Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
    Aš manau kad tokiose stotelėse kaip Filaretų (į Naujosios Vilnios pusę) leis pro visas duris, nes po pamokų 44 autobusas būna perpildytas mokinių, kurie naudojasi e-bilietu. Tad nėra prasmės tikrinti kol minia mokinių sulips pro priekines duris.
    Iš tiesų buvo žadama, kad esant dideliam lipančiųjų keleivių skaičiui stotelėje, bus galima įlipti pro visas duris. Deja, realybė kiek kitokia. Išmontuoti visi komposteriai (palikti tik prie vairuotojo), o elektriniai- išjungti.
    Aišku, su e-bilietu jokių kliūčių įlipti pro galines duris nėra. Tik vairuotojai greičiausiai nežino, kad piko metu keleiviai gali įlipti ir pro kitas duris, ne tik priekines.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Esmė tame, kad iš Lazdynų taip pat nemažai važiuojančių į Maxima Bazę. Ir dar kartą primenu, kad šio maršruto autobusai nestoja Gariūnuose.
    Čia neturėjau omeny Gariūnų turgavietės (tiesiog Maxima Bazė yra šio rajono teritorijoje). Taip, iš tiesų reikėtų rašyti Maxima Bazė.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.30, 16:35.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
      Aš manau kad tokiose stotelėse kaip Filaretų (į Naujosios Vilnios pusę) leis pro visas duris, nes po pamokų 44 autobusas būna perpildytas mokinių, kurie naudojasi e-bilietu. Tad nėra prasmės tikrinti kol minia mokinių sulips pro priekines duris.
      Aš jau mačiu kad taip daro. Pats vairuotojas rankomis parodo, kad lipkit per kitos durys. Paskui visi eina į priekį kad pramušti bilietą, o te kas per prekines eina į vidų ir vieni kitiems maišo.
      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

      Adam Mickiewicz

      Comment


        7 maršrutas „Stotis – Pašilaičiai“
        19 maršrutas „Saulėtekis – Pašilaičiai“

        Labai laukiu papildymų ir pataisymų, ypač dėl 7 maršruto.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Kameras įrengs ir autobusuose
          Sandra TRINKŪNAITĖ
          „Sostinės” korespondentė
          2010-08-28
          „Vilniaus troleibusų” sumanymas keleivius filmuoti vaizdo kameromis patiko ir autobusų parko vadovams.

          „Vaizdo kameros visuomeniniame transporte – labai geras dalykas. Artimiausiu metu, kai suderinsime sutartis, sumontuosime 2–3 bandomąsias kameras.

          Pažiūrėsime, kaip veikia”, – sakė bendrovės „Vilniaus autobusai” vadovas Gintaras Nakutis.

          Jo nuomone, tikslingiausia vaizdo kameras montuoti autobusuose, kurių maršrutas eina čigonų taboro link ir pro Naujosios Vilnios nakvynės namus.

          Planuojama jas įrengti autobusuose, važiuojančiuose 1A, 4 ir 27 maršrutais.

          Tikimasi, jog tokiais būdais pavyks nors šiek tiek pažaboti nusikalstamumą, išspręsti kylančius ginčus tarp keleivių ir kontrolierių.

          Skaitmeninė vaizdo kamera, sumontuota autobuso priekyje, vaizdą aprėps 360 laipsnių kampu. Kamera transliuos ne tik vaizdą, bet ir garsą.

          Į jos matymo lauką pateks ir tai, kas vyksta lauke autobusui sustojus viešojo transporto stotelėje. Skaitmeninė vaizdo kamera įsijungs nuo judesio.

          Jeigu vagys bandytų išlupti kamerą, vaizdo įrašas vis tiek liktų.

          Pirmosios vaizdo kameros sumontuotos 19-ojo maršruto troleibusuose.

          Kol kas jos nėra iki galo sureguliuotos ir transliuoja tik dalinį vaizdą. Tačiau jau nuo kitos savaitės jos turėtų veikti nepriekaištingai.

          Su skaitmeninėmis vaizdo kameromis montuojama ir belaidžio interneto ryšio įranga.

          Todėl keleiviai, turintys nešiojamuosius ar delninius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, galės juo nevaržomai naudotis.

          Svarbi šios sistemos dalis yra pavojaus mygtukas, kuris montuojamas vairuotojo kabinoje. Jį paspaudus signalas pasiekia parko dispečerinę ir skubiai atvyksta pagalba.

