Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Dviauksti reiketu vakare palikti Kaune, kad ryte nevaziuotu tuscias, jei tik yra tokiu galimybiu ar galetu tokiu buti...
    Manau yra. Juk ir dabar net du elektriniai traukiniai nakvoja Palemone (kol tunelis uzdarytas remontui). Bet apie tai geriau padiskutuoti temoje apie gelezinkelius.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Matosi, kad žmogus nelabai gaudosi kame yra reikalas. Taigi paaiškinsiu kas ir kaip:
      32 Šiais išvardintais važiavimo laikais maršrutu važiuoja 1 ir tas pats autobusas. Kaip tu manai ką čia dar retinti? Po 20-30 min. atstovas padaryti? Vasarai nuims 1 pikinį autobusą ir viskas. Dabar piko metu prie vieno 32-ojo prisijungia dar 2 mašinos.
      Jeigu kaip pavyzdį vėl imtume 12 maršrutą, tai ten vis dėl to truputį praretino, nors autobusų liko tiek pat. Tiesiog autobusai galinėse stotelėse stovi ilgiau, bei pietūs dabar ten trunka apie valandą, kai anksčiau jiems buvo skiriamas pusvalandis. Tas pats gali būti ir su 32.

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Aš manau žmogui nereikia aiškinti, kad tai jam sukelia problemas Jei jis susiduria su problemomis, tai kreipsis į rajono savivaldybę ir ji spręs problemą.
        Pastatyti paslaugos pirkėją (keleivį) prie visą biurokratinę sistemą - bloga išeitis. Jeigo to reikia, vadinasi - ta sistema blogai veikia.

