Yra daugybė vietų, kur paviljonai stovi be jokių kioskų ir net reklamos apšvietimas veikia, taigi kažkas išsisukinėja, taip teigdamas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Na tai radai kokiu mikriuku važiuotParašė GediminasJa Rodyti pranešimąŠiandiena po gana ilgo laiko teko važiuoti mikriuku. Na nežinau bet eilinį kartą pasibaisėjau mikriukų vairavimo, bendravimo ir apskritai elgesio kultūra. Nežinau galbūt čia aš taip užtaikiau šiandien bet važiavau nuo stoties 30 mikriuku. Jo vidutinis greitis (sėdėjau už vairuotojo) buvo kažkur apie 70 km/h (ir netik toje atkarpoje kylant tunelio gatve kur leistinas greitis 60 km/h bet ir pro molą bei girstupį). Važiavimas nardant tapr mašinų jau kažkaip tapo įprastu reiškiniu. Bet kad šitaip jaustis važiuojant su mikriuku... Na koks turistas antrą kartą į mikriuką tokį nesės manau tikrai. Vairuotojas susiraukęs, nepatenkintu balsu paklausė ar kam reikia į girstupį, ir matėsi buvo nepatenkintas kai išgirdo atsakymą kad taip reikia.. Na nežinau mane labai nemaloniai nuteikė ši kelionė mikriuku.
30 ramiai važiuot galima geriausiu atveju ryte arba vėlai vakare su tais vairuotojais kurie jau senai tam maršrute sėdi, 90% dieninių vairuotojų vairuoja kaip idiotai. Jų intervalas kursavimo berods 3min, o nukrypus nuo grafiko būna visokių cirkų, nekartą teko pasijausti kaip lenktynėse kai susitinka 2 ar kartais net ir 3 mikriukai 30, o prieš kelis metus net teko matyt kaip snukius apsidaužė. Nuo baršausko gatvės link šilainių pas juos prasideda kova už būvį su 27 mikru. Jei nori važiuot ramiai nesirink šitų mirtininkų.
Comment
-
/\
na nebuvo pasirinkimo, tiesiog reikėjo pavažiuoti ir tiek. Pastoviai važinėjant manau priprantama bet..
Vėlgi viskas atsiremia į tai kad vairuotojų toks grafikas ir t.t. Bet tai kas tuos grafikus sudarinėja? Ar miesto valdžia negali sutvarkyti šitų dalykų? Nes tokie mikriukininkai tikrai miesto nepuošia.
Comment
-
-
kaip savijauta jam, itariu adrenalino gavo uztektinai ?Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąne as, pazystamas.
cia viena is priezasciu del ko as dviraciu nesinaudoju.
o i policija kreipesi ? cia jau pavojingas vaziavimas ir uz tokio bajerio pasikartojima reiktu teises atimt.
Comment
-
1. Vairuotoja persirikiavo į pirmą juostą perėjoje, to daryti negalima.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
2. Nepraleido pėsčiojo, ėjusio per perėją.
3.Sukėlė eismo įvykį ir iš jo pasišalino.
Jei už pirmus pažeidimus bauda nedidelė, tai už 3 bauda nuo 3000-4000 Lt. arba 36-60 mėn teisių atėmimas.
Comment
-
Suspaustas grafikas niekaip nepateisina tokių veiksmų. Matosi, kad vairuotojai pabodo dirbti ir nori išeiti atostogų iki pat pensijos.Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą1. Vairuotoja persirikiavo į pirmą juostą perėjoje, to daryti negalima.
2. Nepraleido pėsčiojo, ėjusio per perėją.
3.Sukėlė eismo įvykį ir iš jo pasišalino.
Jei už pirmus pažeidimus bauda nedidelė, tai už 3 bauda nuo 3000-4000 Lt. arba 36-60 mėn teisių atėmimas.
Comment
-
ar kas matet toki bajeri vidury dienos
DD kai mikra vairuoja policininkas
DD o buvo taip, sukileliu pr sustabde, patikrino blaivuma...islaipino kelis kelievius, sedu uz vairo m...s ir nuvaziavo i dainavos policijos nuovada.
idomu kasdien taip buna, kai policijos pareigunui tenka vairuot mikro autobusa
)) gal tik per sventes ypac, kai vairuotojai, cia ne paslaptis daznai padaugina.