          Viena tokia vaizdo kamera kainuoja apie 3 tūkstančius litų.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Kameras įrengs ir autobusuose
            Sandra TRINKŪNAITĖ
            „Sostinės” korespondentė
            2010-08-28
            Reikia ne i transporta dėti kameras, o pas kiekviena valdininka i kabineta. :

            Comment


              Jus man pasakykit toki dalyką. Prikabino šiu nauju komposteriu o paskui sugalvojo pirmos duris tai jau jie nereikalingi. Bus kažkaip kitaip?
              "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
              Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

              Adam Mickiewicz

              Comment


                Vargšas VA - jam dabar reikės kokioje 20-30 mašinų dėti kameras, nes būtent tiek dirba 1A, 4 ir 27 maršrutuose. Gal dar sumontuotų ir 3 maršrute. Nebent tik priskirs vargšus vairuotojus prie tų pačių maršrutų .
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  /\ Dabar komposteriai palikti tik prie vairuotojo. Bet kodėl visi (bent tiek kiek aš mačiau) yra „krokodilai“? Kuo neįtiko elektroniniai?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Elektroninius sumontuoti sudėtingiau - reikia laidą atvesti. Be to jie dažnai genda (juk dažnai iš trijų veikdavo tik du), nepažymi sulankstyto bilieto. Tik dar labiau pailgėtų įlaipinimo laikas.

                    Dėl naujų tvarkaraščių. Ar kas juos įdėmiai nagrinėjo? Gal maršruto įveikimo laikai pailginti, siekiant kompensuoti ilgesnį stovėjimą stotelėse?
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.30, 22:03.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Elektroninius sumontuoti sudėtingiau - reikia laidą atvesti. Be to jie dažnai genda (juk dažnai iš trijų veikdavo tik du), nepažymi sulankstyto bilieto. Tik dar labiau pailgėtų įlaipinimo laikas.

                      Dėl naujų tvarkaraščių. Ar kas juos įdėmiai nagrinėjo? Gal maršruto įveikimo laikai pailginti, siekiant kompensuoti ilgesnį stovėjimą stotelėse?
                      Bet elektroniniai modernesni, funkcionalesni ir jais galima skaičiuoti pažymėtų bilietų skaičių per reisą, per dieną, per mėnesį ir pan. Jie ne gesdavo, o tiesiog per retai būdavo tikrinama, ar nenusidėvėjo rašalinė juostelė. Sulankstytą pažymi, jį tinkamai ištiesinus.

                      Manau tau pats laikas nustoti skųstis ir būti kaip pensininkui.
                      Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                      Reikia ne i transporta dėti kameras, o pas kiekviena valdininka i kabineta. :
                      Kai tik moderatoriui Romui pasitaikys negera diena, jis ateis ir tau skirs neigiamą įvertį už per daug emocijų O va tie, kurie jam dėl reiškiamų minčių sutapimo patinka, bus paglostyti.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.08.30, 22:10.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        /\ Dabar komposteriai palikti tik prie vairuotojo. Bet kodėl visi (bent tiek kiek aš mačiau) yra „krokodilai“? Kuo neįtiko elektroniniai?
                        Tai kad jie neveikia. O paskui kai jau kada pilnai bus elektroniniai bilietai lipsim kaip ir dabar per pirmos duris, o elektroniniai komposteriai salone kaba.
                        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                        Adam Mickiewicz

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Bet elektroniniai modernesni, funkcionalesni ir jais galima skaičiuoti pažymėtų bilietų skaičių per reisą, per dieną, per mėnesį ir pan. Jie ne gesdavo, o tiesiog per retai būdavo tikrinama, ar nenusidėvėjo rašalinė juostelė. Sulankstytą pažymi, jį tinkamai ištiesinus.
                          Niekas nesiskundžia. Tik konstatuoju faktą - elektroninio perkėlimas būtų didesnė techninė problema nei prisukti mechaninį. Be to elektroninius buvo galima perkelti tik tuose autobusuose ir troleibusuose, kuriuose jie veikė: sumontavus e-bilieto tikrinimo terminalus, Vilniuje buvo likę vos keli autobusai ir troleibusai, kuriuose buvo išlikę ir veikė elektroniniai komposteriai.
                          Autobusų parkas komposterois sumontavo paskutinę naktį prieš įvedant naują tvarką.
                          Ir vis dar parkuose matyt manoma, kad naujoji tvarka žlugs, nors "Susisiekimo paslaugų" vadukai kalba kitaip.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Vargšas VA - jam dabar reikės kokioje 20-30 mašinų dėti kameras, nes būtent tiek dirba 1A, 4 ir 27 maršrutuose. Gal dar sumontuotų ir 3 maršrute. Nebent tik priskirs vargšus vairuotojus prie tų pačių maršrutų .
                            Aš manau kameros praverstų visuose maršrutuose- išties pagerintų saugumą ir padėtų išaiškinti nemažą dalį transporte įvykstančių nusikaltimų. Nes "visiškai auksinių" maršrutu saugumo atžvilgiu Vilniuje tikrai nėra (na nebent 15 ar 87 autobusų).
                            Ir jokio žmogaus teisių pažeidimo asmeniškai aš čia neįžvelgiu, kaip kažkodėl įžvelgia kai kurie teisėsaugininkai. Juk nedraudžiame filmuoti žmones gatvėje, parduotuvėje, stotyje ? Argi VT yra kažkoks unikalus atvejis, ir važiuodami troleibusu mes darome kažką tokio privataus, ką negalime leisti pamatyti kamerai, kitiems? Akivaizdu, kad ne. Juk viešasis transportas yra viešasis, tad viską ir taip mato mūsų bendrakeleiviai. Jei kameros ir transliuos vaizdą ir garsą, bet tikrai ne tokiu lygiu, kad girdėtų, ką kalbą kiekvienas keleivis. O transliuojamą vaizdą tikrai niekas internete nepamatys- juk tai bus prieinama tik dispečeriams.