        32 darbo dienomis

        8:48-10:20-11:24-12:29-13:38-14:42-15:46 ir čia ne vasaros metu.. vasaros metu praretins. Tiem, kam reikia laukti virš valandos stotelėje, gali tuos 4-5 km NUEITI iki Justiniškių g. tarp garažų, laukais, stepėmis ir prerijomis..
        32 ir anksčiau nevažinėjo kas 5 minutes. Taigi tie, kas tuo reisu reguliariai naudojasi, tiesiog privalėjo žinoti ir jo važiavimo grafiką - juk norinčių stotelėje laukti valandą turbūt nėra.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Pastatyti paslaugos pirkėją (keleivį) prie visą biurokratinę sistemą - bloga išeitis. Jeigo to reikia, vadinasi - ta sistema blogai veikia.
          Kol miesto vežėjų akcijos priklausys savivaldybėms, tol jos ir bus tiesioginiai viršininkai, kurie leidžia arba neleidžia keisti, koreguoti maršrutus. Čia ne joks pastatymas prieš biurokratiją. Jei nežinai kaip išsityčioti iš sistemos, tai geriau visai nieko nesakyk. Tiek Latvijoje, tiek Airijoje, miesto vežėjų akcijos priklauso savivaldybėms ir tik jos sprendimu galima ką nors keisti ar koreguoti. Viešasis transportas šiuo atveju nėra tas dalykas, kuris yra toks pelningas, kad įmonė stengtųsi dėl keleivių. Jei viešasis transportas būtų toks pelningas, tai viskas būtų kitaip.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Viešasis transportas šiuo atveju nėra tas dalykas, kuris yra toks pelningas, kad įmonė stengtųsi dėl keleivių. Jei viešasis transportas būtų toks pelningas, tai viskas būtų kitaip.
            Daug kartų rašiau — viešasis transportas būtų pelningas, jei ne tas išsidirbinėjimas su lengvatomis. Valdžia nori atrodyti gražiai prieš rinkėjus, todėl prašom — pigiai važiuokite. O kas už tai sumoka? Ogi kiti keleiviai, o jei ir to nepakanka — tada visi mokesčių mokėtojai, nepriklausomai nuo to ar jie važiavo ar ne. Niekas man įtikinamai dar nepaaiškino, kodėl negalima tiem patiems pensininkams, invalidams, karo veteranams, studentams, vaikų tėvams padidinti išmokas ir panaikinti tas transporto lengvatas? Kaip kvailai turėtų jaustis pensininkas, kuris nevaikšto, taigi niekada ir nevažiuoja viešuoju transportu, taigi jam iš tų lengvatų tiek naudos, kiek šuniui iš penktos kojos. Vienintelė logiška lengvata — nemokamas važiavimas vaikams iki 7 metų, nes jie savarankiškai nevažiuoja, juos visada lydi mokus keleivis. Pagal tą pačią logiką reikėtų diferencijuoti duonos ir pieno kainas — pensininkas duoną perka už pusę kainos, o studentas moka tik 1/5 pieno kainos. Dabar gi išeina, kad valdžia kuria savo įvaizdį svetimomis rankomis — VT, ir pati už tai nesusimoka (įsiskolinimai vis didėja), todėl net ir mokūs klientai priversti važiuoti senomis transporto priemonėmis (arba privačiu/asmeniniu transportu) kartu su smirdinčiais ir girtais asocialais, taikytis prie nepatogių tvarkaraščių ir amžinai klausytis internacionalinio necenzūrinio kontrolierių leksikono. Sukūrus tokį užburtą sistemos ratą, lengva visus minusus pateisinti burtažodžiu "nuostolinga", bet niekada tie patys VT vadovai nepaaiškina, kodėl nuostolinga, nebent apkaltina dar aukštesnę valdžią nepervedant pinigų. Taip ir norisi paklausti politikų — o ką JŪS padarėte, kad VT būtų mažiau nuostolingas? Leiskite atsakyti už juos — sumažinome maršrutų ir reisų skaičių. Ačiū.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Nuo 2009-04-28 pakeistas 17-ojo autobusų maršruto tvarkaraštis. Dabar autobusas nevažiuos 5 val. iš AP į Antakalnio žiedą, o važiuos tiesiai į Antavilius. Vakare ankstinamas paskutinis reisas - 21.37, sekmadienį nebus reiso 5.30 iš Antakalnio, šeštadienį grafikas nepakeistas.
              Nuo 2009-05-01 naikinami keli paskutiniai 7-o autobusų maršruto reisai (po 23 val.)
              Jei tai nebūtų susiję su 52 autobusų maršruto uždarymu, tai būtų "VLN Viešojo transporto plėtra". Nuo 2009-05-01 Keičiamas 52A autobusų maršruto darbo laikas - 6-19 val. (2 vairuotojų pamainos) vietoje esamo 7-16 val. Deja, poilsio dienomis nebus vieno reiso 7.35 iš Pašilaičių, 7.57 iš Tarandės atitinkamai.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Kol miesto vežėjų akcijos priklausys savivaldybėms, tol jos ir bus tiesioginiai viršininkai, kurie leidžia arba neleidžia keisti, koreguoti maršrutus. Čia ne joks pastatymas prieš biurokratiją.
                Skundus, prašymus ir atsišaukimus savivaldybei rašo tie, kas aktyviausi ir turi tam noro bei laiko, o ne tie, kam labiausiai reikia.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Daug kartų rašiau — viešasis transportas būtų pelningas, jei ne tas išsidirbinėjimas su lengvatomis. Valdžia nori atrodyti gražiai prieš rinkėjus, todėl prašom — pigiai važiuokite. O kas už tai sumoka? Ogi kiti keleiviai, o jei ir to nepakanka — tada visi mokesčių mokėtojai, nepriklausomai nuo to ar jie važiavo ar ne. Niekas man įtikinamai dar nepaaiškino, kodėl negalima tiem patiems pensininkams, invalidams, karo veteranams, studentams, vaikų tėvams padidinti išmokas ir panaikinti tas transporto lengvatas?
                  Nes tai butu brangiau nei lengvatos. Toks paaiskinimas netinka?

