Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tarpmiestiniai maršrutai kasmet tampa vis tuštesni. Štai šiemet važiavau Velykoms į Alytų. Dar prieš krizę 2008 m. keleivių buvo daug. Tiesa, stovinčių tuomet jau nebuvo, kaip kad prieš kokius 7-8 metus, bet beveik visos vietos ~45 vietų autobuse buvo užimtos. O šiemet vėlgi važiavau tais pačiais reisais - tik pusė autobuso (ir iš Vilniaus, ir į Vilnių), apie 25 keleivius. Seniau pakelės stotelėse įlipdavo ir išlipdavo keleiviai. Dabar to beveik nebuvo.

    Taigi, kuo toliau tuo labiau tampa akivaizdu (bent jau man), kad ir tarpmiestinis susisiekimas, anksčiau buvęs pakankamai pelningas, tampa nuostolingu ir nyksta, kaip jau sunyko priemiestinis. Darbo dienomis autobusai važinėja iš tiesų pustuščiai. Labai gerai, jei būna pusė autobuso keleivių. Kiek geresnė situacija savaitgaliais - kai važiuoja studentai. Bet ateina vasara ir autobusai bus dar tuštesni. Išskyrus kelis sezoninius pajūrio reisus iš Kauno, Vilniaus. Iš kitų miestų į pajūrį autobusais žmonės jau beveik nebevažiuoja, nors autobusai kursuoja. Jie veža eilinius keleivius ir vieną kitą poilsiautoją.

    "Busturui" iš tiesų reikėtų daugiau mažesnių autobusų tarpmiesčiui. Daugelyje reisų keleivių nėra tiek, kad reikėtų 40-50 vietų autobusų. Bet jei įmonės būklė prasta, tai nėra už ką ir kelių ~30 vietų autobusų įsigyti. Na nėra Vilniaus ir Kauno maršrutai nuostolingi. Reikia tik optimizuoti grafikus - galbūt po vieną kitą reisą naikinti, kitus labiau suspausti, atsisakyti sustojimų mažose stotelėse. Ką dar "Busturas" galėtų laimėti iš tarpmiestinių reisų? Tai susitarti su kai kuriomis savivaldybėmis, per kurių teritorijas važiuoja autobusai, dėl moksleivių pavežimo jais kai kuriais reisais. Tokių pavyzdžių, kai kitų rajonų vežėjai veža moksleivius yra. Pavyzdžiui, Marijampolės AP veža moksleivius net iš Ignalinos į rajono kaimus maršrutu Ignalina - Kaunas - Marijampolė.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.12, 08:57.

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    [...]
    Visgi, reisą į Marijampolę palikčiau bent Pn S, ten keleivių būna daugiau Kaunas-Marijampolė nei Šiauliai-Kaunas. Jei Busturas nemiegotų, galbūt būtų galima bendradarbiauti su Ecolines pervežant keleivius iš Šiaulių tolimesnėms kelionėms nuo Marijampolės.
    [...]
    Pritariu. Anksčiau dažnai važinėjau šiuo maršrutu Kaunas - Marijampolė atkarpoje. Penktadieniais ko ne visada autobusas nuo Kauno link Marijampolės važiuoja pilnas, sekmadieniais iš Marijampolės link Kauno pajuda tuštesnis. Beje, vis matydavau keletą keleivių, važiuojančių iš Marijampolės į Kėdainius, Šeduvą, Radviliškį, o į Šiaulius sekmadieniais - net keletas. Žinoma, dėl tokio skaičiaus žmonių tiesioginis maršrutas nebūtinas, galima persėsti Kaune.
    Mano važinėjimo šiuo maršrutu laikais (prieš 3-4 metus) autobuse be vairuotojo dažniausiai dirbdavo ir konduktorius(-ė). Jei tąkart konduktorė moteris - žinok, kad atkarpoje tarp Kauno ir Kėdainių pintu krepšiu užkandžių nešina prieis ir pasiūlys keleiviams pirkti. Įdomu kodėl Busturas leido sau tokią prabangą.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Geri pastebėjimai. Visgi, reisą į Marijampolę palikčiau bent Pn S, ten keleivių būna daugiau Kaunas-Marijampolė nei Šiauliai-Kaunas. Jei Busturas nemiegotų, galbūt būtų galima bendradarbiauti su Ecolines pervežant keleivius iš Šiaulių tolimesnėms kelionėms nuo Marijampolės.

