Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    OneMillion:
    kitą mėnesį ji jau pirks popierinį nuolatinį bilietą.
    Bet tai kam tada daryti elektroninio bilieto papildymą internetu, jei tai neveikia puikiai?

    amiko:
    nou.. nejaugi reklamą kitoj elektroninio bilieto pusėj pakeis?

    Comment


      tai gi sistema kaip suprantu dar vis tobulinama, na nzn bent as internetu pildausi, kruipsciai patikrinu skaicius, o jie prikibtu, tegul veza mane kur prie interneto argusai, irodyciau kad apmoketa mano kelione

      galejo svieslentese palikti data su laikrodziu vietoj www.kaunas.lt

      Comment


        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
        tegul veza mane kur prie interneto argusai, irodyciau kad apmoketa mano kelione
        Aiškiai tu neturi ką veikti vasarą. Ar čia man vienam laikas atrodo labai didelė vertybė?

        Comment


          Dabartiniai biletai galioja iki siu metu galo.. Kazkas naujo bus?

          Comment


            Parašė somis Rodyti pranešimą
            Aiškiai tu neturi ką veikti vasarą. Ar čia man vienam laikas atrodo labai didelė vertybė?
            Teisybe ir teisingumas irgi kainuoja.

            Comment


              Daug kam neaiskumu pasidare, smagu matyt kaip speliojat, manau tai naudinga, nes bespeliojant galite pasiulyti nemazai genialiu minciu. Speliokit, prasom, toliau del menesiniu popieriniu bilietu - ju greit prekyboje nebeliks, bus tik el. bilietas ir vienkartiniai popieriniai. Tam Taryba jau pritare. Svieslentese reklamuojamas www.kaunas.lt laikinai. Prie gero greit priprantama, teks vel nesiotis i stalcius padetus laikrodzius lyg tai butu didele beda... Laikinas nepatogumas ir tiek.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Nuo rugpjūčio 1 d. keičiami Kauno miesto autobusų maršrutų Nr. 3, 9, 10, 11, 13, 16, 17, 20, 21, 23, 27, 34, 35, 36, 37, 38, 43 eismo tvarkaraščiai. Sekmadieniais pradės kursuoti naujas 6-asis A autobusų maršrutas pavadinimu Garliava - Geležinkelio stotis. Nuo Garliavos maršrutas važiuos įprasta 6-ojo autobusų maršruto trasa, toliau: K. Donelaičio g., Vytauto pr. O 16-asis autobusų maršrutas nuo rugpjūčio 1 d. savaitgaliais ir šventinėmis dienomis kursuos sutrumpintu maršrutu Kazliškiai - Kauno pilis. 17-asis maršrutas trumpinamas ir pavadinimas keičiamas į Prūsų g. - Palemono keramika.

                Daugiau informacijos >>>
                Tvarkaraščių pasikeitimo apžvalga >>>
                Tvarkaraščiai >>>
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.07.10, 21:07.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Štai ir nauji vėjai Kauno miesto viešojo transporto sistemoje, apie tai užsiminiau prieš keletą dienų, bet neišdaviau paslapties. Kai jau informacija oficialiai paskelbta, jau galiu pasakyt

                  Nuo 2009 m. rugpjūčio 1 dienos Kauno miesto viešojo transporto sistemoje įvedamos naujos e. bilietų rūšys

                  Ši naujovė - ne pabaiga, netrukus bus bandoma naujoji e. bilieto sistema, kuri po bandymų ir taisymų suteiks galimybę praplėsti e.bilietų rūšių sąrašą ir padidins sistemos funkcionalumą. Po to bus galima džiaugtis dar didesniu tarifų diferenciacijos lankstumu ir galimybėmis.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Malonios naujovės, tik su kainom eilinį kartą nusikliedėta.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Malonios naujovės, tik su kainom eilinį kartą nusikliedėta.
                      Buvo siūlomos dar didesnės kainos, bet pavyko nusiderėt

                      Pagrįsk nuomonę, kodėl nusikliedėta? Akcentuoju, kad 3 parų bilietas skirtas daug važinėjantiems (mažiausiai 4 kartus per dieną). Tokiu atveju 1,8 Lt x 4 x 3 d. = 21,6 Lt (pirkti 3 parų būtų pigiau - 19 Lt).

                      7 parų bilietas skirtas važiuojantiems mažiausiai 3 kartus per dieną. Tokiu atveju 1,8 Lt x 3 x 7 d. = 37,8 Lt (pirkti 7 parų kainuoja 29 Lt).

                      3 mėn. bilietas važiuoti tik darbo dienomis kainuoja 200 Lt, perkant kas mėnesį, kainuotų 75 Lt x 3 = 225 Lt.
                      O perkant 3 mėn., kuris galioja visomis dienomis kainuoja 230 Lt, kas mėnesį perkant, kainuotų 84 Lt x 3 = 252 Lt.