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Skundus, prašymus ir atsišaukimus savivaldybei rašo tie, kas aktyviausi ir turi tam noro bei laiko, o ne tie, kam labiausiai reikia.
                    Tai jau čia jų problemos, kad nesikreipia tie, kam iš tiesų kyla kokios nors problemos. Demokratija, vaikai - dabar niekas į duris nepasibels ir nepaklaus, ar viskas gerai... Sovietmečiu valdžia rūpinosi ne tik tavo darbu, būstu, atlyginimu, maistu, šeima, bet ir tavo balsu per rinkimus
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Bet tas lengvatas skirsto per daug plačiai ir neracionaliai.... Dalis jų yra nepagrįstos, nes gauna jas tie, kurie yra pajėgūs ir be lengvatų išsiversti, be to valstybė ne visada pasiskaičiuoja kiek ji pajėgi tų lengvatų suteikti: pirma prižada lengvatų, po to galvoja iš kur joms paimti pinigų....
                      Juk pensininkas pensininkui nelygus, tai gal lengvatas turėtų gauti tie kurių pensija+kitos pajamos (jei jų turi) yra mažesnės nei dydis X... Tas pats ir su studentais... Jei dabar vykdo studijų reformą, kuria studentų krepšelius, viską riša prie studento pažangumo, tai gal ir lengvatų nusipelno tik pažangūs, ar tik studijuojantys ir nedirbantys ar studijuojantys ir neturintys automobilio ar pan studentai....
                      Dabartinėje sistemoje lengvatos prasmė ir esmė gaunasi iškreipta kai ji automatiškai suteikiama tapus studentu/pensininku etc.... Gal ji (lengvata) tiems, kuriems labiausiai reikia, galėtų būti dar didesnė, o daliai vis tik jinai nepriklausytų, kad ir kaip socialiai žiauriai skambėtų, bet iš ekonominės pusės būtų labai logiška....

                      Comment


                        Dėl lengvatų studentams, tai manau viskas gerai, nes beveik visi studentai važinėja daug, nes paskaitos vyksta įvairiose vietose, taip pat reikia keliauti į bibliotekas ieškant reikalingų knygų. Ir dauguma studentų dar nėra socialiai tvirti, todėl beveik visiems nuolaida reikalinga. Bet sutikčiau ir su lengvatinės nuolaidos sumažinimu vietoj 80 iki 70 proc. studentams, o moksleiviams palikti esamą (kalbu apie nuolatinius bilietus). Tuo tarpu su pensininkais yra ne taip, kaip parašei. Pensininkai gauną nuolaidą ne iškart tapę jais, bet sulaukę 65 m. (Vilniuje, rodos, iškart - tai priklauso nuo savivaldybės). Taip, sutinku, kad pensininkų yra ir galinčių mokėti visą kainą. Bet manau nuolaida skiriama ne tam, kad jis neišgali susimokėti, bet dar ir dėl solidarumo. O gaunantys didesnes pensijas žmonės taip pat jas gauna pelnytai (sausio 13-osios aukos, partizanai, gynėjai, buvę valdžios atstovai ir pan.). Pensininkams ir studentams viešajame transporte nuolaidos taikomos visame pasaulyje. Ir nemažai kur pensininkai ir moksleiviai gali važinėti išvis nemokamai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Apie pensininkus. Esmė pats principas: sulaukę 65 metų VISI automatiškai gauna lengvatą. Bet tada kuo pensininkas gaunantis 1500Lt pensiją yra labiau remtinas nei darbingo amžiaus žmogus gaunantis minimalų atlyginimą ir auginantis mažamečius vaikus?
                          Mano galva lengvatos esmė yra padėti finansiškai silpnesniam, pagalbos reikalingam žmogui. Solidarumas manau turėtų ir pasireiškia tuo, kad valstybė VISŲ piliečių sąskaita APLAMAI teikia lengvatas tam tikroms socialinėms grupėms, bet, lengvatų "lygiava" jau ne solidarumas, o tiesiog neracionalus lengvatų skyrimas (lėšų švaistymas)....

                          Comment


                            Tai jei problema tik "teisingame" lengvatu paskirstyme, tai pasaulyje jau senai zinomas jos sprendimas.

                            Tereikia jas suristi su mokesciu deklaracijom ir baigtas kriukis. Pensininkas mokestinio periodo gale gali deklaruot savo pajamas ir jei jos nevirsyja X litu gauti minetas kompensacijas realiai pirktiems bilietams (kurie zinoma pridedami prie deklaracijos). Jei jau visai nera pinigu ir ju neplanuojama gauti galima taikyti avansini ismokejima. Visos papildomos pensininko pajamos (jei jis dirba ar turi kapitalo iplauku) matysis toje pacioje deklaracijoje.

                            Klausimas tik ar viso sito reikalo administravimas nebus brangesnis uz tiesiog lengvatas "visiems".

                            Comment


                              Tas pats ir dėl studentų. Juk dabar jau daug žmonių deklaruoja pajamas ir nėra sunku nustatyti kas ir kaip, todel jei studento + jo tėvų šeimos pajamos (juk dažną studentą studijų laikotarpiu finansiškai remia tėvai) yra mažesnės už dydį X tai jam priklauso lengvata, kitu atveju tektų mokėti pilną kainą.

