Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VSG] Visagino viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Per mažai keleivių. Jų atsiranda tik po didžiųjų švenčių, kai žmonių būna LABAI daug. Pamenu, kaip po Naujųjų nuo Švenčionėlių jau teko tambūre stovėti iki pat Vilniaus... Kitą kartą jau 2 sąstatus buvo sukabinę, tai šiaip taip pavyko atrasti laisvų sėdimų vietų.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      #42
      Naujausia transporto schema:



      saltinis: marsrutai.lt
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        #43
        Tik 5 autobuso reisai per diena, penktadieniais dar vienas papildomas. Degradacija. Idomu, kokia situacija su autobusais i IAE?

        Comment


          #44
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tik 5 autobuso reisai per diena, penktadieniais dar vienas papildomas. Degradacija. Idomu, kokia situacija su autobusais i IAE?
          Į IAE pradėjo vežioti "Seknija" kaip nekeista....

          NAUJENA!
          VISAGINAS - VĮ "IGNALINOS ATOMINĘ ELEKTINĘ"
          Išvykimas į IAE 6:30, 6:40 nuo autobusų stotelės "Energetikų"
          Išvykimas atgal iš IAE 15:30, 15:45 nuo 185 pastato.
          http://www.seknija.lt/tvarkarastis/
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            #45
            Negi dabar uztenka tik poros autobusu per diena? O kur dingo VĮ VTC autobusai. Juk tiek daug apynauju JELC, Den Ousten, MAN autobusu... Ka su jais darys?

            Comment


              #46
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Negi dabar uztenka tik poros autobusu per diena? O kur dingo VĮ VTC autobusai. Juk tiek daug apynauju JELC, Den Ousten, MAN autobusu... Ka su jais darys?
              Na kaip girdėjau iš pažįstamo visaginiečio kai kurie reisai dar važiuoja ir būna pilni autobusai... Dar nevisus atleido... O tikslių tvarkaraščių nėra, internete dar seni.

              Bet miesto mikroautobusai suka ratus aplink taip pat dažnai kaip ir ankščiau. Viešojo transporto pilnai pakanka.
              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                #47
                Internete labai seni. "Seknija" pereme turbut tik viena marsruta. Idomu, kaip su apmokejimu uz kelione. Juk menesiniai VTC autobusuose galioja, taloneliai parduodami kioskuose. O "Seknijos" autobusuose?

                Comment


                  #48
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Internete labai seni. "Seknija" pereme turbut tik viena marsruta. Idomu, kaip su apmokejimu uz kelione. Juk menesiniai VTC autobusuose galioja, taloneliai parduodami kioskuose. O "Seknijos" autobusuose?
                  Na į ši klausimą tai negalėčiau atsakyt. Reikėtų visaginiečių dirbančių IAE paklausti, o ir Seknija neseniai pradėjo vežiot. Važiuoja dideli autobusai. Kaip i Vilnių.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    #49
                    IAE gruodžio mėnesį dirbo 2354 žm.
                    Net ir tokiam keleivių skaičiui reikalingas nemažas autobusų kiekis.

                    http://www.iae.lt/default.asp?lang=3&subsub=100013
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      #50
                      O uzdarius buvo keli simtai atleisti. Ir dar palaipsniui atleidines. Taciau jei reikalai del naujosios elektrines judes be trukdziu, tai autobusu reikes ir statybininku nuvezimui iki naujos AE statybvietes.

                      Comment


                        #51
                        Na idomiai tie mikrobai kas 10-15 sekundziu vaziuojantys piko metu ir kas minute ar kiek ten nepiko, cia vien del tokio vaizdelio noreciau Visagine apsilankyt ir pamatyt, kazkaip nerealiai idomiai...