                      Nematau kur čia nusikliedėta kaip sakai.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.07.17, 12:47.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Trimėnesinių bilietų kainos tai daugmaž. Ne visai suprantu tridienio ir savaitinio bilieto paskirties, kas bus jo pirkėjas. Tas kas naudojasi VT kasdien vis tiek pirks mėnesinį, o atsitiktiniam važinėtojui (1-2 kartai per dieną) šie bilietai per brangūs.

                        Turiu omeny, kad galbūt bereikalingai eikvojamos lėšos ir energija nelabai reikalingų produktų diegimui.
                        Paskutinis taisė Tomas; 2009.07.17, 13:05.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Trimėnesinių bilietų kainos tai daugmaž. Ne visai suprantu tridienio ir savaitinio bilieto paskirties, kas bus jo pirkėjas. Tas kas naudojasi VT kasdien vis tiek pirks mėnesinį, o atsitiktiniam važinėtojui (1-2 kartai per dieną) šie bilietai per brangūs.

                          Turiu omeny, kad galbūt bereikalingai eikvojamos lėšos ir energija nelabai reikalingų produktų diegimui.
                          Nuo bilieto rūšių kiekio ir įvairovės nepriklauso projekto kaina. Sistemą vis tiek reikėjo diegti ir atnaujinti, juk negali VT stovėti vietoje ir būti pasenęs ir negalim per amžius naudot popieriukus.
                          3 parų bilietas naudingas atvykusiems iš kito miesto žmonėms - klaipėdiečiams ir vilniečiams Kaune veiks ir jų miesto el. bilietas (bet dar vėliau).

                          7 parų bilietas naudingas tiems, kas Kaune vieši savaitę ar šiek tiek mažiau, o mėnesinis per brangus, o vienkartiniai - nepatogu ir taip pat per brangu.

                          3 ir 7 parų bilietai naudingi kaip alternatyva vienkartiniams, ypač kai naudojamasi kelionėmis su persėdimu.

                          Atmetu tavo pasakymą, kad diegiamos nereikalingos rūšys. Ateity jų daugės, bus plečiamas funkcionalumas ir galimybės. Be dabartinių techninių galimybių, nebūtų galima plėsti kitų.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Nuo bilieto rūšių kiekio ir įvairovės nepriklauso projekto kaina. Sistemą vis tiek reikėjo diegti ir atnaujinti, juk negali VT stovėti vietoje ir būti pasenęs ir negalim per amžius naudot popieriukus.
                            Suprantama. Gal žinai kada atsiras vienkartiniai el. bilietai?

                            3 parų bilietas naudingas atvykusiems iš kito miesto žmonėms - klaipėdiečiams ir vilniečiams Kaune veiks ir jų miesto el. bilietas (bet dar vėliau).
                            Pabandžiau save įsivaizduoti "turisto" vietoje. Atvykstu į Kauną ir sužinau, kad 3d. nuolatinis bilietas kainuoja 19Lt Kiek kartų per dieną važiuočiau VT neįsivaizduoju, bet puikiai žinau, kad už tiek Lt vakare bare išgersiu 4 alaus, o grįžt vis tiek reiks su taksi, nes vakare VT nebevažiuos.
                            Tai kam man toks bilietas?

                            Manau, kad realesnė 3d. bilieto kaina būtų 9Lt (ar 9Lt99ct).
                            7d. - 19Lt.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Suprantama. Gal žinai kada atsiras vienkartiniai el. bilietai?
                              Pabandžiau save įsivaizduoti "turisto" vietoje. Atvykstu į Kauną ir sužinau, kad 3d. nuolatinis bilietas kainuoja 19Lt Kiek kartų per dieną važiuočiau VT neįsivaizduoju, bet puikiai žinau, kad už tiek Lt vakare bare išgersiu 4 alaus, o grįžt vis tiek reiks su taksi, nes vakare VT nebevažiuos.
                              Tai kam man toks bilietas?

                              Manau, kad realesnė 3d. bilieto kaina būtų 9Lt (ar 9Lt99ct).
                              7d. - 19Lt.
                              Vienkartiniai el. bilietai kada bus negaliu pasakyti, tik dabar bus pradėti naujos technologijos bandymai, kuriuose dalyvausiu. Dabartinė technologija netinkama vienkartiniams. Manau ne anksčiau kaip po metų, kai bus išbandyta sistema ir paruošta darbui.
                              VT - ne labdara, kol kas kainos nustatytos tokios, kad VT gyvuotų, o ne merdėtų ir kad galėtų žvelgti į ateitį. Vakaruose VT taip pat labai brangus, tik tai nesijaučia, nes ten algos proporcingai didesnės. Išlaidos išlaikyti viešąjį transportą yra labai didelės. Nemanau, kad 19 Lt yra daug. Bet jei keliaujama tik kelis kartus, tuomet vienkartiniai vis dar lieka naudingesni.

                              Tiesa, siūliau 1 paros bilietą, bet tam nepritarė.

                              Noriu šiek tiek apžvelgti VT išlaidas:
                              algos, kuras, draudimas, transporto priemonių techninė priežiūra bei valymas iš vidaus ir plovimas iš išorės, išlaidos kontrolei (baudų tiek neprirenkama, kad padengtų).
                              O kas už tai gaunama? Vargani 1,8 Lt už vieną kelionę. Iš keleivio pusės - tai daug, o žvelgiant iš vežėjo pozicijos - per mažai. Todėl savivaldybė ir dotuoja VT, bet dotuoja tiek, kiek išgali, o tiek, kiek reikėtų.

                              Vos prieš metus VT keleiviams svarbiausia buvo: dažnas kursavimas, patogus maršrutų išdėstymas ir gera paslaugos teikimo kokybė. Dabar svarbiausia tik kaina, o minėti dalykai tapo ne tokie svarbūs prioritetu.

                              Šiuo metu žaidžiu labai paprast, bet logiškai sukurtą miesto viešojo transporto sistemos kūrimo žaidimą Traffic Giant. Jį žaisdamas maždaug supranti kuo viešasis transportas skiriasi nuo bet kurios kitos verslo rūšies ir kaip kardinaliai skiriasi bandymas suvaldyti tokį verslą.

                              Trumpai: iš pradžių keleiviai daugiausia naudojasi nuosavu transportu, nes mieste nėra VT, jis pamažu kuriamas ir problema tampa keleivių srautuose, nes nėra pakankamo kapitalo įsigyti transporto priemonėms, o keleivių yra labai daug. Vėliau gaunamos pajamos skiriamos įsigyti transporto priemonėms, kuriami nauji maršrutai, atsiranda konkurentai vežėjai, tada įsigytų transporto priemonių skaičius tampa per didelis, pamažu retinami kursavimai, koreguojami maršrutai, derinamos kainos. Įdomu, kad nežinai konkurento kainų, tad konkurencija sunkėja. Sumažėję automobilių srautai (nes keleiviai naudojasi VT) pamažu vėl didėja, nors VT sistema išvystyta gerai. Mažėjantis keleivių skaičius ir pajamos verčia elgtis drastiškai - investuoti į naujų transporto priemonių įsigijimą... Žodžiu, pažaidus šį paprastą, bet logiškai grindžiamą žaidimą, galima šiek tiek suprasti VT valdymo ir organizavimo problemas.

                              Plačiau apie žaidimą šioje temoje >>>
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2009.07.17, 13:55.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Ar i tu keliu dienu bilietu kaina iskaicuota ir korteles kaina? Juk ji irgi kaunuoja, ir brangiai. Nezinau, kiek Kaune, bet Vilniuje lyg ir 8 Lt. As tai nusipirkau, pacioje pradzioje, tuomet,berods, 2 Lt kainavo.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ar i tu keliu dienu bilietu kaina iskaicuota ir korteles kaina? Juk ji irgi kaunuoja, ir brangiai. Nezinau, kiek Kaune, bet Vilniuje lyg ir 8 Lt. As tai nusipirkau, pacioje pradzioje, tuomet,berods, 2 Lt kainavo.
                                  Aišku, kad neįskaičiuota el. bilieto kortelės kaina. Tai tik papildymo kaina. Nauja kortelė Kaune dabar kainuoja 2 ar 3 litus, ateityje kaina bus apie 5 Lt, bet tikrai ne didesnė nei Vilniuje. Problema tikrai akivaizdi - el. bilietas nenaudingas tiems, kurie į Kauną atvyksta iš kitų miestų išskyrus Klaipėdos ir Vilniaus, nes vėliau galios bet kurio minėto miesto e. bilieto kortelė.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Man pavyzdžiui nekartą kau būtų pravertęs trijų dienų bilietas, tais atvejais kai mašina sugenda ir reikia servisiuke palikt keliom dienom. O į darbą važiuot reikia. Taigi, su dviem tp. priemonėm į darbą, su dviem namo.. gaunasi 4 per dieną. Padauginam 4 iš 3 dienų gaunasi 12. Padauginam iš kainos 12x1,80 = 21,60 Lt., taigi su el. bilietu pigiau ir patogiau.

                                    Čia mano atvejis vienas iš daug galimų. Taip kad bus kam naudingas ir 3 dienų

                                    Comment


                                      Butu labai naudingas keleiviams vienos dienos bilietas (man asmeniskai ypac), bet matyt jis labai nenaudingas VT.

                                      Comment


                                        Vienos dienos e.bilieto rusi siuliau, bet tam nepritare Transporto skyrius. Taigi abejoju ar artimiausius metus bus tokia rusis ivesta.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          ..bet tam nepritare Transporto skyrius...
                                          Kokie buvo ju argumentai pries vienos dienos bilieto?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X