19 ir taip daznai vaziuoja, bet vis pilnas...o del 87 tai zvengas ima  
							
						
					 
							
						 VT - ne tik verslo šaka, bet ir socialinė paslauga. Kartais netgi būtinybė. Nežinau, kodėl ten VT, kaip sakai, 100 metų nevažiavo, bet važiuoja dabar, nes gal atsiranda poreikis. Gal po kiek laiko ten ir bus keleivių. Dabar tikrai kuriozas, nes maršrutai, kur keleivių apstu - karpomi tam, kad būtų padengti tų tuščių reisų nuostolingumą. Šiaip tai reikia pabrėžti, kad tokie maršrutai į mažas gyvenvietes labiau ne dėl įstatymo, bet kažkieno norų (paremtų įstatymu) organizuojami. Net jei įstatymas ir būtų koreguojamas, tai nereiktų, kad nebūtų pageidavimų. Visgi manau tas įstatymas geras, priešingu atveju VT dingtų iš daug gyvenviečių, net ir tų, kur keleivių daug
 VT - ne tik verslo šaka, bet ir socialinė paslauga. Kartais netgi būtinybė. Nežinau, kodėl ten VT, kaip sakai, 100 metų nevažiavo, bet važiuoja dabar, nes gal atsiranda poreikis. Gal po kiek laiko ten ir bus keleivių. Dabar tikrai kuriozas, nes maršrutai, kur keleivių apstu - karpomi tam, kad būtų padengti tų tuščių reisų nuostolingumą. Šiaip tai reikia pabrėžti, kad tokie maršrutai į mažas gyvenvietes labiau ne dėl įstatymo, bet kažkieno norų (paremtų įstatymu) organizuojami. Net jei įstatymas ir būtų koreguojamas, tai nereiktų, kad nebūtų pageidavimų. Visgi manau tas įstatymas geras, priešingu atveju VT dingtų iš daug gyvenviečių, net ir tų, kur keleivių daug  Tie 4 reisai, manau, jei nėra keleivių, turi būti sumažinti iki 2-jų
 Tie 4 reisai, manau, jei nėra keleivių, turi būti sumažinti iki 2-jų  ir kursuoti tik d.d.
 ir kursuoti tik d.d.
 
							
						
 . Iš tiesų jo schema yra tokia (išsaugota pati pirmoji primityvi schema, bet su pataisytomis stotelių vietomis; tokias pat pateikia vairuotojams):
. Iš tiesų jo schema yra tokia (išsaugota pati pirmoji primityvi schema, bet su pataisytomis stotelių vietomis; tokias pat pateikia vairuotojams):

 
							
						
Comment