                        Comment


                          #52
                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Na idomiai tie mikrobai kas 10-15 sekundziu vaziuojantys piko metu ir kas minute ar kiek ten nepiko, cia vien del tokio vaizdelio noreciau Visagine apsilankyt ir pamatyt, kazkaip nerealiai idomiai...
                          Kažin koks ir tas įdomumas, manau... Pagal nuotraukas matyti, kad važiuoja paprasti taksi ir kiti kledarai, sustodami stotelėse, ir viskas.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            #53
                            Vat butent, kad tai nera mikorautobusai, kokius iprasta matyti miestu gatvese. Tai yra taksi automobiliai, nes su taksi valstybiniais numeriais, skiriamaisiais zenklais bei taksometrais - daugiausia mazi mikraoutobusai iki 8 sedimu vietu, kaip ir priklauso taksi automobiliui pagal galiojancius teises aktus. Taciau vasara vazinejo ir keli lengvieji. Dabar tokio vaizdo jau nebepamatysi.
                            Be to tai apgailetinas vaizdas... Laukines ekonomikos grimasos.

                            Comment


                              #54
                              Kodėl apgailėtinas?

                              Juk tai labai patogu, tik išeini ir iškarto atvažiuoja transportas, ir net vieno maršruto pakanka, kad visą miestą pasiekt, bet kurią jo vietą.
                              Jei važinėtų autobusai, kažin ar patogiau būtų...
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                #55
                                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                Kodėl apgailėtinas?

                                Juk tai labai patogu, tik išeini ir iškarto atvažiuoja transportas, ir net vieno maršruto pakanka, kad visą miestą pasiekt, bet kurią jo vietą.
                                Jei važinėtų autobusai, kažin ar patogiau būtų...
                                Ot mąstymas O kur VT darna, kur normalūs ekonominiai veiksniai, kur ekologinė žala, padaroma su šitiek transporto... Vienintelis pliusas - sukurta daugiau darbo vietų, nesu būtų autobusai. Bet autobusai visada pranašesni už kažkokius mikroautobusus (nebent jie būtų tvarkingi, nauji, ekologiški).
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                  Kodėl apgailėtinas?

                                  Juk tai labai patogu, tik išeini ir iškarto atvažiuoja transportas, ir net vieno maršruto pakanka, kad visą miestą pasiekt, bet kurią jo vietą.
                                  Jei važinėtų autobusai, kažin ar patogiau būtų...

                                  Ar lengvasis automobilis ar mazas mikroautobusas iki 8 vietu yra viesasis transportas? Apgailetinas vaizdas, atsilikusios salies miesto vaizdas...
                                  Koki miesto ivaizdi sudaro? Yra toks miestas Vokietijoje Ebersvaldas. Apie 40tukst. gyventoju. Troleibusai vazineja... O cia mieste su beveik 30 tukst. net autobuso marsruto nera. Dar tokiomis "dekingomis" aplinkybemis, kai mieste visas viesasis transportas gali buti realizuotas tik vienu marsrutu (neskaitant keliu reisu i gelezinkelio stoti; IAE - atskiri marsrutai).
                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.02.07, 12:31.

                                  Comment


                                    #57
                                    Tai tiesa. Vos ne kiekvienam Lietuvos mieste važinėja niekieno nekontroliuojami mikroautobusai, be jokių tvarkaraščių, neaišku kokiais maršrutais, dubliuodami normalų VT. Kai kur iš vis tokio nėra... Labai blogai...
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ar lengvasis automobilis ar mazas mikroautobusas iki 8 vietu yra viesasis transportas? Apgailetinas vaizdas, atsilikusios salies miesto vaizdas...
                                      Koki miesto ivaizdi sudaro? Yra toks miestas Vokietijoje, Ebersvaldas. Apie 40tukst. gyventoju. Troleibusai vazineja... O cia mieste su beveik 30 tukst. net autobuso marsruto nera. Dar tokiomis "dekingomis" aplinkybemis, kai mieste visas viesasis transportas gali buti realizuotas tik vienu marsrutu (neskaitant keliu reisu i gelezinkelio stoti; IAE - atskiri marsrutai).
                                      Na čia ir sunku palyginti. Lietuvos ir Vokietijos, kaip išsivysčiusių valstybių ekonominiai ir socialiniai lygiai gana skirtingi. Čia viskas atsiremia į finansavimą. O kol Seime sėdės įvairūs kyšininkai ir valstybėje bus nekontroliuojamų, mokesčius slepiančių piliečių, tol miestelių viešojo transporto lygis bus apgailėtinos būklės. Žinoma niekas netrukdo imti pavyzdžio iš tokios valstybės, kaip Vokietija.

