Parašė amiko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Taip ir Kaune, 50-ojo marsruto atveju, kadangi jis bus perimtas miesto savivaldybes ir itrauktas i Kauno miesto marsrutus, o Kauno rajono savivaldybe neteks sio marsruto ir negales jo reguliuoti, logiska ir teisiskai pagrista skelbti nauja konkursa ar tiesiog ji atiduoti "Kauno autobusams" be konkurso. Juk Kauno m. savivaldybe ir kompensacijas uz lengvatininkus tures moketi. Be to, isigaliojus vieningai bilietu sistemai, jei vis delto liks tas pats privatus vezejas, jis garantuotai neteks dalies pajamu. Nes dabar visos pajamos buvo surenkamos grynaisiais, dar ir vairuotojai i kisene isidedavo... O dabar vairuotojai liks tik "ant algos". Galu gal - pinigu paskirstymas uz vienigai platinamus bilietus tarp vezeju nera toks jau skaidrus nei Kaune, nei Vilniue, nei Klaipedoje.


 Esu matęs užrašus 203, 204, 103 (iki naktinių autobusų atsiradimo), 207 ir 166. 203, 204 ir 207 buvo parašyta Specialus, 103- budintis, o 166 iš viso fantastika Pašilaičiai - Saulėtekis (kaip 5 maršrutas, apie 22 val. vakaro)
 Esu matęs užrašus 203, 204, 103 (iki naktinių autobusų atsiradimo), 207 ir 166. 203, 204 ir 207 buvo parašyta Specialus, 103- budintis, o 166 iš viso fantastika Pašilaičiai - Saulėtekis (kaip 5 maršrutas, apie 22 val. vakaro)
							
						





Comment