Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusai pasaulio miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kabulo Škoda 9Tr neorginalūs galiniai langai, nes šiame modelyje priekiniai ir galiniai stiklai yra vienodi. Pas mus daugiau įprasta matyti užvirintus galinius šoninius langelius.
    Dabar taip pat Kauno "Autrolyje" naudojama panaši praktika su Škoda 14Tr, keletas troleibusų turi neorginalius vairuotojo kabinos šoninius langus, išpjaunama kampuota anga ir įstatomas Jelcz kabinos langas.

    Comment


      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
      Kabulo Škoda 9Tr neorginalūs galiniai langai, nes šiame modelyje priekiniai ir galiniai stiklai yra vienodi. Pas mus daugiau įprasta matyti užvirintus galinius šoninius langelius.
      Dabar taip pat Kauno "Autrolyje" naudojama panaši praktika su Škoda 14Tr, keletas troleibusų turi neorginalius vairuotojo kabinos šoninius langus, išpjaunama kampuota anga ir įstatomas Jelcz kabinos langas.
      Man asmeniskai tie savivaliavimai isdarko troleibuso vaizda ir lieka paprasciausia deze ant ratu. O kam nuo galo tas sluotas nukabineja? Maciau anasyk, lipant i trulika viena zmogeli pakrate, tai nekaip nuteike..

      Comment


        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
        Man asmeniskai tie savivaliavimai isdarko troleibuso vaizda ir lieka paprasciausia deze ant ratu. O kam nuo galo tas sluotas nukabineja? Maciau anasyk, lipant i trulika viena zmogeli pakrate, tai nekaip nuteike..
        Tų "šluotų" yra kelios per visą troleibusą. Tik viduryje jos mažos, todėl nesimato.

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Man asmeniskai tie savivaliavimai isdarko troleibuso vaizda ir lieka paprasciausia deze ant ratu. O kam nuo galo tas sluotas nukabineja? Maciau anasyk, lipant i trulika viena zmogeli pakrate, tai nekaip nuteike..
          Taip, kad ir maža neoriginali detalė, sugadina modelio unikalumą, tuo labiau kai perdarymas atliekamas kėbule. Taip elgtis troleibusų parko vadovus privertė susiklosčiusi situacija, atkūrus nepriklausomybę nutrūko ryšiai su tiekėjais, buvo prasta finansinė padėtis. Kita priežastis, senai negaminamam modeliui, tokių dalių kaip stiklai, jau nėra. Buvo einama lengviausiu, finansiniu požiūriu, keliu, nurašomi susidėvėję troleibusai tampa detalių "donorais" dar važiuojantiems.

          Comment


            Noriu papasako apie dar viena idomų truliką,šito troleibuso pavadinimas yra "TV-14Tr" ("TROLEJBUSOVÝ VLAK") cia buvo traukinys is 14tr (14Tr+14tr),kuris pagamino Hradec Kralove su vairotojais is Kijevo.
            1986 m. Atkeliavo i Kijeva kur gavo numerius P-1 ir P-2 bet Kijėve pasakė "Mes norime 15Tr" ir TV 14Tr atkeliavo atgal,kur buvo panaudotas atsargynems detalems.Dar buvo problemą kad šitas troleibusas negalėjo važineti be kito vagono.
            Va vienintelę fotografiją
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              © Denis_Simonov:

              Comment


                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                Dabar taip pat Kauno "Autrolyje" naudojama panaši praktika su Škoda 14Tr, keletas troleibusų turi neorginalius vairuotojo kabinos šoninius langus...
                Taip atrodo Škoda 14Tr neorginalus vairuotojo kaibinos langas:

                Comment


                  Raivo: Man tai nepatinka kaip jis atrodo
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Jooo... Kažkokia nesamonė. Nesuprantu, kam reikėjo jį keisti...
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Jooo... Kažkokia nesamonė. Nesuprantu, kam reikėjo jį keisti...
                      Kazkas auksciau minejo, kad nera atsarginiu, o kam juos keist? Kam tuos fainus langelius uzvirinet? Dabar kai puse Kauno Skodu zalios, kitos dvispalaves, dar bjauriau, kaip sumaiso tuos nezinau kaip pavadint volus, kur lynus vinioja.. Betvarke ir tiek..

                      Comment


                        Šlykščiausiai buvo kai dėl neaiškių priežaščių ant visų Kauno 9TR pakeitė lempas į 14TR. Dabar kai restauravo vieną iš jų tikėjausi kad padarys originalias, bet kur tau...
                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                        Comment


                          Atrodo Kaunas pradėjo semtis patirties iš Rusijos mechanikų . Ten dar ir ne tokių siaubų galima išvysti...
                          http://fotobus.msk.ru/photo/19203/
                          http://fotobus.msk.ru/photo/54258/
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Naujas Škoda troleibusas Čekijoje Hradec Kralovė mieste

                            Comment


                              Karoleo:Na netoks jau ir naujas
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Denis_Simonov: Na tam mieste naujesnio nebuvo, smagu juo važiuoti beveik žemagrindis, net sudominai kaip naujas atrodo ?

                                Comment


                                  Man tas Skoda 21Tr patinka labai,žinau kad Vilniuje buvo irgi toks,ypač man patinka 22Tr
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Denis_Simonov: o tai Vilniuje jis dar yra ?

                                    Comment


                                      Karoleo:Ne
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Atvaizdas

                                        Tokios mašinos buvo labai paplitusios Rumunijoje (kur jas ir gamino) bei Ukrainoje (Kijevas, Charkovas). Vilniečiui gali atrodyti kaip Škodos ir Karosos hibridas
                                        Oi ir teko man atkentėt juose

                                        Comment


                                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                          Oi ir teko man atkentėt juose
                                          Tai pasidalinkit savo patirtimi juose
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X