartį dėl 8 ir 9 krantinių rekonstrukcijos. 1997-1998 m. belgų kompanijos už 30 mln. litų nekokybiškai rekonstruotos krantinės šįkart praris 24 mln. litų.

          "Vakarų ekspresas" jau ne kartą yra rašęs apie peripetijas dėl minėtųjų krantinių. Istorija prasidėjo, kai prieš 14 metų pagal Belgijos kompanijos "Haecon" parengtą projektą kita belgų kompanija "Hydrosiol Service" rekonstravo AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) nuomojamoje teritorijoje esančias 550 m ilgio krantines Nr. 7, 8 ir 9.

          Po rekonstrukcijos gylis prie krantinių buvo apie 12 metrų. Triukšmas kilo po kelerių metų, kai Klaipėdos uoste buvo pradėti gilinimo darbai ir atsirado manančiųjų, kad šios krantinės nėra pakankamai tvirtos, kad prie jų būtų galima gilinti iki 14 metrų - esą jos gali nugriūti. Belgai laikėsi nuomonės, kad gilinti galima.
          http://www.ve.lt/naujienos/jura/reko...ntines-529564/
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            2011-01-03, 11:45

            Į kovą dėl Klaipėdos uosto pinigų
            Apie tai, kad kai kurios investicijos į uostą neatsiperka, kaskart kalbama jau kokį dešimtmetį. Dabartinė uosto vadovybė pasiūlė įvesti šešis principus, kurie turės garantuoti, kad investuojami valstybės pinigai tikrai sugrįš.
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-323592/psl-1
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              2011-01-03, 11:45

              Į kovą dėl Klaipėdos uosto pinigų
              Apie tai, kad kai kurios investicijos į uostą neatsiperka, kaskart kalbama jau kokį dešimtmetį. Dabartinė uosto vadovybė pasiūlė įvesti šešis principus, kurie turės garantuoti, kad investuojami valstybės pinigai tikrai sugrįš.
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-323592/psl-1
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                2011-01-03, 15:47

                E.Gentvilas: sėkmingus metus uostui lėmė augantis tranzitas
                Rekordinius 2010 metų Klaipėdos jūrų uosto krovos rezultatus lėmė augantis tranzitas, teigia uosto vadovas Eugenijus Gentvilas.

                "Tranzito mastas - džiuginantis: 2010 metais tokių krovinių turėjome penktadaliu daugiau nei 2009 metais Didesnį nei į dabar tranzito srautą Klaipėdos uostas regėjo tik 1993-iaisiais, kai krovinių buvo perkrauta 13 mln. tonų. Vėliau metinis tranzito mastas krito iki 7 mln., o šiemet (2010 metais - BNS) sudarys maždaug 12,3 mln. tonų", - interviu savaitraščiui "Veidas" sakė E.Gentvilas.
                "Iš galimų naujų krovinių galėčiau paminėti netylančias kalbas apie geležies rūdos ruošinių tranzitą per Klaipėdą. Juos pavadinčiau mūsų šių metų taikiniu", - kalbėjo E.Gentvilas.
                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...anzitas-323793
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  „Klaipėdos nafta“ 22 proc. viršijo planuotas pajamas

                  http://verslas.delfi.lt/energetics/k....d?id=40442143
                  "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                  Comment


                    "Klaipėdos Smeltė" laukia okeaninio konteinervežio
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ervezio-324470

                    Na tikėkimės, kad šis kartas nemeluos

                    Comment


                      2011-01-07, 16:07
                      E.Gentvilas: šiemet rezultatai bus geresni nei pernai
                      2010-aisiais Klaipėdos uoste užfiksuotas rekordas – didžiausia krova per visus 20 nepriklausomybės metų.

                      „2008 metais buvo aukso amžius ir tuomet džiaugėmės rekordine krova, tačiau praėjusieji metai pranoko visus lūkesčius ir sumušė ankstesnįjį rekordą“, - pabrėžė E.Masiulis.

                      Pernai Klaipėdos uoste perkrauta 31,23 mln. tonų įvairių krovinių. Taip pat augo ir pajamos. Rinkliavų surinkta 126,3 mln. litų – 200 tūkst. litų daugiau nei rekordiniais 2008 metais.
                      E.Gentvilas žadėjo, kad šiemet rezultatai bus geresni nei pernai. Tačiau yra viena sąlyga.

                      „Jei „Lietuvos geležinkeliai“ padidins tarifus, tikrai negalime pažadėti, jog krova didės ar liks tokiame pat lygyje. Jau dabar turime signalų, kad ji gali mažėti, nes kai kurie mūsų klientai jau dairosi kitų uostų“, - neslėpė E.Gentvilas.

                      80 proc. tranzitinių krovinių į Klaipėdos uostą atvežama būtent traukiniais. E.Masiulis teigė, jog „Lietuvos geležinkeliai“ jau pradėjo ieškoti būdų, kaip tarifų nedidinti.

                      E.Gentvilo teigimu, šie metai uostui bus reikšmingi ir dėl investicijų dydžio. Įvairiems projektams ketinama skirti 180 mln. litų.

