Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Uosto direkcijoje - naujas vadovas

    Nuo šiandien Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus pareigas pradėjo eiti Vidmantas Paukštė.

    Iki šiol jis dirbo uosto direkcijos infrastruktūros tarnybos vyriausiuoju projektų vadovu.

    V.Paukštė pakeitė Algirdą Kamarauską, kuris rugsėjo 5 d. už šiurkštų darbo pažeidimą bei įvertinus tai, kad jis jau turėjo papeikimą buvo atleistas.

    Sprendimą atleisti A.Kamarauską priėmė uosto generalinis direktorius Eugenijus Gentivilas, kuris prieš pusantros savaitės žurnalistams teigė, kad A.Kamarausko vadovaujamo skyriaus darbuotojai specialiai vilkina uosto gilinimo darbus.

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...vadovas-238155

    Comment


      Klaipėdos uoste mažėja krova

      http://www.ve.lt/?data=2009-09-16&ru...rub=1190113119

      Comment


        Parašė Remigijus Rodyti pranešimą
        Pavadinimas netikamas, nes šiuo metu nekrenta.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Baltijos barometras: atsigavimas vėluos

          Metų pradžioje įsmukęs į apyvartos duobę Klaipėdos uostas per vasarą atotrūkį sumažino perpus, iki 13 procentų. Tačiau regiono jūrų pramonės kilimo perspektyva išryškės negreit, - tokią įžvalgą pateikia Turku (Suomija) Jūrų universiteto rinkos tyrėjai.

          Jau keletą metų Baltijos uostų organizacija (BPO), kuriai priklauso ir Klaipėdos uostas, vasarą suomių mokslininkams užsako atlikti narių apklausą ir įvertinti artimiausią jūrų pramonės perspektyvą. Pernai toks Baltijos barometras rodė, kad du trečdaliai iš 44 apklaustų uostų 2009 metais tikisi nedidelio augimo, dešimtadalis prognozavo nuosmukį (9 proc. įžvelgė silpnėjimą, 2 proc. - stiprų nuosmukį). Tačiau nutiko priešingai - tik vienas kitas uostas pozicijas išsaugojo.

          Šiemet rugsėjo pradžioje BPO tinklalapyje paskelbti 51 respondento apklausos duomenys jau ne tokie optimistiški: daugiau negu pusė atsakė, kad į 2007-2008 metų krovos aukštumas sugebės pakilti ne anksčiau kaip 2011 metais. Penktadalis mano, kad tai nutiks dar vėliau. Todėl vietoj apibendrinimų reiškiama abejonė: ar žemiausia krovos riba jau buvo pasiekta?
          http://www.alfa.lt/straipsnis/102924...09-09-29_07-58

          Malonų, kad sėkmingai išsisprendė eksporto klausimas dėl naujų (trąšų) krovinių iš Kinijos. Dabar reikės laukti atplaukiant didžiųjų balkerių.

          Comment


            Gal į Kiniją?

            Turbūt bus daug Bulgarijos "garlaivių"
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Gal į Kiniją?

              Turbūt bus daug Bulgarijos "garlaivių"
              Taip į Kiniją. Neįsiskaičiau į straipsnį. O dėl laivų taip bus matyti. Šiaip nemažai didelių balkerių turi ir Kinijos laivininkystės kompanijos.

              Comment


                144-oji krantinė šiandien:


                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Nesiseka pradėti Klaipėdos uosto dugno valymo
                  ELTA
                  2009 spalio mėn. 5 d. 08:23


                  Skandalingoje Klaipėdos uosto dugno valymo istorijoje taškas dar nepadėtas. Nors praėjusį ketvirtadienį buvo pranešta, kad po pusantrų metų pertraukos šie darbai pagaliau pradėti, vėliau paaiškėjo, kad tokios žinios - klaidingos. Uosto dugnas nebuvo valomas dėl nuolatinio Uosto direkcijos vėlavimo įteikti rangovui techninę užduotį, rašo „Vakarų ekspresas”.