                            Neigiama projekto pusė yra per didelė jo savikaina. Juk, kaip rašoma pranešime apie naujovę, viena kamera kainuoja 3 tūkstančius litų, o jos išlaikymas- apie 30-40 Lt per mėnesį. Kadangi Vilniaus gatvėmis važinėja apie 500 autobusų ir troleibusų, filmavimo įrangos montavimas į kiekvieną iš jų kainuotų gana daug. Dar reikės galbūt samdyti papildomus dispečerius, kad užtikrinti tinkamą kiekvienos transporto priemonės kontrolę. Kadangi Vilniaus viešasis transportas piko metu yra perpildytas, tai per stovinčius keleivius viena kamera ne visada galės rodyti, kas vyksta visame autobuso ar troleibuso salone. Todėl labiau apkrautuose maršrutuose galbūt prireiks montuoti ne vieną, o dvi vaizdo kameras (vieną priekyje ir vieną gale), o tai irgi padidins išlaidas.

                            Taigi viešojo transporto filmavimo projektas yra gana brangus, ir, manau, kad šiuo metu, esant sunkiai finansinei situacijai šalyje bei parkams paskendus skolose, nereikia bandyti įgyvendinti jo iš karto, nes šiuo metu parkai turi ir svarbesnių darbų. Gal palaukim, kai ekonominė situaciją pagerės, o kol kas montuokim kameras tik pavojingiausiuose maršrutuose.
                            Bet iš esmės šiai idėjai pritariu.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Aš manau kameros praverstų visuose maršrutuose- išties pagerintų saugumą ir padėtų išaiškinti nemažą dalį transporte įvykstančių nusikaltimų. Nes "visiškai auksinių" maršrutu saugumo atžvilgiu Vilniuje tikrai nėra (na nebent 15 ar 87 autobusų).
                              Ir jokio žmogaus teisių pažeidimo asmeniškai aš čia neįžvelgiu, kaip kažkodėl įžvelgia kai kurie teisėsaugininkai. Juk nedraudžiame filmuoti žmones gatvėje, parduotuvėje, stotyje ? Argi VT yra kažkoks unikalus atvejis, ir važiuodami troleibusu mes darome kažką tokio privataus, ką negalime leisti pamatyti kamerai, kitiems? Akivaizdu, kad ne. Juk viešasis transportas yra viešasis, tad viską ir taip mato mūsų bendrakeleiviai. Jei kameros ir transliuos vaizdą ir garsą, bet tikrai ne tokiu lygiu, kad girdėtų, ką kalbą kiekvienas keleivis. O transliuojamą vaizdą tikrai niekas internete nepamatys- juk tai bus prieinama tik dispečeriams.

                              Neigiama projekto pusė yra per didelė jo savikaina. Juk, kaip rašoma pranešime apie naujovę, viena kamera kainuoja 3 tūkstančius litų, o jos išlaikymas- apie 30-40 Lt per mėnesį. Kadangi Vilniaus gatvėmis važinėja apie 500 autobusų ir troleibusų, filmavimo įrangos montavimas į kiekvieną iš jų kainuotų gana daug. Dar reikės galbūt samdyti papildomus dispečerius, kad užtikrinti tinkamą kiekvienos transporto priemonės kontrolę. Kadangi Vilniaus viešasis transportas piko metu yra perpildytas, tai per stovinčius keleivius viena kamera ne visada galės rodyti, kas vyksta visame autobuso ar troleibuso salone. Todėl labiau apkrautuose maršrutuose galbūt prireiks montuoti ne vieną, o dvi vaizdo kameras (vieną priekyje ir vieną gale), o tai irgi padidins išlaidas.

