Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    10. Pritarta. Dėl smarkiai sumažėjusių keleivių srautų, nuo balandžio 1 d. koreguojami troleibusų ir autobusų trasos bei eismo tvarkaraščiai. 29-asis autobusų maršrutas balandžio antroje pusėje kursuos maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Kauno oro uostas, 43-asis bus nukreipiamas pro Vokiečių gatvę (nes atsidaro iki šiol buvęs akligatvis) į Vičiūnus. Bus naikinami 38-ojo autobusų maršruto važiavimai iki Vokiečių g.
    O tai kaip dabar 43 trasa toje vietoje atrodys ?

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Geriau i Silainius darytu troleibusu, nes ten antri Anyksciai zmoniu gyvena.
      Kaip jau rašiau - neapsimoka dėl to, kad reikia tiesti daug kilometrų. Apsimokėtų nebent praplatinus Milikonių įkalnę, tada pro ten galėtų važiuoti troleibusai.
      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      O tai kaip dabar 43 trasa toje vietoje atrodys ?


      Padidinti

      Paaiškinimai:
      Raudona - pagrindinė trasa.
      Mėlyna - šalutinė.
      Juodas apskritimas - apsisukimo vieta.
      Juoda rodyklė - vienkryptis eismas.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Kauno m. savivaldybės administracijos Keleivinio transporto komisijos posėdžio metu priimti sprendimai (posėdžio data 2010-03-30). Nagrinėti klausimai >>>

        1. Nepritarta, nes už kelių šimtų metrų esanti stotelė ir taip nėra populiari.
        2. Nepritarta dėl lėšų trūkumo organizuoti naują maršrutą, o esamų pratęsti nėra galimybės. Kelionę į kapines nėra pirmo būtinumo, ne kasdienė kelionė ir keleivių ten keliauja nedaug. Siūloma keliauti su perlipimu (e. bilietas suteikia tam galimybę).
        3. Norėta pratęsti iki Kalniečių pol. Kadangi ten nėra apsisukimo žiedo, specialios poilsio aikštelės transportui ir tai rajono maršrutas (jie atlieka privežamąją iki artimiausių punktų funkciją) bei dėl miesto maršrutų interesų gynimo, nepritarta.
        4. Vežėjo prašymu, dėl smarkiai sumažėjusio keleivių skaičiaus, nevažiuoti iki Palemono ir sutrumpinti iki Elektrėnų g., pritarta (po trumpinimo bus stebimi keleivių srautas ir VT poreikis toje vietoje). Apibrėžtas bandomasis laikotarpis.
        5. Naikinami seniai nebeaptarnaujami maršrutai, kurių aptarnavimu per metus laiko nesusidomėjo nei vienas maršrutas, nors skelbta ne kartą. Pritarta.
        6. Dėl kompetencijos trūkumo nekomentuoju.
        7. Dėl kompetencijos trūkumo nekomentuoju.
        8. Dėl kompetencijos trūkumo nekomentuoju.
        9. "Lietuvos geležinkeliai" prašo 10 min. paankstinti Kauno VT darbą, kad keleiviai galėtų atvykti į pirmąjį traukinį, išvykstantį iš Kauno į Vilnių. Pritarta 10 min. ankstinti darbo laiką troleibusų maršrutams nr. 1, 13, 14, 15, 16. Dėl to rida ir darbuotojų darbo laiko trukmė nepailgės.
        10. Pritarta. Dėl smarkiai sumažėjusių keleivių srautų, nuo balandžio 1 d. koreguojami troleibusų ir autobusų trasos bei eismo tvarkaraščiai. 29-asis autobusų maršrutas balandžio antroje pusėje kursuos maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Kauno oro uostas, 43-asis bus nukreipiamas pro Vokiečių gatvę (nes atsidaro iki šiol buvęs akligatvis) į Vičiūnus. Bus naikinami 38-ojo autobusų maršruto važiavimai iki Vokiečių g. 6-asis maršrutas šeštadieniais bus vykdomas maršrutu Geležinkelio stotis - Garliava ir numeracija bus 6A (dabar taip organizuojama tik sekmadieniais).
        8-ojo troleibusų maršruto eismo tvarkaraščio retinti taip, kad dalis troleibusų būtų paskirta į 3-iąjį troleibusų maršrutą taip, kad jis kursuotų savaitgaliais, nepritarta motyvuojant tuo, kad 8-as yra savarankiškas maršrutas, o 3-ias dubliuojamas 15 ir 16 maršrutų. Be to, Taikos pr. žymiai sumažėję keleivių srautai.
        Siūloma savaitgaliais nuo Draugystės g. iki centro ir stoties keliauti 8-uoju troleibusų maršrutu ir toliau perlipti į kitą maršrutą; naudotis e. bilietu.
        11. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus iniciatyva pridėtas papildomas klausimas: dėl 16-ojo maršrutinių taksi maršruto trasos koregavimo, kad nuo Kazliškių (ir atgal) važiuotų taip: Juodelynės g., Alšėnų g., dalimi Lazdijų g., Veiverių g... Dabar kursuoja Juodelynės g., Kalvarijų g., maža dalimi Europos pr., Lazdijų g., Veiverių g. Siūlymui pritarta, nes taip pageidavo vežėjas, o minėtoje Lazdijų g. dalyje yra vos keli namai, taigi keleivių skaičius beveik lygus "0", o gatvės būklė labai prasta, todėl gadinamas transportas bei be reikalo deginamas kuras nuostolingoje atkarpoje.

