Lietuvoje tokių profesionalų nėra. Nes jei klausyti visokių VGTU "specų", tai Alytui jie pasiūlytų mikroautobusus, kaip kad prieš kelis metus pasiūlė Marijampolei.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[ALY] Alytaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad 2008 m. Alytuje buvo atliktas keleivių srautų tyrimas. Buvo pasakyta, kad transporto priemonių talpos keist neapsimoka. Puiku, o kaip patogumas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje tokių profesionalų nėra. Nes jei klausyti visokių VGTU "specų", tai Alytui jie pasiūlytų mikroautobusus, kaip kad prieš kelis metus pasiūlė Marijampolei.
							
						100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tyrimo tikslas buvo ne apspręsti, kas keleiviams patogu ir ne ir kaip populiarinti VT, bet išaiškinti, kaip efektyviausiai suorganizuoti VT sistemą.Parašė taccido Rodyti pranešimąTai kad 2008 m. Alytuje buvo atliktas keleivių srautų tyrimas. Buvo pasakyta, kad transporto priemonių talpos keist neapsimoka. Puiku, o kaip patogumas?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvoje viskas transporto srityje juda link Amerikos. Tik automobilis. Tuo tarpu Vakarų Europoje net mažesniuose kaip Alytus miestuose veikia tramvajai (jei jie nebuvo išnaikinti 60-80 praeito am\iaus metais) ar kursuoja autobusai. Lietuvoje valdžiažmogių ir visuomenės suvokimas primityvus - tarpe laukinio kapitalizmo Amerikoje ir Rusijoje...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką vadini centralizuotu reguliavimu? Kad miesto ir rajono transportą reguliuotų valstybės, o ne savivaldybės struktūra?Parašė Kosovo Rodyti pranešimąManau, reiktų visų maršrutų centralizuoto reguliavimo, kaip Latvijojewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl rajono sutikčiau, dėl miesto - ne. Manau, miesto VT turėtų reguliuoti miesto savivaldybė, kaip ir dabar. O kad reikėtų didesnės valstybinės struktūros kontrolės - sutinku. Galėtų VKTI daugiau pakrutėti ar prašyti daugiau priimti darbuotojų jei nespėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, priemiestinį transportą turėtų reguliuoti ir valstybė. Miesto - taip pat reikia valstybės įsikišimo.
Dabar gi savivaldybėse yra kontrolieriai, bet jie nėra tokie aktyvūs, kaip turėtų būti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš nesakau, kad miesto maršrutus valstybė turėtų sudarinėti, bet, pavyzdžiui, valstybė turėtų teisiškai įpareigoti miesto ir rajono savivaldybes organizuoti ir abipusiai išlaikyti miesto maršrutus, kurie išeina į rajono teritoriją. Nes dabar savivaldybėms visiškai nerūpi gyventojų interesai, bet rūpi tik savo biudžetų pinigai - kaip kuo mažiau prisidėti ir užkarti kitai savivaldybei naštą. Tas labai aktualu visiems 5 didiesiems miestams. Alytui, žinoma, tai neaktualu, nes miesto mikroautobusai už miesto nevažiuoja, išskyrus Miklusėnus ir Užupių kapines.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuo kokių 1970-ųjų iki optimizavimo, gyvavo maršrutas nr. 2 Chemijos gamykla - Siuvimo fabrikas. Per Centrą važiuodavo ne tiesiai, o Ligoninės, Tvirtovės, Kapsuko (dabar Jotvingių) gatvėmis...
Taip pat esu girdėjęs, kad apie 1970-uosius, Žiburio gatvėje (tuometinėje Ražanausko) buvo autobuso maršruto Nr.1 (?) žiedas...Paskutinis taisė railman; 2012.04.28, 17:30.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šią savaitę atsirado trys nauji Renault mikroautobusai. Žemagrindžiai, su automatinėmis durimis, erdvūs. Važinėja 7-tu, 13-tu ir 14-tu maršrutais.
							
						100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakaruose nurašomi, o mums - naujiParašė Al1 Rodyti pranešimąNauji t.y. iš gamyklos?
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Kautra" gundo savivaldybę. Tik ar savivaldybė pasiryžusi mokėti dotacijas? Savo parką sužlugdė, o dabar anksčiau ar vėliau vis tiek bus priversti mokėti. Ir daug mokėti, nes "Kautra" labdaros nedarys, o kaip privati firma ji negali pirkti autobusų už ES lėšas. Savivaldybė irgi to negali daryti (nes neturi savo vežėjo), vadinasi, dotacijose figūruotų milžiniškos sumos už autobusus, nes už keleivių pervežimą surinktos lėšos geriausiu atveju padengs tik sąnaudas. Taip kad savivaldybė gali ir nesusigundyti, nebent gerai pateps. Šiaip tai "Kautra" Alytuje dabar nieko gero neturi - keli priemiestiniai maršrutai, bene kurie tikriausiai yra rentabilūs, nes dotuojami. O tarpmiestyje situacija liūdna. Į Vilnių vežant tenka konkuruoti su "Busotu", Lazdijų AP, TOKS ir "Transreviu", į Kauną su Lazdijų AP, Druskininkų AP, šiek tiek su Varėnos AP, Panevėžio AP.
Na, įtariu, jei visgi "Kautra" ateis į Alytų, tai miesto transporte mikrobai išliks - dabartinius pakeis "Kautros" mikrobai ir keli žemagrindžiai autobusai pikiniams ir dienos reisams 7, 8, 13, 14 maršrutuose. Kitais tikrai važiuos mikrobai. Be to miestan "Kautra" leistų ir savo tarpmiestinius autobusus kaip ir Druskininkuose - juk taip optiminaliau. Bet ar tai normalus VT?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Į Jaskonis tikrai ne superinis kelias eina - ten žvyrkelis. Jau geriau tegu ten Opalinas kratosi, nei miesto MAN.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko gero iš tarpmiesčiui skirtų autobusų, kurie važinėja mieste. Tuo labiau Opalinų, kurie siauri, praėjimas ne ką platesnis nei mikrobe. Miestui yra miesto autobusai.
Comment
 
							
						
Comment