Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juk per video sake, kad Kauno autobusu parke irenginejama tokia degaline.Parašė sleader Rodyti pranešimąPasidarė įdomu kur tas CNG autobusas prisipildys dujų. Ar Kaune yra bent viena gamtiniu dujų degalinė ?
Comment
-
Matyk tu ką nori, bet jei nepritari mano minčiai, vadinas, nesi įsigilinęs į viešojo transporto "verslumą". Yra keleivių - yra už ką mokėti algas, nėra keleivių - naikinamas maršrutas. Dabar su tokiomis mažomis bilietų kainomis ir didele kuro kaina (gerai, kad bent dabar sumažėjo) ir reikalavimais didinti algą, apie pelną kalbėti nėra ko. Ir tai galioja ne vienai kokiai nors įmonėlei, bet visoms keleivių pervežimo įmonėms.Parašė Linas Rodyti pranešimą2. Kad niekam nebus blogiau, tai klysti. Bus blogiau vežėjams, padidės konkurencija. O per didelė konkurencija gali reikšti kai kurių maršrutų žlugimą, kas vėl gali įtakoti suprastėjusį keleivių išvežiojimą. Todėl daug naujų maršrutų prikurti negalima, nes tai gali tapti nesveika konkurencija.
Čia jau įžvelgiu kažkokį interesų konfliktą, vieno maršruto, vienos įmonėlės priešpastatymą viso miesto transporto sistemos interesams. To neturėtų būti.
Nepamirškim, kad bilieto kaino kilo neadekvačiai paslaugų kokybės gerėjimui ir ekonominei situacijai. Paskutinis pabrangimas vos 0,3Lt Kaune, o algas didino, kuras brango, autobusai ir troleibusai nupirkti, bet skolon, todėl už juos mokėti reikia. Dabar kuras atpigo, algos kiek girdėjau mažinamos, taigi atliekami pinigai bus skirti kompensuoti nuostolius, patirtus anksčiau. Apie bilietų kainų mažinimą neverta net kalbėti, nes ir dabar kaina yra per maža.Parašė Mjso Rodyti pranešimąDabar motyvuoja maksimaliu pelnu.
Jei pirks CNG varomų autobusų, tai pirks ne vieną. Tuo pačiu būtų įrengiama ir CNG degalinė.Parašė sleader Rodyti pranešimąPasidarė įdomu kur tas CNG autobusas prisipildys dujų. Ar Kaune yra bent viena gamtiniu dujų degalinė ?Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.11, 21:00.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Važiavau šiandien tuo pilnutėliu CNG autobusu, ir kaip tyčia į parodos kalną. Tai galiu pasakyti, kad man pasirodė, jog pilnutėliai Soliariai geriau ten traukia, negu pilnutėlis CNG.
Dabar dėl Merulos 50 maršruto.
Mano nuomone, viešasis transportas yra skirtas tuštinti gatves nuo automobilių, pasiūlant žmonėms patogų, kokybišką ir greitą viešąjį transportą (t.y. kad rimto offico administratorė būtų suinteresuota sėsti į troleibusą). Būtent dėl to manau, kad privatus verslas šiame sektoriuje negali išgyventi, ir būtent dėl to manau, kad viešasis transportas, bent jau didžiausiuose miestuose, turi būti dotuojamas iš valstybės biudžeto (į kurį suplaukia degalų akcizas).
Comment
-
Nepasakyciau, kad kaina maza bilietu. Man (perkant uz 1.50LT) vos ne pigiau atsieina su automobiliu i centra ar kur kitur vaziuoti tarkim 5-7km atstuma nei su viesuoju transportu. Visuomeninis transportas turi tarnaut visuomenei, vis kalbama, kad reiktu zmonems persest i visuomenini is automobiliu, bet tai kaip tu persesi kai kaina tokia pati, o patogumas nesulyginamas.
Comment
-
o kaip jus galvojat ar nepadidintu viesojo transporto populiarumo ir gal kazkiek sumazetu marsrutu problemu ivedus valandini ar kazkoki tai panasu bilieta? kad neturedamas menesinio nuolatinio o su paprastu vienkartiniu bilietu valandos begyje galetum pasinaudoti keliomis viesojo transporto priemonemis? isokai tarkim silainiuose i pirma pasitaikiusi autobusa, pilyje persokai i trulika ir tu jau ten kur tau reikia....?
