Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Koks skirtumas del ko netaisomi: ar del pinigu ar detaliu trukumo ar ismanymo stokos ar laiko nebuvimo. Faktas tas ,kad dabar gali sesti i autobusus ,pavazuineti mieste kokia karsta diena ir ant pirstu galesi suskaiciuoti,kuriuose veikia kondicionieriai:-)
    Pamiršai dar vieną faktorių paminėti - vairuotoją. Kondicionierius veikia ar "neveikia" priklauso būtent nuo jo. Jei tu žiemą pasodinsi vairuotoją, kuris visą gyvenimą dirbo Karosoje į MB Cito, tai jis važinės su kartoniniais trafaretais, įjungtu kondicionieriumi vietoje šildymo ir su striuke bei pirštinėmis, nes jis tiesiog nemoka naudotis elektronika (taip buvo iš tikrųjų kartą). Kitas faktorius - prastas apmokymas. Tai liečia tik dujinius autobusus, nes tik keli vairuotojai žino, kaip juose įjungti kondicionierių ar iš viso žino, kad ten toks yra. O priežastis paprasta - jiems niekas neaiškino kaip ir ką daryti, nes dauguma dujinių neturi pastovių vairuotojų.
    Šiuo sunkiu metu, kai įmonė skęsta skolose, sutrumpintas mechanikų darbo laikas, o pripirkta daug labai gendančių dujinių autobusų, pagal išgales taisoma tik tai, kas yra būtina, kad autobusas važiuotų. Kondicionierius sutaiso, bet tik po kurio laiko, nes nėra spėjama visko atlikti, nepaisant to, kad taiso ne vien VA, bet ir "Skuba" (labai "apsimoka" varinėti autobusus iš Žirmūnų į A.Panerius ) ir Volvo centras (Minsko pl. - ne ką arčiau "Skubos") ir, jei neklystu, mažas servisiukas šalia Kalvarijų turgaus (draugas pasakojo matęs ten Van Hool A508).
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Pamiršai dar vieną faktorių paminėti - vairuotoją. Kondicionierius veikia ar "neveikia" priklauso būtent nuo jo. Jei tu žiemą pasodinsi vairuotoją, kuris visą gyvenimą dirbo Karosoje į MB Cito, tai jis važinės su kartoniniais trafaretais, įjungtu kondicionieriumi vietoje šildymo ir su striuke bei pirštinėmis, nes jis tiesiog nemoka naudotis elektronika (taip buvo iš tikrųjų kartą). Kitas faktorius - prastas apmokymas. Tai liečia tik dujinius autobusus, nes tik keli vairuotojai žino, kaip juose įjungti kondicionierių ar iš viso žino, kad ten toks yra. O priežastis paprasta - jiems niekas neaiškino kaip ir ką daryti, nes dauguma dujinių neturi pastovių vairuotojų.
      Šiuo sunkiu metu, kai įmonė skęsta skolose, sutrumpintas mechanikų darbo laikas, o pripirkta daug labai gendančių dujinių autobusų, pagal išgales taisoma tik tai, kas yra būtina, kad autobusas važiuotų. Kondicionierius sutaiso, bet tik po kurio laiko, nes nėra spėjama visko atlikti, nepaisant to, kad taiso ne vien VA, bet ir "Skuba" (labai "apsimoka" varinėti autobusus iš Žirmūnų į A.Panerius ) ir Volvo centras (Minsko pl. - ne ką arčiau "Skubos") ir, jei neklystu, mažas servisiukas šalia Kalvarijų turgaus (draugas pasakojo matęs ten Van Hool A508).


      Tikrove truputi kitokia. Is tikruju kondicionieriu netaiso (jei ka nors reikia keisti ), be viso to vairuotojams yra isakyta galiniuose zieduose isjungineti variklius (del kuro taupymo) , taip pat vaziuojant nejungti kondicionieriu( irgi del kuro taupymo). Tai net logiskai galvojant,kam juos taisyti ,jei yra isakyta ju nejungti:-)

      Comment


        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
        wanderer: Jus nezinote ar VAP'as nepardave karosa autobusus ? Nes girdejau kad i kazkokita miesta atkeliavo karosa is Lietuvos ir idomu ar cia VAP'as jau pradejo pardavineti???
        Karosos Lietuvoje anksciau buvo pardavinejamos - kai kurie AP jas gan greitai pardave kitiems AP. Taip pat ir su Hyundai panasiai buvo.

