Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kosovo, su 14-tu labai daug kartų važiavau (Karosa B741). Mano senelis gyvena šalia Ekrano, tai naudojuosi ypač dažnai. Ir net šiais metais (t.y. nuo rugsėjo mėn.) teko kelis kartus važiuoti. Gal paprasčiausiai nepastebi. Taip pat ir 15tame tenka ją išvysti.

    Labai įdomus pastebėjimas. Tai yra paskutinis Panevėžyje sudvejintas autobusas. Be Ikarusų autobusų parkas pastaruoju metu nieko daugiau neturėjo. Atsimenu prieš kokius 7-8metus dar važinėjo vienas 2 MAN ir vienas Renault (modelių nepamenu) sudvejinti autobusai, tačiau juos laikui bėgant nurašė
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Parašė pan_zaibas Rodyti pranešimą
      Esu prieš kelis metus daręs tą schemą su ArcGis (GIS vektorinė programa). Paskui kažkaip viskas nutrūko i niekam nebereikia. Tikslumas buvo plius - minus 0,5 metro.... O fotošopas ir visokie paint yr pasakos......
      Zaibas, gal turi tą programą ir gali man persiųst, pamėginsiu pasinaudoti
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Kažkaip netikėtai prisiminiau 2 -ąjį maršrutą. Važinėjau juo paauglystėjė iš centro iki Pušaloto g., ir iš Pušaloto g. (stotelė, berods, "Žibutė", ar "Darželis") iki Ligoninės. Kodėl jį panaikino? Kad dubliavo 6 -ą, ar 7 - ą maršrutus?
        ______________
        The Division Bell

        Comment


          Parašė enigma Rodyti pranešimą
          Kažkaip netikėtai prisiminiau 2 -ąjį maršrutą. Važinėjau juo paauglystėjė iš centro iki Pušaloto g., ir iš Pušaloto g. (stotelė, berods, "Žibutė", ar "Darželis") iki Ligoninės. Kodėl jį panaikino? Kad dubliavo 6 -ą, ar 7 - ą maršrutus?
          Na 6-ojo jis nelabai dubliavo (nebent porą stotelių Pušaloto g.). Kiek pamenu, paskutinė 2-ojo maršruto trasa buvo Prekybos bazė - Panevėžio "Bičiulis". Atsiradus 16 maršrutui, šis tapo nebereikalingas. Nors dabar iškyla klausimas, kada jis tiksliai panaikintas. Ar tada, kai atsirado 16 (pradžioje važiavęs A.Jakšto gatve), ar tada, kai pakeitė 16-ojo trasą per Marijonų gatvę, ir jis ėmė visiškai dubliuoti 2-ąjį maršrutą?
          دائما الليتوانيه

          Comment


            Kažkaip primiršęs buvau, kad 2 -asis važiuodavo į bazę - tuo metu tikrą "akropolį"
            ______________
            The Division Bell

            Comment


              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
              Na 6-ojo jis nelabai dubliavo (nebent porą stotelių Pušaloto g.). Kiek pamenu, paskutinė 2-ojo maršruto trasa buvo Prekybos bazė - Panevėžio "Bičiulis". Atsiradus 16 maršrutui, šis tapo nebereikalingas. Nors dabar iškyla klausimas, kada jis tiksliai panaikintas. Ar tada, kai atsirado 16 (pradžioje važiavęs A.Jakšto gatve), ar tada, kai pakeitė 16-ojo trasą per Marijonų gatvę, ir jis ėmė visiškai dubliuoti 2-ąjį maršrutą?
              Panaikintas kažkur 1999 m. pradžioje, nes 1998 m. lapkritį 16-as dar važiavo A. Jakšto gatve
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                Kosovo, su 14-tu labai daug kartų važiavau (Karosa B741). Mano senelis gyvena šalia Ekrano, tai naudojuosi ypač dažnai. Ir net šiais metais (t.y. nuo rugsėjo mėn.) teko kelis kartus važiuoti. Gal paprasčiausiai nepastebi. Taip pat ir 15tame tenka ją išvysti.

