Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    FRT, 206 ar 207 budintis ten buvo.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Taip, tie 3, 6, 9 mėnesių bilietai irgi yra kažkokia nesąmonė. Jie būtų naudingi, jeigu, tarkime, iš karto pusmečiui nusipirkęs bilietą žmogus bent kažkiek (15-20 proc.) sutaupytų. lyginant su mėnesinio bilieto pirkimu kiekvieną mėnesį. O su dabartine kainodara tie ilgalaikiai bilietai turbūt įvedami tik dėl akių. Gyvenime dažnai kažkas įvyksta netikėtai - liga, avarija, mirtis ar pan. Niekada negali būti tikras net dėl rytojaus. Todėl vargu ar bent dalis keleivių rizikuos ir pildys bilietą iš karto keliems mėnesiams, kai, be kita ko, tokia rizika nepadės jiems sutaupyti nė cento.
      Kaune perkant 3 mėnesių bilietų sutaupoma: jei mėnesinis bilietas kainuoja 84 Lt, tai perkant juos kas mėnesį sumokėtume 252 Lt, o jei perkama iškart trims mėnesiams - 230 Lt.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Kaip jau turbūt turėjo būti aišku, kad aš esu už šias atliekamas permainas ir jos mano nuomone yra teigiamos ir jau seniai reikalingos.
        Nepyk,bet tu baisiai nusisneki,totaliai pjauni gryba ir pats to nejauti ir nepripazisti.

        Comment


          Apibendrinus visą šitą valdžios siūlomą bilietų/maršrutų sistemos pertvarkimo įdiegimą, peršasi toks scenarijus, kad automobilių Vilniaus gatvėse tik daugės.

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            Nepyk,bet tu baisiai nusisneki,totaliai pjauni gryba ir pats to nejauti ir nepripazisti.
            O aš pasakysiu, kad tu pjauni grybą ir to nejauti.

            Tokiais argumentais paremta diskusija toli nenueis

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              O aš pasakysiu, kad tu pjauni grybą ir to nejauti.

              Tokiais argumentais paremta diskusija toli nenueis
              Isiskaityk i savo teiginius,siulymus ir t.t. jie tiesiog-absurdiski.
              Suprasciau jei zmogus nesidomintis VT taip mastytu.

              Comment


                Straipsnis Zuoko gerbėjams :
                Vilnius neįsileido e.bilieto už 100 tūkst. Lt, iki šiol neturi sistemos už 13 mln. Lt

                Kas tinka Afrikai, pasirodo, netinka Lietuvos sotinei, net kalbant apie išmaniąsias technologijas, ir net jeigu tai daug pigiau. Tokia išvada peršasi stebint Vilniuje stringantį elektroninio bilieto diegimą viešajame transporte. 13 mln. Lt kainuosianti sistema dar neveikia, nors buvo siūlyti sprendimai už 100 tūkst. Lt. Gerokai pigesne sistema pasinaudos Kenijos sostinė Nairobis, rašo „Verslo žinios“.
                Palyginimas su Afrika labai vykęs, greitai, matyt, turėsime vytis ne tik ES senbuves bet ir juodojo žemyno šalis. Ką čia žaisti su pigiais projektais, naudos mažai . Geriau metų metus vilkinti milijoninius. Jau šią vasarą žadama Vilniuje baigti el. bilieto projektą, bet kad viskas veiks sklandžiai ir gražiai vilčių nedaug.

                Comment


                  Na, 100 tūkst. tokia sistema tikrai nekainuotų, kainuotų daugiau. Bet vis tiek terminalai reikalingi. Ką ten paisto apie telefonus, tai yra nesąmonė. Tegul ir GSM pagrindu sistema dirbtų, bet terminalai prie durų reikalingi, ir ne vienas.

                  Comment


                    Ne tiek svarbu tiksli kaina, vis tiek būtų mažesnė. Esmė ta, kad nereikia tiek vilkinti projektų, nes technologijos vis tobulėja ir pinga. Turbūt ne taip paprasta būtų ir pereiti, kai tiek pinigų sukišta. Peržiūrėjau geriausius straipsnio komentarus - visi į vienus vartus .

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Isiskaityk i savo teiginius,siulymus ir t.t. jie tiesiog-absurdiski.
                      Suprasciau jei zmogus nesidomintis VT taip mastytu.
                      Kas tau skamba absurdiškai?

                      Comment


                        Apie Vilniaus viešojo transporto pertvarką: kodėl turime mokėti už tai, kuo nesinaudojame?

