Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
    Juk į tarpmiestinius autobusus, miesto mikriukus tai gražiai visi eilute lipa..
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Jais ir važiuoja šiek tiek padoresni žmonės.
    Kodėl manot, kad važinėja ne tie patys žmonės? Tada išeina, kad tie, kurie važinėja miesto viešuoju transportu, nevažinėja tarpmiestiniais autobusais, t.y. kituose miestuose apskritai nebūna. O tie padoresni, kurie važinėja tarpmiestiniais autobusais, mieste važinėja daugiausia savo automobiliu (ar tai realu? Aš nepažįstu žmonių, kurie mieste važinėtų savo automobiliu, bet į kitus miestus važiuoja autobusu; mano aplinkoj greičiau būna atvirkščiai).

    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
    dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis (turiu omenyje bedarbystę)manau logiškiau būtų, nors ir dalyje reisų, įvesti konduktoriaus pareigas. Viena vertus turniketų ir e-bilieto sistema kainuoja nemažai pinigų, ir už tuos pinigus būtų įdarbinti žmonės. Kita vertus toji sistema atima nemažai laiko įlaipinant keleivius. O su konduktorium stovėjimo stotelėje laikas tikrai liktų toks pat kaip ir dabar, o apibilietuoti būtų visi keleiviai. Plius prie to konduktoriui reikėtų suteikti galimybę greitai susiekti su policijos pareigūnais ir, esant reikalui, iškviesti juos prie autobuso.
    Panašu dabar yra Minske, konduktoriai dirba maždaug 60 procentų transporto priemonių. Kiek pamenu kažkada ir Kaune ir Vilniuje kai kuriuose autobusų maršrutuose dirbo konduktoriai-kontrolieriai. Pvz. 2004 metų vasarą Vilniuje įlipęs į 42 maršrutą autobusą nusipirkau talonėlį iš priėjusios konduktorės.
    Kaip įsivaizduotum konduktorių dirbantį (visus tikrinantį, pardavinėjantį bilietus, imantį pinigus ir dalijantį grąžą) perkimštam troleibuse piko metu? Suprantu, kad gražus aprašytas įspūdis iš vasaros, kai autobusai būna tuštesni, tačiau taip būna ne visada.

    Pats darbo vietų steigimas, be abejo, būtų nuostabiai gražu, tačiau.. Turniketus sumontuoji vieną kartą ir viskas. Tuo tarpu konduktorius algos nori kiekvieną mėnesį. Praėjus krizei vėl reiktų rūpintis, kad liktų norinčių jais dirbti. O jei jai praėjus įrenginėtume turniketus, tada gautųsi išvis gražu: dusyk sumokėtume už tą patį, vienąsyk - konduktorių algų pavidalu, antrąsyk - išlaidų prietaisams..

