Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Ten visiska nesamone. Stai as dabar perziurejau ta lentele ir ten nieko neimanoma suprasti net zinanciams miesta. Kai tokios lenteles buna metro,tai ten viskas aisku-butent toje stotyje gali persesti i kita linija ir nuvaziuoti i tokias ir tokias stoteles. O dabar paziurek kaip elgsis eilinis zmogus pamates tokia nesamone:kliniku stoteleje atseit gali persesti i kitas transporto priemones. O tverciaus stoteleje,o antakalnio jau nebegalima persesti i tuos marsrutus? Tik kliniku stoteleje? Ir kur nuvaziuosi kliniku stoteleje sakykim is troleibuso persedes i 5 autobusa? Tai ir pieskit kaip metro atskira linija to 5 autobuso su visom jo isvardintom stotelem. O tai dabar nupiesta taip,kad lyg vaziuodamas is sauletekio, islipes kliniku stoteleje gali persesti i kita transporto priemone ir sujungta su ta linija,kuri vel grizta atgal i sauleteki??? As vietinis tos nesamones nesuprantu,uzsienieciui ar zmogui is kito miesto is vis viskas bus neaisku. Cia ir yra visa blogybe,kad tos lenteles bus tik klaidinancios. Nubraizyti tokio zemelapio kaip kad yra kai kuriose stotelese neimanoma ,nes nera vietos,o palikti tokia kokia cia parodyta..... Na nebent jei vel reikia kazkam pasiimti pinigu i kisene uz kazko isisavinima ir uzkabins bele ka.
    Anksciau buvo neblogas dalykas tie ''permatomi'' zemelapiai (tokie patys kaip stotelese) uzklijuoti ant skaidraus lango. Bet dabar ,kai visi langai apklijuoti reklamomis, tai tokio zemelapio jau nebeperskaitysi. O jie informacijos prasme buvo naudingi.
    Good point. Persėdimų žymėjimas keistas, kad tik vienoje stotelėje pažymėta. Manau jų vienas iš tikslų yra gauti feedback'o iš žmonių. Aš įsivaizduoju čia yra totalus work in progress kol kas. Siūlau rašyti atsiliepimus ir siūlyti variantus kaip turėtų būti. Viena ką supratau pakalbėjęs su tais žmonėmis, jiems reikia parodyti kaip turi būti. Jie patys yra nusiteikę teigiamai ir entuziastingai, bet tiesiog nežino kas yra gerai. Priėjau išvados, kad čia yra visų valstybinių įstaigų specifika.

    O dėl to, kad tokios schemos skirtos ekskliuzyviai tik metro aš nesutinku. Aš manau, kad jos labai naudingos keleiviams bet kokiam transporte, nes jos neturi perteklinės informacijos. Kitas labai svarbus tokių schemų aspektas, tai kad jos atveria akis patiems vežėjams, kaip ir bet kokia kita gera infografika atveria akis apie bet kokią statistiką. Pradedant stotelių vadinimais ir planavimais ir baigiant transporto sistema apskritai. Kai dariau Vilniaus troleibusų schemą pamačiau ant kiek redundant yra kai kurie Vilniaus troleibusų maršrutai. Dėl kažkokio kvailo apribojimo - vienas įlipimas=vienas bilietėlis (kuris tuoj taps nebeaktualus), troleibusai dubliuoja vienas kito maršrutus iki 70%, vien tik tam, kad galima būtų iš taško A į tašką B nuvažiuoti neperlipant. Vietoje to, kad turėti kelis pagrindinius kritinius maršrutus su dideliu greičiu, talpumu ir dažnumu, kad perlipimas nebūtų problema, o kitus sutrumpinant ir paliekant feedint tą maršrutą. Nereikėtų jokių metro ir tramvajų. Ir tą padaryt yra tikrai įmonama ir nekainuoja kažkokių kosminių pinigų.