        Bet VAP ju nepardave ir dabar turbut neparduos. Gal koks rajoninis AP pardave kitam mazam AP Karosa?

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Karosos Lietuvoje anksciau buvo pardavinejamos - kai kurie AP jas gan greitai pardave kitiems AP. Taip pat ir su Hyundai panasiai buvo.

          Bet VAP ju nepardave ir dabar turbut neparduos. Gal koks rajoninis AP pardave kitam mazam AP Karosa?
          Kažkuris miestas (tikrai ne Vilnius) pardavė 1 Karosą, bet neaišku koks ir kokio modelio Rusijos miestui Naberežnyje Čelny (Набережные Челны). Apie variklio išjungimą galinėje stotelėje žinau, bet tikrai pirmąkart girdžiu, kad dar draustų jungti kondicionierius .
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Matyt visgi is Vilniaus ta karosa,nes melyna geltona.
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Pardave 3 karosas
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Ne,visgi cia ne musu karosos nes 2 duru ten.
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Šiuo sunkiu metu, kai įmonė skęsta skolose, sutrumpintas mechanikų darbo laikas, o pripirkta daug labai gendančių dujinių autobusų, pagal išgales taisoma tik tai, kas yra būtina, kad autobusas važiuotų. Kondicionierius sutaiso, bet tik po kurio laiko, nes nėra spėjama visko atlikti, nepaisant to, kad taiso ne vien VA, bet ir "Skuba" (labai "apsimoka" varinėti autobusus iš Žirmūnų į A.Panerius ) ir Volvo centras (Minsko pl. - ne ką arčiau "Skubos") ir, jei neklystu, mažas servisiukas šalia Kalvarijų turgaus (draugas pasakojo matęs ten Van Hool A508).
                  Kiek žinau, pas mus tarp dujinių autobusų gerai dirba tik MB O405... Ir, mano manymu, protingiausias bei taupiausias sprendimas būtų kad VAP užpildytų tą dujinių autobusų šimtinę būtent šios markės autobusais.

                  Comment


                    Marius555: Sitie O405N2U CNG nors ir dujiniai bet ne ekonimiskesnieji,"valgo" daug duju,tas pats kaip ir paprastas MB O405N2
                    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2009.05.20, 13:57.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                      Kiek žinau, pas mus tarp dujinių autobusų gerai dirba tik MB O405... Ir, mano manymu, protingiausias bei taupiausias sprendimas būtų kad VAP užpildytų tą dujinių autobusų šimtinę būtent šios markės autobusais.
                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Marius555: Sitie O405N2U CNG nors ir dujiniai bet ne ekonimiskesnieji,"valgo" daug duju,tas pats kaip ir paprastas MB O405N2
                      Todėl galima daryti išvadą, kad VA turėjo pirkti padevėtus MB arba MAN iš Vokietijos, o ne šituos laužus iš Švedijos, Prancūzijos ir Liuksemburgo. Dyzelinių autobusų priežiūra ir didelės degalų sanaudos reikalauja mažiau išteklių negu pigios dujos ir intensyvūs remontai. Be to kažkur Lietuvoje užslėpti stovėjimo aikštelėje stovi 17 MAN NL222 iš Eseno, Vokietijos (EVAG Essen) - galėtų juos ir įsigyti. P.S. šiandien mačiau dar vieną MAN NL232 CNG, važiavusį velniai žino kur link Nemenčinės .
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Vasaros sezonui keičiasi autobusų ir troleibusų maršrutų darbas

                        Informuojame, kad kaip ir kasmet, vasaros metu dėl pasikeitusių keleivių srautų, keičiamas viešojo transporto darbas.
                        Nuo birželio 1 dienos Vilniaus miesto autobusai ir troleibusai važiuos vasaros sezono eismo grafiku. Bus pakeisti visų troleibusų maršrutų eismo tvarkaraščiai bei 2, 5, 6, 7, 10, 11, 13, 14, 18, 21, 22, 23, 24, 26, 26A, 27, 29, 30, 32, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 43, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 55, 56, 73, 74 autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
                        Taip pat keičiasi ir kai kurių maršrutų trasos:

                        · 14 troleibusų maršruto „Saulėtekis – Žygimantų g. – J. Basanavičiaus g. – Gerosios vilties st.“ ir 30 autobusų maršruto „Pilaitė - Konstitucijos pr. - Kalvarijų g. - Saulėtekis“ trasos trumpinamos iki Antakalnio transporto žiedo.