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Maskvoje ta įranga viešajame transporte gyvuoja dar ne visai seniai. Esu skaitęs, kad pirmasis pusmetis buvo sunkiausias - daugumai keleivių buvo sunku priprasti prie naujos sistemos, dauguma užtrukdavo, kol tinkamai nuskanuodavo bilietą, kai kurie sunkiai priprasdavo dar autobusui nepriartėjus prie stotelės, jau rankoje turėti bilietą, kad vėliau nebūtų gaišinamas laikas jo ieškant. Pirmąjį mėnesį, kaip skaičiau straipsnyje internete, vėlavo autobusai net iki 30 min. (vien dėl to, kad pailgėjo keleivių įlaipinimo laikas).
    Vėliau viskas susitvarkė, keleiviai išmoko greičiau naudotis įranga, nors kelionės laikas šiek tiek pailgėjo (iki keliolikos minučių maršrute), bet padidėjo keleivių mokumas ir tvarka transporto priemonėse.
    Manau idėja įrengti šiuos įrenginius gera, bet jie labai brangūs. Taip pat reikėtų nuspręsti, kaip juos įrengti dvejų, trijų, ketverių durų transporto priemonėse, kaip elgtis su neįgaliai keleiviais.
    Manau Lietuvoje po kokių 20-30 m. tai atsiras, bet labai abejoju ar anksčiau
    Įdomu visa tai sužinoti. Aš manau, kad diegiant tokias naujoves (turniketai, arba leidimas vien pro priekines duris, arba paviljonai ) reiktų pirma padaryti didžiulę reklaminę akciją - per įvairias informavimo priemones (internetas, televizija, laikraščiai, lankstinukai, stendai stotelėse) kokį mėnesį aiškint, kaip ir nuo kada keisis sistema, kodėl tai vyks, kas iš to bus gero, ir ką daryti keleiviams, kad viskas būtų kuo sklandžiau. Atvirai pasakyti, kad pirmą mėnesį bus sunku, bet paskui bus gerai. Nemažai žmonių turėtų nudžiugti, perskaitę, kad nebeliks ir raudonųjų kontrolės autobusiukų, nemalonaus bendravimo su kontrolieriais, kurie, beje, irgi priverčia visą troleibusą pastovėti stotelėje, kol keleiviai bus patikrinti). Nepamiršti ir smulkmenų, tarkim, bilieto, perkamo iš vairuotojo, kainą padaryti tokią, kad už ją būtų galima atsiskaityti viena patogia moneta, nekrapštant centų ir be grąžos (o dabar lengvatiniai kainuoja 1,25 Lt). Užtrunkamą laiką stotelėse kompensuoti greitesniu važiavimu (A juostos, VT palankūs šviesoforai, grafikas, jei įmanoma ką su juo padaryt), veikiančiom švieslentėm, kurios rodo, kada atvažiuos (neturėtų būt sunku padaryti, kad tuos pačius duomenis, kurie eitų į jas, būtų galima realiuoju laiku ir internete matyt).
    Įdomu, kiek šitos reklamos buvo padaryta Maskvoje, galbūt visa tai, ką pasakiau. Bet reikia pastebėti, kad Vilniuj yra gerokai mažiau ausų, kurias turėtų ta reklama pasiekt.

    Comment


      Dabar to straipsnio ten jau neberadau internete, kur skaičiau. bet kiek pamenu, tai Maskvoje informacijos sklaida ir supažindinimas su naujovėmis truko 3 mėn.
      Įrengus turniketus ir į el. bilietą integravus informaciją ne tik apie įsigytą bilietą, bet ir apie lengvatas, kuriomis galima naudotis keleiviui, kontrolė vis tiek turėtų išlikti. Nes ir su ta įranga gali prasmukti keleiviai be bilieto (peršokti). Konkrečiai Maskvoje keleivių kontrolė po turniketų įrengimo palikta dirbti, bet sumažintas darbuotojų skaičius iki minimumo. Taip pat atsimenu, tiek Dubline, tiek Londone keleiviai įlaipinami pro priekines duris, bet atsiranda keleivių be bilietų, taigi ten keleivių kontrolieriai taip pat įlipa. O nemalonūs susidūrimai su kontrole manau dažniausiai būna nemalonūs tik dėl keleivių kaltės, nes kiek metų naudojuosi, tai man jokių problemų neiškyla ir pastebiu, kad problemos būna tik su keleiviais, nesugebančiais parodyti pažymėjimo ir bilieto, bei tais žmonėmis, kurie save laiko pranašesniais, protingesniais ar dar neaiškuo kuo geresniais už tuo kontrolierius, kad leidžia sau iš jų šaipytis ir provokuoti konfliktines situacijas.

      Kalbant apie keleivių kontingentą, tai yra mano nuomonė, kurią esu susidaręs. Tarpmiestiniais maršrutais naudojuosi keletą kartų per metus, bet pastebiu daugiausia tvarkingus, kultūringus keleivius, atvirai nereiškiančius nepasitenkinimo dėl ko nors.
      Antai miesto maršrutuose dominuoja pavargę, pikti, nekultūringi, netvarkingi, atvirai reiškiantys nepasitenkinimą žmonės.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
        Visi mokūs buvę keleiviai važiuoja savo mašinomis, jau priprato prie tokio patogumo ir labai sunku butų juos atgal priviliot į VT.
        O štai keleivinio transporto įmonių vadovai teigia kad dar reikia kainas kelt. Keistas mąstymas.
        Šios dvi tavo mintys prieštarauja viena kitai. Jeigu mokūs keleiviai važiuoja su mašinomis (nors su VT važiuoti vistiek juk pigiau, kaip beskaičiuotum) - taigi esmė ne kainoje, ir sumažinęs kainą 20 ct žmonių iš mašinos neprisiviliosi. O "lengvatininkai" vistiek važinės su VT - bet padidinus kainą bus daugiau valdiškų kompensacijų.

        VT yra nustekentas. Politikams buvo naudinga įsiteikti "elektoratui" ir išlaikyti mažą bilietuką kainą, nepaisant kylančių degalų kainų. Išlaikyti lengvatas, nemokant už jų sąnaudas. Prisikaupė skolų, "vidiniai rezervai" (galimybės toliau stekenti) išsemti.

        Kai reikia žiūrėt, kaip išgyventi, apie mokaus keleivio pritraukimą į VT niekas ir toliau negalvos.

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Įrengus turniketus <...> kontrolė vis tiek turėtų išlikti. Nes ir su ta įranga gali prasmukti keleiviai be bilieto (peršokti). Konkrečiai Maskvoje keleivių kontrolė po turniketų įrengimo palikta dirbti, bet sumažintas darbuotojų skaičius iki minimumo.
          Įdomu, ar negalima įrengti turniketų, kurių kiekvienas būtų "kelių aukštų"? T.y. viena dalis suktųsi ties kojom, kita ties krūtine (aišku, sinchroniškai). Jeigu reiktų - ir iš trijų dalių - tada niekas nei šokinėt, nei lįst galėtų. Arba apskritai galėtų būti vientisi, maždaug kaip besisukančios durys. Na, suprantu, kad ne man lygintis su Maskvos planuotojais, bet įdomu, kuo tokie turniketai netiktų.

          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Taip pat atsimenu, tiek Dubline, tiek Londone keleiviai įlaipinami pro priekines duris, bet atsiranda keleivių be bilietų, taigi ten keleivių kontrolieriai taip pat įlipa.
          Va šito tai nesuprantu. Tai jie per vairuotoją peršoka, ar kaip..

          Comment


            Pirmiausia Maskvoje buvo įrengti vienos dalies turniketai, tik iki klubų suaugusiajam. Todėl vikrus jaunimas nesivargindavo net lipdami pro priekines duris, matant vairuotojui, peršokti ir ramiai sau toliau keliauti. Vairuotojai, nenorėdami problemų (vienas prieš kažkiek) ir žinodamas, kad užtrukęs smarkiai vėluos, tiesiog apatiškai elgiasi. Bent taip buvo aprašyta straipsnyje, kurį skaičiau rudens pabaigoje. Vėliau turniketai patobulinti - privirinta dalis, trukdanti peršokti, nes turniketas buvo kažkur iki krūtinės.
            Bet net ir esant tokiems turniketams, kai neįmanoma apgauti sistemos (nors iš tikrųjų visada įmanoma), vis tiek geriausia turėtų keleivių kontrolę, nes reikia tikrinti, ar žmogus, įsigijęs vienkartinį bilietą su nuolaida, turi teisę ja naudotis. Žinoma, galima taikyti kitokią praktiką - jau prekybos vietoje žmogus, pikdamas bilietą su nuolaida, privalėtų rodyti pažymėjimą. Bet tai būtų per menka kontrolė, nes prekybos vietos atsainiai atliktų tokį darbą, o vežėjo kontrolė - kas kita.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Pirmiausia Maskvoje buvo įrengti vienos dalies turniketai, tik iki klubų suaugusiajam. Todėl vikrus jaunimas nesivargindavo net lipdami pro priekines duris, matant vairuotojui, peršokti ir ramiai sau toliau keliauti. Vairuotojai, nenorėdami problemų (vienas prieš kažkiek) ir žinodamas, kad užtrukęs smarkiai vėluos, tiesiog apatiškai elgiasi. Bent taip buvo aprašyta straipsnyje, kurį skaičiau rudens pabaigoje. Vėliau turniketai patobulinti - privirinta dalis, trukdanti peršokti, nes turniketas buvo kažkur iki krūtinės.
              Bet net ir esant tokiems turniketams, kai neįmanoma apgauti sistemos (nors iš tikrųjų visada įmanoma), vis tiek geriausia turėtų keleivių kontrolę, nes reikia tikrinti, ar žmogus, įsigijęs vienkartinį bilietą su nuolaida, turi teisę ja naudotis. Žinoma, galima taikyti kitokią praktiką - jau prekybos vietoje žmogus, pikdamas bilietą su nuolaida, privalėtų rodyti pažymėjimą. Bet tai būtų per menka kontrolė, nes prekybos vietos atsainiai atliktų tokį darbą, o vežėjo kontrolė - kas kita.
              Na, lengvatinį naudojantis asmuo jau yra ekonomiškai naudingesnis už zuikį. Žinoma, jei tai lengvatinis su 80% nuolaida, tai nedaug kas iš to. Manau, reiktų pagerinti vairuotojų padėtį: sukurti jiems galimybę iškviesti apsaugą, kad ši susemtų tokius įžūlius zuikius kitoj stotelėj; kilstelėti atlyginimą, susiejant su nauja darbine funkcija - gal tada entuziastingiau kontroliuotų įleidimą.
              Kitas dalykas, kad nuskaitymo įrenginiai galėtų atpažinti ir dokumentus, suteikiančius teisę į lengvatą. Pvz. ant šiuolaikinio studento pažymėjimo yra brūkšninis kodas, kuris nuskaitomas universitetų bibliotekose imant knygas. Kad lengvatininkas pigiai nesivežiotų draugų nelengvatininkų, aparatas galėtų "įsiminti", jog šio reiso metu toks dokumentas jau buvo pažymėtas.

              Comment


                Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                Na, lengvatinį naudojantis asmuo jau yra ekonomiškai naudingesnis už zuikį. Žinoma, jei tai lengvatinis su 80% nuolaida, tai nedaug kas iš to. Manau, reiktų pagerinti vairuotojų padėtį: sukurti jiems galimybę iškviesti apsaugą, kad ši susemtų tokius įžūlius zuikius kitoj stotelėj; kilstelėti atlyginimą, susiejant su nauja darbine funkcija - gal tada entuziastingiau kontroliuotų įleidimą.
                Kitas dalykas, kad nuskaitymo įrenginiai galėtų atpažinti ir dokumentus, suteikiančius teisę į lengvatą. Pvz. ant šiuolaikinio studento pažymėjimo yra brūkšninis kodas, kuris nuskaitomas universitetų bibliotekose imant knygas. Kad lengvatininkas pigiai nesivežiotų draugų nelengvatininkų, aparatas galėtų "įsiminti", jog šio reiso metu toks dokumentas jau buvo pažymėtas.
                Aš jau ankstesniuose komentaruose sakiau, kad problemų su el. bilietu nebus, nes jame bus integruota informacija apie to asmens lengvatas. Pakaks vieną kartą pažymėti kontrolieriui ir bus aišku - bilietas įsigytas ir ar turi teisę į lengvatą.

                Pekeltas atlyginimas entuziazmą išlaikys 3-6 mėn., vėliau žmogus prie jo pripranta ir kad toliau gerai teiktų paslaugą, reikia vėl kelti algą. Taip yra visoje civilizuotai mąstančioje Europoje.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Aš jau ankstesniuose komentaruose sakiau, kad problemų su el. bilietu nebus, nes jame bus integruota informacija apie to asmens lengvatas. Pakaks vieną kartą pažymėti kontrolieriui ir bus aišku - bilietas įsigytas ir ar turi teisę į lengvatą.
                  O iš kur kontrolierius žinos, kad bilietą naudoja tas pats asmuo, kuriam jis priklauso? Ar biliete bus nuotrauka?


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Pekeltas atlyginimas entuziazmą išlaikys 3-6 mėn., vėliau žmogus prie jo pripranta ir kad toliau gerai teiktų paslaugą, reikia vėl kelti algą. Taip yra visoje civilizuotai mąstančioje Europoje.
                  Žinau, šitą dalyką ir vadybos mokslas skelbia. Bet, mano žiniom, kas 3-6 mėnesius mūsų vairuotojam atlyginimų nekilnoja, ir dirba jie, kaip ir anksčiau dirbę, nei labai gerai, nei labai blogai. Manau, praėjus 3-6 mėnesiam jie netgi pradėtų tikrinti įlipančius greičiau (atsirastų įprotis, automatika).

                  Comment


                    Nežinau kaip jie tą darytų, protingiausia būtų lazeriu uždėti nuotrauką ant el. bilieto, bet tada užtruktų jo gamybos laikas, reikėtų užsisakyti ir laukti, kol pagamins. Dabar galima įsigyti iš karto. Kaip tai bus daroma nežinau, bet planuose tai minima.

                    Kalbant apie išsilavinimo nereikalaujančius, labiau fizininius darbus, tai darbuotojai, kai jiems sumažina algą, linkę piktybiškai paslaugą atlikti prasčiau, kai alga pakeliama, bet ir reikalavimai pakeliami - tada darbuotojo paslaugos kokybė nesikeičia. Žodžiu, tai yra atskira psichologija, pagal kurią reikėtų mąstyti kaip rebusą, kaip ir kokiais atvejais elgtųsi fizinį darbą dirbantis darbuotojas, nes jis dažniau linkęs mąstyti ne protu, bet elgtis pagal instinktus.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Šiandien paskelbti nauji tvarkaraščiai. Pakeista nedaug grafikų, bet kai kur labai smarkiai numažinti reisai.
                      1 po -1 ratą darbo d. ryte, ir polsio dienomis vakare
                      1A -1 ratas ryte darbo d.
                      2 vienas iš labiausiai numažintų. Vietoje 6+2 autobusų 4+2 darbo d., vietoje 5 autobusų 3+1 (+ reiškia piko metu ar tik 1 pamainą dieną dirbantys autobusai)
                      Viso: -13 ratų darbo d. ir -16 poilsio d.
                      4 - 1 reisas ryte darbo d. iš N.Vilnios.
                      11 buvo 2+2 autobusų darbo d., liko 2+1. -13 ratų darbo d. ir -1 ratas ryte šeštadieniais.
                      14 -2 ratai po 1 ryte ir vakare.
                      15 po -1 ratą ryte darbo d. ir šeštadieniais
                      17 -1 ratas ryte darbo d., kartu pakeistas 39-ojo grafikas ir paankstinti 20-30 min. paskutiniai reisai.
                      21 -2 ratas ryte darbo d.
                      31 dar vienas numažintas smarkiau maršrutas. Vietoje 4+3, liko 4+1 darbo d. ir vietoje 4+1, yra 3+1. Viso -8 ratai darbo d. ir -7 ratai ryte.
                      74 vietoje 2+5 palikti 2+4, viso -5 ratai darbo d., poilsio d. – vietoje 2 paliko 1+1, -8 ratai
                      77 -2 ratai ryte darbo d., sekmadieninis grafikas galios ir šeštadienį, senasis šeštadieninis naikinamas.
                      101N, 102N, 103N, 104N, 105N - ->
                      Paskutinis taisė Mettal; 2009.03.30, 18:31.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Dėl naktinių nesistebiu. Pirmas apie tai prakalbo Kaunas - jie taip pat naikinami nuo balandžio 1 d. O Vilnius irgi nepraleido progos sutaupyti. Bet kuriuo atveju, jei optimizuojami dienos, tai visai nekeista, kad naikinami ir naktiniai maršrutai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Dėl naktinių nesistebiu. Pirmas apie tai prakalbo Kaunas - jie taip pat naikinami nuo balandžio 1 d. O Vilnius irgi nepraleido progos sutaupyti. Bet kuriuo atveju, jei optimizuojami dienos, tai visai nekeista, kad naikinami ir naktiniai maršrutai.
                          Jau atsibodo tas šlykštus žodis "optimizacija". Taip ir sakykim - sumažinti, nutraukti, nubraukti, atimti.

                          Comment


                            Zodis optimizuoti nebutinai reiskia tik apkarpyt ir sumazint. Optimizuoti reiskia pritaikyti esamai situacijai, kad butu isgaunamas kuo didesnis efektyvumas.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Zodis optimizuoti nebutinai reiskia tik apkarpyt ir sumazint. Optimizuoti reiskia pritaikyti esamai situacijai, kad butu isgaunamas kuo didesnis efektyvumas.
                              Gal tu ir teisus plačiąja prasmen, bet šiaip optimizuoti dažniausiai būtent reiškia apkarpyt ir sumažint. Tai saviapgaulė siekiant išvengti neigiamų emocijų, kaip kad ir akcijų bei butų kainos niekada nekrenta - jos koreguojasi

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Jais ir važiuoja šiek tiek padoresni žmonės. Miesto viešojo transporto keleiviai bjauresni, dažnai kur nors skuba, biktesni, skurdžiau gyvenantys, dažnai pavargę, vyrauja mažesnes pajamas gaunantys žmonės ir dažniau fizinį darbą dirbantys žmonės, todėl nėra kontruktyviai, įžvalgiai mąstantys žmonės, dažnai daug ką supranta tiesiogiai, daugiau įsižeidžia, dažniau linkę ginti savo orumą (kiek ten jo tėra...). Nenuvertinu tokių žmonių, bet jie tokie dėl jų pačių sunkaus gyvenimo ir dažnai jie net nemąsto, nei ką sako, nei ką elgiasi. Todėl priemiestiniuose autobusuose visai kitokia tvarka.


                                Miesto keleiviai daugiau skiriasi tautybiu mentaliteta, o ne pagal issilavinima. Patys baisiausi keleiviai is naujosios vilnios. Tai baltarusai,kazkodel save vadinantys lenkais,daznai girti, slitinejantys pakampemis , triuksmaujantys ir labai daug siukslinantys autobuse. O stai vaziuojant i mickunus ,nors ten daugumoj gyvena irgi tie patys sulenkeje baltarusai , bet ten jau nedidelis kaimelis ,visi daug maz vieni kitus pazista ir vandalizmo atveju jau nepasitaiko.
                                Aisku atskira kategorija jaunu keleiviu ,kurie vazineja 1A marsrutu i cigonu tabora pirkti narkotiku. Beje tarp ju valkatu nera,kurie butu apdriske .Ten reikalingi pinigai. Ir beje kaip amikui nebutu gaila,bet is isvaizdos matosi,kad ten nevazineja fizini darba dirbantys zmones. Geju tarp ju sakyciau turetu buti nemazai,nes kaip taisykle vazineja vien vyrukai ir tik viena kita mergina.

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Nežinau kaip jie tą darytų, protingiausia būtų lazeriu uždėti nuotrauką ant el. bilieto, bet tada užtruktų jo gamybos laikas, reikėtų užsisakyti ir laukti, kol pagamins. Dabar galima įsigyti iš karto. Kaip tai bus daroma nežinau, bet planuose tai minima.

                                  Kalbant apie išsilavinimo nereikalaujančius, labiau fizininius darbus, tai darbuotojai, kai jiems sumažina algą, linkę piktybiškai paslaugą atlikti prasčiau, kai alga pakeliama, bet ir reikalavimai pakeliami - tada darbuotojo paslaugos kokybė nesikeičia. Žodžiu, tai yra atskira psichologija, pagal kurią reikėtų mąstyti kaip rebusą, kaip ir kokiais atvejais elgtųsi fizinį darbą dirbantis darbuotojas, nes jis dažniau linkęs mąstyti ne protu, bet elgtis pagal instinktus.
                                  .


                                  Fizini darba dirbantiems zmonems mokama uz padaryta darba (kieki ) ,o ne kazkokius mistinius kokybes reikalavimus.