    Čia buvo kažkas iš Leeds'o, tai žinos. Bet siūlau pasižiūrėt kokį projektą planuoja šitas miestas. Ne metro ir ne tramvajų, o troleibusą. Bet ne šiaip sau lietuvišką vielabraukį, o tokį troleibusą kuris būtų ilgas ir talpus, važiuotų netrukdomas savo dedikuota juosta, turėtų prioritetą sankryžose, turėtų dengtas stoteles ir apskritai tarnautų kaip mass transit. Mums kai reikia keistis tai atrodo neįmanoma, nors mes jau turim didžiąją dalį infrastruktūros, bet labai įdomu pasižiūrėt į tai kaip žmonės švaria galva kuria troleibusų sistemą nuo nulio.

    Oficiali Leeds'o projekto svetainė:
    http://www.ngtmetro.com/

    Comment


      Šiaip Varšuvoj įdomiai yra:

      Antra lentelės pusė:


      Taip galima nešioti planą su lentele. Tada reikėtų atskirų lentelių su užrašais "Grįžta į parką".

      Comment


        Taip, su persėdimais tai galima dar tobulinti, bet man tai man juokingi keli argumentai. Jei jau žmogus persėdinės, tai jis žinos, kur važiuoja autobusas ar troleibusas, į kurį jam reikia persėst ir tuo labiau atgal nenuvažiuos. O dėl to, kad nepaminėtos kitos stotelės, kuriose gali persėst, tai nematau problemos. GAL pati transporto vadovybė siekia skatinti persėdimą būtent tam tikrose stotelėse, kuriose GAL vairuotojai palauktų "peršokančių" iš paskui važiuojančių transporto priemonių. Bet čia tik utopiniai pasvarstymai.
        Taip pat nepamirškim, kad yra gerai jau vien stotelių surašymas eilės tvarka, kuris važiuojant ir nežinant maršruto, tik žinant stotelę, kurioj reikės išlipti, yra labai naudingas.

        Comment


          Sakyčiau, funkcionalus sprendimas ir siūlyčiau nebekeisti iš principo, tik visokius netikslumus pataisyti, jeigu yra. Kodėl nieko nekeisti iš esmės:
          įsivaizduokim kaip atrodys kokio 10 autobuso maršruto lentelė ties baltupių, naujakiemio, kazlausko ir pramogų arenos stotelėmis (nekalbant apie žaliąjį tiltą), kur toje atkarpoje važiuoja 10 skirtingų maršrutų autobusų, ir tuos pačius atkartoti kiekvienoje stotelėje, neva "visur galima persėsti". Griozdiška, nefunkcionalu, brangu, nes reikia dažų ir daaaug fanieros pirkti
          O dėl VT sistemos funkcionalumo, tai faktas, kad viešojo transporto organizavimas gali būti kur kas efektyvesnis, jei būtų įgyvendinti keli dalykai:
          1) įvestas valandinis, pusvalandinis ar 15 min ar bilekoks bilietas, kuris leistų nekliudomai persėsti -> suintensyvinamos transporto arterijos, pertvarkomos periferijos mažinant jose autobusų talpą, bet paliekant privažiavimo galimybę)
          2) gatvės (ypač naujos) būtų pritaikytos ne patogiam asmeninio transporto eismui, o maksimaliai pritrauktas prie menamos ateities viešojo transporto sistemos struktūros (A juostos ten, kur to reikia, ir tik viešajam transportui, o ne ereliams)
          3) būtų gerai nauja transporto rūšis, jei ji konkuruoja greičiu ne tik su dabartiniu VT, bet ir su asmeniniu transportu. Aišku, jei ji pagrįsta, ir būtų dar geriau, nei dabartinėje struktūroje kurti kažkokią arteriją.

          Ne vienas čia šiame forume tokią pačią poziciją išsakė, ir pats čia jau 5 kartą kartojuos. Bet kad vis naiviai laukiam kolei mūsų balsas kažkur nueis į dangų... Ei, gal kokį reik popierių parašyt savivaldybei...? Man šiaip patinka skųstis gyvenimu, ir kokią ale-peticiją prirašyčiau... Tik tiek, kad toks popierius greičiausiai nebūtų pripažintas peticija, taigi keliautų į šiukšliakibirį bet...

          Comment


            NUO LAPKRIČIO 21 D. KEIČIASI KAI KURIŲ TROLEIBUSŲ MARŠRUTŲ TVARKARAŠČIAI
            http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=433
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Šiandien Tremtinių stotelė link Parko g. buvo perkelta mazdaug už 100 metrų, prie pat tilto per Vilnią, dėl naujos Maximos statybos darbų.

