Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
    na taip taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
    butu idomu ir lb aktualu ta suzinoti.

    Comment


      Aš savo nuomonę jau išsakiau - jie nekoordinuoja privatininkų. Jei kiti neatsako, reiškia neturi nuomonės šiuo klausimu arba nežino - nebūtina vėl kelti tą patį klausimą.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Beje, įdomų dalyką atradau čia (žiūrėti pačioje pabaigoje) .
        Tai vadinasi pirks 20 naujų troleibusų?
        Tik nelabai supratau dėl sutarties termino, ar jie turi būti nupirkti iki 2010.12.01, ar iki 24 mėn po šios datos?
        Dear Sir,

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Būdingas kur? Lietuvoje? Ot bajeristas, radai su kuo palygint Lenkiu žemai galvą prieš tavo superduper nuovokią nuomonę
          Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            butu idomu ir lb aktualu ta suzinoti.
            O tai negali galų gale jiems pats paskambint ir paklaust?

            Comment


              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
              Tai vadinasi pirks 20 naujų troleibusų?
              Tik nelabai supratau dėl sutarties termino, ar jie turi būti nupirkti iki 2010.12.01, ar iki 24 mėn po šios datos?
              Žinau ir supratau ten ne ką daugiau nei kiti.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
                Vien faktas, kad norima įvesti įlaipinimą pro priekines duris miesto maršrutuose nėra nesąmonė. Reikia išanalizuoti, panagrinėti, paieškoti galimybių, o tik po to teikti išvadas, o ne iškart reikti nemotyvuotą nuomonę.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Vien faktas, kad norima įvesti įlaipinimą pro priekines duris miesto maršrutuose nėra nesąmonė. Reikia išanalizuoti, panagrinėti, paieškoti galimybių, o tik po to teikti išvadas, o ne iškart reikti nemotyvuotą nuomonę.
                  Su tokiom apklausom tik klaidint žmones. Esu visiškai įsitikinęs, kad dauguma žmonių tikrai prieš tokią naujovę. Ji galėtų tik pasiteisinti maršrutuose, kur mažas keleivių srautas. Tai būtų po 21 valandos.

                  Nes tarkim net ir savaitgaliais pvz. 2 ar 19 troleibuse apie 22 val pilna žmonių.
                  Jau buvau išsakęs ir paaiškinęs savo nuomonę.
                  Vienintelis privalumas: mažiau "zuikių" ir mažiau asocialių žmonių transporte.

                  Bet užtat transporto eismas dar sulėtės, nes priekinių durų pralaidumas yra labai mažas. (t.y. 4 kartus mažesnis nei dabar, naudojant galines ir vidurines duris).

                  Ir šiaip jau buvo kažkada Vilniuje įlaipinimas pro priekines duris, jei jo nebeliko vadinasi jis nepasiteisino.

                  Šiaip buvau nustebintas, kad tokiame dideliame mieste kaip Maskva įlaipinimas į autobusus tik pro priekines duris. Bet ten visur yra įrengti turniketai.
                  Tik toks variantas galėtų pasiteisint.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Gal galit pasakyt visu privaciu autobusiu, mikriuku ir kt. marsrutus ir ju laika? Ir dar gerai butu su zemelapiais, kur pavaizduoti ju marsrutai

                    Comment


                      Oficialaus sąrašo, bei žemėlapių nėra.

                      Yra tik 2 maršrutų tvarkaraščiai: 05 ir 062 http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...s&t=xhtml&l=lt
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Parašė FlatOut Rodyti pranešimą
                        Gal galit pasakyt visu privaciu autobusiu, mikriuku ir kt. marsrutus ir ju laika? Ir dar gerai butu su zemelapiais, kur pavaizduoti ju marsrutai
                        Po truputį bandau sisteminti visą šią betvarkę:
                        Autobusai (žr. apačioje)
                        Mikroautobusai

                        Tvarkaraščių visų maršrutų nėra, kol kas įdėjau tik tuos, kurie yra internete.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Jau buvau išsakęs ir paaiškinęs savo nuomonę.
                          Vienintelis privalumas: mažiau "zuikių" ir mažiau asocialių žmonių transporte.

                          Bet užtat transporto eismas dar sulėtės, nes priekinių durų pralaidumas yra labai mažas. (t.y. 4 kartus mažesnis nei dabar, naudojant galines ir vidurines duris).
                          Tai kad keleiviai šioje temoje skundžiasi, kad autobusai važinėja vėžlio greičiu, nes grafikai su labai dideliu rezervu.