                  Ketvirtadienį buvo pranešta, kad Uosto direkcija pagaliau laiku įteikė uosto dugno valymą turinčiai atlikti UAB "Klaipėdos hidrotechnika" techninę užduotį, tad jai nieko kito nebeliko, kaip pradėti darbus. Visgi penktadienį paaiškėjo, kad spalio 1-ąją, 7.10 val., į šiaurinę uosto dalį atplukdžius "Klaipėdos hidrotechnikos" žemsiurbę ji netrukus grįžo prie bendrovės krantinės, nes buvo užfiksuotas siurblio gedimas.

                  Po šio įvykio uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas pareiškė, kad jam kyla įtarimų, jog siekiant išvengti baudų taip buvo tik pavaizduota, jog darbai pradedami. Už darbų neatlikimą yra numatyta vienkartinė 400 tūkst. litų bauda ir po 5 tūkst. litų už kiekvieną uždelstą dieną.

                  Uosto vadovo teigimu, jis nebetikįs, jog "Klaipėdos hidrotechnika" yra pajėgi dirbti. Šiuo metu Uosto direkcijoje sudaryta darbo grupė ieško galimų šios problemos sprendimo būdų.

                  ELTA

                  Comment


                    Klaipėdos uosto krovinių apyvarta viršija strateginės veiklos prognozes

                    http://www.ve.lt/?data=2009-10-07&ru...&id=1254847142

                    Comment


                      Tikiuosi kai kam butų įdomu sužinoti, kokie fiderinių linijų konteinervežiai reguliariai plaukioja į mūsų uostą. Taigi pradedam:


                      Pavadinimas: Husky Racer (Maersk Rijeka)
                      Operatorius: Maersk Line
                      Savininkas: Quadrant Bereederung
                      Ilgis(m): 139,10
                      Maks. TEU talpa: 950
                      GRT(ton): 9.962
                      DWT(ton): 13.000


                      Pavadinimas: Lantau Arrow (AMALTHEA-08)
                      Operatorius: Maersk Line
                      Savininkas: Lantau Shipping
                      Ilgis(m): 158,70
                      Maks. TEU talpa: 1260
                      GRT(ton): 14.278
                      DWT(ton): 15.315


                      Pavadinimas: Rijnborg (Katharina-09)
                      Operatorius: Delphis
                      Savininkas: Wargenborg Shipping BV
                      Ilgis(m): 176,00
                      Maks. TEU talpa: 1712
                      GRT(ton): 11.165
                      DWT(ton): 16.250


                      Pavadinimas: Dirhami
                      Ilgis(m): 91,00


                      Pavadinimas: Kurkse
                      Ilgis(m): 90,00


                      Pavadinimas: Virtsu
                      Ilgis(m): 91,00


                      Pavadinimas: Catania
                      Savininkas: Meyer H. U.
                      Operatorius: Baltic Container Lines (BCL)
                      Ilgis(m): 100,60
                      Maks. TEU talpa: 508
                      GRT(ton): 3.999
                      DWT(ton): 5.210


                      Pavadinimas: Gerd Sibum
                      Savininkas: Sibum Bernd Reederei
                      Operatorius: Baltic Container Lines (BCL)
                      Ilgis(m): 100,00
                      Maks. TEU talpa: 523
                      GRT(ton): 3.999
                      DWT(ton): 5.865


                      Pavadinimas: Katharina B
                      Savininkas: Tesch Beredning
                      Operatorius: Baltic Container Lines (BCL)
                      Ilgis(m): 100,00
                      Maks. TEU talpa: 523
                      GRT(ton): 3.999
                      DWT(ton): 5.500


                      Pavadinimas: BCL Iwona
                      Savininkas: Sibum Bernd Reederei
                      Operatorius: Baltic Container Lines (BCL)
                      Ilgis(m): 132,60
                      Maks. TEU talpa: 672
                      GRT(ton): 6.701
                      DWT(ton): 8.236


                      Pavadinimas: Conger
                      Savininkas: Gebrüder Winter
                      Operatorius: Baltic Container Lines (BCL)
                      Ilgis(m): 100,60
                      Maks. TEU talpa: 508
                      GRT(ton): 3.999
                      DWT(ton): 5.210

                      Raudonai parašyti ankstesni laivų pavadinimai.
                      Bus tęsinys...
                      Paskutinis taisė groundzer; 2009.10.09, 21:00.