Comment
-
Esme, kad reikia vystiti ne tik autobusu/troleibusu kokybe, bet svarbiau marsutu ivairumas ir kursavimo intervalas. Tas pas mus ateis negreitai, tad kazko cia neprigalvosi..Parašė Gator Rodyti pranešimąNepasakyciau, kad kaina maza bilietu. Man (perkant uz 1.50LT) vos ne pigiau atsieina su automobiliu i centra ar kur kitur vaziuoti tarkim 5-7km atstuma nei su viesuoju transportu. Visuomeninis transportas turi tarnaut visuomenei, vis kalbama, kad reiktu zmonems persest i visuomenini is automobiliu, bet tai kaip tu persesi kai kaina tokia pati, o patogumas nesulyginamas.
Comment
-
o kitas klausimas butu ar jus visi galvojat kad transporto skyrius yra kompetetingesnis uz isores ir uzsienio ekspertus? na gal tie ekspertai negali ivertinti kazkokiu tai socialiniu "lietuvisku" viesojo transporto aspektu, bet man vis tik labai idomu ka tiek ekspertai siule ir kur galima gauti paskaityti ta ekspertu siulyma del viesojo transporto reformos....
Comment
-
Prie to dabar ir einama. Tam viešajame transporto įdėti komposteriai, galintys žymėti ir popierinį, ir el. bilietą, tam prie komposterių papildomai pridėti trys funkciniai mygtukai, tam įdiegtas el. bilietas, vėliau atliksiantis daugiau funkcijų.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąo kaip jus galvojat ar nepadidintu viesojo transporto populiarumo ir gal kazkiek sumazetu marsrutu problemu ivedus valandini ar kazkoki tai panasu bilieta? kad neturedamas menesinio nuolatinio o su paprastu vienkartiniu bilietu valandos begyje galetum pasinaudoti keliomis viesojo transporto priemonemis? isokai tarkim silainiuose i pirma pasitaikiusi autobusa, pilyje persokai i trulika ir tu jau ten kur tau reikia....?Dėl kompetencijos negaliu nieko pasakyt. Aišku tik tai, kad tie užsienio ekspertai yra labiau teoretikai, o Transporto skyriaus vadovai - visas miesto problemas labiau žino iš praktinės pusės, kas šioje srityje yra pranašiau.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąo kitas klausimas butu ar jus visi galvojat kad transporto skyrius yra kompetetingesnis uz isores ir uzsienio ekspertus? na gal tie ekspertai negali ivertinti kazkokiu tai socialiniu "lietuvisku" viesojo transporto aspektu, bet man vis tik labai idomu ka tiek ekspertai siule ir kur galima gauti paskaityti ta ekspertu siulyma del viesojo transporto reformos....
Kol rajono savivaldybė leis rajone važinėti senesnėmis transporto priemonėmis nei miesto, tol situacija negerės. Kol niekas nespaudžia, "Merula" ir nesistengia. Nors, apie naujesnių autobusų pirkimą kalbėta. Prie 2 ar 3 metus įsigijo naujesnius autobusus, bet po metų jie dingo, nes naudoja gerokai daugiau kuro, nei tie senukai (varikliai galingesni).Parašė somis Rodyti pranešimąVažiavau šiandien tuo pilnutėliu CNG autobusu, ir kaip tyčia į parodos kalną. Tai galiu pasakyti, kad man pasirodė, jog pilnutėliai Soliariai geriau ten traukia, negu pilnutėlis CNG.
Dabar dėl Merulos 50 maršruto.
Mano nuomone, viešasis transportas yra skirtas tuštinti gatves nuo automobilių, pasiūlant žmonėms patogų, kokybišką ir greitą viešąjį transportą (t.y. kad rimto offico administratorė būtų suinteresuota sėsti į troleibusą). Būtent dėl to manau, kad privatus verslas šiame sektoriuje negali išgyventi, ir būtent dėl to manau, kad viešasis transportas, bent jau didžiausiuose miestuose, turi būti dotuojamas iš valstybės biudžeto (į kurį suplaukia degalų akcizas).Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.11, 21:36.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
bet ka labiausiai norejau akcentuoti kad ta ekspertu pateikta informacija, nesvarbu kokios ji kokybes, yra niekur neskelbiama ir toks ispudis kad neprieinama..... nemanot kad su ja susipazinus butu idomi diskusija ta tema? kad tai gal butu naujas ar netiketas poziuris is salies i tai kas mums yra kasdienybe ir ko gal tiesiog nepastebim? gal tai leistu sugeneruoti nauju minciu? o mes vis uzsicikline bandom israsti dvirati.... nemanot taip?
Comment
-
Matyt nieko naujo jie ten nepasake. Isklause, ivertino ir padejo i stalciu. Realiai, kol savivaldybe pati neskirs tam pakankamai lesu, tad nepopoliariu sprendimu nesulauksim..Gaila aisku..Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąbet ka labiausiai norejau akcentuoti kad ta ekspertu pateikta informacija, nesvarbu kokios ji kokybes, yra niekur neskelbiama ir toks ispudis kad neprieinama..... nemanot kad su ja susipazinus butu idomi diskusija ta tema? kad tai gal butu naujas ar netiketas poziuris is salies i tai kas mums yra kasdienybe ir ko gal tiesiog nepastebim? gal tai leistu sugeneruoti nauju minciu? o mes vis uzsicikline bandom israsti dvirati.... nemanot taip?
