Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei pakalbom apie Volvo CNG, tai vairuotojo ir salono šildymo sistemos yra atskiros, t.y. prie vairuotojo kojų iš variklio skyriaus yra atvesti papildomi vamzdžiai, kurie skirti tik vairuotojo radiatoriui bei šildytuvui. Kiti vamzdžiai skirti tik salono apšildymui. Reikia nepamiršti, kad norint vairuotojui sedėti šilčiau, jis gali užsukti salono šildymui skirtų vamzdžių sklendę taip padidindamas darbo vietos šildytuvų efektyvumą.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo atveju kalbėjau apie Mercedes-Benz O405N2. Kol kas dujiniuose nebuvau susidūręs su tokiais atvejais, tačiau netrukau įsitikinti, kad ne visi pirkti dujiniai yra tokios tragiškos būklės, bet jų yra mažuma.
 Marius555, visai neseniai fotogalerijoje buvau įdėjęs trumpą 19-o maršruto autobusą. Vakar, pavyzdžiui, jame dirbo visiškai netinkamas tokiam maršrutui MB O405, todėl visąlaik važinėjo prigrūstas. 42-u taip pat važinėja trumpi autobusai (ko gero 42 maršrutas "sutrumpintas" poilsio dienomis nuo kovo 11-osios).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ai, visai pamiršau. Išsiaiškinau, kodėl per ilgąjį savaitgalį neveikė e-bilieto kompiuteriai. Įvedus maršruto komandą, ekrane pasirodydavo pranešimas, kad tokios komandos nėra. Pasirodo, sistema nepripažįsta valstybinių švenčių ir darbo dienomis (1-5) leidžia vesti tik darbo dienų komandas, o šeštadienį ir sekmadienį tik atitinkamas. (Darbo dienos grafiko komanda baigiasi skaičiumi 1, šeštadienio - 2, sekmadienio - 3.)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmadienį vakare Vilniaus gatvėse tvyrojo chaosas.
 http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=30034191
 
 http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...s-bmw-59-88703Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.15, 22:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, šiandien kažkas baisaus dedasi Vilniuje...
 
 Šiandien apie 18 val. dėl avarijos (tikriausiai dėl avarijos, tikrai nežinau) Švitrigailos g. buvo blokuotas eismas į Naujininkų ir Oro uosto pusę . Nuo 19 h. iki 19.30 "Spartos" stotelėje nemačiau nei vieno troleibuso ar autobuso, važiuojančio iš Naujininkų pusės Ot šokas žmonėms 
 