                      Comment


                        Tęsinys


                        Pavadinimas: Gotland
                        Operatorius: Delphis
                        Savininkas: Doehle Peter Schiffahrts
                        Ilgis(m): 136,60
                        Maks. TEU talpa: 822
                        GRT(ton): 7.600
                        DWT(ton): 8.900


                        Pavadinimas: Livland
                        Operatorius: Team Lines
                        Savininkas: Jens & Valler
                        Ilgis(m): 134,40
                        Maks. TEU talpa: 868
                        GRT(ton): 9.981
                        DWT(ton): 11.200


                        Pavadinimas: Spica (Containerships IV)
                        Operatorius: Team Lines
                        Savininkas: Wegener H P
                        Ilgis(m): 151,10
                        Maks. TEU talpa: 749
                        GRT(ton): 7.550
                        DWT(ton): 8.932


                        Pavadinimas: Aurora
                        Operatorius: RFS
                        Savininkas: Schepers R & Co
                        Ilgis(m): 134,00
                        Maks. TEU talpa: 868
                        GRT(ton): 9.990
                        DWT(ton): 11.200


                        Pavadinimas: Doris Schepers
                        Operatorius: Unifeeder
                        Savininkas: HS Schiffahrt
                        Ilgis(m): 140,50
                        Maks. TEU talpa: 812
                        GRT(ton): 7.987
                        DWT(ton): 9.332


                        Pavadinimas: Jork Reliance
                        Operatorius: Delphis
                        Savininkas: Becker Bernd
                        Ilgis(m): 140,50
                        Maks. TEU talpa: 812
                        GRT(ton): 7.852
                        DWT(ton): 9.332


                        Pavadinimas: Sleipner (Halland)
                        Operatorius: Delphis
                        Savininkas: Kahrs Jan
                        Ilgis(m): 140,50
                        Maks. TEU talpa: 812
                        GRT(ton): 7.852
                        DWT(ton): 9.332


                        Pavadinimas: Charlotta
                        Operatorius: CMA-CGM
                        Savininkas: Bartels Mirko
                        Ilgis(m): 167,00
                        Maks. TEU talpa: 1404
                        GRT(ton): 14.800
                        DWT(ton): 16.950


                        Pavadinimas: Linda
                        Operatorius: Langh Shipping
                        Savininkas: OY Langh Ship
                        Ilgis(m): 141,10
                        Maks. TEU talpa: 907
                        GRT(ton): 8.885
                        DWT(ton): 11.500


                        Pavadinimas: Aila
                        Operatorius: Langh Shipping
                        Savininkas: OY Langh Ship
                        Ilgis(m): 141,10
                        Maks. TEU talpa: 907
                        GRT(ton): 8.885
                        DWT(ton): 11.500


                        Pavadinimas: Containerships VI
                        Operatorius: Containerships
                        Savininkas: Wegener H P
                        Ilgis(m): 154,50
                        Maks. TEU talpa: 966
                        GRT(ton): 9.953
                        DWT(ton): 11.600


                        Pavadinimas: Containerships VIII
                        Operatorius: Containerships
                        Savininkas: Wegener H P
                        Ilgis(m): 158,10
                        Maks. TEU talpa: 966
                        GRT(ton): 10.275
                        DWT(ton): 13.845

                        Ko gero, paminėjau visus fiderinius konteinervežius, šiuo metu apsilankančius mūsų uoste. Jei kas pastebėjote netikslumų ar žinote daugiau fiderinių konteinervežių, kurie atplaukia į Klaipėdos uostą tai būtų malonu jei papildytumėte šį sąrašą.