                                      Comment


                                        #59
                                        Skiriasi tai skiriasi. Bet kad Visagine nesugebama nei vieno miesto marsruto (ta vieninteli 8 autobusa vargu ar galima laikyti pilnaverciu miesto VT) suorganizuoti ir dotuoti, tai niekaip nepateisinama.
                                        Nei savivaldybe, nei kitos valdzios institucijos nepakankamai atlieka priskirtas funkcijas. Tie taksi automobiliai, imituodami viesaji transporta, dirba pazeisdami istatymus ir juos visus uz tai galima bausti, galbut net atimti licencijas. Bent vasara mieste vazinejo apie 15 mikroautobusu, praktiskai vienas paskui kita. Veza vidutiniskai 1-2 keleivius vieno rato apvaziavimo metu. Kaina - 1,5 Lt. Vienas ratas - apie 6,5 km. Kamsciu jokiu nera, sviesoforu Visagine irgi visiskai nera. Viena rata galima apsukti per 10 min. Net ir autobusui.
                                        Kodel negaletu vaziuoti autobusas kas 5 min. piko metu ir kas 10-15 ne piko? Pakaktu 4 autobusu tam vieninteliam marsrutui aptarnauti. Ir tai tik piko metu. kitu metu pakaktu 2-3 autobusu. Na, jei ne autobusu, tai bent marsrutiniu taksi su 15-18 vietu mikroautobusais eisma tai galima suorganizuoti?
                                        Paskutinis taisė Al1; 2010.02.07, 12:48.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Skiriasi tai skiriasi. Bet kad Visagine nesugebama nei vieno miesto marsruto (ta vieninteli 8 autobusa vargu ar galima laikyti pilnaverciu miesto VT) suorganizuoti ir dotuoti, tai niekaip nepateisinama.
                                          Nei savivaldybe, nei kitos valdzios institucijos nepakankamai atlieka priskirtas funkcijas. Tie taksi automobiliai, imituodami viesaji transporta, dirba pazeisdami istatymus ir juos visus uz tai galima bausti, galbut net atimti licencijas. Bent vasara mieste vazinejo apie 15 mikroautobusu, praktiskai vienas paskui kita. Veza vidutiniskai 1-2 keleivius vieno rato apvaziavimo metu. Kaina - 1,5 Lt. Vienas ratas - apie 6,5 km. Kamsciu jokiu nera, sviesoforu Visagine irgi visiskai nera. Viena rata galima apsukti per 10 min. Net ir autobusui.
                                          Kodel negaletu vaziuoti autobusas kas 5 min. piko metu ir kas 10-15 ne piko? Pakaktu 4 autobusu tam vieninteliam marsrutui aptarnauti. Ir tai tik piko metu. kitu metu pakaktu 2-3 autobusu. Na, jei ne autobusu, tai bent marsrutiniu taksi su 15-18 vietu mikroautobusais eisma tai galima suorganizuoti?
                                          Man asmeniškai tie "dušmanai" su maršrutiniais labai gadina miesto įvaizdį. Net nebe pamenu, kada paskutinį kartą su jais važiavau. Tokiam miestui kaip Visaginas, manau užtektų 4-5 midi klasės autobusų. Jie ir pigesni ir manevringi. Bet jau reiktų tartis su privačia įmone, arba kurti parką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X