                      „To uosto istorijoje taip pat nėra buvę“, - pabrėžė uosto vadovas.
                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...i-324804/psl-2
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Savivaldybės "ragai" kainuos milijonus
                        Jeigu nepavyks greitai praplėsti Klaipėdos uosto pietinės dalies ribų, gali užstrigti keli dideli uosto projektai, svarbūs ir miestui. Situaciją komplikuoja tai, kad uostamiesčio savivaldybė nenori rengti sklypo plano. Dėl Pauosčio geležinkelio stoties kelyno detaliojo planavimo procedūros su savivaldybe ilgai nesutarė ir geležinkelininkai. Pastarieji jau gąsdina, jog šios stoties rekonstrukcijai skirtas investicijas nukreips į kitus objektus.
                        http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...533113/,page.1
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          2011-01-10, 14:04
                          Iškelti elektros liniją iš Kiaulės nugaros nebus lengva

                          Neringą maitinančios elektros linijos iškeldinimas iš uosto teritorijos gali įstrigti dėl įmonės „Lietuvos energija“ nenoro ką nors keisti.
                          http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...-lengva-325109

                          2011-01-10, 09:01
                          Klaipėdos prieplaukos – konfliktų zona
                          Galima pasidžiaugti sutvarkytomis, nors ne iki galo priduotomis Danės upės ir Pilies uostelio krantinėmis. Bet jos labiau reikalingos atvykusiems svečiams.

                          Uosto pažadai prie Kuršių marių už Smeltės pusiasalio pastatyti mažųjų laivų prieplauką tebesitęsia.

                          Parengti dokumentai, šį mėnesį jau turėtų būti gauti statybos leidimai.

                          Įvertinus techninio projekto sprendimus, būta teiginių, kad ES pinigų skiria per mažai ir uostui per brangu statyti prieplauką. Vėliau Uosto direkcijos valdyboje vis tiek apsispręsta pradėti statybas. Tikėtina, kad pasirenkant rangovą kris kainos, ir mažųjų laivų prieplauka prie Kuršių marių realiai nebekainuos 60 mln. litų.

                          Neseniai iškilo nauja priežastis – mažųjų laivų prieplaukos statybos nevyks kol Uosto direkcija neperims Kiaulės nugaros ir šalia jos esančių akvatorijų. Jei dėl tų teritorijų reikės rengti detaliuosius planus, prieplaukos statybos formaliai gali užsitęsti dar kelis metus.

                          Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius jau seniai niršta. Pagal susitarimą su Uosto direkcija, perdavus jai užteršto grunto aikštelei statyti senąją prieplauką, naujoji turėjo atsirasti 2009-aisiais. Nors po susitarimų praėjo jau šešeri metai, iki šiol nepradėta statyti nei užteršto grunto aikštelė, nei mažųjų laivų prieplauka.

                          Uosto direkcijoje pasikeitė žmonės. Naujieji aiškina, kad tai yra socialinis projektas ir ekonominės naudos uostui neduos. Perimant iš miesto teritoriją užteršto grunto aikštelei, pažadas pastatyti naują prieplauką neva buvęs daugiau garbės žodis, o ne rimtas įsipareigojimas įtvirtintas sutartimis.
                          http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...tu-zona-325111

                          2011-01-10, 17:04
                          A.Sekmokas: bus siekiama didinti "Klaipėdos naftos" pajėgumus
                          "Klaipėdos nafta" atnaujins rezervuarų parką - vietoj mažesnių rezervuarų bus statomi didesni rezervuarai. Bus padidintas lankstumas, atsiras galimybė krauti naftos produktus į didesnės talpos tankerius. Taip pat bus atliktas išpylimo iš cisternų sistemos modernizavimą. Valdyba jau yra patvirtinusi šias "Klaipėdos naftos" investicijas ir šie projektai jau bus vykdomi", - pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams sakė A.Sekmokas.

                          "Tai bus pagrindiniai projektai, kuriais artimiausiu metu bus padidinti "Klaipėdos naftos" pajėgumai", - pridūrė A.Sekmokas.
                          http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...jegumus-325294
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            2011-01-11, 10:09
                            "Klaipėdos nafta" dėl "Orlen Lietuvos" krovinių konkuruos su Ventspiliu?
                            "Klaipėdos nafta" didžiąją dalį krovos vis dar sudaro įmonės "Orlen Lietuva" eksportuojama produkcija, tačiau nutiesus geležinkelio atšaką į Latviją, Klaipėdos įmonė turės konkurentą Ventspilio uoste.
                            Jo teigimu, Ventspilio terminalai nebūtų pajėgūs krauti viso "Orlen Lietuvos" mazuto, o krauti per kelis uostus neapsimokėtų. Anot jo, šiuo metu yra trys "butelio kakliukai" - geležinkelio estakadų trūkumas, talpyklų skaičius ir krantinės.