                        Kaip pavyzdį paimkime 26 maršruto autobusą. Iki naujosios tvarkos žmogus, sumokėjęs 2-2,5 Lt, galėdavo nuvažiuoti nuo Santariškių iki Stoties arba atvirkščiai. Įsigaliojus naujajai tvarkai, žmogui kelionė kainuos 3,5 Lt, nes nusipirkus bilietą 30 minučių už 2,5 Lt, į tą laiką netelpama jokiais būdais, nes kelionės trukmė yra 49 min. <...>
                        Pvz., kelionės trukmė nuo taško A iki taško B trunka apie 30 min. Tarkime, su vienu bilietu gali važiuoti 30 min ir kiek nori kartų gali persėsti, bet, jei nusipirkus 30 min bilietą ir pavažiavus 10 min kitoje stotelėje turiu laukti 9-10 min kitos transporto priemonės, kuri dažnai vėluoja arba nuvažiuoja per anksti, o kartais ir išvis neatvažiuoja, tai kodėl aš turiu mokėti uz tą laiką, kurį stoviu stotelėje ir laukiu kitos priemonės?
                        Už Vilnių be tramvajų!

                        Comment


                          „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                          http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                            „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                            Su malonumu pažiūrėjau šį siužetą, dėkui autoriui!

                            Comment


                              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                              „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                              http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
                              gut

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                „Istorija apie troleibuso vairuotoją“, filmuotas siužetas.
                                http://www.vilniausviesasistransport...s-siuetas.html
                                Trumpas, daug pasakantis filmas apie troleibusų vairuotojų darbą 10 balų autoriui!
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Ačiū Denis_Simonov už video, ir, žinoma, autoriui (jei žinočiau, kaip čia įvertinti įrašą 10 balų, taip ir padaryčiau)!
                                  Gražus žmoniškas pasakojimas iš paprasto žmogelio - kurio darbas yra svarbus ir neretai, deja, neįvertinamas - gyvenimo.


                                  O štai čia - interviu su "kalbančia galva", kaip aš vadinu tuos, kurie nors gauna aiškų klausimą, atsakymą sugeba išsukti atbulai...

                                  G.Bliuvas: tie, kam viešojo transporto bilietai brangs, važiuos patogiau
                                  Dėl ko man pikta? Pvz:
                                  Daugelis viešojo transporto keleivių važiuoja ilgiau negu pusvalandį. Pvz., iš Pašilaičių į Antakalnį piko metu galima nusigauti vienu troleibusu. Tačiau dabar tokie žmonės turės pirkti netgi ne 30 min., o 60 min. bilietą. Ar nemanote juos nuskriaudę?
                                  – Jei tokiais maršrutais važiuojama pastoviai, pravartu įsigyti terminuotąjį 30 dienų bilietą. Laikinis bilietas leis važiuoti su persėdimais, kas daugeliu atveju yra greičiau, nei vykti be persėdimų.
                                  Na taip, bus _tikrai_ greičiau važiuot su persėdimais tuo maršrutu... apgailėtinas melas, kaip ir nemaža dalis kitų jo atsakymų
                                  Už Vilnių be tramvajų!

                                  Comment


                                    Važiuoti tiesioginiu autobusu visada yra greičiau nei su persėdimu. Kadangi terminmuotas bilietas pradeda galioti nuo pirmojo atžymėjimo, tai tiesioginio autobuso laukimas ne prie ko.

                                    Comment


                                      Dabar tai mergaitės nesvajoja tapti troleibusų vairuotojomis. Neprestyyyžas . Berniukai irgi apie tai nesvajoja. Turbūt išvis retenybė žmonės, kurie džiaugtųsi dirbdami paprastą darbą. O ji 30 m. dirba tai, ką ir norėjo dirbti, o ne todėl, kad neįstojo į universitetą ar pan. (nebent nutyli ) Tokie darbuotojai ir yra patys geriausi ir atsakingiausi, nes dirba pagal pašaukimą, o ne tol, kol susiras šiltesnę vietą. Pats darbas tai vienas iš monotoniškesnių - kas dieną tos pačios stotelės ir sankryžos. Turbūt didžiausi galimi pokyčiai darbe - maršruto pasikeitimas arba nauja transporto priemonė. Užsisvajoti irgi negalima, iškart ką nors priversi durimis ar kur nors įvažiuosi. Manau, laikui bėgant ši specialybė nunyks - viešasis miestų transportas bus automatizuotas. Sėdės keli žmonės prie monitorių bei valdymo pultų ir analizuos gaunamus signalus. Aišku, tai įvyks ne šiais metais .

                                      Comment


                                        Viešojo transporto darbuotojai grasina streikais
                                        http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...streikais.html

                                        Streiko pradžia rytoj 9:45 prie Seimo
                                        Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.06.20, 18:50.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Galėtų protestuodami gatves užtverti. Ypač aplink valstybės institucijas - savivaldybę, seimą, vyriausybę ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X