Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai kodėl autobusai Panevėžyje vis tiek tušti ir AP direktorius vėl spaudžia savivaldybę kelti bilietų kainas?Parašė Gator Rodyti pranešimąKodel nedave? Juk visi tie mikriuku keleiviai dabar turi kazkuo kitu vaziuoti, o vaziuoja butent autobusais.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ka reiskia "vel tusti"? Kalbekime skaiciu kalba, keleiviu neabejotinai padaugejo. Kiek padaugejo - ziurekime duomenis, ar yra galimybe palyginti?Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai kodėl autobusai Panevėžyje vis tiek tušti ir AP direktorius vėl spaudžia savivaldybę kelti bilietų kainas?
Arba is kitos puses ziurekim - jei butu like mikriukai autobusai butu dar tustesnis (nes dalis dabartiniu autobusu keleiviu vaziuotu mikriukais). Cia net nera ko gincytis, cia naturaliai aisku
Comment
-
Aš neteigiau 'vėl tušti', tik rašiau 'vis tiek tušti'. Beje, tada siūlyčiau Panevėžyje uždrausti ir taxi — tada autobusai dar pilnesni ir gal gal dar keletą mėnesių pavyktų ištverti nekeliant VT bilietų kainų Panevėžyje. Ir dėl to čia net nėra ko ginčytis, čia natūraliai aišku.Parašė Gator Rodyti pranešimąKa reiskia "vel tusti"? Kalbekime skaiciu kalba, keleiviu neabejotinai padaugejo. Kiek padaugejo - ziurekime duomenis, ar yra galimybe palyginti?
Arba is kitos puses ziurekim - jei butu like mikriukai autobusai butu dar tustesnis (nes dalis dabartiniu autobusu keleiviu vaziuotu mikriukais). Cia net nera ko gincytis, cia naturaliai aisku
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Cia jau puoli i krastutinumus. As tau sakau - didzioji dalis vazinejusiu marsrutiniais dabar vazineja autobusais. Paskaiciuok kiek ju vazinejo marsrutiniais, atsargai numesk koki trecdali (cia aju su didele atsarga) ir gausi skaiciu kiek keleiviu padaugejo autobusuose.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš neteigiau 'vėl tušti', tik rašiau 'vis tiek tušti'. Beje, tada siūlyčiau Panevėžyje uždrausti ir taxi — tada autobusai dar pilnesni ir gal gal dar keletą mėnesių pavyktų ištverti nekeliant VT bilietų kainų Panevėžyje. Ir dėl to čia net nėra ko ginčytis, čia natūraliai aišku.
Comment
-
http://www.panevezioautobusai.lt/info.php?mp=11&hmn=1Nuo 2011 m. gruodžio 1 d. atnaujinamas miesto autobusų eismas 9-uoju maršrutu "Aeroklubas - Rožių g." Autobusai šiuo maršrutu važinės iki 2012 m. birželio 1 d. darbo dienomis. Be to, įsigalioja nauji eismo tvarkaraščiai maršrutuose Nr.10, Nr.10A ir Nr.15.
Na štai, 9-as vėl kursuoja.
Comment
-
Mačiau Mettal tik pakoregavo Panevėžio VT schemą, panaikindamas 9-ąjį maršrutąParašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Dabar vėl teks keisti 
Na, bet smagu, kai reikia pridėti liniją žemėlapyje, o ne ištrinti. Džiugu dėl Stetiškių.دائما الليتوانيه
Comment
-
Nu čia kelių minučių darbas - copy-paste iš senosios versijosParašė arsiakas Rodyti pranešimąMačiau Mettal tik pakoregavo Panevėžio VT schemą, panaikindamas 9-ąjį maršrutą
Dabar vėl teks keisti 
Na, bet smagu, kai reikia pridėti liniją žemėlapyje, o ne ištrinti. Džiugu dėl Stetiškių.
. Jau pakeičiau nauja versija su 9 maršrutu.
Comment
-
Panevėžiečiai važinės hibridiniais autobusais
Panevėžio autobusų parkas, pirmasis Lietuvoje, įsigis šešis hibridinius elektra ir dyzelinu varomus autobusus.
2010-aisiais penkių didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – vežėjams paskirstyti pinigai iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos Sanglaudos fondo ekologiškoms keleivinio transporto priemonėms įsigyti.
Šalies autobusų bei troleibusų parkai galėjo rinktis elektra, suspaustomis gamtinėmis dujomis varomas ar hibridines transporto priemones. Vilniaus, Kauno, Klaipėdos autobusų parkai bei Šiaulių įmonė „Busturas“ pasirinko suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus. Panevėžio vežėjai nutarė pirmenybę teikti hibridiniams autobusams. Remiantis 2010-ųjų gruodžio 1-ąją susisiekimo ministro pasirašytu įsakymu, patvirtinusiu priemonės „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“ valstybės projektų sąrašą, panevėžiečiams skirta pinigų šešioms hibridinėms transporto priemonėms pirkti.
