Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tai vadinasi pirks 20 naujų troleibusų?Parašė Mettal Rodyti pranešimąBeje, įdomų dalyką atradau čia (žiūrėti pačioje pabaigoje)
.
Tik nelabai supratau dėl sutarties termino, ar jie turi būti nupirkti iki 2010.12.01, ar iki 24 mėn po šios datos?
Dear Sir,
Comment
-
Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.Parašė amiko Rodyti pranešimąBūdingas kur? Lietuvoje? Ot bajeristas, radai su kuo palygint
Lenkiu žemai galvą prieš tavo superduper nuovokią nuomonę 
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
O tai negali galų gale jiems pats paskambint ir paklaust?Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąbutu idomu ir lb aktualu ta suzinoti.
Comment
-
Žinau ir supratau ten ne ką daugiau nei kiti.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTai vadinasi pirks 20 naujų troleibusų?
Tik nelabai supratau dėl sutarties termino, ar jie turi būti nupirkti iki 2010.12.01, ar iki 24 mėn po šios datos?
Comment
-
Vien faktas, kad norima įvesti įlaipinimą pro priekines duris miesto maršrutuose nėra nesąmonė. Reikia išanalizuoti, panagrinėti, paieškoti galimybių, o tik po to teikti išvadas, o ne iškart reikti nemotyvuotą nuomonę.Parašė Maxas Rodyti pranešimąNu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVien faktas, kad norima įvesti įlaipinimą pro priekines duris miesto maršrutuose nėra nesąmonė. Reikia išanalizuoti, panagrinėti, paieškoti galimybių, o tik po to teikti išvadas, o ne iškart reikti nemotyvuotą nuomonę.Jau buvau išsakęs ir paaiškinęs savo nuomonę.Su tokiom apklausom tik klaidint žmones. Esu visiškai įsitikinęs, kad dauguma žmonių tikrai prieš tokią naujovę. Ji galėtų tik pasiteisinti maršrutuose, kur mažas keleivių srautas. Tai būtų po 21 valandos.
Nes tarkim net ir savaitgaliais pvz. 2 ar 19 troleibuse apie 22 val pilna žmonių.
Vienintelis privalumas: mažiau "zuikių" ir mažiau asocialių žmonių transporte.
Bet užtat transporto eismas dar sulėtės, nes priekinių durų pralaidumas yra labai mažas. (t.y. 4 kartus mažesnis nei dabar, naudojant galines ir vidurines duris).
Ir šiaip jau buvo kažkada Vilniuje įlaipinimas pro priekines duris, jei jo nebeliko vadinasi jis nepasiteisino.
Šiaip buvau nustebintas, kad tokiame dideliame mieste kaip Maskva įlaipinimas į autobusus tik pro priekines duris. Bet ten visur yra įrengti turniketai.
Tik toks variantas galėtų pasiteisint.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Oficialaus sąrašo, bei žemėlapių nėra.
Yra tik 2 maršrutų tvarkaraščiai: 05 ir 062 http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...s&t=xhtml&l=lt---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Po truputį bandau sisteminti visą šią betvarkę:Parašė FlatOut Rodyti pranešimąGal galit pasakyt visu privaciu autobusiu, mikriuku ir kt. marsrutus ir ju laika? Ir dar gerai butu su zemelapiais, kur pavaizduoti ju marsrutai
Autobusai (žr. apačioje)
Mikroautobusai
Tvarkaraščių visų maršrutų nėra, kol kas įdėjau tik tuos, kurie yra internete.
Comment
-
Tai kad keleiviai šioje temoje skundžiasi, kad autobusai važinėja vėžlio greičiu, nes grafikai su labai dideliu rezervu.Parašė Maxas Rodyti pranešimąJau buvau išsakęs ir paaiškinęs savo nuomonę.
Vienintelis privalumas: mažiau "zuikių" ir mažiau asocialių žmonių transporte.
Bet užtat transporto eismas dar sulėtės, nes priekinių durų pralaidumas yra labai mažas. (t.y. 4 kartus mažesnis nei dabar, naudojant galines ir vidurines duris).
Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?Parašė Maxas Rodyti pranešimąNu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.04.26, 09:50.
Comment
-
Manau, kad didžiausia problema čia, pačių keleivių nenoras keisti savo keliavimo įgudžių viešuoju transportu ir nenorėjimas priimti pokyčių.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
Comment
-
Tai kad ne visi grafikai su rezervu yra. Yra tokių, kuriais į vieną pusę turi vilktis, o į kitą - lėkti kaip akis išdegęs ir visvien nespėji.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai kad keleiviai šioje temoje skundžiasi, kad autobusai važinėja vėžlio greičiu, nes grafikai su labai dideliu rezervu.
Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
Vilnius yra unikalus tuo, kad norima įvesti šią tvarką nepagalvojus apie tai, kokia dalis transporto priemonių yra tinkamos jai be atskiro ir kainuojančio parengimo. Juk iš visų turimų ~320 troleibusų, tik apie 50 (45 Solaris ir vienietai Škoda 14Tr devėtų su maža kabina) yra pritaikyti įlipimui pro priekį. Iš visų autobusų 2/3 turi kabinas ir autobusų su kabinomis vis daugėja, o ne mažėja.
Comment
-
Skambint "susisiekimo paslaugoms" neskambinau,taciau iejus i ju tinklapi, darbuotoju kontaktu sarasa, jau nebenurodomas zmogus atsakingas uz privaciu vezeju veikla..nurodomas tik uz troleibusus ir atskirai uz autobusu.Gali buti jog jie is ties nekontroliuoja nei trupucio privaciu vezeju.Tik va nezinau,kaip tada yra kai kurie privaciu vezeju grafikai patalpinti kai kuriose stoteliu cilindruose su "susisiekimo paslaugu" simbolika?Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna taip
taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
Comment
-
Pasiteisintų įlipimas pro priekines duris tik su tokiu daiktu:

Privalumas:vairuotojui mažiau blaškymosi.
Vilnius yra visiškai nepasiruošęs.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
Iš miesto strateginio plano iki 2011 metų.


http://www.vilnius.lt/vmsp/
Jau artėja 2011 metai. O rezultatų beveik nėra.
Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Eiliniai valdininkų pasapnavimai tik dėl akių, kad galėtų įrodyt, jog atseit kažką veikė.Parašė Maxas Rodyti pranešimąVIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
Iš miesto strateginio plano iki 2011 metų.
Atvaizdas
Atvaizdas
http://www.vilnius.lt/vmsp/
Jau artėja 2011 metai. O rezultatų beveik nėra.
Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kas dėl Šilo gatvės, tai visai logiškai atrodo autobusų trasa, jungianti Žalgirio g. su Rokantiškėmis per Šilo g.Parašė Maxas Rodyti pranešimąVIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
Troleibusas/tramvajus/metro iki Santariškių jau senokai reikalingas. Baltupiuose ir Jeruzalėje dažnas vaizdas, kai į stotelę vienu metu atvažiuoja 3 ar net 4 autobusai. Taigi srautai jau seniai pakankami bent jau troleibusui, ypač kai Jeruzalėje ir už Santariškių medicinos miestelio pastaraisiais metais pastatyta daug naujų daugiabučių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment