Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    taip. kituose marsrutuose irgi panasiai per visa nakti 23-30 keleiviu. bet pabreziau,kad tai buvo naktis is sekmadienio i pirmadieni. manau ,kad sestadienio nakti turetu buti daugiau keleiviu,bet sekmadieniniai marsrutai-gryniausias nuostolis.
    Tai neabejoju, kad čia dėl to jog žmonės paprasčiausiai nežinojo jog autobusai važiuos, nes paprastai jie iš sekmadienio į pirmadienį nevažinėja, kaip kad Mettal jau minėjo.

    Comment


      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Vieną kartą pagalvojau....
      Ar nenuostolinga tarkim 44, 74, 31 maršrutams kasrytą važiuoti iš autobusų parko į Naująją vilnią? Na gal dar 18, 14, 67, 4, 4A.? Tarkim atvažiojant iš kito galo miesto ir gryžtant angal į parką autobusai dažnai tušti būna... O jei Būtų Naujojoje vilnioje kur laikyti tarkim 20 autobusų? saugoma spec. aikštelė? Na jei kasnors sugedo veža į parką... Na jei įrenginėti, tai kainuotų nemažai, na tereikėtų tvorą, išasfaltuoti ir keleitas kamerų, bei apsaugos namelis.?? Laukiu komentarų, tikiuosi neatsibodo tiek painiavos skaityti..
      Įdomi idėja, bet kaip pats sakei - kainuotų nemažai pinigų ir reikėtų papildomai samdyti apsaugininkus. Tai apsimokėtų, nes būtų žymiai sumažinta tuščia rida, bet yra keli niuansai:
      1. VA nelabai norės pradėti projektą, kuris atsipirks tik laikui bėgant, žinant, jog dabar krizė (kurią, mano nuomone per daug išpūtė ir dirbtinai pagilino, nors čia jau kita tema ir jai čia ne vieta ) ir tai, kad jau vykdomas projektas, susijęs su kuro taupymu - perkami dujiniai autobusai.
      2. Iškyla problema su vairuotojais... Kiekvieną rytą vairuotojai praeina medicininę patikrą, o tada jau paima mašiną ir važiuoja į maršrutą. Bėda tame, kad iš N.Vilnios autobusai pradeda važiuoti skirtingu laiku ir vieno specialaus reiso vairuotojams nepakanka, kad juos ten nuvežtų iš autobusų parko. O tai vėl gi užima laiko. Juk vairuotojas nuo parko iki savo mašinos stovėjimo vietos nusigaus per maždaug tiek pat laiko, bet jam dar reikia ją užvestį, sušildyti, parengti darbui ir t.t. O jei neužsiveda, tai reikia "prikurkės", kuri VA būna be numerių ir oficilialiai negali išvažiuoti iš AP teritorijos. (Nors vėl - jei ant dujinių užklijavo svetimus numerius, tai ir čia tas pats bus)
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        Si tema apie pletra ,tai mestelciu girdeta ganda. Kadangi Vilniaus AP nesurenka pakankamai pinigu ir siuloma ne tik didinti bilietu kainas ,bet ir ieskoti vidiniu rezervu,tai kalbama ,kad nuo kovo 1d. norima padaryti ,kad autobusai pradetu darba ne anksciau 5 val ryto ( dabar pradeda nuo 3.30 kai kurie), o baigti darba ruosiamasi gana ankst ir visi autobusai 23.00 jau turi buti garaze. kiekviena diena nuo kokios matyt jau 22.00val vazines naktiniai autobusai ,kuriuose nebegalios jusu menesiniai bilietai ir taloneliai. uz pravaziavima naktiniame reikes moketi po 3 litus tiesiogiai vairuotojui(pirkti naktinius talonelius:-)
        O beje, toks grafiko pakeitimas ne tik kad padidins taksistų pajamas, bet ir sumažins keleivių skaičių kitu metu. Jeigu negalėsiu grįžti autobusu, tai ir į priekį važiuosiu ne autobusu (o mašina, greičiausiai)
        Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.02.18, 12:50.

        Comment


          Šiaip prieš porą metų , atrodo, "Transporto pasaulyje", tikrai buvo straipsnis, kuriame buvo išdėstytos G. Nakučio, bendrovės direktoriaus mintys, kad planuose yra parduoti esamą parko teritoriją Verkių gatvėje, ir už tuos pinigus pasistatyti 3 arba 4 depus aplinkui Vilniaus, vienas kurių butų tikrai Naujojoj Vilnioj. Bet jau 2 metai praėjo ...

