Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Kas iš tų kondicionierių, jei mūsiškiai nesugeba jų eksploatuoti. Kol nauji, tai dar veikė. O dabar veikia vos vienas kitas. Dar blogiau. Troleibusai važinėja su neveikiančiais kondicionieriais, o langai uždaryti ir užrakinti. Su mūsiška transporto priemonių priežiūros politika kondicionieriai nereikalingi. Geriau visi langai su 1/2 dydžio fortkėmis ir liukai stoge. Šiauliuose tai iš viso košmaras - autobusai iš Skandinavijos ir 99 proc. autobusų langai be fortkių ir su stiklo paketais.
-
O negeriau būtų kiek didesnė versija to Bogdan'o? Panašaus dydžio į Solarį:
http://www.youtube.com/watch?v=InvAv0jPjpgPaskutinis taisė Lettered; 2010.08.15, 22:35.
Comment
-
Bogdan
Va aš irgi būtent apie kitokios talpos troleibusus pagalvojau. Ypač apie Bogdan T801 pagalvojau. Tikrai būtu talpesnis kaip Solaris, na aišku 15m troleibusai yra mažiau manevringi, bet tai nėra svarbu. Į 16 ir 19 maršrutą tai dar galiu pasiūlyti paleisti Bogdan T901, kai tik juos pradės gaminti. Na šiaip vienas jau pagamintas, bet dar negirdėjau, kad kur būtu bandomasParašė Lettered Rodyti pranešimąO negeriau būtų kiek didesnė versija to Bogdan'o? Panašaus dydžio į Solarį:
http://www.youtube.com/watch?v=InvAv0jPjpg
. Tai dviguba T701 versija. Na o jeigu jau atsirastų koks maršrutas kur labai mažai keleivių, arba koks naktinis, tai siūlau Bogdan T501 arba T601. Šie man atrodo yra vieninteliai 10m ilgio troleibusai pasaulyje, juos jau galima ir prie midi troleibusų klasės priskirti
. Ką dar galiu pasakyti, tai Bogdan T701 yra Laz E183 kopija, o Bogdan T901 - Laz E301 kopija. Taip yra todėl, kad pas juos yra Laz korpusas. Tie Bogdan yra nuo midi klasės iki prailgintų klasės
.
Beje, gal kas jau žinote, kas į Vilnių atvyks po Bogdan T701?
Bogdan T501: http://71.img.v4.skyrock.net/716/tro...20881451_1.jpg
Bogdan T601: http://lpe.at.ua/files/t601_1.jpg
Bogdan T901: http://ac.ua/images/stories//komauto09/Bogdan6.jpg
Comment
-
Na jo 19-ui maršrutui reikėtu manau ilgo troleibuso kad ir 15Tr koki viena perkelti iš 16-o i 19-a ten tikrai kaip ir toi pačioi šilo gatves posukiui i Antakalnio gatvė butu vietos jam pasukti. Beje Redlynx Troleibuso Bogdan T901 niekuom nesiskiria durys nuo Škoda 15Tr ir visai gražus tas troleibusas.Parašė redlynx Rodyti pranešimąVa aš irgi būtent apie kitokios talpos troleibusus pagalvojau. Ypač apie Bogdan T801 pagalvojau. Tikrai būtu talpesnis kaip Solaris, na aišku 15m troleibusai yra mažiau manevringi, bet tai nėra svarbu. Į 16 ir 19 maršrutą tai dar galiu pasiūlyti paleisti Bogdan T901, kai tik juos pradės gaminti.
Bogdan T901: http://ac.ua/images/stories//komauto09/Bogdan6.jpg
Comment
-
Tai kaip ir žadėjau šiandien įdedu Vitov'to foto.
Išorė, nu apie dizainą jau nebepliurpsiu
Nepykit, kad nuotrauką tokia išsiliejusi
Salonas
"Pagražintos" sėdynės
Gamyklinė lentelė
Vairuotojo kabina
Tai vat, ryte pavažinėjus Bogdanu ir per pietus ilipus į Vitovt'ą negalėjau susilaikyt nesišypsojęs
Ūžia, barška, +40°C, orlaidės vėjo netraukia, salone purvina, apipaišyta, na vienu žodžiu nieko gero, o visos Vitov'to problemos jau anksčiau buvo išvardintos
Beje ačiū maloniam troleibuso vairuotojui, kuris leido pafotografuot ir pats apie Vitovt'ą ne pačiu geriausiu žodžiu atsiliepė
- 1 patinka
Comment
-
Beje čia įdėjau tik vieną iš trijų "pagražinimų" troleibuse...Parašė 2120 Rodyti pranešimąNa nuotraukos tai neblogos bet tie jau "Lietuviai" kad tik kažka sulaužyt, apipaišyt, apgadint. Niekaip nesuprantu šitų dalykų. Trūksta žodžiu........
Comment
-
Na viena ir mano Bogdano fotografija
Salono foto nedesiu nes jau yra 
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Deja, per vėlai perspėjaiParašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąGeriau nebandyk
gero įspūdžio nepadarys 
. Jau kitą dieną išbandžiau - tragedija. Vienintelis pliusas buvo tas, kad oras nedžiugino, todėl problemų su vėdinimu nebuvo. Paprastai, kai yra karšta ir įjungtas kondicionierius (langų atsidarančių ten išvis nėra), tai jis pučia ne šaltą, o karštą
orą. Elektros įrangos garsas tikrai nedžiugino. Kažkas tarška, barška, cypia ir ūžia. Vilniaus egzempliorius tikrai tylesnis ir kokybiškesnis, nei tas, kuriuo važiavau (nr. 2502). Dėl neaiškių priežasčių veikė kondicionierius, kuris taip ūžė, kad norėjosi kuo greičiau išlipti. Gerai, kad 60 maršrutas yra trumpas (privežantis prie metro) ir kito troleibuso piko metu reikia laukti daugiausiai 1 min. (jeigu to paties 60 maršruto 2-3 min.). Po pirmųjų bandymų, kai troleibusų parkuose išgirdo, kad bus perkama dar 20 tokių apratų, visi buvo tiesiog šokiruoti, nes jie nieko baisesnio nėra eksploatavę. Gerai, kad valdžia susiprotėjo ir vietoje 420-ųjų nupirko eilinius žalius BKM-321.
Rugpjūčio 27 d., jau ne kartą buvo minėta.Parašė 2120 Rodyti pranešimąSveiki. Kada iškeliaus BKM 420?
Comment
-
Kiek supratau tai BKM 420 nr. 2502 http://transphoto.ru/photo/260950/ tai jis pertraukiamu grafiku dirba ir atstovoi stovi?
Comment
-
Gaila bet ne ;D nesulaukiau dar tokio amžiaus kad vairuoti troleibusaParašė digital Rodyti pranešimąTu jį vairuoji gal?
Nors šeip norėčiau vairuoti. Nebutinai 2120. Tiesiog iš visų Škoda 14Tr patinka 2120. Taip išėjo kad pasivadinau 2120
Paskutinis taisė 1132; 2011.02.24, 16:14.
Comment
-
Sveiki. Kas per dežė ant 2603 troleibuso viršaus? http://transphoto.ru/photo/136436/ http://transphoto.ru/photo/296754/
Comment



Comment