„Pasaulyje gaminami dviejų tipų hibridiniai autobusai: su vadinamąja serijine bei paraleline hibridine sistema. Kadangi pastarieji yra pigesni bei patikimesni, juos ir pasirinkome. Tokias transporto priemones Europoje surenka du gamintojai – lenkų „Solaris Bus and Coach“ bei švedų „Volvo Bus Corporation“. Jie abu ir dalyvavo mūsų paskelbtame viešųjų pirkimų konkurse. Kadangi vienintelis kriterijus buvo transporto priemonės kaina, nugalėjo „Solaris“ gamintojai, pasiūlę maždaug 5-6 proc. pigesnius autobusus“, - aiškina Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.
Vienos hibridinės transporto priemonės kaina – apie milijoną litų, tad panevėžiečiai stengėsi rinktis kuo paprastesnę autobusų įrangą. „Nereikalavome nei stiklo paketų, nei kondicionierių, nei kitų brangiai kainuojančių elementų, tačiau Susisiekimo ministerijos iš ES fondų skirtų lėšų vis viena nepakako. Iš viso autobusams įsigyti mums atiteko 4,7 milijonai litų. Šešiems autobusams įpirkti pritrūkome maždaug 350 tūkst. Lt, kuriuos teks pridėti iš savo kišenės“, - aiškina R. Petukauskas.
„Solaris“ autobusuose montuojami amerikietiški agregatai: „Cummins“ variklis, pavarų dėžė „Eaton“. Kėbulas bei dalis įrangos gaminama Lenkijoje, netoli Poznanės įsikūrusioje gamykloje.
Pasak „Solaris“ gamintojų atstovo Lietuvoje Jono Bagdonavičiaus, panevėžiečiai sutartį dėl autobusų įsigijimo su lenkų gamintojais pasirašys jau sausio 3-iąją.
Lina Jakubauskienė,
www.eBus.lt2012 m. sausio 2 d. 13:52
Comment
-
Visgi aš manau, kad vertėjo rinktis dujinius autobusus... Hibridai kol kas nėra plačiai paplitę ir serga vaikiškomis ligomis. Žinoma, pradžioje galima tikėtis gamyklos garantinio aptarnavimo, bet vėliau... Ar nebus taip, kad po metų kitų visi autobusai stovės patvoryje? Dujiniai autobusai Europoje jau skaičiuoja antrą dešimtį. Ir tai problemų yra...
Comment
-
Po Panevėžį važinės nauji ekologiški autobusai (FOTO)Parašė pan_zaibas Rodyti pranešimąPanevėžio autobusų parkas, pirmasis Lietuvoje, įsigis šešis hibridinius elektra ir dyzelinu varomus autobusus.
2010-aisiais penkių didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – vežėjams paskirstyti pinigai iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos Sanglaudos fondo ekologiškoms keleivinio transporto priemonėms įsigyti.............
................Pasak „Solaris“ gamintojų atstovo Lietuvoje Jono Bagdonavičiaus, panevėžiečiai sutartį dėl autobusų įsigijimo su lenkų gamintojais pasirašys jau sausio 3-iąją.
Lina Jakubauskienė,
www.eBus.lt2012 m. sausio 2 d. 13:52
www.panevezieciai.lt
03 Sausis 2012 11:26
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybėje buvo pasirašyta Panevėžio autobusų parko ir Lenkijos bendrovės „SOLARIS Bus & Coach S.A.“ sutartis.
Pagal ją, jau pavasarį Panevėžį turėtų pasiekti 6 nauji šiuolaikiški ekologiški „Solaris“ autobusai. Sutartį pasirašė autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas ir „SOLARIS Bus & Coach
S.A.“ direktoriaus pavaduotojas Adamas Zielinskis.
Naujieji autobusai bus varomi dyzelinu ir elektra. Todėl jie sunaudos 20-25 proc. mažiau kuro. Preliminariais apskaičiavimais, viena naujoji transporto priemonė 100 km sutaupys 8 l degalų.
Autobusai bus įsigyti miestui gavus 4,8 mln. ES struktūrinių fondų paramą. Dar 950 tūkst. Lt prisidės Panevėžio autobusų parkas.
Pasak bendrovės direktoriaus R.Petukausko, tai bus pirmieji nauji autobusai po keliasdešimties metų pertraukos.
Šiuo metų Panevėžio autobusų parkas eksploatuoja 62 autobusus.


Comment
-
Šis mikrikas kaip supratau yra nuimtas nuo užmiesčio maršrutų,nes kitoj trafareto pusėje yra užrašyta Tarnybinis ir beje jis šiame maršrute dirba kažkur pusantro mėnesio.Taipogi čia nevienintelis toks keistas vaizdas.Pavyzdžiui miesto mašinas 2148,2169 ir 2176 esu matęs dirbančias priemiesčio maršrutuose8DParašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai juk tai tarpmiestines kolonos masina. Tikrai Panevezio AP ne kas su masinu paskirstymu
Comment
Comment