          Comment


            Tam tikriausiai nėra lėšų.... Todėl ir nedaro tokio dalyko. Bet manau tai tikrai būtų gerai, parką išskaidyti į 2 -3 ar 4 padalinius.
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Ar naktiniais vis dar važinėja mažieji VanHool A508, ar ir didesni išrieda? Senokai jau teko matyti juos.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Ar naktiniais vis dar važinėja mažieji VanHool A508, ar ir didesni išrieda? Senokai jau teko matyti juos.

                Normalus autobusai vazineja, volvo 7700.

                Comment


                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Jei taip darytu, tai turetu payvairinti marsrutu skaiciu, sukurti nauju marsrutu, nes kaip pvz zmogui i tarkim Kairenus grysti.,....


                  Vazines tais paciais marsrutais kaip iki siol , tik bandys elgtis taip kaip elgiasi privatus mikriuku vairuotojai. Piko valandomis-prasau autobusai kaip visada, o velesniu laiku,kai jau vazineti nebepelninga- po 3 litus.

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Mano supratimu taip darydami patys sau duobę kasa. Ateis laikas, kai VAP tiesiog bus privatizuotas ir neteks SĮ statuso. O Šeip manau tokiu parko sprendimu pasinaudos privačios įmonės, na, "Kolegita" ir t.t. Pratęs darbą ir kogero už tą pačia kainą -1.80lt. Neabejoju, jog keleiviai jų paslaugomis pradės naudotis labiau, nei VAP'o. Tada VAP'as dar ir mašrutus naikinti pradės, nes jau visai pinigų nesurinks. O tai, kaip ir minėjau, puikus kelias atsidaryti prvatiems parkams ir pradėti aptarnauti naujus maršrutus...


                    Privacios imones tuo nepasinaudos,nes yra laikas kai keleiviu yra mazai ir vazineti tais marsrutais neapsimoka. Na daviau juk panasu pavyzdi is naktiniu marsrutu: fabijoniskes-akropolis-zirmunai-zaliasis tiltas-naujininkai. Rida 100 km , pervezta 20 keleiviu po 3 lt, pajamos viso 60 litu. Vien kuras autobusui kainavo dvigubai tiek ,kiek pajamos:-)) O dabar isivaizduok save kokio savininko vietoje ir pagalvok kaip tu organizuotum toki marsruta? Net su mikriuku neapsimoka vazineti.Todel tu ju ir namatai nei naktimis ,nei velai vakare,nes jie vazineja tik piko metu-nugriebia grietinele ir namo.

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Normalus autobusai vazineja, volvo 7700.
                      Taip, aš paskutinį k. taip pat su 7700 važiavau.

                      Comment


                        Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                          Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.
                          Maršrutiniuose taksi stovinčių keleivių vežti negalima. O VAP'ui įsigyti maršrutinių taksi vien dėl naktinių maršrutų kažin ar tikslinga
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            VA turi keletą panašaus tipo mašinų. Anot kai kurių šaltinių, jie turi 6 Daewoo Lublin, perdirbtus iš krovininių į keleivinius, Ernst Auwaerter Clubstar (Mercedes Benz) (097) ir, deja, jau nurašytą Mercedes Benz 814D (098). Iš tų Lublin'ų esu realiai matęs tik 4. 2 iš jų yra dirbę su keleiviais 16A ir prieštvaniniu, trumpai gyvavusiu 47 maršrutu (692 ir 698)
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Vilniuje nuo kovo vėl brangsta transporto bilietai

                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20641403

                              Comment


                                Klaidų straipsnyje kaip visada Delfis primalė... Kaip bebūtų, tie 2Lt už vienkartinį ir tarkime 1Lt už lengvatinį, kitų bilietų, ypač mėnesinių, kainų nekeičiant pats normaliausias ir mažiausiai skaudus sprendimas būtų. Jeigu pabrangins ir mėnesinius bilietus, tai efektas gali būti net gi neigiamas, t.y. dalis žmonių tiesiog to pastovaus kainų didėjimo gali nebe apsikęsti, nes kažkokia dalis vistiek nuspręs nebesinaudoti paslauga dėl dar kartą paaugusios jos kainos.

