Dizainas baisus,tinka tik maziems vaikams gasdinti. Be to kaip jie jau ten gali buti modernus,jei vilniuje bande baltarusu gamybos 'pacius moderniausius ' naujus autobusus ir jie nepasiteisino??
Dizainas baisus,tinka tik maziems vaikams gasdinti. Be to kaip jie jau ten gali buti modernus,jei vilniuje bande baltarusu gamybos 'pacius moderniausius ' naujus autobusus ir jie nepasiteisino??
Iš jų šiaip daugiau juokiamasi, nei jų baidomasi. Nepavydėtina buvo vairuotojų situacija, kai pirmuosiuose bandymuose visi iš jų juokėsi. Šio modelio troleibuso nuotrauka, kaip ir informacija apie Minsko VT jau yra temoje [BY] Minsko viešasis transportas.
Kaune taipogi pora kartu mates TR15 vaziuojanti be usu ir da atbuliniu
Jau šiame forume esame apie tai kalbėję. Kaune Solariai turi akumuliatorius, iš kurių šiek tiek gali pavažiuoti be tiesioginio elektros šaltinio, tačiau Lietuvoj hibridinių troleibusų dar nėra nei vieno, bet Kaune tai tikrai nėra.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Iš jų šiaip daugiau juokiamasi, nei jų baidomasi. Nepavydėtina buvo vairuotojų situacija, kai pirmuosiuose bandymuose visi iš jų juokėsi. Šio modelio troleibuso nuotrauka, kaip ir informacija apie Minsko VT jau yra temoje [BY] Minsko viešasis transportas.
Autobusai kaip autobusai. O vairuotojai šaipėsi ir juokėsi iš kolegų, nes retas tokiame sluoksnyje dirbantis žmogus yra kultūringas ir protingas. Dauguma taip ir likę mokyklinukų amžiuje, kai nepraleidžia progos pasijuokti iš ko nors
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Atlikę bandymus Varšuvos elektrotechnikos instituto specialistai išskiria šiuos kondensatorinių energijos kaupiklių privalumus:
* apie 30 - 40 proc. sumažina elektros energijos sunaudojimą (bandomųjų važiavimų Kaune metu buvo pasiektas 28 proc. elektros energijos taupymo efektas);
* žymiai sutrumpina pikinės galios paėmimo laiką, t.y. - mažėja brangiausios elektros energijos vartojimas (pikinių galios šuolių sumažinimas);
* įprastomis važiavimo sąlygomis troleibusą stabdant super-kondensatoriuose galima sukaupti iki 0,1-0,3 kwh rekuperacinės energijos; * leidžia nuvažiuoti nuo 200 m iki 400 m ilgio kelio atkarpas be nuolatinės srovės maitinimo iš kontaktinio tinklo, o tai kas leidžia aplenkti nutrūkusio tinklo atkarpas ar apvažiuoti kitas kliūtis kelyje (pvz. eismo įvykių vietas gatvėse) nestabdant eismo mieste.
Autobusai kaip autobusai. O vairuotojai šaipėsi ir juokėsi iš kolegų, nes retas tokiame sluoksnyje dirbantis žmogus yra kultūringas ir protingas. Dauguma taip ir likę mokyklinukų amžiuje, kai nepraleidžia progos pasijuokti iš ko nors
Na nemanau, kad tai buvo daroma iš blogos valios ar neišsilavinimo. Tiesiog pats dizainas, lyginant su kita baltarusių technika, yra labai iššaukiantis.
Autobusai kaip autobusai. O vairuotojai šaipėsi ir juokėsi iš kolegų, nes retas tokiame sluoksnyje dirbantis žmogus yra kultūringas ir protingas. Dauguma taip ir likę mokyklinukų amžiuje, kai nepraleidžia progos pasijuokti iš ko nors
Man juokingai atrodytu toks "modernaus dizaino" trulas viduri griuvanciu Minsko miegamuju rajonu
Įdomu, ar čia toks pat Solaris modelis kokie Rygoj važinėja? Man durų skaičius skiriasi, visi Trollino puspriekabėje turi 2 duris, o Romoje važiuojantys - vieną.
Įdomu, ar čia toks pat Solaris modelis kokie Rygoj važinėja? Man durų skaičius skiriasi, visi Trollino puspriekabėje turi 2 duris, o Romoje važiuojantys - vieną.
Kiekvianas pirkejas gali uzsisakyti savas specifikacijas.
Comment