Joo...  Čia tai geras...
 Čia tai geras...
Visiškai nesuprantu dėl ko nuspręsta naikinti 4A maršrutą... Tuščias jis tikrai nebūdavo niekados, o kai kurie reisai į Mickūnus būdavo netgi sausakimši... Čia tikriausiai primintas VA nenoras važiuoti į rajoną mažai atsižvelgiant į keleivių srautus... Vėlgi nesuprantu maršruto, kuris vargu ar buvo nuostolingas, naikinimą...
Be to, panaikinto 4A maršruto autobusas nebus grąžintas į 4 maršrutą, todėl netgi keleiviams, važiuojantiems atkarpa Centras-Naujoji Vilnia, susisiekimas prastės.
Dabar Mickūnų gyventojams teks daryti persėdimą Naujojoje Vilnioje. Tikriausiai 31,44,74 maršrutų srautas vos ne trečdalių išaugs, suprantant, jog rytais 67 veikiausiai atvyks į Naująją Vilnią sausakimšas, o vakarais toks pats išvyks. Kyla klausimas, ar sugebės pagrindiniai N.Vilnios maršrutai susidoroti su naujais keleivių srautais.
Mano manymu, geresnis situacijos gelbėjimo variantas būtų 1 pertraukiamo grafiko nuėmimas nuo 4 maršruto (gal tai nesukeltų tiek problemų, kiek sukels esamas sprendimas), o 4A palikimas kaip yra.
8, 20, 25- veikiausiai pasikeitimų niekas tiesiogiai nepajus, nes keleivių ten ne tiek ir daug, o vasarą dar sumažėja.
32, 42 - po -1 autobusą. Čia jau gali kilti problemų piko metu.
52A- nebevažiuos į Bukiškes. Bet čia gal rudenį sugražins, nes dabar Bukiškių ŽŪM nedirba (čia dėl jos užvažiavimas į Bukiškes buvo padarytas)
56- jei visą dieną dirbs ilgi autobusai, problemų nekils
Kiti tvarkaraščiai lygtais neturėtų sukelti problemų
					 Čia tai geras...
 Čia tai geras...Visiškai nesuprantu dėl ko nuspręsta naikinti 4A maršrutą... Tuščias jis tikrai nebūdavo niekados, o kai kurie reisai į Mickūnus būdavo netgi sausakimši... Čia tikriausiai primintas VA nenoras važiuoti į rajoną mažai atsižvelgiant į keleivių srautus... Vėlgi nesuprantu maršruto, kuris vargu ar buvo nuostolingas, naikinimą...

Be to, panaikinto 4A maršruto autobusas nebus grąžintas į 4 maršrutą, todėl netgi keleiviams, važiuojantiems atkarpa Centras-Naujoji Vilnia, susisiekimas prastės.
Dabar Mickūnų gyventojams teks daryti persėdimą Naujojoje Vilnioje. Tikriausiai 31,44,74 maršrutų srautas vos ne trečdalių išaugs, suprantant, jog rytais 67 veikiausiai atvyks į Naująją Vilnią sausakimšas, o vakarais toks pats išvyks. Kyla klausimas, ar sugebės pagrindiniai N.Vilnios maršrutai susidoroti su naujais keleivių srautais.
Mano manymu, geresnis situacijos gelbėjimo variantas būtų 1 pertraukiamo grafiko nuėmimas nuo 4 maršruto (gal tai nesukeltų tiek problemų, kiek sukels esamas sprendimas), o 4A palikimas kaip yra.
8, 20, 25- veikiausiai pasikeitimų niekas tiesiogiai nepajus, nes keleivių ten ne tiek ir daug, o vasarą dar sumažėja.
32, 42 - po -1 autobusą. Čia jau gali kilti problemų piko metu.
52A- nebevažiuos į Bukiškes. Bet čia gal rudenį sugražins, nes dabar Bukiškių ŽŪM nedirba (čia dėl jos užvažiavimas į Bukiškes buvo padarytas)
56- jei visą dieną dirbs ilgi autobusai, problemų nekils
Kiti tvarkaraščiai lygtais neturėtų sukelti problemų




 Gal kas nors jau naudojotės paslaugomis arba iš kitur žinote kainas, pvz Nemenčinė-Vilnius? Kokia Jūsų nuomonė naujojo parko perspektyva? Dar prieš 2 metus net pati idėja buvo niūrokai apibūdinta...
 Gal kas nors jau naudojotės paslaugomis arba iš kitur žinote kainas, pvz Nemenčinė-Vilnius? Kokia Jūsų nuomonė naujojo parko perspektyva? Dar prieš 2 metus net pati idėja buvo niūrokai apibūdinta...
							
						 
							
						
 
							
						

 ).
).
							
						
Comment