Geriau tegu visus pranešimus skelbia Donskio balsu ir dar kieno nors. Dabartiniai įrašai yra tiesiog tragedija - nežinai ar juoktis ar verkti. Ne kiekvienam yra duota iškalbos dovana ir apskritai tai turi daryti profesionalus diktorius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos viešasis transportas
Collapse
X
-
Jau ne mylimiausias.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPriminkit, prašau, ar mylimiausias Klaipėdos krašto (taip pat ir visos Lietuvos) žmogus Vaičekauskas buvo įgarsinęs stoteles? Ar tik informacinius pranešimus kaip "nešiokite atšvaitus ir pan."?
Stotelių jis negarsino. Jo balsas liepė atsižymėti el. bilietą, o dar anksčiau skelbė pranešimus "autobuse draudžiama šiukšlinti, spjaudyti, atlikinėti iškrypėliškus veiksmus..."
O šiaip KKT ir dabar nesusitvarko su sistema. Kai turi būti pranešama kita stotelė, įrašą dažnai pertraukia skelbimas žymėtis bilietą: "Kita... Gerbiamieji keleiviai, įlipę glauskite el. bilieto kortelę..." Ir kartais autobuso viduje pranešamas maršruto numeris. Nors KKT tvirtina, kad to tiesiog negali būti.
--
Naktinis autobusas: sudie iki pavasario
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...-pavasario-316
Naujųjų įvažų įrengimas eina į pabaigą
http://www.klaipedatransport.lt/lt/n...-i-pabaiga-317
Comment
-
Nors ir praėjo metai, bet atsakysiu.Parašė lukass Rodyti pranešimąNorėjau paklausti, gal kas žinote sovietmečiu planuotą(-as) troleibuso liniją(-as)?
Buvo planas įvesti 3 troleibusų maršrutus iki 2000, o perspektyvoje ir 4. Laimei, planai liko planais.
Comment
-
O gal žinote planuotas trasas?Parašė Briedis Rodyti pranešimąNors ir praėjo metai, bet atsakysiu.
Buvo planas įvesti 3 troleibusų maršrutus iki 2000, o perspektyvoje ir 4. Laimei, planai liko planais.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ne laimei no nelaimei. Tarybiniais laikais Ikarusai nusileido troleibusams savo dinaminėmis charakteristikomis. Be to didelio miesto normalus miesto VT yra tada, kai yra elekrotransportas.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNors ir praėjo metai, bet atsakysiu.
Buvo planas įvesti 3 troleibusų maršrutus iki 2000, o perspektyvoje ir 4. Laimei, planai liko planais.
Comment
-
Ir važinėtų po šiai dienai seni kibirai, kokie dabar važinėja Vilniuje ir Kaune. Ne, ačiū.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe laimei no nelaimei. Tarybiniais laikais Ikarusai nusileido troleibusams savo dinaminėmis charakteristikomis. Be to didelio miesto normalus miesto VT yra tada, kai yra elekrotransportas.
Su paskutiniu sakiniu iš dalies sutinku. Tik Klaipėdai labiau tramvajus tiktų, ne troleibusai.
Comment
-
Užtat nėra į trisdešimtmetį įkopusių kibirų, su kiaurais stogais ir iš visų pusių švilpiančiais vėjais. Klaipėda, drįsčiau teigti, su autobusais tvarkosi geriausiai iš didžiųjų Lietuvos miestų. Tiesa, Kaunas jau lipa ant kulnų, jeigu dar neužlipo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jau Klaipėda gali pasigirti vien tik naujais autobusais? Laužynas kaip ir visuose kituose miestuose.
Comment
-
Kad paskutiniai pirkti autobusai kibirai kažkokie, o ir dar tokių papirkt ruošiasi...Parašė Briedis Rodyti pranešimąUžtat nėra į trisdešimtmetį įkopusių kibirų, su kiaurais stogais ir iš visų pusių švilpiančiais vėjais. Klaipėda, drįsčiau teigti, su autobusais tvarkosi geriausiai iš didžiųjų Lietuvos miestų. Tiesa, Kaunas jau lipa ant kulnų, jeigu dar neužlipo.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Prie bendros viešojo transporto sistemos prisijungs ir Neringa
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...neringa-776182
Įdomu ką čia sugalvos. Kiek kalbėjo "Smiltynės perkėla" irgi turėtų prisijungti prie bendros sistemos. Tokiu atveju autobusas galėtų važiuoti iki kelto, o kitoj Kuršių marių pusėj lauktų autobusas į Nidą.Pasitarimo, kuris vyko trečiadienį, metu kalbėta ir apie maršruto Klaipėda–Palangos tarptautinis oro uostas tęsinį iki Nidos.Paskutinis taisė WILD_WEST; 2016.10.14, 11:18.
Comment
-
Šiaip mėnesinis bilietas į Nidą yra jau daug metų. Bent jau buvo anksčiau, tik kiek pastebėjau nelabai kas juo naudojosi, nes kaina buvo kosminė. Iš tikrųjų aš pats nelabai suprantu kaip reikėtų naudotis elektroniniu bilietu, kai kelionė į Nidą kainuoja 3,4Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš tai nematau prasmės. Ar dėl to kelionės atpigs? Ar atsiras daugiau keleivių ir jiems bus patogiau? Ar atsiras Neringos mėnesinis bilietas? Jei to nebus, tai nėra jokios prasmės.
Comment
-
Turbūt bus naudojamasi taip pat kaip važiuojant iš 1 zonos į 2. Tiesiog gal padarys, kad Nida 3 zona.Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąŠiaip mėnesinis bilietas į Nidą yra jau daug metų. Bent jau buvo anksčiau, tik kiek pastebėjau nelabai kas juo naudojosi, nes kaina buvo kosminė. Iš tikrųjų aš pats nelabai suprantu kaip reikėtų naudotis elektroniniu bilietu, kai kelionė į Nidą kainuoja 3,4
Comment
Comment