                        Nuo birželio 1 dienos iki rugsėjo 1 dienos laikinai nebevažiuos:
                        · 53A „Fabijoniškės – Kalvarijų g. - Žaliasis tiltas“,
                        · 80 „S. Stanevičiaus g. - Centras“,
                        · 81 „Fabijoniškės – Ukmergės g. - Centras“,
                        · 82 „Pilaitė – Spaudos rūmai“ autobusai.

                        Nuo birželio 1 dienos stotelės Menų gimnazija pavadinimas yra keičiamas į pavadinimą Šv. Petro ir Povilo bažnyčia.
                        Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt bei mobiliuosiuose telefonuose wap.vilniustransport.lt bus paskelbti nuo gegužės 25 dienos. Viešojo transporto stotelėse informacija bus keičiama gegužės 25 – birželio 1 dienomis.
                        Šaltinis - SĮ "Susisiekimo paslaugos"
                        -----
                        Mano komentarai:
                        1A - nieko nepasikeitė arba aš kažko nepastebėjau.
                        2 -1 pertraukiamas grafikas
                        5 -1 pertraukiamas ir -1 dviejų pamainų grafikas; poilsio d. neliks reisų iš Pašilaičių (ir atgalinių iš Žalgirio g.) 18.12(į parką) ir vietoje 17.25 autobusas išvyks 17.22 iki parko, nuo 16 val. nežymūs 1 min. pakeitimai išvykimuose šeštadienį;
                        6 -1 dviejų pamainų grafikas, nebus 2 reisų (po 1 ryte ir vakare), kuriuos atlikdavo 81 maršruto autobusas
                        7 -1 pertraukiamas grafikas
                        10 -1 pertraukiamas grafikas darbo d., -1 dviejų pamainų grafikas poilsio d.; ką gi, vėl 10-ame maršrute sulauksime "garmoškių", jei VA užteks tam proto...
                        11 grįžta į Islandijos, Vilniaus, I.Stuokos-Gucevičiaus gatves, bet ne į Rotušę, bet darbo laikas pailgės ne 20 min.
                        13 kaip ir kasmet -1 pertraukiamas grafikas, reikia tikėti, kad čia dabar dažniau rodysis ir dideli autobusai, nes pastaruoju metu šio maršruto keleivių srautas žymiai padidėjęs.
                        14 -0,7 to nesuprantama iš kur atėjusio ir kur dingstančio labai trumpo grafiko darbo dienomis
                        18 -1 dviejų pamainų grafikas, oi džiaugsmo bus sodininkams, kai lauks autobuso su nepastoviu intervalu - 20-40 min.
                        21 iš 4 autobusų lieka tik 2, iš jų 1 dirbs pertraukiamu grafiku. Midi klasės autobusai neturėtų jau čia pasirodyti.
                        22 -1 pertraukiamas grafikas. Kažkada piko metu važiuodavęs kas 9-10 min., dabar važiuos beveik dvigubai rečiau. Dabar tai tikrai bus reikalingi sudvejinti autobusai.
                        23 -1 pertraukiamas grafikas.
                        24 -1 pertraukiamas grafikas, nebus 2 reisų (po 1 ryte ir vakare), kuriuos atlikdavo 81 maršruto autobusas.
                        26 -2 pertraukiami grafikai, -1 vienos pamainos "ilgasis" grafikas poilsio d., labai gerai, kad nebeliks to akis draskančio 70 min. tarpo vakare poilsio dienomis - bus tik 48 min.
                        26A -1 pertraukiamas grafikas, -1 vienos pamainos "ilgasis" grafikas poilsio d.
                        27 -1 pertraukiamas grafikas.
                        29 -1 dviejų pamainų grafikas, atrodo, yra grįžtama prie 2000-2001m. grafiko, kai buvo tik paleistas šis maršrutas .
                        30 tradiciškai: trumpinimas iki Antakalnio ir -2 pertraukiami grafikai bei -2 reisai (po 1 ryte ir vakare), kuriuos atlikdavo 82 maršruto autobusas.
                        32 -1 pertraukiamas grafikas, kažkam metas pradėti piktintis
                        33 tradiciškai: -1 dviejų pamainų grafikas.
                        34 -1 pertraukiamas grafikas.
                        35 darbo dienomis 10 min. ankstinamas pirmasis išvykimas iš Žalgirio (5.25), 10 min. vėlinamas išvykimas vakare - vietoje 16.57 bus 17.07, taip yra mažinamas tarpas tarp reisų. Dėl šio pavėlinimo, autobusas 20.07 ir 21.33 reisai vėlinami 2 minutėmis - 20.09 ir 21.35
                        36 smulki grafikų korekcija visomis dienomis, o taip pat darbo dienomis pridedamas 1 reisas iki Pagubės (17.44 iš Žalgirio g.).
                        37 grafiko korekcija visomis dienomis.