    Nuo 05:15 iki 06:00 į Kauną Šiaulių oro atveža trys ta pačia trasa važiuojantys autobusai, užtektų ir vieno.

    O dar neseniai Busturas važinėjo į Rygą, Kaliningradą, Maskvą, Kijevą...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, "geras" gelbėjimo planas Parduoti tai, kas dar kiek nors pelninga, o pasilikti tai, kas totaliai nuostolinga. Dar pamiršote, kad yra priemiestiniai maršrutai, kurie dotuojami ir jų kažin ar atsisakys (t.y. perduotų privatininkams). Nors visko gali būti. Galbūt Šiaulių rajonas perduos juos "saviems" privatininkams...
    Ne, tik jau ne "Kautra"... Nes monopolizuos daugiau nei pusę tarpmiesčio pervežimų Lietuvoje. Manau, kad geriausias variantas būtų koreguoti tarpmiesčio maršrutus ir atsisakyti kai kurių nuostolingų tarpmiesčio maršrutų perduodant juos privatininkams pagal bendradarbiavimo sutartį, jei atsiras norinčių dirbti. O jei ne - naikinti.
    Iš tokių nuostolingų, važiuojančių kartą per dieną (nurodyta, jei ne kasdien):
    1. Šilutė per Tauragę - kasdien. Trumpinti iki Tauragės, o į Šilutę leisti tik sekmadieniais. Penktadieniais neapsimoka į Šilutę, nes studentai važiuoja po pietų, o autobusas iš Šiaulių išvažiuoja 10.50.
    2. N. Akmenė per Joniškį, Žagarę. Vežioja orą. Trumpinti iki Joniškio arba Žagarės (darant priemiestinį, jei Joniškio rajonas pareikštų norą) arba naikinti.
    3. Skuodas Pn ir Sk. Na, gal studentų ir būna.
    4. Utena - trumpinti iki Panevėžio. Utena pati tegul rūpinasi susisiekimu su Panevėžiu ryte.
    5. Marijampolė per Kauną. Nesusipratimas. Trumpinti iki Kauno.
    6. Jurbarkas Pn. Š. Sk. Kaip ir studentiškas. Tik visai nereikalingas penktadienį, nes išvažiuoja per anksti - 10.15. Šeštadienį irgi nereikalingas. Palikti tik sekmadieninį.
    7. Klaipėda. "Busturas turi tik du reisus į Klaipėdą. Rytinis važiuoja per Rietavą tik Pn. Š ir S. Kaip ir studentiškas. Dieninis reisas visiškai nevykęs, nors neseniai atidarytas... Jį reikia vėlinti ir iš Klaipėdos į Šiaulius jis turi išvykti apie 18.30.
    8. Palanga - sezoninis. Na, gal ir yra keleivių...

    Bene labiausiai dominantys "Kautrą" būtų Vilniaus ir Kauno maršrutai. Į Vilnių "Busturas" važiuoja 9 kartus per dieną kasdien ir du maršrutai yra studentiški - vienas tik Pn, kitas Pn ir Sk.
    Į Kauną važiuoja 7 kartus per dieną, iš jų 4 maršrutais autobusas nevažiuoja sekmadieniais. Bet sekmadieniais yra du papildomi, vienas iš jų važiuoja dar ir penktadienį. Bet kokiu atveju, optimizuoti maršrutus į Vilnių ir Kauną galima. Tik slunkiai "Busture" nieko nedarė ir priėjo liepto galą...

