Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš tik UŽ mikroautobusų tinklo panaikinimą Vilniuje. Faktiškai jie yra vienas iš svarbesnių faktorių, neleidžiančių normalaus VT vystymosi.

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Aš tik UŽ mikroautobusų tinklo panaikinimą Vilniuje. Faktiškai jie yra vienas iš svarbesnių faktorių, neleidžiančių normalaus VT vystymosi.
      Aš irgi pritarčiau, bet tik su viena itin kategoriška sąlyga — likęs VT po mikroautobusų panaikinimo važiuos žymiai greičiau ir dažniau.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Aš irgi pritarčiau, bet tik su viena itin kategoriška sąlyga — likęs VT po mikroautobusų panaikinimo važiuos žymiai greičiau ir dažniau.
        Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių. Dėl greičio - Lietuva nėra tokia turtinga, kad dotuotų VT tiek, kad jis galėtų prabangiai keleivius vežioti tik sėdinčius, tai daro įtaką greičiui. Aišku, įvedus A juostas, optimizavus tvarkaraščius ir kiek padidinus transporto skaičių maršrutuose, greitį galima didinti, bet žymiai - ne.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Visos legalios priemones kovoti su mikroautobusu mazinimu mieste yra logiskos ir net labai sveikintinos. Kad Kauno politikai taip atsikvosetu ir nenuolaidziautu savo draugeliams imoniu savininkams.. Mikrobu atsisakymas yra mazesne blogybe. Aisku, kad priemescio keli gyventojai gali netekti artimo susiekimo nera gerai, bet reikia ziureti i gaunama nauda visam miestui.
          Kaune yra dvejopai: ir žiūrima mikroautobusų savininkų, ir pamažu linkstama naikinti mikroautobusus. Tačiau šiuo atveju lyginti su Vilniumi neadekvatu, nes Kaune situacija geresnė: tvarkaraščiai jau ilgą laiką pateikiami viešai, kontrolė dažna ir griežtesnė, maršrutai logiškesni.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Dėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...
            Net ir pustuščiai autobusai pas mus negali važiuoti normaliu greičiu, nes kažkodėl tai juose visada būna stovinčių keleivių net ir tada, kai laisvų vietų yra pilna. Nesuvokia mūsų žmonės, kad dėl jų pačių saugumo reikėtų atsisėsti, jei tik yra laisvų vietų. Dabar kalbu ne apie vietos neužleidimą senukams, o apie situacijas, kai laisvų sėdimų vietų yra pilna. Priežasčių žinoma, yra: tai ir darbe atsėdėtas užpakalis, ir nenoras sėdėti šalia kito žmogaus, ir tt. Tačiau juk saugumas yra svarbiausia! Ech, o juk neblogai būtų uždrausti stovėti, kai yra laisvų vietų. Žiūrėk, ir galės VT greičiau važiuoti.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Del vaziavimo letumo tai pastebejau tik Vilniuje, kad autobusai velkasi. Kaune vaziuoja normaliai ar netgi laksto..

              Comment


                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                Del vaziavimo letumo tai pastebejau tik Vilniuje, kad autobusai velkasi. Kaune vaziuoja normaliai ar netgi laksto..
                Pastebėjimas - tavo įvardytas "lakstymas" yra tiesiog važiavimas normaliu greičiu, pagal mašinų srautą
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių. Dėl greičio - Lietuva nėra tokia turtinga, kad dotuotų VT tiek, kad jis galėtų prabangiai keleivius vežioti tik sėdinčius, tai daro įtaką greičiui. Aišku, įvedus A juostas, optimizavus tvarkaraščius ir kiek padidinus transporto skaičių maršrutuose, greitį galima didinti, bet žymiai - ne.
                  Kaip nebus keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?
                  Kas dėl greičio, tam reikia NORMALIAI, o ne teoriškai sudarinėti tvarkaraščius (kad autobusui nereikėtų tuščia tiesia gatve važiuoti 35km/h greičiu), nupiešti vientisas A juostas (ir panaikinus šviesoforą Pylimo/Klaipėdos g. sankryžoje). Jau esu minėjęs idėją, kad Vilniuje galėtų būti bent viena 2 juostų gatvė, skirta tik VT ir spec. transportui.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Kaip nebus keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?
                    Kas dėl greičio, tam reikia NORMALIAI, o ne teoriškai sudarinėti tvarkaraščius (kad autobusui nereikėtų tuščia tiesia gatve važiuoti 35km/h greičiu), nupiešti vientisas A juostas (ir panaikinus šviesoforą Pylimo/Klaipėdos g. sankryžoje). Jau esu minėjęs idėją, kad Vilniuje galėtų būti bent viena 2 juostų gatvė, skirta tik VT ir spec. transportui.
                    Siūlau dar kartą paskaityti kaip parašiau: „Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių“. Aš nerašiau, kad keleivių nebus.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Siūlau dar kartą paskaityti kaip parašiau: „Žymiai? Žymiai nereikia, nes nebus tiek keleivių“. Aš nerašiau, kad keleivių nebus.
                      Na tada ir aš turėčiau truputį pakeisti savo žodžius: „Kaip nebus tiek keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie mikroautobusų keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?“
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Dauguma perses i autobusus ir troleibusus. Nedidele dalis perses i automobilius. Kas norejo, tas seniai VT pakeite i automobili.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Vilniuje jungiami autobusų ir troleibusų parkai

                          Sostinės taryba pritarė bendrovių „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ sujungimui. Už reorganizavimo proceso pradžią pasisakė 27 tarybos nariai, prieš – 10, dar 10 susilaikė.
                          O "Susisiekimo paslaugos" liks atskira įmone, kurios vienintelė funkcija - koordinuoti kitą įmonę, "sujungtą a ir t parką"?

                          Comment


                            Ne, dar parkavimą. Dalis surenkamų parkavimo lėšų turėtų būti naudojamos VT plėtrai.

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Na tada ir aš turėčiau truputį pakeisti savo žodžius: „Kaip nebus tiek keleivių, jeigu nebeliks mikroautobusų? Tai kur tie mikroautobusų keleiviai dings — vaikščios pėsti, važiuos taxi ar per naktį automobilį nusipirks?“
                              Esmė tame, kad nuolatinių mikroautobusų keleivių nėra tiek daug, kad jie netilptų į autobusus ir troleibusus, jei mikriukus panaikins. Galbūt tik prireiks į kai kuriuos maršrutus paskirti po 1 papildomą transporto priemonę, bet ne daugiau.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...

                                Comment


                                  Kas naudosis VT, jeigu kels kainas? Tai ką, nuolatinis kainuos 150 Lt, o vienkartinis 3 Lt? Nesąmonė.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Manau, kad šiame punkte derėtų apsiriboti vien tik "scandinavian version" autobusais. Kategoriškai nesutinku, kad vairuotojai nemoka naudotis kondicionieriais:
                                    1. Jie ne visada veikia.
                                    2. Ne visi keleiviai supranta, kas tai yra kondicionierius ir patys atidaro langus.

                                    Užbėgsiu už akių: tikrai yra tokių "taupių" vairuotojų, kurie mieliau langus atidarys, nei jungs kondicionierių. O tai jau netoleruotina.
                                    Tada turėtų būti sugriežtinta kontrolė. čia kaip ir su bomžais, jeigu atsiranda žmonių kurie atidarinėja langus, langai turi būti uždaryti (ir užblokuoti) o nesupratingi keleiviai išmesti lauk, nes dėl kelių debilų (atsiprašau) turi vargti visi + gadinamas VT įvaizdis, kas turi ir finansinę išraišką.
                                    o jeigu kondicienierius jau sugadintas tokių asmenų, reikia jį remontuoti, naudoti ir rūpintis kad nebūtų gadinamas. Tikrai daugiau žmonių važinėtų (o jau važiuojantiems būtų maloniau) jeigu VT būtų daugiau tvarkos.
                                    Paskutinis taisė [sp]; 2011.05.19, 12:30.
                                    Reikia fotografo?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Dėl greičio. O kaip manai, ar pilnas prisigrūdusių keleivių autobusas ar troleibusas gali miesto sąlygomis, kai gali tekti staiga stabdyti, vežti keleivius 50 ar kur galima ir 60-70 km/h greičiu? Ne. Tačiau ne piko metu, kai ir keleivių mažiau, ir gatvės tuštesnės, tai, kad VT velkasi 30-40 km/h greičiu yra labai blogai. Arba kad ir 29 autobusas nuo Gariūnų iki Grigiškių velkasi geriausiu atveju 50-60 km/h greičiu, kai galėtų važiuoti 80 km/h, net ir būdamas pilnas. Tas pats pasakytina ir apie S. Batoro gatve važiuojančius autobusus...
                                      dėl greičio tai tiesiog norėjau pasakyti kad mikriukai yra kita, irgi reikalinga transporto rūšis
                                      Reikia fotografo?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
                                        /\ Pritariu, nors kažkodėl nutilo kalbos apie troleibusų linijas į Santariškes Kalvarijų/Jeruzalės ir Ateities gatvėmis.
                                        Manau, iš oro uosto reikalingi bent keli reisai per dieną greitojo autobuso maršruto. Tam tiktų ir midibusai, kurie iš VNO vežtų į centrą ar net dar toliau, pvz iki Akropolio, o gal (jeigu ne per daug fantastiška) net iki Villon. Išvažiavęs iš VNO, autobusas sustotų tik Naujininkų žiede, tada ties Lukiškių aikšte, prie Operos, Žaliojo tilto, PC Europa, PC Akropolis, gal ir dar toliau važiuotų.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ne, visgi į tokius maršrutus kaip Stotis - Santariškės ir Stotis - Fabijoniškės reikės daugiau autobusų. Taip pat problematiška būtų su oro uostu. 2 autobuso maršrutą rekėtų sutankinti bent iki 4 reisų per valandą ne piko metu... Visgi kol kas tikriausiai mikrobų nenaikins, o tik pakels kainas važiuoti jais. Gali būti, kad po kurio laiko pakels ir ne pro centrą važiuojančių mikrobų kainas. O po to ir autobusų bei troleibusų...
                                          Tik nereikia kelti važiavimo valdišku VT kainų! Jos jau dabar išpūstos, jau dabar išlaidos bilietams yra ne ką mažesnės nei automobilio išlaikymo išlaidos. Jei kainą padidins iki 3 litų, tikrai kur kas daugiau žmonių rinksis nuosavą transportą. Tik moksleiviams ir studentams rimtai apsimokės VT naudotis. Na ir pensininkams, kuriems sveikata neleidžia vairuoti.

                                          53 autobusą tikrai reikės tankinti, o 26- nebūtinai. Visus 9 autobusus paleidus ilgus, jie net ir piko metu beveik niekuomet nebūna sausakimši. Panaikinus 5 mikroautobusą, keleiviai pasiskirstys tarp 26 ir 05 maršrutų, tad visi turėtų tilpti. Juolab keleivių srautai 53 maršrute kur kas didesni nei 26- Fabijoniškėse, Šeškinėje, prie Ozo, Akropolio srautai yra didesni nei Santariškėse, Jeruzalėje ir dalyje Baltupių.

                                          2, manau užtektų tiesiog grąžinti visus ilgus autobusus. Taip pat reikėtų į bendrąją integruoti ir Oro uosto traukinį.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X