                        38 -1 pertraukiamas grafikas.
                        40 -1 dviejų pamainų grafikas, -1 vienos pamainos "ilgasis" grafikas poilsio d.
                        43 -2 pertraukiami grafikai, dabar tai reikės grūstis į autobusą juodai...
                        45 -1 pertraukiamas grafikas, -2 dviejų pamainų grafikai.
                        46 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas.
                        47 -1 pertraukiamas grafikas.
                        48 -1 pertraukiamas grafikas.
                        49 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas.
                        50 -1 pertraukiamas grafikas.
                        53 -1 dviejų pamainų grafikas, -1 vienos pamainos "ilgasis" grafikas
                        54 -1 pertraukiamas grafikas.
                        55 -2 pertraukiami grafikai, taip pat bus grūstys kaip ir 43 maršrute.
                        56 -1 pertraukiamas grafikas, nebus papildomo autobuso vakarinio piko metu iš 80 maršruto.
                        73 -1 pertraukiamas grafikas.
                        74 -1 pertraukiamas grafikas.
                        75 -3 pertraukiami grafikai, nebus 2 reisų (po 1 ryte ir vakare), kuriuos atlikdavo 82 maršruto autobusas.
                        53A, 80, 81 ir 82 gali ir nebūti atnaujinti rudens sezonui (82 labiausiai tikėtinas).
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Troleibusų grafikai apkirpti daug žiauriau:
                          1 -2 pertraukiami grafikai.
                          2 -2 dviejų pamainų grafikai darbo d., poilsio d. -3 vienos pamainos "ilgieji" grafikai, + 2 dviejų pamainų grafikai.
                          3 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas, po 2 dviejų pamainų grafikus važiuos aptarnaus 1-ais troleibusų parkas.
                          4 -4 pertraukiami grafikai.
                          5 -1 pertraukiamas grafikas ir -1 dviejų pamainų grafikas darbo d., -1 dviejų pamainų grafikas poilsio d.
                          6 -2 pertraukiami grafikai.
                          7 -5 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas darbo d., -2 dviejų pamainų grafikai poilsio d.
                          8 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas.
                          9 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas.
                          10 -2 pertraukiami grafikai.
                          11 -1 pertraukiamas grafikas darbo .d, -1 dviejų pamainų grafikas poilsio d.
                          12 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas.
                          13 be grafikų skaičiaus pakeitimo.
                          14 vienas iš labiausiai "nukenksmintų": darbo d. -2 dviejų pamainų grafikai, 1 vienos pamainos "ilgasis" grafikas pervedamas į pertraukiamas grafiką, poilsio d. - po -1 dviejų pamainų ir vienos pamainos "ilgąjį" grafikus.
                          15 be grafikų skaičiaus pakeitimo.
                          16 -4 pertraukiami grafikai darbo d., -2 dviejų pamainų grafikai poilsio d.
                          17 -2 pertraukiami grafikai, -1 dviejų pamainų grafikas darbo d., poilsio d. 1 vienos pamainos "ilgasis" grafikas pervedamas į vienos pamainos "ilgąjį" grafiką.
                          18 labiausiai "puolęs" ir išdraskytas maršrutas. Dabar važiuos dvigubai rečiau nei buvo prieš 2009-04-14 grafikų karpymą. -3 pertraukiami grafikai darbo d., taip ir liko nesutvarkytas "trigubo piko" tvarkaraštis poilsio dienomis (žymūs sudažnėjimai 8-10, 13-17 ir 20-23 val.)
                          19 dar vienas būdas pradžiuginti studentus, kuriems po birželio 1 d. dar reikia važiuoti į mokslus ir egzaminus: -7 pertraukiami ir -2 dviejų pamainų grafikai.
                          20 dar vienas žingsnis 20 maršruto populiarinimui: -1 pertraukiamas ir -1 dviejų pamainų grafikai.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            53A, 80, 81 ir 82 gali ir nebūti atnaujinti rudens sezonui (82 labiausiai tikėtinas).
                            Keista, kad nerašo dėl 77 autobuso maršruto, telefonu dar ne 100%, bet gan tvirtai SP pasakė, kad greičiausiai nuims iš viso maršrutą nuo liepos 1 d.