                            Šiuo metu skelbiamas konkursas projektuoti dvi po 32 tūkst. tonų talpyklas, kurias numatoma įrengti per pusantrų metų. Investicijos į jas sieks 17-25 mln. litų. Senieji keturi rezervuarai po 5 tūkst. tonų talpos bus nugriauti. Kol kas nėra apsispręsta dėl geležinkelio estakados tiesimo, ji padidintų cisternų pralaidumą.
                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tspiliu-325457

                            2011-01-11, 13:41
                            KLASCO šiemet planuoja išlaikyti trečdalį uosto krovos rinkos
                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-rinkos-325530
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              2011-01-17, 11:10
                              Klaipėdos uostą maitino Baltarusija
                              Bendra Klaipėdos uosto tranzitinių krovinių dalis sudarė per 40 proc. Prieš kelerius metus ta dalis buvo 30 proc.

                              Net 70 proc. tranzito dalis buvo didžiausioje uoste – Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje (KLASCO). 2010-aisiais palyginti su 2009 metais tranzito augimas šioje kompanijoje sudarė apie 45 proc. Rusiškų krovinių mažėjo, o baltarusiškų augo net 60 proc. Tokį augimą, kaip teigė KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža, lėmė ir 2010 metų viduryje sudarytos galimybės krauti didelius laivus iki 13 metrų gramzdos.

                              Tranzito augimas yra ypač naudingas valstybei, nes ji uždirba papildomas pajamas iš šalies. Teoriškai dėl KLASCO krovos, kuri pernai buvo per 10 mln. tonų, valstybė ir Lietuvos verslas uždirbo per 500 mln. litų.

                              Bendras Klaipėdos uosto tranzitinių krovinių augimas 2010-aisiais palyginti su 2009 metais didėjo per 20 proc. Liūto dalį Klaipėdos uosto tranzito – apie 66 proc. nuo bendro tranzito kiekio sudarė Baltarusijos kroviniai. 2010-aisiais Baltarusijos tranzito augimas Klaipėdos uoste buvo apie 30 proc. didesnis nei 2009-aisiais.

                              Nuo bendros Klaipėdos uosto krovos Baltarusijos kroviniai sudarė apie 27 proc. Jų dalis nuo bendros Klaipėdos uosto krovos kilo 3–4 procentiniais punktais.

                              Beveik 90 proc. per Klaipėdos uostą gabenamų baltarusiškų krovinių sudarė eksportas, daugiausiai – trąšos ir naftos produktai.
                              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...a-326616/psl-1

                              2011-01-17, 09:23
                              „Klaipėdos naftai“ trūkstant pajėgumų, tenka atsakyti klientams
                              „Esame gavę nemažai pasiūlymų krauti tamsiuosius naftos produktus. Jų turėjome atsisakyti dėl per didelio terminalo apkrovimo. Grubiais skaičiavimais, atsisakėme maždaug dviejų milijonų tonų apimčių“, – tikino „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

                              Aktualiausia „Klaipėdos naftos“ problema, susijusi su krovos galimybių didinimu, – vienos papildomos krantinės trūkumas.

                              „Visiškai priklausome nuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos. Neturime faktų, kuriais remiantis galėtume planuoti trečiosios krantinės įrengimo galimybę ar netgi statybos pradžios terminą. Mums tos krantinės jau dabar reikia, o ateityje reikės dar labiau“, – teigė R.Masiulis.
                              http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...s-326614/psl-1
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Praeitų metų lapkričio mėnesį Baltarusijoje buvo įkurta ЗАО "Белморфлот".
                                Iš Klaipėdos į Braziliją jau išplaukė pirmas baltarusiškas laivas "Katarina", netrukus turi išplaukti ir kitas - "Karolina".
                                http://test.ale.by/news/pervii-korab...is-v-braziliyu

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Praeitų metų lapkričio mėnesį Baltarusijoje buvo įkurta ЗАО "Белморфлот".
                                  Iš Klaipėdos į Braziliją jau išplaukė pirmas baltarusiškas laivas "Katarina", netrukus turi išplaukti ir kitas - "Karolina".
                                  http://test.ale.by/news/pervii-korab...is-v-braziliyu
                                  įdomu kokiam uoste "prirašyti" baltarusių laivai?
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    Štai:
                                    http://www.shipspotting.com/gallery/...hp?lid=1188980

                                    http://www.shipspotting.com/gallery/...php?lid=804805

                                    Maltos vėliava. Valeta bus.

                                    Informacija nuorodose atitinka Zorro straispsnį, vienas pakeliui į Braziliją, kitas į Klaipėdą.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                      įdomu kokiam uoste "prirašyti" baltarusių laivai?
                                      Rašoma, kad Klaipėda.
                                      В связи с началом работы ЗАО «Белморфлот», суда которого будут базироваться и обслуживаться в Клайпеде, ожидается оживление грузопотока в литовском направлении.
                                      http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=22614#p22614
                                      Gal ne šiaip Dalia G. važinėjo pas Aleksandrą L.


                                      Maltai laivai priklausė, matyt, prieš tai.

                                      Comment


                                        Kur bus bazuojami ir aptarnaujami nepriklauso nuo vėliavos. Bet jei jie pasirinko Klaipėdą kaip savo laivyno bazę yra puiku.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          logiškas pasirinkimas, klaipėda arčiausiai ir tik 1 siena
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X