Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • OneMillion
    replied
    biski istorijos...270.279.267.262.247

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kuriuo metu fotografuota?
    Šiandien apie 18 val. vakaro. O ką?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
    Šiandien Partizanų g.:
    #016
    Atvaizdas


    #351
    Atvaizdas
    Kuriuo metu fotografuota?

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Šiandien Partizanų g.:
    #016


    #351

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Šiandien:

    277 Kodėl su dažymo padangom?
    Atvaizdas
    Neįdėmiai sekate temos pranešimus, informacija apie šį troleibusą pasiekiama čia pat:
    Parašė Raivo Rodyti pranešimą

    Nr. 277 artimiausiu metu nebus tvarkomas, rėmas visiškai supuvęs:

    Atvaizdas


    Kadangi troleibuso likimas neaiškus, nuimtos eksploatuojamos padangos ir uždėtos "remontinės", kuriomis troleibuso kėbulas iš kapitalinio remonto cecho keliauja į dažyklą ir atgal. Dėl nusidėvėjimo tokios senos padangos naudojamos tik įmonės viduje.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    277 Kodėl su dažymo padangom?
    Atvaizdas
    Kaip matau fotografuota troleibusų parke? Neseniai šitoje ar VT stebėjimo temoje buvo rašyta apie 277 perdažymą, panašu, kad dar neišvažiavo po perdažymo į gatves.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Fotoreportažas iš Kauno:

    Pradėsim nuo Partizanų g. žiedo:

    Atstovą darantis "autrolis" 258:



    Atvažiuojantis į žiedą 024:



    Pertraukiamo grafiko troleibusas 250, prie kurio forumo narys Rytis001 rado pamestą angliuką :



    Išvažiuojantis į maršrutą 012 :



    "Kita stotelė: Statybininkų rengimo centras", taip praneša 351 troleibusas :



    310 :



    Dabar eis Islandijos pl. žiedas:


    034, su kuriuo man teko važiuoti į geležinkelio stotį:



    Ko gero originalaus Škoda dažymo 256:



    Moderniais ornamentais aptiuningiuotas 285 :



    320 po nedidelio gedimo važiuojantis į "bazavietę":

    Paskutinis taisė Arelis; 2015.03.31, 17:49.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Šiandien:
    250



    277 Kodėl su dažymo padangom?

    256

    320



    343 kažkur lėkė su įjungtu avariniu, (srr už kokybe)

    109

    Lenkas 353 (kokybė...)

    Viskas

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    347

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    T

    Pirmąkart matau tokią kontaktinio tinklo konstrukciją (Draugystės g.)

    Atvaizdas


    Kaunas išvis galėtų sutaupyti metalo, jeigu naudotų europinę ("vilnietišką") technologiją (pavyzdys) vietoje kilometrų dubliuojančių trosų.
    Ten kažkoks samopalas - kontaktinio laido sujungimas ir dar sutvirtinimas kad nesimakaluotų.

    Tie trosai tai tarybinė "greitojo" KT konstrukcija. Niekas metalo netaupo, nes be tų trosų KT siūbuos. Kai ties naujai, tada gal ir padarys naujoviškai.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Taikos pr., nr. 259

    Atvaizdas


    Pirmąkart matau tokią kontaktinio tinklo konstrukciją (Draugystės g.)

    Atvaizdas


    Kaunas išvis galėtų sutaupyti metalo, jeigu naudotų europinę ("vilnietišką") technologiją (pavyzdys) vietoje kilometrų dubliuojančių trosų.

    Raudondvario pl., nr. 337

    Atvaizdas


    nr. 301 Kaipgi neįamžinti tokio grožio

    Atvaizdas


    nr. 315 beveik įveikė Parodos kalną

    Atvaizdas
    Labai panaši į šią Kauno KT konstrukciją yra ir Vilniuje kažkur Laisvės pr.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaunas išvis galėtų pasimokyti iš Vilniaus kaip nereikėtų kolchozinti troleibusų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Taikos pr., nr. 259



    Pirmąkart matau tokią kontaktinio tinklo konstrukciją (Draugystės g.)



    Kaunas išvis galėtų sutaupyti metalo, jeigu naudotų europinę ("vilnietišką") technologiją (pavyzdys) vietoje kilometrų dubliuojančių trosų.

    Raudondvario pl., nr. 337



    nr. 301 Kaipgi neįamžinti tokio grožio



    nr. 315 beveik įveikė Parodos kalną

    Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.25, 11:20.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Solaris 020 . Šiandien 2015.03.22.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied


    Komentuoti:


  • Boutsen
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Padangu neina uzdengt dazant?
    Šitos padangos maunamos ant visų dažomu troleibusu. Tai padangos jau savo amžių atidirbusios.

    Komentuoti:


  • Boutsen
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Durų deficitas? Tai paimta lyg iš 357 ir idėta į 269?
    Todėl kad kita karta matytu kad atvažiuoja transporto priemonė ir reikia ją praleisti.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nugyventas troleibusu parkas...

    ir deja jis nebus niekuom atnaujintas.

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar esant vientisam stiklui pagerėja matomumas, lyginant su įprastu perskirtu stiklu?
    Vairuotojui nelabai turi įtakos ta apatinė priekinių durų zona, ją užstoja kabinos pertvara, o žiūrima į priekinių durų zoną per vidinį veidrodį kabinoje, ar pasukus galvą link durų, troleibusui sustojus ir esant atidarytoms durims.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
    Taip, įstatytos iš paskutiniųjų nurašytų. Abejoju ar kas taikė, tiesiog pasirinktos gerenės būklės, stipriai nepaveiktos korozijos.
    Ar esant vientisam stiklui pagerėja matomumas, lyginant su įprastu perskirtu stiklu?

    Komentuoti:

Working...
X