                        Comment


                          O lietuviškų kompanijų laivai neapsilanko? pvz LJL "Asta"?

                          Comment


                            Parašė adju Rodyti pranešimą
                            O lietuviškų kompanijų laivai neapsilanko? pvz LJL "Asta"?
                            Gal ir apsilanko, bet aš asmeniškai LIMARKO laivų nesu matęs mūsų uoste.

                            Comment


                              Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                              Pasigirdo kalbos, jog Tor Corona gali perkelti dirbti i vidurziemio jura ( Italija-Tunisas ). Mazokai kroviniu yra Lietuvoje. Dar nera aisku kaip bus, bet tikriausiai per menesi vadovybe priims sprendima.
                              Atvaizdas
                              Tor Corona kol kas lieka Klaipedoje, nes ten,kur ji norejo perkelti nera panasiam laivui pritaikytu krantiniu.

                              Comment


                                http://www.ve.lt/?data=2009-10-01&ru...&id=1254340175






                                Tolumoje matomi keltai ( nuotrauka is Tor Corona virsutinio denio )




                                Tor Corona virsutiniame denyje

                                Comment


                                  Čia paskutinėje nuotraukoje kurio kelto pagrindinis denis nufotografuotas ?

                                  Comment


                                    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                    Čia paskutinėje nuotraukoje kurio kelto pagrindinis denis nufotografuotas ?
                                    Tor Corona

                                    Comment


                                      Klaipėdos uoste lankysis Kylio miesto ir uosto delegacija

                                      2009 m. spalio 15 dieną (ketvirtadienį) 1000 val. Klaipėdos uoste lankysis Kylio (Vokietija) miesto ir uosto delegacija. Vizito tikslas – susipažinti su Klaipėdos uosto veikla, Ro-Ro ir kruizinės laivybos perspektyvomis bei Uosto direkcijos funkcijomis.

                                      Svečius Uosto direkcijoje (J. Janonio g. 24) priims generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas, direktorius marketingui Artūras Drungilas ir uosto kapitono pirmasis pavaduotojas–Laivų eismo tarnybos viršininkas Adomas Alekna bei supažindins su Klaipėdos uosto veikla, ekonominiais uosto rodikliais, plėtros perspektyvomis ir Uosto direkcijos funkcijomis. Taip pat susitikimo metu numatoma apžvelgti uoste veikiančių krovos įmonių veiklos specifiką bei logistiką ir aptarti svečius ypač dominančius Ro-Ro bei kruizinės laivybos perspektyvų Klaipėdos uoste klausimus.

                                      Į šį susitikimą yra pakviesti dalyvauti Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Aloyzas Kuzmarskis, AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) l. e. generalinio direktoriaus pareigas Juozas Benetis, UAB „Klaipėdos konteinerių terminalas“ generalinis direktorius Vaidotas Šileika bei AB „DFDS LISCO“ generalinis direktorius Hans-Henrik Pedersen.

                                      Po vizito Uosto direkcijoje Kylio miesto ir uosto delegacija ketina apsilankyti UAB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „Bega“, UAB „Klaipėdos konteinerių terminalas“ bei AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) Jūrų perkėlos (Ro-Ro) terminale, kur svečiai bus supažindinti su minėtų kompanijų vykdoma veikla.


                                      Daugiau apie Kylio miestą http://ci.kiel.wi.us/

                                      Daugiau apie Kylio uostą http://www.port-of-kiel.de/index.php?clang=en

                                      http://www.port.lt

                                      Comment


                                        O geras, Litbana greitu laiku persikels į naujas ir erdvesnes patalpas. Nes dabartiniai Litbanos sandėliai, esantys Smeltės teritorijoje labai trukdo konteinerių sandėliavimo aikštelėms plėsti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X