 PS: Šiandien dirbo trumpi autobusai.... 2 maršrutu (bent 3 tikrai mačiau) !!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ko gero dėl mažo keleivių skaičiaus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPS: Šiandien dirbo trumpi autobusai.... 2 maršrutu (bent 3 tikrai mačiau) !!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jie ne žemagrindžiai? Jei taip - tada taip turi būti, kad lengviau būtų įlipti keleiviams. Nors dabar jau ir ne žemagrindžiai turi tokią funkciją pakrypti į šoną. Nors paprastai pakrypsta tik atidarius duris, o ne nuolat važiuojant.Parašė dyttrich Rodyti pranešimąKodėl dauguma dujinių trumpų švediškų autobusų važiuoja persikreipę arba viena jų pusė būna žemai nusileidus važiuoklės?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepakrypsta jie atidarius duris. Tam,kad pakryptu vairuotojas turi specialiai jungiklio pagalba isleisti ora is vienos puses pagalviu. Automatiskai niekas ten nesidaro.Parašė amiko Rodyti pranešimąO jie ne žemagrindžiai? Jei taip - tada taip turi būti, kad lengviau būtų įlipti keleiviams. Nors dabar jau ir ne žemagrindžiai turi tokią funkciją pakrypti į šoną. Nors paprastai pakrypsta tik atidarius duris, o ne nuolat važiuojant.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žemagrindžiuose Solaris autobusuose tai veikia automatiškai, kai yra įjungta tam tikra funkcija. Tada atvėrus duris, autobusas pakrypsta į šoną iš dalies. O esant reikalui (jei yra neįgalusis keleivis su vežimėliu), vairuotojas paspaudžia kitą mygtuką ir tada autobusas į šoną pakrypsta visiškai. Kaip kitų markių autobusuose nežinau.Parašė praeivis Rodyti pranešimąNepakrypsta jie atidarius duris. Tam,kad pakryptu vairuotojas turi specialiai jungiklio pagalba isleisti ora is vienos puses pagalviu. Automatiskai niekas ten nesidaro.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kas iš tavo pasakojimų negalime pasakyti ar dėl to verta jaudintis... O tavo žodžiai - subjektyvi informacija. Tą patį pakreipimą vienas gali pavadinti "persikreipęs" (suprask - nudėvėtas tiek, kad jau lūžta), o kitas - "specialiai palinkęs, kad keleiviams būtų lengviau įlipti"...Parašė dyttrich Rodyti pranešimąZodziu manau tuos dujinukus jau kamuoja rimtos problemos su vaziuokle... Nes arg normalu jei vaziuoja gatvemis persikreipe autobusai.Būtent, jei jau vakarietiškas ar iš skandinavų atsivežtas autobusas - tai nereiškia, kad neges, bus idealiai prižiūrimas ir t.t.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu nematei, kaip persikreipe seniau vazinedasvo Ikarusai. Teko matyti netgi skersuojanciu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, kad pasitaiko persikreipusių, tai faktas. Vieną pakrypusį į šoną mačiau važiuojantį į parką, dar kitas visada būna per žemai gale ir per aukštai pakilęs priekyje. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui: . Va pavyzdžiai palyginimui:
 811-as 2009-03-11
  
 
 ir jau 2010-02-15 (pietauja, todėl oras "išėjęs" iš oro pagalvių)
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Traukimas niekuo nesusijęs su pakrypimu. Tiesiog atsitiktinumas, kad tas pats autobusas turi ir daugiau ligų. Nenusisekęs autobusas... O pietaujant, normaliai, oro pagalvės turi likti toje pačioje padėtyje... Reziumė: "Vilniaus autobusai" netinkamai rūpinasi savo transporto technine priežiūra.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa, kad pasitaiko persikreipusių, tai faktas. Vieną pakrypusį į šoną mačiau važiuojantį į parką, dar kitas visada būna per žemai gale ir per aukštai pakilęs priekyje. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui: . Va pavyzdžiai palyginimui:
 811-as 2009-03-11
 Atvaizdas
 
 
 ir jau 2010-02-15 (pietauja, todėl oras "išėjęs" iš oro pagalvių)
 
 Atvaizdas
 www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mettal Rodyti pranešimą. Nežinau ar tai gali būti susiję, bet šis persikreipėlis (gar. nr. 811) ir "traukia" silpnokai, lyginant su tikru žvėrimi 805, kuriam ir virš 80 km/h ne problema . Va pavyzdžiai palyginimui: . Va pavyzdžiai palyginimui:
 811-as 2009-03-11
 Atvaizdas
 
 811 sioje nuotraukoje stovi normaliai. Nesuprantu kur tu cia iziuri kazkoki persikreipima???
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne normaliai. Pakrypimas yra.Parašė praeivis Rodyti pranešimą811 sioje nuotraukoje stovi normaliai. Nesuprantu kur tu cia iziuri kazkoki persikreipima???
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal visus tech. reikalavimus, tai jei neklystu, oro slėgis sistemoje gali sumažėti tik 0,25 bar. O tu dabar man pasakyk, kodėl žiemos metu oras iš oro sistemos turi būti išleidžiamas? Su šituo teiginiu visiškai nesutinku.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa, nesutiksiu, kad jos turi likti savo vietoje. Autobusui stovint ilgą laiką, oras iš jų išeina, o žiemą turi būti privalomai išleidžiamas. Nes sekant tokią logiką, tai ir Kauno ir kitų miestų net patys naujausi autobusai yra techniškai netvarkingi . .
 Comment






Comment