                              Comment


                                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                Apie pensininkus. Esmė pats principas: sulaukę 65 metų VISI automatiškai gauna lengvatą. Bet tada kuo pensininkas gaunantis 1500Lt pensiją yra labiau remtinas nei darbingo amžiaus žmogus gaunantis minimalų atlyginimą ir auginantis mažamečius vaikus?
                                Mano galva lengvatos esmė yra padėti finansiškai silpnesniam, pagalbos reikalingam žmogui. Solidarumas manau turėtų ir pasireiškia tuo, kad valstybė VISŲ piliečių sąskaita APLAMAI teikia lengvatas tam tikroms socialinėms grupėms, bet, lengvatų "lygiava" jau ne solidarumas, o tiesiog neracionalus lengvatų skyrimas (lėšų švaistymas)....
                                Dabar jau gerai parašei, bet pirmiau rašei "visi pensininkai gauna lengvatinę nuolaidą", aš patikslinau, kad ne visi, o tik pensininkai sulaukę 65 m. Juk pensijinis amžius prasideda anksčiau.
                                Deja, socialinė nelygybė yra. Pensininkas gauna didelę pensiją, nes to, matyt, vertas ir užtarnavo per daug metų. O jauna šeima dar tik kuria gyvenimą ir turi mokėti gyventi esamomis pinigų sumomis. Lietuva - ne socialistinė valstybė. Būtent socialistai ir bandė "rusų laikais" įvesti tokią tvarką, kad visi būtų socialiai lygūs... Deja, tai neįmanoma. Nepavyko ir jiems. Kiekvienas savo padėties šeimininkas ir laukti sudėjus rankas, kad tau kas nors padėtų - beviltiška.

                                Kaip jau neseniai kažkas minėjo, lengvatų taikymas nėra lėšų švaistymas, nes jei nebūtų taikomos lengvatos, bet didinamos algos, pensijos, studentams mokamos stipendijos (žodžiu - pinigai, už kurie padengtų kompensacijų nebuvimą), tai visa tai kainuotų kur kas daugiau. Tai apie kokį neracionalumą kalbam? Aš suprantu, sistema netobula, bet nelabai matau, kur ją galima būtų pakeisti...
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                  Tas pats ir dėl studentų. Juk dabar jau daug žmonių deklaruoja pajamas ir nėra sunku nustatyti kas ir kaip, todel jei studento + jo tėvų šeimos pajamos (juk dažną studentą studijų laikotarpiu finansiškai remia tėvai) yra mažesnės už dydį X tai jam priklauso lengvata, kitu atveju tektų mokėti pilną kainą.
                                  Bet reikia nepamiršti ir apie administravimo kainą, kaip ką tik minėjo a_p. Dabar tikrai ne visi studentai deklaruoja pajamas, nes ne visiems reikalinga tai daryti. O dėl šeimos pajamų pririšimo prie studento pajamų - tai taip negali būti, nes nuo pilnametystės vieno asmens pajamos rišamos tik su jo vieno pajamomis. Tai prieštarautų įstatymams... Bandau tau atverti akis, kad ne viskas, apie ką svajojame, yra įmanoma įgyvendinti. Deja, toks jau tas gyvenimas. O su socialine nelygybe irgi sunku pakovot.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Tai jau čia jų problemos, kad nesikreipia tie, kam iš tiesų kyla kokios nors problemos. Demokratija, vaikai - dabar niekas į duris nepasibels ir nepaklaus, ar viskas gerai...
                                    Visi kiti verslininkai pasiklausia - ir skiria daug pastangų tam, kad sužinotų, ko gi tie klientai nori. Transportas - irgi verslas. Bet čia jau mes nukrypstame nuo temos.