                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Nu tai su kuo dar lygint? Jei tokią nesąmonę nori įvest.
                          Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
                          Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.04.26, 09:50.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
                            Manau, kad didžiausia problema čia, pačių keleivių nenoras keisti savo keliavimo įgudžių viešuoju transportu ir nenorėjimas priimti pokyčių.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Tai kad keleiviai šioje temoje skundžiasi, kad autobusai važinėja vėžlio greičiu, nes grafikai su labai dideliu rezervu.

                              Kažkodėl tūkstančiuose pasaulio miestų tokia "nesąmonė" puikiai veikia... Daugelis tų miestų didesni už Vilnių. Kuo Vilnius toks unikalus?
                              Tai kad ne visi grafikai su rezervu yra. Yra tokių, kuriais į vieną pusę turi vilktis, o į kitą - lėkti kaip akis išdegęs ir visvien nespėji.
                              Vilnius yra unikalus tuo, kad norima įvesti šią tvarką nepagalvojus apie tai, kokia dalis transporto priemonių yra tinkamos jai be atskiro ir kainuojančio parengimo. Juk iš visų turimų ~320 troleibusų, tik apie 50 (45 Solaris ir vienietai Škoda 14Tr devėtų su maža kabina) yra pritaikyti įlipimui pro priekį. Iš visų autobusų 2/3 turi kabinas ir autobusų su kabinomis vis daugėja, o ne mažėja.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                na taip taciau butu idomu suzinoti vis delto ar "susisiekimo paslaugos" kazkiek koordinuoja siu privaciu autobusu ir mikroautobusu veikla? Juk kazkas is dalyviu yra sakes jog si imone uzsiima VISU Vilniaus VT. Be to anksciau vilniustranspot.lt darbuotoju sarase lyg ir buvo etatas eiso organizavimo skyriaus-zmogaus kuris atsakingas uz privaciu vezeju veikla.Dabar kiek matau liko tik 2 etatai vienas koordinuoja autobusus,kitas troleibusus...
                                Skambint "susisiekimo paslaugoms" neskambinau,taciau iejus i ju tinklapi, darbuotoju kontaktu sarasa, jau nebenurodomas zmogus atsakingas uz privaciu vezeju veikla..nurodomas tik uz troleibusus ir atskirai uz autobusu.Gali buti jog jie is ties nekontroliuoja nei trupucio privaciu vezeju.Tik va nezinau,kaip tada yra kai kurie privaciu vezeju grafikai patalpinti kai kuriose stoteliu cilindruose su "susisiekimo paslaugu" simbolika?

                                Comment


                                  Pasiteisintų įlipimas pro priekines duris tik su tokiu daiktu:



                                  Privalumas:vairuotojui mažiau blaškymosi.
                                  Vilnius yra visiškai nepasiruošęs.
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
                                    Iš miesto strateginio plano iki 2011 metų.



                                    http://www.vilnius.lt/vmsp/

                                    Jau artėja 2011 metai. O rezultatų beveik nėra.

                                    Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
                                    Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                      VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
                                      Iš miesto strateginio plano iki 2011 metų.

                                      Atvaizdas

                                      Atvaizdas

                                      http://www.vilnius.lt/vmsp/

                                      Jau artėja 2011 metai. O rezultatų beveik nėra.

                                      Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
                                      Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
                                      Eiliniai valdininkų pasapnavimai tik dėl akių, kad galėtų įrodyt, jog atseit kažką veikė.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Ši schema būtent ir įrodo kad nieko neveikė. :-D
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          VIEŠOJO TRANSPORTO PLĖTROS SCHEMA
                                          Įdomu tai, kad Šilo gatve kažkada važinės visuomeninis.
                                          Kaip ir troleibusai iki Santariškių ar Lukšio g.
                                          Kas dėl Šilo gatvės, tai visai logiškai atrodo autobusų trasa, jungianti Žalgirio g. su Rokantiškėmis per Šilo g.
                                          Troleibusas/tramvajus/metro iki Santariškių jau senokai reikalingas. Baltupiuose ir Jeruzalėje dažnas vaizdas, kai į stotelę vienu metu atvažiuoja 3 ar net 4 autobusai. Taigi srautai jau seniai pakankami bent jau troleibusui, ypač kai Jeruzalėje ir už Santariškių medicinos miestelio pastaraisiais metais pastatyta daug naujų daugiabučių.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X