Comment
-
1. Bet poreikis auga.Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąAš manu, kad 43 trasa, bus labai bloga, nes:
1. Vokiečių g. nepasižymi dideliu keleivių srautu.
2. Vokiečių g. labai siaura, vasarą autobusams bus sunku prasilenkti, ką jau kalbėti apie žiemą, kai gatvės menkai valomos. Kadangi nedraudžiamas automobilių stovėjimas kelkraštyje, autobusams prasilenkti bus dar sunkiau.
3. Vokiečių g. ir Mažeikių g. sankryža yra visiškai nepritaikyta autobusams. Autobusas sukdamas iš priešingos krypties juostos į Mažeikių g. užvažiuoja ant šaligatvio. Jei prie sankryžos bus paliktas automobilis, autobusas tiesiog negalės įsukt į Mažeikių g.
4. Dabartinė Danų gatvė duobių skaičiumi nenusileidžia Juozapavičiaus prospektui, ties "Kautra" , todėl transporto priemonės tiesiog gadinamos.
5. Autobusas nuo Panemunės tilto turės atlikti kairį posūkį, kadangi Juozapavičiaus pr. toje vietoje automobilių srautas didelis, greitis taip pat, tai autobusas turės sustoti ir praleisti atvažiuojančius automobilius, o tuo metu ant Panemunės tilto susidarys kamštis, primenu, kad Panemunės tiltas neatrodo saugiai, ir greičiausiai yra avarinės būklės.
2. Jei būtų per siaura - nebūtų leidžiama organizuoti taip eismą. Jei pastebės trūkumų - patobulins eismo organizavimą.
3. Jei pastebės trūkumų - patobulins eismo organizavimą.
4. Palopys jau šiomis dienomis.
5. Eismas ten nėra nenutrūkstamas - užtenka tarpų eisme, kad būtų galima įsukti. Nemanau, kad susidarys tokia jau ekstremali situaciją, kokią čia bandai pavaizduoti.Teoriškai tvarkaraštyje prastovos laikas didelis, bet praktiškai grafikai kursuoja kitaip ir stovi trumpiau. O kalbant apie 30-ąjį - jame skirta labai mažai laiko įveikti trasą ir nemažai poilsiui. Sunku pasakyti, kodėl taip yra. Matyt, privatininkams rūpi ne klientas ir jo saugumas, bet pinigai. Nors tolygiai važiuojant, sutaupomas kuras, o greitai važiuojant ir ilgai stovint - gaištamas grafiko laikas... Tiesiog puikus buko organizavimo pavyzdys.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNemanau, kad mikriukai turi per mažai to laiko... Jie visada galinėse stotelėse stovi daugiau nei autobusai.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.04, 21:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vairuotojų atlyginimas yra kintamas ir apskaičiuojamas pagal nuvažiuotus kilometrus. Matyt, šiam vairuotojui pritrūko grafikų, kur jis tikrai galėtų važiuoti ilgu autobusu, su davė dirbti bet kokiu maršrutu, kur tinka ilgas autobusas. Vieną kitą dieną pavažinėjęs ilgas mažai apkrautame maršrute didelio nuostolio nepridarys. O žiūrint paprastai - visai nuostolio nepridarys. Koks skirtumas, ar tas ilgas važiuos labai apkrautu, ar neapkrautu maršrutu - vis tiek tą patį kurą sunaudos. O vietoj to apkrautame maršrute kelias dienas pabus trumpas autobusas. Kartais trumpesniuose maršrutuose netgi labiau apsimoka leisti ilgą maršrutą, o į ilgas trasas leisti trumpą maršrutą.Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
Toks pavyzdys, kaip šis, įrodo, kad "Kauno autobusai" vis dar mąsto bendrai ir neskaičiuoja kiekvieno maršruto nuostolingumo arba dėl jo pernelyg nesijaudina. Daugiausiai dėmesio skiria į bendrą katilą sumestiems pinigams (visi maršrutai bendrai).Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.06, 17:28.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Paprastai šitos prailgintos Karosos dirba kartais 15, 16, 23, kartais 24, 28, 36, kartais 39, kartais 46 maršrutu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąGeras, ilgas 13-u ir dar Karosa!Ilgas autobusas ryja daugiau kuro, negu trumpas. Ir ilgo paskyrimas į 13 (vieną tuščiausių) maršrutą - juokinga ir kvailaParašė daktaras Rodyti pranešimąnelabai įkertu, kodėl tas 13 toks svarbus čia visiems, ir ko čia džiaugtis?

Bet, kaip jau minėjau, viskas skaičiuojama iš bendro katilo, todėl tai iš dalies pateisinama.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.06, 17:33.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment