Bet ar techniškai atlaikytų "aklųjų" sankryža kairįjį posūkį iš Tvirtovės į Savanorių? Ir galų gale apie naujų troleibusų pirkimą kalbos nėra, ar esamas T kiekis sugebėtų aptarnauti ir naujus maršrutus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Galėtų. Bet jei maršrutai nebūtų tankinami, tai iš tokio pirkinio naudos mažai, nes dabartiniai maršrutai pakankamai apkrauti. Tuomet nebent ne piko metu ir savaitgaliais tokie autobusai galėtų patenkinti poreikius. Tačiau pirkti autobusus tik dėl ne piko ir savaitgalių neapsimoka.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąDėl mikriukų: o "Kauno autobusai" negali įsigyti kažko didesnio negu mikriukas ir kažko mažesnio nei kad dabartiniai autobusai, kad galėtų naudoti maršrutuose su mažais keleivių srautais?
Comment
-
Šaunios mintys. Visgi, labai protinga būtų elgtis, kaip sakai - sukurti pradžiai naujų maršrutų ir stebėti srautų pokyčius, bet yra keli BET:Parašė disident Rodyti pranešimąŠtai ir mano mintys, susiję su minėtais projektais - troleibusų linijos tiesimas K.Petrausko gatvėje ir troleibusų maršrutų pertvarkymas, perduodant autobusų ir mikrikų funkciją troleibusams - juk tokia yra strategija?
Pasiūlysiu ir kitus maršrutus, kurių įvedimui prireiktų minimalių kontaktinio tinklo korekcijų.
Vienas dalykas, kurio bijau, tai yra tai, kad K. Petrausko gatvė gali likti neišplatinta. Prieš pastatant kontaktinio tinklo atramas, būtina gatvę išplatinti iki padorių 2+2 juostų, o vietos tikrai tam yra. Kaip kad buvo padaryta prieš 10 metų su Utenos gatve. Taip pat būtinas parkavimo draudimas abiejose pusėse.
Atrodo elementarūs dalykai, tačiau žinom, kaip kas nutinka.
Taigi, linksmoji dalis: maršrutai:
Senus maršrutus palieku tokius, kokie jie yra, manau juos reikėtų koreguoti kurį laiką stebėjus pasikeitusius keleivių srautus po naujų maršrutų atidarymo.
T17 Šiaurės pr. - Sukilėlių - K. Petrausko g. - Vytauto pr. - Stotis. Peripetijos dėl dubliavimo, apsisukimo jau diskutuotos, nesikartosiu. Principas - pavaduojam A43.
T18 Draugystės g. - Pramonės pr. - V.Krėvės pr - Kovo 11 osios - Savanorių - K. Petrausko - Parodos - Vytauto - Kęstučio - K. Pilis. Reikės papildomo kairio posūkio Savanorių - Utenos sankryžoje. Principas - pavaduojam A6. A6 šiuo atveju reikėtų trumpinti iki Geležinkelio stoties. Minusas - A6 dalis keleivių gaus keliauti su persėdimais, tačiau tai turėtų atsverti dažnesnis T18 troleibuso važiavimo intervalas. Dar pliusas: bus daugiau transporto ties Prisma.
T19 Kėdainių g. - Neries krantinė - Nuokalnės g. - Tvirtovės al. - Savanorių pr. - Kovo 11 osios - V. Krėvės - Partizanų. Reikėtų net 3 ose vietose naujų posūkių ir šakotuvų. Kodėl toks maršrutas reikalingas - realiai tai A41 pakaitalas naudingoje trasos dalyje. A41 keisti nesiūlau, nes jis ir taip reto kursavimo. T19 padėtų Vilijampolei lengviau pasiekti Klinikas, Kalniečius.
Tai tiek būtų su pirmuoju modernizacijos etapu.
Naujiems maršrutams aptarnauti reikia transporto priemonių (jų manau laisvų dar yra) ir daugiau vairuotojų (o jų papildomai priimti laikinam darbui tikrai neapsimoka). Todėl norint aptarnauti ir senus, ir naujus maršrutus, reikėtų:
1. T2 laikinai palikti aptarnavimą tik piko metu (-2)
2. T3 atimti 2 troleibusus (intervalas iš kas 12 min. keičiasi į kas 18 min.).
3. T8 atimti 2 troleibusus (intervalas iš kas 14 min. keičiasi į kas 24 min.).
4. T13 ir T14 atimti po 1 piko metu kursuojantį troleibusą (piko metu kursuotų 2-3 min. rečiau).
Gauname 8 troleibusus.
A6 siūlyčiau keisti į Garliava - Kauno pilis pro Europos pr., stotį, centrą. O A12 keisti į Kauno ligoninė - Kauno pilis pro centrą.
