Na, trūlikų naujų tikrai reikėtų... Škodos savo atgyveno  
							
						
					 
							
						
 
							
						



 
							
						 bet kaip reikės elgtis tol, kol nebus ateities g. linijos? Juk taip pirmasis etapas pasirinktas visai kitas. Ir beje, ar parkuose yra pakankamai vietos 25 troleibusams (juo labiau jų aptarnavimui)? nesu kompetentingas, bet visgi...
 bet kaip reikės elgtis tol, kol nebus ateities g. linijos? Juk taip pirmasis etapas pasirinktas visai kitas. Ir beje, ar parkuose yra pakankamai vietos 25 troleibusams (juo labiau jų aptarnavimui)? nesu kompetentingas, bet visgi... 
 konstitucijos prospekte atšakos į kalvarijų g. tikrai nedarys... kaip kad nedarys atšakos iš kareivių g į kalvarijų, o žvalgų g ir apskritai šiaurinė vis dar kybo ore.
 konstitucijos prospekte atšakos į kalvarijų g. tikrai nedarys... kaip kad nedarys atšakos iš kareivių g į kalvarijų, o žvalgų g ir apskritai šiaurinė vis dar kybo ore. 
							
						 Visgi įdomu, kaip jie ruošiasi "pratęsti" 5 maršruto troleibusą iki Santariškių. Žmonės, kuriems jis yra vienintelis transportas iš Žirmūnų žiedo-Verkių g.- Kareivių g. nebus patenkinti tokiu pratęsimu. 20 maršrutas nėra tai, ko reikia žmonėms - jis važiuoja ilgiau nei 5-as. Čia jau greičiau nukreipimas į Marsą, nepaliekant Kareivių g. tiesioginio susisiekimo su stotimi. Jau geriau 5-o reisus praretinti ir 26 maršruto autobusus pakeisti troleibusais (26 numeris lieka). Taip būtų mažiau painiavos.
 Visgi įdomu, kaip jie ruošiasi "pratęsti" 5 maršruto troleibusą iki Santariškių. Žmonės, kuriems jis yra vienintelis transportas iš Žirmūnų žiedo-Verkių g.- Kareivių g. nebus patenkinti tokiu pratęsimu. 20 maršrutas nėra tai, ko reikia žmonėms - jis važiuoja ilgiau nei 5-as. Čia jau greičiau nukreipimas į Marsą, nepaliekant Kareivių g. tiesioginio susisiekimo su stotimi. Jau geriau 5-o reisus praretinti ir 26 maršruto autobusus pakeisti troleibusais (26 numeris lieka). Taip būtų mažiau painiavos. 
Comment