                                Comment


                                  Beje, per BTV vakar kai rodė reportažą apie kainų pakėlimą, rodė ~1999m. video medžiagą. Ten buvo dar senasis 30 maršrutas, kuriuo važinėjo ilgi autobusai, o taip pat ir Ikarusas 280.33 nr. 2363, kurio niekad nesu matęs. Be to maršruto trafaretai kabėjo autobuso išorėje... Vakare įdėsiu visą video straipsnį (filmavau su fotoaparatu 23 val. žinias, todėl garso beveik nesigirdės).
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.

                                    2o keleiviu per 2 kartus nuvaziavimo is fabijoniskiu i naujininkus ir atgal. i mikriuka tilptu,bet kad neapsimoka net su mikriuku vazineti.Pats paskaiciuok: 100 km ,mikriukui mieste tai bus apie 15 litru kuroX 3 litu= 45 litai. o kur dar vaIRUOTOJO atlyginimas? zmogus dirbs nakti tik uz 50 lt+ ,o kur dar masinos amortizacija,mokesciai ir t.t Neapsimoka niekaip,nei su autobusu,nei su mikriuku.

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      2o keleiviu per 2 kartus nuvaziavimo is fabijoniskiu i naujininkus ir atgal. i mikriuka tilptu,bet kad neapsimoka net su mikriuku vazineti.Pats paskaiciuok: 100 km ,mikriukui mieste tai bus apie 15 litru kuroX 3 litu= 45 litai. o kur dar vaIRUOTOJO atlyginimas? zmogus dirbs nakti tik uz 50 lt+ ,o kur dar masinos amortizacija,mokesciai ir t.t Neapsimoka niekaip,nei su autobusu,nei su mikriuku.
                                      Išvada: naikinti 104N maršrutą, o į jo vietą statyti 103N (ratais-kvadratais važiuosiantį) ?
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                        Jei keleivių vos 20 tai galėtų leisti iš tiesų mikriuką, na kam neužtenka vietos, tas tegu stovi ir viskas, nors šioks toks pelnas būtų.... Bet jei pagalvojus, jog būtų koki 30 ar daugiau keleivių, visi tikrai nesutilptų... Problemų būtų.

                                        \o tai pabandyk pats paplanuoti kaip tu dirbtum tokiuose marsrutuose,kur nedaug keleiviu visa laika: uzusienis,verzuva,cigonu taboras,balzio ,pagube, ozkiniai ir panasios gyvenvietes? ar priskirti jas jau priemiesciui ir is vis neaptarnauti? Na kaip tu pats darytum? Su naktiniu marsrutu jau prasovei ,nes neapsimoka ten vazineti net su mikriuku. O kaip su siais marsrutais,kur ir diena beveik nebuna keleiviu,tik ryte i darba ir vakare namo.

                                        Comment


                                          Na, visų pirma reikėtų tikrus skaičius žinoti ir tada bandyti skaičiuoti. Tie iš piršto laužti 20 keleivių, kurie beje buvo iš sekmadienio į pirmadienį, kai paprastai naktiniai nevažinėja nėra būtent tas skaičius, kuriuo reikėtų remtis kažką skaičiuojant.

                                          Kaip bebūtų, neabejoju, kad bendrai paėmus naktiniai maršrutai nešą nemažą nuostolį, tačiau lygiai taip pat nereikėtų užmiršti visų rytinių/vakarinių reguliarių maršrutų autobusų, kurie važinėja dar tuštesni arba apskritai visiškai tušti, kurių dalis dar per visą miestą grįžta iš maršruto į parką ir kurių nepalyginamai daugiau važinėja ir beje kiekvieną mielą dieną. Naktiniai autobusai ir jų padaromas nuostolis, neabejoju, kad yra smulkmena palyginus su tais rytiniais/vakariniais maršrutais ir nieko čia nepadarysi. Daugybę kartų buvo sakyta, kad visuomeninis transportas nėra ir iš esmės nelabai gali būti pelningas, viskas čia normalu.

                                          Kaip bebūtų, veiklą kiek įmanoma reikia optimizuoti, tik vargu ar tai daryti reikėtų pradedant žaisti su visokiais mikro autobusiukais. Be jokios abejonės, naujų parkų įvairiose miesto vietose įsteigimas, naujų ekonomiškų autobusų įsigijimas būtų tai kas realiai duotų didžiausią teigiamą rezultatą, tačiau matyt nereikia sakyti, kad visam tam reikėtų nemenkų pinigų, kurių dabar paprasčiausiai nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X