              Comment


                Vilniaus troleibusų ir autobusų vairuotojai įvertinti už ištikimybę
                Gintarė Micevičiūtė ("Sostinė") 2011-11-19 11:37
                Išskirtinio dėmesio sulaukė tie vairuotojai, kurie prie autobusų ar troleibusų vairo sėdi jau 35 arba daugiau metų.

                Tokių ilgamečių vairuotojų sostinėje yra 23. 11 žmonių ilgus metus vairuoja troleibusus, 12 – autobusus.

                Šiems vairuotojams buvo įteiktos specialios kortelės, ant kurių parašyta ir žmogus vardas bei pavardė, ir kiek metų jis sukioja vairą.

                Kortelės su vairuotojų vardais, pavardėmis ir jų darbo stažu bus tvirtinamos ant autobusų bei troleibusų priekinio stiklo.

                Comment


                  Penktadienį Vinco Kudirkos aikštės stotelėje pastebėjau įrengtus šildytuvus (?). Įdomu ar jie tikrai veiks pastoviai ar čia kokia reklama?

                  Dear Sir,

                  Comment


                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                    Penktadienį Vinco Kudirkos aikštės stotelėje pastebėjau įrengtus šildytuvus (?). Įdomu ar jie tikrai veiks pastoviai ar čia kokia reklama?

                    Atvaizdas
                    Šiandien ryte veikė,poto ne.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      ko norėt, kad esant tokiems orams veiktų normaliai tie šildytuvai...
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        jie švietė raudonai, ten buvo lempos, berods reklamai.

                        Comment


                          Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                          jie švietė raudonai, ten buvo lempos, berods reklamai.
                          Ten tikrai ne lempos, o švietė raudoai, nes tai infraraudonųjų spindulių šildytuvai. Tik įdomu kieno iniciatyva jie pakabinti ir ar efektyviai šildo
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                            Ten tikrai ne lempos, o švietė raudoai, nes tai infraraudonųjų spindulių šildytuvai. Tik įdomu kieno iniciatyva jie pakabinti ir ar efektyviai šildo
                            Stotelės šildymas susiję su reklama ,kuri kaba ten ,kur tie šildituvai.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                              Stotelės šildymas susiję su reklama ,kuri kaba ten ,kur tie šildituvai.
                              Mhm.. Tai štai kur šuo pakastas. Kažkaip neatkreipiau dėmesio į reklamą
                              Dear Sir,

                              Comment


                                Nelabai supratau, nuo 2011.11.23 dienos keičiasi 55 ir 55A maršruto autobusų grafikai, kodėl nėra oficialiai pranešta? Pranešta tik kad 88 maršrutas atnaujinamas eismas Klaipėdos gatve.

                                Comment


                                  55A pridedamas 1 autobusas, taip pat vėlinami paskutiniai reisai. Dėl 55 nieko nesupratau apart to, kad darbo dienomis nebelieka to vienintelio reiso iki ligoninės.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    55A pridedamas 1 autobusas, taip pat vėlinami paskutiniai reisai. Dėl 55 nieko nesupratau apart to, kad darbo dienomis nebelieka to vienintelio reiso iki ligoninės.
                                    Nieko ten nepridedama. Kaip buvo 10 autobusų per 2 maršrutus, taip ir liko. Tiesiog ryte 55 maršruto žemagrindis autobusas važiuos reisą 55A maršrutu: GP ligoninė - Santariškės. Jeigu keičiamas vieno maršruto grafikas, privalomai keičiasi ir kito, nes šie maršrutai yra derinami tarpusavyje. Analogiška situacija yra su sujungtiniais grafikais: kai keičiasi, tarkim, 54, tai keičiasi ir 3 su 23. Skirtumas tik tas, kad realiai 3 ir 23 grafikai liks tie patys.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Taigi, reorganizacija galutinai įvyko
                                      http://www.troleibusai.lt/lt/daugiau...-reorganizavim
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Dėl 55 ir 55a maršruto tvarkaraščių
                                        http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=435
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment

                                        Working...
                                        X