                Labai įdomus pastebėjimas. Tai yra paskutinis Panevėžyje sudvejintas autobusas. Be Ikarusų autobusų parkas pastaruoju metu nieko daugiau neturėjo. Atsimenu prieš kokius 7-8metus dar važinėjo vienas 2 MAN ir vienas Renault (modelių nepamenu) sudvejinti autobusai, tačiau juos laikui bėgant nurašė
                Beje, jei neklystu, kažkada autobusų parkas turėjo 2 (o gal ir daugiau) sudvejintas Karosas, klausimas, kur dingo viena iš jų?
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Panevezyje marsrutiniuose taksi lengvatu nera. O ir patys jie merdeja. Bent jau pernai vasara ir rudeni intensyviau kursavo tik piko metu.
                  Panevėžyje maršrutinių taxi klestėjimo era buvo maždaug 1996m.-2000m.. Miesto VT buvo daugiausia Ikarusai, o masės traukdavo į centrinį turgų ar į autobusų stotį. Laikai keitėsi — daugėjo asmeninių lengvųjų automobilių, atsidarė daug naujų prekybos ir pramogų centrų. Pastaraisiais metais jie vėl vos vos ėmė lengviau kvėpuoti, kai atsidarė PC Babilonas, kuris yra pačiame miesto pakraštyje (tai ne tik prekybos centras — jame taip pat yra kino salė, kurį laiką veikė ir ledo arena). Net keista, bet po 21h grįžti autobusu iš BABILONO ne taip ir paprasta, o štai mikroautobusu kartą teko grįžti ir ~22.30h
                  Paskutinis taisė Wycka; 2010.02.17, 21:59.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Na drauguziai siais ar kitais metais laukyt nauju autobusu (nors aisku nepersokes griovio nesakyk op), pagal si straipsni, tai minimum 10 autobusu. " Visiskai nauju. Uz europos sajungos pinigus "ekologiškam viešajam transportui diegti bei jo infrastruktūrai plėtoti.". Na bus matyt kas iš penkių didziuju miestu nužers didesne suma autobusams

                    Comment


                      Gaila Ikarusu...

                      Comment


                        Nostalgija... Visa vaikystė ir paauglystė pravažinėta.
                        ______________
                        The Division Bell

                        Comment


                          Parašė enigma Rodyti pranešimą
                          Nostalgija... Visa vaikystė ir paauglystė pravažinėta.
                          Man panasus jausmas buvo kaip pernai jie is Kauno gatviu dingo.. Bet smagu, kad bus perkami nauji, o ne kaip mus 15metu senumo..

                          Comment


                            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                            Man panasus jausmas buvo kaip pernai jie is Kauno gatviu dingo.. Bet smagu, kad bus perkami nauji, o ne kaip mus 15metu senumo..
                            Reikia nepamiršti, kad Kaune pirmąkart Lietuvoje 2003 m. vienu metu įsigyta tiek daug visiškai naujų autobusų - net 55. Be to, Panevėžys - ne Kaunas - ten galima kur kas greičiau senus autobusus pakeisti naujais - jų mažiau reikia. Kaune naujų autobusų pirkimo klausimas taip pat aktualus ir diskutuojamas, todėl Kaunas neatsiliks nuo Panevėžio ir elgsis taip pat, tik šiek tiek vėliau. Ši ES parama galioja iki 2025-ųjų m.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Man panasus jausmas buvo kaip pernai jie is Kauno gatviu dingo.. Bet smagu, kad bus perkami nauji, o ne kaip mus 15metu senumo..
                              Naujas atuobusas, be abejo, geriau ir taupumo, ir ekologiškumo ir patogumo atžvilgiais. Taip pat ir estetiškumo prasme.
                              Vienas tūkumas yra tas, kad technika greita sensta morališkai. Galėtų, žinoma, kokį "Ikarusą" palikt kaip muziejinį eksponatą.
                              ______________
                              The Division Bell

                              Comment


                                /\
                                Ir kaip muziejinį, ir nuomai. Vilniuje dažnai galima išvysti senutėlį troleibusą su mergvakarį/bernvakarį švenčiančiais žmonėmis. Aišku turėtų praeiti šiek tiek laiko, kol Panevėžyje Ikarusas įgautų kiek kitokią prasmę žmonių akyse, o tada jau pramogos lietųsi laisvai
                                Visos forumo temos apie Panevėžį:
                                http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

                                Comment


                                  Nepaliks. Delfio straipnyje parasyta, kad iamzins nuotraukose ir supjaustys... Taip parko valdzia sneka.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nepaliks. Delfio straipnyje parasyta, kad iamzins nuotraukose ir supjaustys... Taip parko valdzia sneka.
                                    Tai labai gerai
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Kas cia gero? Palikti kaip muziejini vaziuojanti eksponata butu puiki iniciatyva. O jei dar su siauruku "sukergti"...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kas cia gero? Palikti kaip muziejini vaziuojanti eksponata butu puiki iniciatyva. O jei dar su siauruku "sukergti"...
                                        Kažin ar kam bus įdomu autobusai, kurie kątik dar važinėjo po miestą ne vieną dešimtmetį. Reikia džiaugtis, kad pavyko jais atsikratyti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Kažin ar kam bus įdomu autobusai, kurie kątik dar važinėjo po miestą ne vieną dešimtmetį. Reikia džiaugtis, kad pavyko jais atsikratyti.
                                          Kalbama apie istorinį palikimą, kad ir koks jis bebūtų. Jei neįdomu dabar, tai nereiškia, kad nebus įdomu po 30 metų, 50 metų, vėliau... Manau išsaugoti tokius eksponatus ne tik būdina, bet ir privaloma.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X