A20 būtų racionalu pratęsti iki 2-ojo forto, tai Veiverių g., Seniavos pl., Pabrėžos g., Europos pr., Veiverių g. ir t.t. Priderinus grafiką su A6, būtų aptarnaujami tarpai tarp A6 reisų.
Bet Veiverių g. gyventojų tokia A20 trasa netenkintų, dėl to galima alternatyva: A13 keisti į Kleboniškis - K. pilis, į A34 integruoti A34A 2-oji ligoninė - aut. st. - Čiurlionio tiltas - Minkovskių g. - Veiverių g. - 2-asis fortas. Kursuotų pagal suderintą su A6 grafiką, ir kiek įmanoma pagal A34 grafiką.
D.d. A34A galėtų kursuoti kas 29, 58 ir 116 min., š.s. kas 58, 116 min.
Tokia schema leistų išlaikyti gerą A6 intervalą, piko metu kas 12-18 min., ne piko metu kas 18-25 min.
Naujiems maršrutams reikėtų apie 14 papildomų troleibusų ir juos išskaidytume taip: T17 4 troleibusai (intervalas 12-18 min.)
T18 tęsčiau iki Vilniaus g., nes iki K. pilies neapsimoka - tuščias dubliavimas. Juk nuo centro iki pilies ir taip veža kiti maršrutai, o nuo Savanorių pr. kas norės, tas K. pilį pasieks greičiau. T18 galėtų aptarnauti 5 troleibusai (intervalas 15-20 min.)
T19 5 trol. (intervalas 18-25 min.).
Disident atveju T11 reikėtų nežymiai paretinti, tavo atveju reikėtų trečdaliu praretinti T8 reisus. Abu variantai geri, tik man asmeniškai disident variantas patrauklesnis ir atrodo rentabilesnis.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąT19 - žymiai paprasčiau yra nukreipti per Taikos pr., Birželio 23-iosios g., V.Krėvės pr., tada ir didelių pertvarkų kontaktiniame tinkle nereikia. Nepamirškime, kad Vilijampolę su „Kalniečiais“ jungia T11.Kaip jau Al1 minėjo - midi klasės autobusai. Tokie važinėja Panevėžy. Mano nuomone, jie palyginti brangūs (nes paklausa nėra didelė), ryja sąlyginai daug kuro. Jau geriau patogūs mikroautobusai, turinys apie 20 vietų ir automatinėmis durimis.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąDėl mikriukų: o "Kauno autobusai" negali įsigyti kažko didesnio negu mikriukas ir kažko mažesnio nei kad dabartiniai autobusai, kad galėtų naudoti maršrutuose su mažais keleivių srautais?T11 jungia Raudondvario pl. ir Savanorių pr., o disident siūlomas T19 jungtų Draugystės g. su Savanorių pr. Taigi T19 būtų šioks toks naujas vėjas. Be abejonės, reikėtų T11 derinti. O esamas T11 neatitinka siūlomo T19. Manau su T19 reikėtų elgtis taip: T8 trasą keisti pagal disident T19 siūlomą (tokiu atveju būtų ne T19, o T8 su T19 trasa), o T10 nukreipti į Draugystės g. tam, kad Krėvės pr. gyventojai panaikinus T8 seną trasą, turėtų galimybę pasiekti Dainavos pol. Keblumas - Draugystės g. būtų nuostolinga kursuoti net trims maršrutams: T3, naujasis T8 ir T10. Tokiu atveju T3 siūlyčiau paretinti (juk ir dabar tai vienas tuštesnių maršrutų, nors kai kurie reisai tikrai pilni, tada reikėtų gerai išanalizuoti keleivių srautą), o T8 paderinti su T10, nes važiuoja abu ton kryptin. T8 š.s. manau galėtų nekursuoti, o T10 ir T3 - kursuotų.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąDar kartą pakartosiu, kad tam galima (jei yra toks poreikis) sutankinti T11
Nebent turėjote omenyje vilijampoliečius iš Varnių g. apylinkių, bet ir tada reikėtų geriau apgalvoti, kaip minimizuoti 8, 11 ir „19“ tarpusavio dubliavimąsi. Tarkim, 8 nukreipti jūsų siūloma trasa, o „19“ nukreipti dabartine 8 trasa nuo „Aklųjų ir silpnaregių sąjungos“ sankryžos.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.07, 20:29.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O jei nutiesus linijos dali nuo Draugystės/Pramonės sankryžos iki dabartinės kelių pilicijos? Ten yra žiedas, kuriame galėtų apsisukti.... Toje atkarpoje kaip tik yra Prisma, Ergo, galų gale Migracijos tarnyba.... Aišku vėl investicija, bet.....Paskutinis taisė vilijampolietis; 2010.12.07, 20:45.