                              Taigi viešojo transporto filmavimo projektas yra gana brangus, ir, manau, kad šiuo metu, esant sunkiai finansinei situacijai šalyje bei parkams paskendus skolose, nereikia bandyti įgyvendinti jo iš karto, nes šiuo metu parkai turi ir svarbesnių darbų. Gal palaukim, kai ekonominė situaciją pagerės, o kol kas montuokim kameras tik pavojingiausiuose maršrutuose.
                              Bet iš esmės šiai idėjai pritariu.
                              Pilnai su tavim sutinku.

                              Kitas dalykas kad po visų šitų fokusu kurie jau buvo sunku patiekti kad viskas bus padaryta žmoniškai.
                              Paskutinis taisė Edvard; 2010.08.31, 11:04.
                              "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                              Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                              Adam Mickiewicz

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Iš tiesų tu teisus, bet vistiek- lieka dvi galimybės įlipant nepažymėti bilieto (arba važiuoti išvis be jo, arba su svetimu), jei, žinoma, atsidaro iškart visos durys:

                                1) Jei vairuotojas visą dėmesį sutelkia į įlipančiųjuų tikrinimą, tai galima įlipti pro galines duris- vistiek jis nieko nepamatys.

                                2) Jei vairuotojas visą stovėjimo laiką žiūrį į veidrodėlį, kas dedasi salone, tai nėra jokių problemų praeiti ir pro priekines duris nepažymint bilieto.
                                Šitie būdai neturi prasmės, nes yra žymiai paprastesnis važiavimo zuikiu būdas - turėti nepapildytą e-bilieto kortelę.


                                Beje, Vilniuje, pagal statistiką, zuikių tėra 4 proc. visų keleivių, o tai yra žemiau Europos vidurkio.
                                O galima plačiau apie šią statistiką? Man įdomu, kaip ta zuikių statistika skaičiuojama. Kokie zuikiavimo būdai įtraukti, ar įtrauktas "bilieto pažymėjimo prieš įlipant kontrolei" būdas? Ar čia tik kontrolės pagautų zuikių skaičiaus statistika?

                                Comment


                                  Tos kameros neapsaugos nuo kišenvagių. Juk kai bus pilni prigrūsti autikai kamera negalės kaip koks rentgenas peršviest žmogaus :-D
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    O galima plačiau apie šią statistiką? Man įdomu, kaip ta zuikių statistika skaičiuojama. Kokie zuikiavimo būdai įtraukti, ar įtrauktas "bilieto pažymėjimo prieš įlipant kontrolei" būdas? Ar čia tik kontrolės pagautų zuikių skaičiaus statistika?
                                    Šių dalykų tikrai negaliu žinoti Juk ne aš sudarinėjau tą statistiką. Bet nemanau, kad nepagautų zuikių skaičius yra labai didelis. Visgi baudos prieš metus buvo penkiskart padidintos, o ir kontrolierių reidai nėra toks jau itin retas dalykas

                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    Tos kameros neapsaugos nuo kišenvagių. Juk kai bus pilni prigrūsti autikai kamera negalės kaip koks rentgenas peršviest žmogaus :-D
                                    Žinoma, visiškai pažaboti nusikalstamumo kameros negalės. Bet kad transportas taps nors kiek saugesnis- tai faktas. Be to, skirtingai nei priekinių durų tvarkos atveju, keleivis nepajus jokių nepatogumų. Juk nesiskundžia žmonės, kad yra filmuojami atliekant operacijas banke ar apsiperkant prekybcentryje
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.08.31, 11:30.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Ir išvis kada Vilniuje atsiras ekspresiniai maršrutai? Girdėjau, kad buvo tokios kalbos.

                                      Mano nuomone geriausiai būtų ne leisti dubliuojančius trumpesnius maršrutus, kaip pvz. buvo 53A, o ekspresinius, kurie nestoja tam tikrose stotelėse arba važiuoja kita alternatyvine trasa. Taip Vilnius apsieitų ir be metro ir be tramvajų.
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Apie vairuotojus.

                                        As tai tik noriu pagirti vairuotojus, kad jie dar turi kantrybes dirbti tokiomis sukiomis salygomis.

                                        Comment


                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          Tos kameros neapsaugos nuo kišenvagių. Juk kai bus pilni prigrūsti autikai kamera negalės kaip koks rentgenas peršviest žmogaus :-D
                                          Žinoma, kad neapsaugos. Kai kuriuose Vakarų Europos miestuose teko matyti lipdukus VT, įspėjančius saugoti daiktus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X