                            Comment


                              Parašė Abeto Rodyti pranešimą
                              Keista, kad nerašo dėl 77 autobuso maršruto, telefonu dar ne 100%, bet gan tvirtai SP pasakė, kad greičiausiai nuims iš viso maršrutą nuo liepos 1 d.
                              Atsiras dar vienas privatus maršrutas, papildantis dingusį 77-ąjį.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Atsiras dar vienas privatus maršrutas, papildantis dingusį 77-ąjį.
                                Kuris važiuos lygiai tokiu pačiu grafiku kaip ir senasis 77. Bent jau taip išsilaikys 2 savaites, kaip tai buvo su 52/115. Po to pusę reisų nukirto ir paliko pertraukiamą grafiką jam ...
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Kuris važiuos lygiai tokiu pačiu grafiku kaip ir senasis 77. Bent jau taip išsilaikys 2 savaites, kaip tai buvo su 52/115. Po to pusę reisų nukirto ir paliko pertraukiamą grafiką jam ...
                                  O kaip skaičiuojama, maršrutas rajono ar miesto? 77 autobuso maršrutas driekiasi 50/50 rajono/miesto teritorijoje. Vis dar laukiu kokio oficialaus rašto

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Kuris važiuos lygiai tokiu pačiu grafiku kaip ir senasis 77. Bent jau taip išsilaikys 2 savaites, kaip tai buvo su 52/115. Po to pusę reisų nukirto ir paliko pertraukiamą grafiką jam ...
                                    Bene vienintelė 77 autobuso maršruto klaida yra tai, kad jis per mažai įvažiuoja į miestą, net nepasiekia troleibuso linijos. Jeigu būčiau privatus vežėjas, šį maršrutą pratęsčiau bent iki Žalgirio stotelės. Tai padidintų maršruto patrauklumą, nes: a) labai patogu tęsti kelionę kone visomis kryptimis autobusu, troleibusu ar mikroautobusu; b) čia pat Kalvarijų turgus, patogu bobutėms atvažiuoti iš Riešės be persėdimų apsipirkti ar kažką parduoti.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Bene vienintelė 77 autobuso maršruto klaida yra tai, kad jis per mažai įvažiuoja į miestą, net nepasiekia troleibuso linijos. Jeigu būčiau privatus vežėjas, šį maršrutą pratęsčiau bent iki Žalgirio stotelės. Tai padidintų maršruto patrauklumą, nes: a) labai patogu tęsti kelionę kone visomis kryptimis autobusu, troleibusu ar mikroautobusu; b) čia pat Kalvarijų turgus, patogu bobutėms atvažiuoti iš Riešės be persėdimų apsipirkti ar kažką parduoti.