Comment
-
Neapsimoka. Tas žiedas skirtas įprastam transportui, o ne galiniam punktui. Visada geriau, kai maršrute yra du pastovaus poilsio galiniai punktai, o ne tik apsisukimui be stovėjimo skirtas punktas (dėl tvarkaraščių suderinimo ir poilsio, pietų pertraukos paskyrimo). Iki Kelių policijos nuo stotelės „Girstutis" apie 350 m. Pėsčiomis toks atstumas lengvai įveikiamas per 5 min. Nuo Draugystės g. iki Chemijos g. sankryžų yra keletas biurų pastatų. Galbūt čia galėtų kursuoti A28 tokia trasa: <...> Kovo 11-osios g., Dujotiekio g., Pramonės pr. <...>. Primenu, kad šia atkarpa kursuoja M54.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO jei nutiesus linijos dali nuo Draugystės/Pramonės sankryžos iki dabartinės kelių pilicijos? Ten yra žiedas, kuriame galėtų apsisukti.... Toje atkarpoje kaip tik yra Prisma, Ergo, galų gale Migracijos tarnyba....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O Prismos reikalų neišspręstų, tarkim, „Pramonės pr.“ stotelės pastūmimas arčiau sankryžos, arba, dar geriau, tiesiog naujos stotelės prie kiekvieno išvažiavimo iš sankryžos, aukščiau minėtąją „Pramonės pr.“ apskritai panaikinant, o „Dainava“ atkeliant į pusiaukelę tarp dabartinės vietos ir „Pramonės pr.“? Nes transporto varyti iki Kelių policijos maža tikslo, nuo ten pėsčiamobiliu nuo Girstupio kelios minutės kelio...
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO Prismos reikalų neišspręstų, tarkim, „Pramonės pr.“ stotelės pastūmimas arčiau sankryžos, arba, dar geriau, tiesiog naujos stotelės prie kiekvieno išvažiavimo iš sankryžos, aukščiau minėtąją „Pramonės pr.“ apskritai panaikinant, o „Dainava“ atkeliant į pusiaukelę tarp dabartinės vietos ir „Pramonės pr.“? Nes transporto varyti iki Kelių policijos maža tikslo, nuo ten pėsčiamobiliu nuo Girstupio kelios minutės kelio...
Raudona - apytikslė esamos stotelės vieta.
Geltona - apytikslė galimos vietos stotelė.
Komentuoju:
Draugystės g. pavaizduotoje geltona linija vietoje įkurti stotelės nebūtų galimybių dėl saugumo: reikėtų įrengti pėsčiųjų perėją, nes per šviesoforu reguliuojamą žmonės eiti tingės. Arčiau sankryžos perėjos nepastumsi, nes piko metu troleibusams ir autobusams bus sunku persirikiuoti į kairiąją eismo juostą pasiruošti posūkiui kairėn.
Pramonės pr. - kita galima stotelės vieta. Bet ten vėl panašios problemos - perėją įrengti pavojinga, nes eismas čia intensyvus ir gatvė dar platesnė. Iš tiesų, čia stotelė būtų naudinga, bet tada reikėtų ir požeminės perėjos.
Manau, geriausias variantas stotelę link Draugystės g. galinio punkto „Kauno gelžbetonis" paslinkti kuo arčiau sankryžos Draugystės g./Pramonės pr., šalimais degalinės.
O kita kryptimi (link centro) Draugystės g. ties nauju šviesoforu į „Prismos" aikštelę įrengti stotelę. Netoli esančios stotelės naikinti neskubėčiau.
Bet čia man kyla klausimas - ar „Banginio" savininkai rūpinosi dėl stotelių, ar kalbėjo su savivaldybe dėl to? Gal jiems tai nerūpi? Antraip būtų pasisiūlę įrengti naujai stotelei įvažą Draugystės g. šalia naujo šviesoforo į PC aikštelę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mano įsivaizdavimas buvo labiau toks:

Dėl perėjos problemos sutinku, bet čia iškyla paralelės su „Utenos g.“ stotele Savanorių pr. į abi puses, „Kauno aklųjų ir silpnaregių centro“ stotele Taikos pr., man regis, „Turgavietė“ į Šiaurės pr. pusę, nuo kurių iki artimiausios perėjos atstumas yra panašus ar didesnis negu nuo mano žalių kleckų iki Draugystės g.-Pramonės pr. sankryžos.