    Visgi manau, kad savivaldybė ryšis atskirti ir parduoti. Nes už pardavimą galima bus gauti pinigų, kuriais užkamšytų tam kartui parko skolas.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.11, 22:17.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Na, gal ir bandys. Viskas priklauso nuo to, ar maršrutų bus atsisakoma nepratęsiant licencijų, tada VKTI skelbtų konkursą parinkti vežėją, ar tiesiog maršrutai priklausys Busturai bet jie sudarys bendradarbiavimo sutartį su kitu vežėju, už kurią tikėsis atlygio.

    Visgi, abiem atvejais, greičiausiai dalis maršrutų/reisų bus naikinami, nes yra nuostolingi. Tarpmiestyje jokių kompensacijų iš savivaldybių nėra, taigi, vežėjai suinteresuoti tik tiesioginiu pelnu.

    Be to, Radviliškyje yra neblogas vežėjas Emtra, jie gali pretenduoti perimti kai kuriuos maršrutus.

    Komentuoti:


  • Robert
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    [...]
    Ar tik ta dalis Busturo perduotos veiklos nebus tarpmiestiniai keleivių pervežimai, apie ką kalbama jau seniai...
    Ir jeigu tarpmiestiniai keleivių pervežimai bus parduodami, ar tik nebandys tą pirkti Kautra? Kaip manot?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Šiaulių autobusų vairuotojai atšaukė streiko planus

    Šiaulių savivaldybei priklausančios vežėjų bendrovės „Busturas“ vairuotojai ir profsąjunga paskelbė planuotą streiką atšaukiantys. Taip nuspręsta po pasitarimų su Šiaulių valdžia, kuri pažadėjo vežėjams tam tikras garantijas.
    Politikai bendrovę „Busturas“ dabar ruošiasi gelbėti, dalį jos privatizuojant.
    Miesto autobusai Šiauliuose ir toliau važinės kaip važinėję, žadėtas vairuotojų streikas nebeįvyks, mat dalį skolos keleivių pervežimo bendrovei miesto savivaldybė pažadėjo atiduoti. Išsikovota, kad bent jau kol kas darbuotojams algų mažinti nebereikės. O tokie planai buvo – esą pablogėjus bendrovės finansiniai padėčiai darbuotojai patys sutiko, kad gelbstint bendrovę būtų gerokai sumažintos ir taip nedidelės algos.

    Bendrovės „Busturas“ duomenimis, už pernai suteiktas paslaugas savivaldybė įmonei įsiskolino pusseptinto milijono litų, šiemet per pirmą ketvirtį, skola padidėjo dar pustrečio milijono, o metų pabaigoje sąskaitos už lengvatas turinčių keleivių vežimą gali pasiekti net 16 milijonų litų sumą.

    Šiaulių biudžete „Busturui“ numatyta išmokėti 6 milijonus.

    Valdžia siūlo naują įmonės gelbėjimo planą - atskirti ir parduoti dalį „Busturo“ veiklos.
    Ar tik ta dalis Busturo perduotos veiklos nebus tarpmiestiniai keleivių pervežimai, apie ką kalbama jau seniai...

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Šiauliečiai važinės naujais „Irisbus” autobusais

    „Džiaugiamės, kad teismo procedūros pagaliau baigėsi ir galėsime konkrečiau pasakyti šiauliečiams, kada jie galės važinėti naujais, ekologiškais autobusais“, - sako bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Vilius Laužikas.

    .....

    Dar vienas projektas, kuriame dalyvauja šiauliečiai – autobusų įsigijimas pagal Klimato kaitos programą, kuomet Lietuva nusprendė už parduotus taršos leidimus gautas lėšas skirti ekologiškiems autobusams įsigyti. Įgyvendinant šį projektą, šiauliečiams skirti devyni SGD autobusai, kurie pakeis pasenusius dyzelinius.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Šiauliuose – naujas autobusų maršrutas

    Nuo kovo 26 dienos Šiauliuose atidaromas naujas, 25-asis autobuso maršrutas Ligoninės – Pumpuro st.

    Naujasis maršrutas pagerins susisiekimą Dubijos ir Serbentų gatvių gyventojams, jie galės patogiai pasiekti miesto centrą, autobusų ir geležinkelio stotis, Respublikinę Šiaulių ligoninę.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Taigi, nuo kovo 26 dienos Šiauliuose, Dubijos gatvės gyventojų patogumui, įvedamas naujas autobuso maršrutas:

    Nuo šių metų kovo 26 dienos Šiauliuose ims kursuoti naujo 25-ojo maršruto autobusas. Šio autobuso trasa, numatyta ir Serbentų bei Dubijos gatvėmis, leis užtikrinti patogesnį miesto gyventojų bei svečių susisiekimą su centrine miesto dalimi, autobusų ir geležinkelio stotimis, centrine turgaviete, Respublikine Šiaulių ligonine.
    http://sc.bns.lt/index.php?item=125232&id=3&subid=43

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Autobuso kontrolierę šiaulietis puolė smaugti šaliku

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Priekis stiklo pluosto

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    O tai berots naujieji busturo autobusai? Ir iš kokio pluošto jie pagaminti, paskutinėje nuotraukoje matosi kad tai ne metalas.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Nesėkminga savaitės pradžia Lietuvos miestų transportininkams.

    Šiauliuose kolegą aplenkti paskubėjęs mikroautobuso vairuotojas rėžėsi į autobusą
    http://www.lrytas.lt/-13285319901326...obus%C4%85.htm

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Autobusų eismas švenčių dienomis:
    http://www.autobusas.4l.lt/autobusu-...sio-1-dienomis

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo šiol Šiaulių miesto viešojo transporto tvarkaraščiai jau ir marsrutai.lt!
    Taip pat ir mobiliajame telefone.

    Mobiliosios versijos QR kodas:


    Sugeneruota http://www.qrcoder.ru

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Šiaulių viešojo transporto darbas spalio 24- lapkričio 6 dienomis
    http://busturas.lt/15-naujienos/55-p...-grafikai.html

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    KELEIVIAI, DĖMESIO Nuo š.m. rugsėjo 5 d. iki spalio 1 d. uždaromas transporto priemonių eismas K. Donelaičio gatvėje tarp Tilžės ir Druskininkų g. (žr. pav raudona linija). Autobusų eismas bus vykdomas Pagėgių, Verduliukų, K. Donelaičio gatvėmis (žr. pav. žalia linija) link stotelės „Muitinė“. Miesto centro link K. Donelaičio, Druskininkų, Pagėgių gatvėmis (žr. pav. mėlyna linija) ir toliau pagal maršrutą


    http://busturas.lt/component/content...mas-keleiviams

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Šiuo metu galiojantis miesto autobusų maršrutų žemėlapis >>. Specialieji maršrutai iki Šiaulių arenos neįtraukti. Padėka Lincui už tikrinimą .

    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ar tikrai viskas paskelbta? Čia kažkodėl tai neradau pilnaverčių Šiaulių arenos maršrutų grafikų, o ir apskritai, Busturo tinklapyje pateiktos tik nuorodos į schemas facebooke.
    Jei gerai butu paskaitęs, tai lankstinuke buvo parašyta, jog kursavimo dažnumas kas 10-15 min., jei keleivių srautas bus didesnis, važiuos dažniau. Manau štai kodėl grafikų ir nėra prie visų likusių. Facebook nuorodos nėra blogai, gal administratoriai nedės neteisingų nuorodų į pagrindinį psl. Ir šiaip, žiūriu Busturas atsinaujino savo tinklapį

    Komentuoti:

Working...
X