        Šie posėdžio metu išsakyti argumentai ir mintys yra netiesiogiai perfrazuotos manęs. Neatsakau už galimas papildomas skaitytojų interpretacijas ir neteisingai suprastas mano pateiktas posėdžio metu išreikštas ir manęs perfrazuotas mintis.
        Kas iš tokių posėdžių - tik naikinti, trumpinti (gal tik pozityvu - 29 ir 43 maršrutų pakeitimai), o kur siūloma kažkas normalesnio, žmonių patogumui - "nepritarta". Kaip kokių turgovkių pasitarime.

        Comment


          O pro Vokiečių gatvę turbūt bus nukreiptas visas Šančių transportas, vykstant A. Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijai?

          Comment


            Ir kas keisčiausia - apie visokius karpymus paskelbta jau kovo 23 d., o nutarta tik šiandien. Matyt, toks baisus noras degraduoti miesto transportą, kad bijota, jog šiandien priėmus sprendimą, nuo balandžio 1 nespėtų įsigalioti. Ir, neduok Dieve, dar kokią savaitę visi normaliau važiuotų. Tfu, šlykštu ir tiek.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              O pro Vokiečių gatvę turbūt bus nukreiptas visas Šančių transportas, vykstant A. Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijai?
              Nežinau. Gal. Bet rekonstruojant kitą dali prospekto, jau ir nukreipimas pro Vokiečių g. nepadės.
              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Ir kas keisčiausia - apie visokius karpymus paskelbta jau kovo 23 d., o nutarta tik šiandien. Matyt, toks baisus noras degraduoti miesto transportą, kad bijota, jog šiandien priėmus sprendimą, nuo balandžio 1 nespėtų įsigalioti. Ir, neduok Dieve, dar kokią savaitę visi normaliau važiuotų. Tfu, šlykštu ir tiek.
              Lyg tai nebūtų buvę anksčiau. Visada taip buvo, ir ką? Anksčiau nebuvo šlykštu? Žmonės, jūs patys išsirinkote Tėvynės sąjungą, kad atstovautų Kauno savivaldybėje ir Lietuvos Respublikos Seime daugumą.
              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.30, 14:04.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Nežinau. Gal. Bet rekonstruojant kitą dali prospekto, jau ir nukreipimas pro Vokiečių g. nepadės.Lyg tai nebūtų buvę anksčiau. Visada taip buvo, ir ką? Anksčiau nebuvo šlykštu? Žmonės, jūs patys išsirinkote Tėvynės sąjungą, kad atstovautų Kauno savivaldybėje ir Lietuvos Respublikos Seime daugumą.
                Ne tame esmė, kas ką išsirinko, bet miesto žlugdyti negali jokia politinė jėga.

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Ne tame esmė, kas ką išsirinko, bet miesto žlugdyti negali jokia politinė jėga.
                  Nu prie ko čia dabar žlugdymas? Atsipeikėk. Nėra keleivių tiek, kad dabar galėtų VT kursuoti taip dažnai, kaip kursavo prieš keletą metų. Praėjo dabar tie laikai. O savivaldybė nėra tokia turtinga, kad galėtų dotuoti pustuščius troleibusus.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Kaip jau Vakaris pastebėjo, tai tikrai sena naujiena. Ši idėja atnaujinta prieš 1,5 m. Parodos g. ir K. Petrausko g. pastebimi didėjantys keleivių srautai (ateities perspektyvoje). Žmonės nuo stoties nori greitai pasiekti Klinikas ir Savanorių pr., todėl tiesti liniją Parodos kalnu ir K. Petrausko g. yra logiškas, paskaičiuotas ir turintis atsiperkamumą projektas. Mieste svarbiau gerinti VT susisiekimą, o ne individualiu transportu. Tai ir yra daroma. Nesuprantu tavo nepasitenkinimo
                    O tai nepaprasčiau paleisti autobusus kursuojančius Stotis-Klinikos/Savanoriai? Na čia tiem kurie labai nori ten nusigauti O jei planuojama paleisti troleibusus, tai ar nebūtų geriau apskritai ten leisti važiuot tik VT? Nors tokiu atveju mašinų srautai papildomai apkrautų savanorius ir tunelio/baršausko gatves.
                    O nepasitenkinimo jokio kaip ir nėra, nebent tas, kad akyse matau vaizdą kaip važiuojant į parodos kalną reikia vilktis ne tik paskui autobusą, bet dar ir papildomą vielabraukį