Comment
-
Nepamiršk, kad Oze ta Prisma nukišta į kampą. Kaune ji geresnėje vietoje. Deja, šalia Maximos, kuri žymiai didesnė ir kainomis patrauklesnė.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPirkėjų skaičius Vilniaus Prismoje yra labai mažas tokio dydžio prekybos centrui (dienos metu dirba vos 2-3 kasos ir tai eilių nėra). Nemanau, kad ir Kaune bus ten kas nors ypatingo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
kaip sako mano artimas draugas,kuris dirba maximos ofise, Prisma norfos lygio parduotuve kurioje prekes antrarusies,o etikes klijuojamos pacios geriauios, gi puikiai suvokiat, perkat, ragaujat.... nueikite kelis kartus i prisma gi yra su kuo palyginti...neagituoju gi as uz maxima, bet gi viskas akivaizdu. Prisma galejo pasirupinti stotelemis...pamatysite po naujuju metu viskas gris i savo vezias...patinka jums ar ne. galu gale palyginkite tu paciu prekiu kaina sir jus pamatysite,kas kur pigiau, po prismos man net rimi pradejo patikti ;DDDDParašė daktaras Rodyti pranešimąnormalios tos kainos, aišku, jeigu ne visos prekės optima linija ir favorit renkamos į krepšelį...
man keisti jusu vaikiski kaprizai su tuom stotelem, uzkalkite babkiu kaip tos korporacijos, statykite prekybcentrius ir darykite stoteles kur tik norite
Paskutinis taisė OneMillion; 2010.12.07, 22:03.
Comment
-
Mano nuomone, keista ta Banginio savininkų politika. Susidaro įspūdis, kad jie apskritai pageidauja tik tokių pirkėjų, kurie atvyksta prisipirkti prekių visai savaitei (tokie, pats supranti, atvažiuoja nuosavais automobiliais), o tokie, kas šiaip užsuka nusipirkti atsigerti, cigarečių, užkandžių (tai yra, klientai, dažniausiai besinaudojantys viešuoju transportu), ar tiesiog akis paganyti, PC viduje nepageidaujami. trumpai, pageidaujami tik storesnės piniginės savininkaiParašė amiko Rodyti pranešimąAtvaizdas
Bet čia man kyla klausimas - ar „Banginio" savininkai rūpinosi dėl stotelių, ar kalbėjo su savivaldybe dėl to? Gal jiems tai nerūpi? Antraip būtų pasisiūlę įrengti naujai stotelei įvažą Draugystės g. šalia naujo šviesoforo į PC aikštelę.
. Taip, labai keista, bet būtent tokią nuomonę apie ką tik atidaryto PC įkūrėjus aš susidariau, paskaitęs apie jų darbus, nuveiktus prieš atidarant prekybcentrį.
Šie verslininkai daug ką padarė automobilius vairuojančiųjų klientų labui- įrengė erdvią automobilių stovėjimo aikštelę, patogius šviesoforais reguliuojamus įvažiavimus į aikštelę, netgi pačiai sąnkryžai rekonstruoti kelių milijonų nepagailėjo. Tuo tarpu nė piršto nepajudino tam, kad "Banginis" būtų patogiai pasiekiamas ir visuomeniniu transportu. Na ką čia dar pasakyti. Kažkoks naujas, kvailas požiūris į verslą.
Niekas daugiau į galvą neateina, kaip tik tai, kad "Banginio" įkūrėjai tik turtingesnių klientų pageidauja. O gal, nesirūpindami dėl susisiekimo viešuoju transportu, jie taip bando apsisaugoti nuo girtų jaunuolių ir "bomžų" antplūdžio?
Comment
-
35-ame ilgi važiuodavo dar kai buvo Ikarusai... Tai nėra dažna, bet pasitaiko. Šitame maršrute piko metu Solariai kai kuriais reisais būna sausakimši.Parašė Scania Rodyti pranešimąŠiandien pirmą kart gyvenimę matau 35ame autobuso maršrute ilga autobusą, garažo nr 1684, argi apsimoka?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip,su trumpais kaikuriais reisais issiversti neimanoma,todel is rezerviniu visu grafiku,kuriais del taupimo buvo permesti dirbti visi ilgieji,taupumo sumetimais,kaikuriais marsrutais zmoniu pageidavimu buvo paleisti ir pamaininiais.Pirmiausiai tai issikovojo 24 marsruto keleiviai,poto buvo paleista ir 46,18,39. 35 marsrute taip pat pradzioj paleido,bet geras pusmetis buvo nuimta,matyt kazkas pasiskunde,arba 1684 buvo rezervas,kazkas 35 sugedo,kalnu dideliu nera tai ji ir isleido.Parašė amiko Rodyti pranešimą35-ame ilgi važiuodavo dar kai buvo Ikarusai... Tai nėra dažna, bet pasitaiko. Šitame maršrute piko metu Solariai kai kuriais reisais būna sausakimši.
Comment
Comment