Comment
-
TEDOM'as Vilniuje:
Prie Vilniaus Savivaldybės:

Naujoji dujų degalinė:

Vilniaus autobusų parke:

Kauno ir Vilniaus transporto įmonių vadovai:
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
teko girdeti kad jiems duju uztenka tik pusei darbo dienos. jei autbusas dirba dviem pamainom,reiskia per pietus jis turi grizti i parka pasipildyti duju. kazkodel niekur neskelbia kokia jo rida su pilnais balionais.Parašė amiko Rodyti pranešimąLietuvos kelius išbandys ekologiškiausias autobusas
2008-11-11
Naujas čekiškas autobusas TEDOM prie Kauno pilies kursuos Kaune ir visuomenei demonstruos naujus keleivinio transporto ekologijos standartus. Iš kitų mieto autobusų šis išsiskirs ryškia oranžine spalva ir užrašais „CNG". TEDOM markės autobusai yra gaminami Čekijos mieste Trebič.Paskutinis taisė 99; 2008.11.12, 00:50.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąteko girdeti kad jiems duju uztenka tik pusei darbo dienos. jei autbusas dirba dviem pamainom,reiskia per pietus jis turi grizti i parka pasipildyti duju. kazkodel niekur neskelbia kokia jo rida su pilnais balionais.Šaltinis (ketvirta pastraipa).Su pilnais ant stogo sumontuotais suskystintų dujų bakais jis gali įveikti apie puspenkto šimto kilometrų.
Sakykime, tokiu maršrutu kaip 23 Domeikava-Rokai Kaune, per pusreisį nuvažiuojama 25 km, apvaliname iki 30 km. Pusreisis atliekamas per 70-75 min.. Per 12 val. (720 min.) autobusas nuvažiuoja 10-11 pusreisių (720/70=10,28), t.y. 330km (11x30km). Vadinasi, CNG dujomis varomas autobusas, galėdamas nuvažiuoti 450km, gali dirbti iki 16-17 val. tik su vienu kuro papildymu.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.12, 11:15.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš niekaip nesuprantu, kodėl iki šiol tai dar nepadaryta. Atrodo, tam užtektų komposterių, kurie žymi datą ir laiką, ir atspausdinti atitinkamus bilietus. Gal paaiškintų kas nors iš artimesnių transporto skyriui, kas trukdė tą padaryti jau seniai?Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąo kaip jus galvojat ar nepadidintu viesojo transporto populiarumo ir gal kazkiek sumazetu marsrutu problemu ivedus valandini ar kazkoki tai panasu bilieta? kad neturedamas menesinio nuolatinio o su paprastu vienkartiniu bilietu valandos begyje galetum pasinaudoti keliomis viesojo transporto priemonemis?
Dabar giriasi "e-bilietu", bet iš esmės tai tas pats mėnesinis bilietas, be jokių papildomų privalumų. Netgi nesugebėjo padaryti, kad jis galiotų nuo bet kurios mėnesio dienos.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąJuk per video sake, kad Kauno autobusu parke irenginejama tokia degaline.Tai jei pirks autobusus savaime aišku jog įrengs degalinę. Tačiau informaciniame pranešime rašoma jog jis bus bandomas, bei visuomenei demonstruos ekologijos standartus. Tai kažkaip keistai atrodo jog pora kartu prasukęs ratą ir užkilęs į kalną jis bus ir išbandytas ir tuo pačiu pristatytas visuomenei. Visgi Vilniuje jis bandymo tikslais važinėjo berods daugiau nei 2 savaites. Taigi jei jau važinės daugiau, tai reiks papildyt degalus.Naujas čekiškas autobusas TEDOM prie Kauno pilies kursuos Kaune ir visuomenei demonstruos naujus keleivinio transporto ekologijos standartus.
<...>Šis autobusas yra tik bandomasis Kauno miesto sąlygomis. Išbandysime, kokios autobuso galimybės važiuojant su keleiviais, kylant į kalną. Po bandymų bus aišku, ar pasiteisintų sprendimas įsigyti tokius autobusus", - teigė UAB „Kauno autobusai" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąTai ir sako, kad tik pristate ir pavazinejo po kalna parodos isbandyti kas ir kaip. Pats maciau siandien. Man asmeniskai ispudi pailko nebloga.
Comment
Comment