                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Nėra keleivių tiek, kad dabar galėtų VT kursuoti taip dažnai, kaip kursavo prieš keletą metų. Praėjo dabar tie laikai. O savivaldybė nėra tokia turtinga, kad galėtų dotuoti pustuščius troleibusus.
                    O kodėl nėra tiek keleivių? Todėl, kad neretai labiau apsimoka važiuoti nuosavu automobiliu, net esant TOKIOMS kuro kainoms, nei VT kurio paslaugų kokybė paskutiniu metu "taip gerinama"
                    Paskutinis taisė qwe; 2010.03.30, 15:17.

                    Comment


                      Parašė qwe Rodyti pranešimą
                      O kodėl nėra tiek keleivių? Todėl, kad neretai labiau apsimoka važiuoti nuosavu automobiliu, net esant TOKIOMS kuro kainoms, nei VT kurio paslaugų kokybė paskutiniu metu "taip gerinama"
                      Taip, Lietuvoje VT išlaikymas labai brangus dėl brangaus kuro ir didelių sąnaudų, automobiliu tikrai nėra pigiau, bet kainuoja panašiai arba važiuoja kartu visa šeima, kas būna retai. O VT kokybė paskutiniu metu LABAI gerinama ir to nemato tik VT nesinaudojantys. Gerinama: nauji autobusai, nauji troleibusai, panaudoti, bet geros būklės autobusai, švieslentės, A juostų įrengimas, informaciniai pranešimai transporte, e. bilietas, vairuotojų bendravimo su keleiviu kultūra (pastebimai pagerėjusi), kt. dalykai. Kodėl matai kas bloga, o kas gera nepamini? Taip, VT Kaune turėtų kainuoti pigiau, bet tai įmanoma tik tuo atveju, jei sumažintų PVM, pritaikytų lengvatas kurui, kai jį perka VT įmonės, sumažintų joms akcizą, sumažintų kt. mokesčius, mokamus valstybei. Va tada ir būtų galima kalbėti apie VT kokybę stambiu mastu. O dabar, kiek matau, miestas daro daug ką gero dėl VT.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Kodėl matai kas bloga, o kas gera nepamini?
                        Minint tik gerus atrodys jog nėra blogų, o juk būtent blogus ir reikia taisyt, ar ne? Asmeniškai aš manau, kad kolkas kaina neatitinka kokybės.

                        Comment


                          Be abejo, padaryta labai daug tobulinant VT ir nepastebėti šito neįmanoma, tik man gaila, kad žengiant du žingsnius į priekį, daroma žingsnis atgal, nes vienu svarbiausių VT patrauklumo kriterijumi yra kursavimo dažnumas ir patogumas keleiviams. Jei važiuos kas valandą, tai gali leisti ir nuostabiausias priemones, kad ir įkeliančias keleivį į ją ir vos ne su gulimom vietom, bet nuo to keleivių nepagausės.

                          Comment


                            Nzn kaip jus bet man daznumo mazinimas kol kas nepasijuto. Siaip kas diena vairuoju auto pats, bet savaitgaliais i miesta kai norisi vyno ar alaus ar spec. progom tenka naudotis VT. Pasiziuriu marsrutai.lt kada i reikalinga stotele atvaziuoja reiklaingas VT ir ant to laiko ateinu, tai gaunas, kad kaip ir nejauciu to "reto" vaziavimo. O ar vaziuoja kas 5 min ar kas 10 min, didelio skirtumo nejauciu.
                            Bet cia galuioja tik autobusams ir troleibusams, mikriukai visiskai nesilaiko grafiko.

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Be abejo, padaryta labai daug tobulinant VT ir nepastebėti šito neįmanoma, tik man gaila, kad žengiant du žingsnius į priekį, daroma žingsnis atgal, nes vienu svarbiausių VT patrauklumo kriterijumi yra kursavimo dažnumas ir patogumas keleiviams. Jei važiuos kas valandą, tai gali leisti ir nuostabiausias priemones, kad ir įkeliančias keleivį į ją ir vos ne su gulimom vietom, bet nuo to keleivių nepagausės.
                              Negaliu nesutikti. Žinoma, visi mes norime, kad būtų daug ir patogiai išdėstytų maršrutų ir jie kursuotų dažnai ar bent jau priderintais tvarkaraščiais. Dalis to įgyvendinta, dalis neįgyvendinama apskritai, o dalis šiuo metu negali būti įgyvendinta. Gal atrodys keista, tačiau Transporto ir eismo organizavimo skyriui RŪPI keleiviai, gerovė, bendra situacija mieste ir jie suinteresuoti, kad transportas kursuotų kiek įmanoma dažniau. Todėl jiems patiems retinimas ir bet koks karpymas yra skausmingas veiksmas (suprask, griauna tai, ką statė - visas maršrutų tinklas perorganizuojamas). Bet sumažinus finansavimą, nėra galimybių organizuoti VT eismą taip, kaip nori daugelis arba taip, kaip buvo prieš kelerius metus. Prie gero priprantama... Stebėdamas situaciją tiek iš vidaus, tiek iš išorės, tiesiog neturiu ką pasiūlyti, kad VT galėtų kursuoti dažniau. Ką daryt? Kaip organizuoti? Iš kur gauti didesnį finansavimą? Branginti bilietų dabar negalima, reikėtų netgi piginti, bet panaikinta PVM lengvata tai neįgalina (ir taip parkai sunkiai išsilaiko šiuo metu). Taigi visi puikiai supranta, kad toks karpymas - nieko gero, bet kitos išeities juk nėra.
                              Parašė taspac Rodyti pranešimą
                              Nzn kaip jus bet man daznumo mazinimas kol kas nepasijuto. Siaip kas diena vairuoju auto pats, bet savaitgaliais i miesta kai norisi vyno ar alaus ar spec. progom tenka naudotis VT. Pasiziuriu marsrutai.lt kada i reikalinga stotele atvaziuoja reiklaingas VT ir ant to laiko ateinu, tai gaunas, kad kaip ir nejauciu to "reto" vaziavimo. O ar vaziuoja kas 5 min ar kas 10 min, didelio skirtumo nejauciu.
                              Bet cia galuioja tik autobusams ir troleibusams, mikriukai visiskai nesilaiko grafiko.
                              Būtent. Apie tai aš ir kalbu ir šitiek laiko visiems bandau pasakyti. Tiesiog reikia pasižiūrėti tvarkaraštį ir ateiti į stotelę laiku. Ir jokių problemų. Kaunas - ne Londonas, ne Berlynas, ne Paryžius - čia niekada VT nekursuos 2-3 min. intervalu. Reikia visiems priprasti į stotelę ateiti ne kada papuola ir tikėtis, kad atvažiuos Jūsų specialiai paimti troleibusas, bet ateiti tada, kada jis atvyks, o visą kelionę planuoti iš anksto. Darbo dienomis piko metu transportas kursuos taip pat kaip iki šiol - išvežimas bus pakankamai geras (netgi geresnis, negu priklausytų pagal tokią situaciją), o ne piko metu bus truputį sunkiau, bet irgi pakenčiama. Sunkiausia bus savaitgaliais, kada kelionę reikės tikrai iš anksto planuoti ir ne kitaip.
                              Tad jei esate tiek išponėję, kad jau taip sunku pasižiūrėti tvarkaraščius internete ir pasiplanuoti kelionę, tai jau nieko nebeturiu ką bepridurti - sėskitės į savo automobilius ir važiuokite (ir toliau klaidingai mąstydami, kad važiuoti vienam nuosavu automobiliu yra pigiau, negu VT, nes tai tik sąlyginis pasakymas, tinkamas tik važiuojant mažą atstumą).
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.30, 18:06.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Kaip jau rašiau - neapsimoka dėl to, kad reikia tiesti daug kilometrų. Apsimokėtų nebent praplatinus Milikonių įkalnę, tada pro ten galėtų važiuoti troleibusai.


                                Atvaizdas


                                Padidinti

                                Paaiškinimai:
                                Raudona - pagrindinė trasa.
                                Mėlyna - šalutinė.
                                Juodas apskritimas - apsisukimo vieta.
                                Juoda rodyklė - vienkryptis eismas.
                                Aš manu, kad 43 trasa, bus labai bloga, nes:
                                1. Vokiečių g. nepasižymi dideliu keleivių srautu.
                                2. Vokiečių g. labai siaura, vasarą autobusams bus sunku prasilenkti, ką jau kalbėti apie žiemą, kai gatvės menkai valomos. Kadangi nedraudžiamas automobilių stovėjimas kelkraštyje, autobusams prasilenkti bus dar sunkiau.
                                3. Vokiečių g. ir Mažeikių g. sankryža yra visiškai nepritaikyta autobusams. Autobusas sukdamas iš priešingos krypties juostos į Mažeikių g. užvažiuoja ant šaligatvio. Jei prie sankryžos bus paliktas automobilis, autobusas tiesiog negalės įsukt į Mažeikių g.
                                4. Dabartinė Danų gatvė duobių skaičiumi nenusileidžia Juozapavičiaus prospektui, ties "Kautra" , todėl transporto priemonės tiesiog gadinamos.
                                5. Autobusas nuo Panemunės tilto turės atlikti kairį posūkį, kadangi Juozapavičiaus pr. toje vietoje automobilių srautas didelis, greitis taip pat, tai autobusas turės sustoti ir praleisti atvažiuojančius automobilius, o tuo metu ant Panemunės tilto susidarys kamštis, primenu, kad Panemunės tiltas neatrodo saugiai, ir greičiausiai yra avarinės būklės.

                                Comment


                                  Man įdomu, kaip ten tuo "buvusiu akligatviu" pravažiuos autobusas - ten gi gatvės pabaiga, o po to jau eina senojo troleibusų depo teritorija.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Man įdomu, kaip ten tuo "buvusiu akligatviu" pravažiuos autobusas - ten gi gatvės pabaiga, o po to jau eina senojo troleibusų depo teritorija.
                                    Kaip supratau ten jau nebe akligatvis, o stotelės jau sustatytos

                                    Comment


                                      Kai buvo pranešta apie Juozapavičiaus pr. uždarimą, pirmiausia pagalvojau apie apvažiavimo maršrutą (čia panemuniečiams) per HES'ą, paskui - maršrutą Čiurlionio tiltas-Piliakalnio g.-Jiesios pl.-Vaidoto g.. Manau šis ir bus pagrindinis į miesto centrą ir atgal. Dabar jis tuščias ir dažnai juo naudojuosi. Bet uždarius prospektą, prognozuoju baisulinį kamštį ties Jiesios tiltu (ten yra eismo pirmenybę reguliuojantis ženklas). O galima buvo (čia miesto galvoms) pirma sutvarkyti šio tilto problemą, o paskui imtis prospekto. Na, o panemuniečiams, "šoninio slydimo", mėgėjams siūlau dar vieną namo grįžimo trasą - Prancūzų g.-supper "dopas" Švenčionių gatve ir "labirintas" Drobės g.-Virvių g.-Ukrainiečių g.-Rusų g. Sėkmės "panemunskams"...

                                      Comment


                                        Šiandiena po gana ilgo laiko teko važiuoti mikriuku. Na nežinau bet eilinį kartą pasibaisėjau mikriukų vairavimo, bendravimo ir apskritai elgesio kultūra. Nežinau galbūt čia aš taip užtaikiau šiandien bet važiavau nuo stoties 30 mikriuku. Jo vidutinis greitis (sėdėjau už vairuotojo) buvo kažkur apie 70 km/h (ir netik toje atkarpoje kylant tunelio gatve kur leistinas greitis 60 km/h bet ir pro molą bei girstupį). Važiavimas nardant tapr mašinų jau kažkaip tapo įprastu reiškiniu. Bet kad šitaip jaustis važiuojant su mikriuku... Na koks turistas antrą kartą į mikriuką tokį nesės manau tikrai. Vairuotojas susiraukęs, nepatenkintu balsu paklausė ar kam reikia į girstupį, ir matėsi buvo nepatenkintas kai išgirdo atsakymą kad taip reikia.. Na nežinau mane labai nemaloniai nuteikė ši kelionė mikriuku.

                                        Comment


                                          Šiandien važiavau mašina į 2-ąją ligoninę (į priekį pro Baltijos g., o atgal Kėdainių gatve). Ir ten mačiau bent 5-6 paviljonus, kurie stovi vos ne ant laukų. Ir tokių paviljonų Kaune iš tikrųjų yra begalė. Taigi, klausimas amiko, kaip ten jie pastatyti, jei nėra kioskų, iš kurių atvedama elektra? Nemanau kad kiosko nebūvimas trukdo naujų paviljonų statymui. Kodėl tada negalima įrengti naujų Laisvės al. stotelėje link Žemaičių gatvės?
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X