Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na aš esu kitą versiją girdėjęs. Dėžės ne tik ventiliuojamos, bet ir šildomos pagal poreikį. Bet šildymas pajungtas nuo troleibusų kontaktinio tinklo, kuris naktį atjungiamas. Todėl per šalčius vienas po kito ir nusprogo telikai...

    Comment


      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
      Na aš esu kitą versiją girdėjęs. Dėžės ne tik ventiliuojamos, bet ir šildomos pagal poreikį. Bet šildymas pajungtas nuo troleibusų kontaktinio tinklo, kuris naktį atjungiamas. Todėl per šalčius vienas po kito ir nusprogo telikai...

      Nelabai cia supratau. Ar taip gali buti? Na as galiu savo telika isnesti i balkona ir jis ten puikiausiai rodys,jei tik ant jo nelis lietus ir neuztrumpins ten ko nors. Gal tikroji priezastis vis tik kazkur kitur...

      Comment


        Gal kas žinote, ar seniai naujuose troleibusuose atsirado reklaminiai televizoriai? Tik vakar pastebėjau.
        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Pamiršai pridurti, kad čia kalba eina apie 36 maršrutą .
          Vilnietizz, 63 tokiu laiku tikrai nevažiuos darbo dienomis, o ilgi autobusai juo leidžiami pagal keleivių srautą.
          Na taip pamiršau parašyti 36.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
            Gal kas žinote, ar seniai naujuose troleibusuose atsirado reklaminiai televizoriai? Tik vakar pastebėjau.
            Jie yra jau gana seniai ir ne tik naujuose, bet ir senuose. Yra ir autobusuose, bet daugumoje (ar visuose) jie neveikia.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Jie yra jau gana seniai ir ne tik naujuose, bet ir senuose. Yra ir autobusuose, bet daugumoje (ar visuose) jie neveikia.
              Kažkas nepastebėjau naujuose anksčiau. O va šią savaitę kiek važiavau, tai keliuose naujuose veikė jie.
              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

              Comment


                taip taip, ir Kaune jau irengti naujieji monitoriai

                Comment


                  Kad Kaune jau seniai atsiradę tokie monitoriai per kuriuos rodė reklamą, troleibuso viduje.
                  Kas čia Vilniuje per išradimas, kabinti LCD televizorius, dėžėse. Pataupė Vilnius per dauk, dėl to ir nusproginėja tos švieslentės. Butų nupirkę LED švieslentes ir dar iš mažų lempučių, tai galėtų ir reklamas rodyti. Žinoma kaina jų didesnė.

                  Comment


                    Parašė kempas Rodyti pranešimą
                    Kad Kaune jau seniai atsiradę tokie monitoriai per kuriuos rodė reklamą, troleibuso viduje.
                    Kas čia Vilniuje per išradimas, kabinti LCD televizorius, dėžėse. Pataupė Vilnius per dauk, dėl to ir nusproginėja tos švieslentės. Butų nupirkę LED švieslentes ir dar iš mažų lempučių, tai galėtų ir reklamas rodyti. Žinoma kaina jų didesnė.
                    as kalbu apie naujuosius monitorius, jie platesni ir jau solaris troleibusuose. o svieslentes skirtos ne reklamai, nereik apkrauti reklama to ko nereik. Vilnius jau pasireklamavo, likot su tusciais remais.
                    Paskutinis taisė OneMillion; 2010.03.25, 09:24.

                    Comment


                      Norėjau paklaust, gal kas žino kai baigsis elektroninio bilieto galiojimo laikas ar Susisiekimo paslaugos privalės išduoti nemokamai naują kortelę ar teks ir vėl pakloti 8 Lt? Jei kas neskaito kas parašyta ant bilieto, tai jis galioja tik 2 metus...

                      Comment


                        /\
                        Iš elektroninio bilieto tinklapio (http://www.vilniusticket.lt/lt/Naujienos/id:13):

                        Pirmųjų elektroninių bilieto kortelių, išleistų 2007 m. pabaigoje, numatytasis galiojimo laikas yra iki 2010 metų gegužės 1 dienos (galiojimo terminas nurodytas kitoje kortelės pusėje, apačioje). Tačiau jų turėtojams neverta jaudintis dėl kortelių pakeitimo - šių kortelių galiojimo laikas yra pratęsiamas dar vieneriems metams - iki 2011 metų gegužės 1 dienos.

                        Toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į tai, kad kortelės dar yra tikrai geros būklės ir gali tarnauti dar vienerius metus. Tokiu būdu, kiekvienas keleivis sutaupys 8 Lt - kortelės keitimo mokesčio - sumą. Iš viso kortelių tokiu galiojimu išplatinta 100 tūkst. vienetų.

                        Elektroninis mėnesinis bilietas Vilniaus mieste buvo įvestas 2007 metų gruodžio 1 dieną. Nuo to laiko elektroninio bilieto kortelėmis kiekvieną mėnesį sėkmingai naudojasi apie 120 tūkst. Vilniaus viešojo transporto keleivių. Ateityje tą pačią kortelę bus galima naudoti tiek vienkartiniams, tiek mėnesiniams viešojo transporto bilietams įsigyti.

                        Comment


                          Atrodo niekas neminejo, kad vakar 18-u maršrutu važinėjo Volvo 7700 dvigubas/sudvejintas autobusas. Net nustebau pamatęs, nes jau ilgai tokio autobuso nėra paleidę šiuo maršrutu. Bet ir keista leisti tokį ilgą autobusą tokiu nelabai apkrautu maršrutu (kuriame pilnai užtenka ir trumpų mašnų)...
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Pastaruoju metu ir man nėra suprantamas toks VA elgesys - visur kur tik įmanoma sukišo trumpus autobusus, iš 2 nuėmė nepertraukiamu grafiku dirbančius ilgus ir vietoje jų įstatė trumpus, o tuo tarpu ilgi autobusai turi vežioti orą 53A arba važinėti ten, kur apkrovos jiems nepakanka (33 (iš dalies), minėtasis 18, 48), o trumpi važinėti ten, kur dažnai net ir Van Hool A508 yra per daug (A. ir Ž. Paneriai savaitgaliais, išskyrus 20).
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Pastaruoju metu ir man nėra suprantamas toks VA elgesys - visur kur tik įmanoma sukišo trumpus autobusus, iš 2 nuėmė nepertraukiamu grafiku dirbančius ilgus ir vietoje jų įstatė trumpus, o tuo tarpu ilgi autobusai turi vežioti orą 53A arba važinėti ten, kur apkrovos jiems nepakanka (33 (iš dalies), minėtasis 18, 48), o trumpi važinėti ten, kur dažnai net ir Van Hool A508 yra per daug (A. ir Ž. Paneriai savaitgaliais, išskyrus 20).
                              Piko valandom būna ir 18 apkrautas, bet tik piko.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Meras Navickas apie viešąjį transportą: kiek reikės pinigų, tiek ir rasime

                                http://www.alfa.lt/straipsnis/103356...10-03-26_13-41

                                Comment


                                  Geros naujienos, jau turbūt nusprendė kurį iš 4 variantų vystys toliau.
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    Nuo 2010- 04-01 d., 36 maršruto autobusai visomis savaitės dienomis važiuoja ilgi, dvigubi.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Vilniaus VT "prikolai" DD

                                      Viena iš krypčių, kuriai įveikti reikia mažiausiai 3 persdimų

                                      Bireliai -> Trakų Vokė

                                      http://marsrutai.lt/vilnius/#Search/...,;-1;3;500;3,1,
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Keistas klausimas,bet gal kas zino kaip "vilniaus troleibusu" transporto registracijos dokumentuose yra rasoma? nes "vilniaus autobusuose" technines pagalbos masinos numeruojamos bendra numeracija su sutobusais,o troleibusuose technines pagalbos ir kontaktinio tinklo avarine tarnybos transportas numeruojas vienazenkle-dvizenkle numeracija( pv.5,13,25) tad gal kas zino dokumentuose figuruoja atskira siu techniniu masinu numeracija ar ta pati su troleibusais (po ju prasitesia troleibusu numeracioja)?

                                        Comment


                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          Keistas klausimas,bet gal kas zino kaip "vilniaus troleibusu" transporto registracijos dokumentuose yra rasoma? nes "vilniaus autobusuose" technines pagalbos masinos numeruojamos bendra numeracija su sutobusais,o troleibusuose technines pagalbos ir kontaktinio tinklo avarine tarnybos transportas numeruojas vienazenkle-dvizenkle numeracija( pv.5,13,25) tad gal kas zino dokumentuose figuruoja atskira siu techniniu masinu numeracija ar ta pati su troleibusais (po ju prasitesia troleibusu numeracioja)?
                                          Turi omenyje garažinius ar "Regitros" numerius?

                                          Dėl tech.pagalbos nežinau.

                                          Visi Vlniaus troleibusai Regitroje numeruojami "BNA XXX" pavidalu (tai yra BNA- toks užrašas vienodas ant visų mašinų, o XXX- 3 skaičiai, skirtingi kiekviename troleibuse)
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X