                                      Aisku tai butu patogu ir patrauklu,bet.....keleiviu nuo to nepadaugetu. kiek yra rieseje zmoniu besinaudojanciu VT,nes neturi savos masinos, tiek ir tu keleiviu.
                                      Aisku parkas galetu dar toliau pratesti ta marsruta,butu dar geresnis susisiekimas su kai kuriais rajonas,bet rezultatas butu tas pats: keleiviu nepadaugetu. Todel priimtas optimaliausias variantas: mazinami kiek galima nuostoliai(trumpinamas marsrutas),o zmones atvezami i miesta,o toliau kaip kas zinosi.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Aisku tai butu patogu ir patrauklu,bet.....keleiviu nuo to nepadaugetu. kiek yra rieseje zmoniu besinaudojanciu VT,nes neturi savos masinos, tiek ir tu keleiviu.
                                        Aisku parkas galetu dar toliau pratesti ta marsruta,butu dar geresnis susisiekimas su kai kuriais rajonas,bet rezultatas butu tas pats: keleiviu nepadaugetu. Todel priimtas optimaliausias variantas: mazinami kiek galima nuostoliai(trumpinamas marsrutas),o zmones atvezami i miesta,o toliau kaip kas zinosi.
                                        Tikrai taip. Naudojamas būtent toks variantas, kai keleiviai tik pavežėjami.
                                        Parašė Abeto Rodyti pranešimą
                                        O kaip skaičiuojama, maršrutas rajono ar miesto? 77 autobuso maršrutas driekiasi 50/50 rajono/miesto teritorijoje. Vis dar laukiu kokio oficialaus rašto
                                        Kai maršrutas priklausė VAP (turbūt dar kol kas priklauso), tai jis be abejonės priskiriamas miestui. Juk VAP - miesto vežėjas, į tai, kiek procentų trasos yra vienoje ar kitoje savivaldybėje, mažai turi įtakos.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          Aisku tai butu patogu ir patrauklu,bet.....keleiviu nuo to nepadaugetu. kiek yra rieseje zmoniu besinaudojanciu VT,nes neturi savos masinos, tiek ir tu keleiviu.
                                          Aisku parkas galetu dar toliau pratesti ta marsruta,butu dar geresnis susisiekimas su kai kuriais rajonas,bet rezultatas butu tas pats: keleiviu nepadaugetu. Todel priimtas optimaliausias variantas: mazinami kiek galima nuostoliai(trumpinamas marsrutas),o zmones atvezami i miesta,o toliau kaip kas zinosi.
                                          Gal ir nepadaugėtų, o gal ir padaugėtų. Riešė vis dar yra sąlyginai jaunas kvartalas, vykdoma nemažai statybų, gyvena jaunos šeimos (važiuotų darbininkai ir vaikai), į mokyklas (lietuviška Riešės gimnazija ir kažkokia lenkiška Didžiojoje Riešėje) važiuoja ir mokytojai. Išeitį visada galima rasti, jeigu iš tikrųjų jos ieškai. Galima panaikinti 77 maršrutą, o vietoj pratęsti kokį nors kitą, važiuojantį į Santariškes arba Visorius. Kiek pažiūrėjau, labiausiai tiktų pratęsti iki Riešės 26a maršrutą (dabar — Žaliasis tiltas-Kalvarijų gatvė-Baltupio gatvė-Santariškės), nes jis nuo 06.01d. važiuoja nelabai tankiai (darbo dieną — 17 reisų), ir panaikinus 77 maršrutą važiuotų trasa: Žaliasis tiltas-Kalvarijų gatvė-Didlaukio gatvė-Baltupio gatvė-A.Telyčėno gatvė-Santariškių gatvė-Skersinės gatvė-Molėtų plentas-Molėtų gatvė-Beržų gatvė (iki Riešės galo ties gimnazija).
                                          Manau, kad kažkokių super papildomų išlaidų nepareikalautų ir būtų net patogiau keleiviams nei 77 maršrutas. Šiuo mano sugalvotu maršrutu naudotųsi ne tik Riešės ir Didžiosios Riešės gyventojai, bet ir Skersinės, Visorių, Santariškių ir Jeruzalės gyventojai, norintys pasiekti miesto centrą.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X