                                    Dabartinėje sistemoje lengvatos prasmė ir esmė gaunasi iškreipta kai ji automatiškai suteikiama tapus studentu/pensininku etc.... Gal ji (lengvata) tiems, kuriems labiausiai reikia, galėtų būti dar didesnė, o daliai vis tik jinai nepriklausytų, kad ir kaip socialiai žiauriai skambėtų, bet iš ekonominės pusės būtų labai logiška....
                                    Kitose verslo šakose irgi taikomos "lengvatos", tik jos vadinamos "nuolaidomis" ir "akcijomis". Todėl siauras buhalterinis skaičiavimas (lengvata = "nedagautos" pajamos) yra netikslus. Ar autobuse važiuoja 1 keleivis, ar 51 keleivis - kuro išdeginama tiek pat, vairuotojo alga tokia pati, nusidėvėjimas toks pats, kontrolierių reikia tiek pat. T.y. dideli fiksuotieji kaštai, maži kintamieji kaštai. Tokiais atvejais "apsimoka" net ir tie klientai, kurie moka nepilną kainą - nes jie padenga bent dalį išlaidų, kurios yra fiksuotos.

                                    Mano galva, problema ne lengvatos, o tai, kad vežėjams nesumokami pažadėti pinigai, o tarifai yra politikų manipuliacijos objektas.

                                    Comment


                                      Tai vat jei nori gauti lengvatą - turi užpildyti deklaraciją. Šiais IT laikais viskas vyksta elektroninių būdu ir čia neina kalba apie milijoną popieriukų ir pan. Jau kas kas bet studentas elektroninę pajamų deklaraciją išsiųsti tikrai sugebės. O visa deklaravimo sistema jau sukurta... ir jei dar įvestų papildomą elektroninę prašymo formą suteikti legvatą - baisingų išlaidų nereikės....
                                      Praktinis pavyzdys: darbe kartais būna pardavimas pirkėjui lizingu. Tai va į lizingo įmonės programą suvedi pirkėjo duomenis (vardas, pavardė, asmens kodas, adresas, telefonas, perkama prekė, jos kaina) ir per sekundę išlenda atsakymas ar galima sudaryti sutartį ar ne. Tai lygiai tas pats ir su lengvata : užpildei paraišką lengvatą gauti ir yra atsakymas ar lengvata priklauso ar ne.
                                      O dar kai didžiuosiuose miestuose veikia e-bilietas ir jei priklauso lengvata valstybė perveda kas menesi "papildyma" i e-bilieta - šioje situacijoje nematau didelių esminių problemų sistemos patobulinimui.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Visi kiti verslininkai pasiklausia - ir skiria daug pastangų tam, kad sužinotų, ko gi tie klientai nori. Transportas - irgi verslas. Bet čia jau mes nukrypstame nuo temos.
                                        Kai verslas susipina su valstybės valdininkais, tada pasidaro kartu Geras pavyzdys: migracijos tarnybų padaliniai, kur išduodami pasai. Bent jau Kaune tai tos bobelės yra tragiškai piktos, laukinės kaip žvėrys ir piktesnės už nužmogėjusias Maximos kasininkes. Žmogus, atrodo, turėtų būti aptarnautas maloniai, nes moka pinigus. Deja, valstybinėse institucijose, kaip jau ne kartą pastebėjau, tas negalioja. Kažkas panašaus ir su viešuoju transportu. Manau jį perdavus privačiam vežėjui, kai kas pablogėtų, bet kai kas ir pagerėtų.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Bet reikia nepamiršti ir apie administravimo kainą, kaip ką tik minėjo a_p. Dabar tikrai ne visi studentai deklaruoja pajamas, nes ne visiems reikalinga tai daryti. O dėl šeimos pajamų pririšimo prie studento pajamų - tai taip negali būti, nes nuo pilnametystės vieno asmens pajamos rišamos tik su jo vieno pajamomis. Tai prieštarautų įstatymams... Bandau tau atverti akis, kad ne viskas, apie ką svajojame, yra įmanoma įgyvendinti. Deja, toks jau tas gyvenimas. O su socialine nelygybe irgi sunku pakovot.
                                          Šeimos pajamų rišimas prie studento pajamų niekam neprieštarauja... Jei studentas prašo lengvatos mokeščiui už bendrabutį ir turi pateikti pažymas iš tėvų darbovietės apie jų pajamas (pats darbe rašiau tokią pažymą darbuotojui) tai reiškias ir dėl transporto lengvatos galima taikyti tokią pačią tvarką.....
                                          Visiškai teisingai - studento pajamos yra jo asmeninės pajamos ir jis pildo savo asmeninę deklaraciją, bet jei jis prašyme (jei toks būtų įvestas) transporto lengvatai gauti pažymi, kad jį išlaiko tėvai, tai tiesiog prideda tėvų deklaracijas ir tiek....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X