                                  Comment


                                    Na, gal buvo apie tai rašyta, bet vakar troleibuse pastebėjau tokį pranešimą:

                                    KELEIVIŲ DĖMESIUI
                                    Nuo š.m. balandžio 1 d. keičiasi kai kurių autobusų ir troleibusų tvarkaraščiai. Dėl sumažėjusio keleivių srauto nuo š.m. balandžio 14 d. trumpinamas visų autobusų ir troleibusų darbo laikas. Troleibusai ir autobusai pradės darbą 5:30 ir baigs 23:30.
                                    Taip pat pranešame, kad nuo š.m. balandžio 14 d. naktinių maršrutų autobusai NEBEVAŽIUOS.

                                    Comment


                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      Gal tu ir teisus plačiąja prasmen, bet šiaip optimizuoti dažniausiai būtent reiškia apkarpyt ir sumažint. Tai saviapgaulė siekiant išvengti neigiamų emocijų, kaip kad ir akcijų bei butų kainos niekada nekrenta - jos koreguojasi
                                      Tai kodėl matot tik blogus dalykus. Štai, buvo pinigų pernai, užpernai ir Transporto skyrius darbą optimizavo ir tikrai galima sakyti, kad paskutinius keletą metų, viešojo transporto darbas Kaune buvo geras ir susisiekimas tikrai geras (neskaitant Šilainių ir Aleksoto). Buvo rastas geras optimizavimo variantas (nes pinigų vis tiek nebuvo tiek, kiek reikėtų). Dabar pinigų yra labai mažai skirta transportui ir optimizavimas dabar yra mažinimas, o prieš metus ar dvejus buvo - didinimas. Tada buvo daugiau atidaryta naujų maršrutų, daugiau reisų, o dabar vyksta atvirkštinis variantas, bet nereiškia, kad tai bus nuolatos. Kaip buvo gerai anksčiau, taip bus gerai ir ateity.

                                      Pabaigai, žodžio "optimizuoti" reikšmė - optimiz|uoti, ~uoja, ~avo rasti geriausią sprendimą, variantą.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Na, gal buvo apie tai rašyta, bet vakar troleibuse pastebėjau tokį pranešimą:

                                        KELEIVIŲ DĖMESIUI
                                        Nuo š.m. balandžio 1 d. keičiasi kai kurių autobusų ir troleibusų tvarkaraščiai. Dėl sumažėjusio keleivių srauto nuo š.m. balandžio 14 d. trumpinamas visų autobusų ir troleibusų darbo laikas. Troleibusai ir autobusai pradės darbą 5:30 ir baigs 23:30.
                                        Taip pat pranešame, kad nuo š.m. balandžio 14 d. naktinių maršrutų autobusai NEBEVAŽIUOS.
                                        Skelbta ne kartą spaudoje, kalbėta ir čia. Bet vis tiek dėkui Manau tokios informacijos pakartojimas tik į naudą.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Vėl pasikartosiu, bet jau su papildyta informacija. Šiandien keičiamų grafikų nuo balandžio 4 d. papildė labai smarkiai "nuskausminti" 10, 22, 34, 44 ir kiek mažiau nukentėję 13, 23, 27, 33.
                                          Nuo balandžio 4 d. keičiasi kai kurių Vilniaus miesto autobusų maršrutų tvarkaraščiai

                                          Nuo 2009 metų balandžio 4 dienos keičiasi 1, 1A, 2, 4, 10, 11, 13, 14, 15, 17, 21, 22, 23, 27, 31, 33, 34, 39, 44, 74, 77 autobusų maršrutų eismo grafikai. Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt patalpinti nuo kovo 31 d.

                                          O nuo balandžio 14 dienos keičiasi visų autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai.
                                          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=248
                                          Mano komentaras:
                                          Dėl 10-ojo tai jie padarė didelę klaidą. 20 min. intervalo dieną ir kiek mažesnio piko metu dažnai būdavo per mažą ir jau apie 13 val. važiuojantys autobusai būdavo prigrūsti jau nuo 4-5 stotelės.
                                          22 ir 44 bus labiau prigrūsti, bet bent jau 22-ame galima bus pateisinti dvigubų autobusų kursavimą.
                                          34 - seniai reikėjo mažinti autobusų skaičių, bet tai nėra į naudą Bajorų kalvų gyventojams
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X