Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Siaip, jei atsirastu daugiau tokiu zmoniu kaip amiko,su poziuriu kad autobuso vairuotojas irgi yra zmogus,tai ir ju darbas palrengvetu,ir butu gal ir geriau atliekamas,ne taip kaip dabar,netik,kad i kelai turi ziuret,bet dar turi galvot,kad koks d.....s neperasytu skundo del krliu minuciu grafiko nesilaikymo,ar kad atsiprasant netaip is vietos pajudejo
-
Deja, visi darbai su klientais sunkūs. Pvz., dirbant kasininku ar padavėju. Oi kokie aikštingi yra žmonės! Sumokėję net ir kelis Lt jaučiasi išskirtiniais klientais ir reikalauja nepagrįstai daug. O miestų VT vairuotojams krūvis dvigubas - atsakingai vairuoti ir dar įtikti klientui. Kuo toliau, tuo dažniau klientai tampa aikštingesni ir reiklesni bei nori išskirtinio dėmesio tik jam. Tiesa, Lietuvoj aptarnavimo lygis dar gan žemas. Bet reikia pabrėžti, kad taip yra dėl objektyvių priežasčių - darbdaviai vis dar vadovaujasi pasenusiais metodais. Jei darbuotojai dirbtų mažiau už tą pačią algą, jie nebūtų pervargę, būtų atidesni, kantresni, malonesni. Daugelyje klientų aptarnavimo darbų reikia dirbti 12h per dieną, o vairuotojams - apie 9h. Reikia pripažinti, tai nėra normalu.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąSiaip, jei atsirastu daugiau tokiu zmoniu kaip amiko,su poziuriu kad autobuso vairuotojas irgi yra zmogus,tai ir ju darbas palrengvetu,ir butu gal ir geriau atliekamas,ne taip kaip dabar,netik,kad i kelai turi ziuret,bet dar turi galvot,kad koks d.....s neperasytu skundo del krliu minuciu grafiko nesilaikymo,ar kad atsiprasant netaip is vietos pajudejowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Už tai geriau padėkočiau profsąjungoms, jų veiklumui ir skaitlingumui. Ir čia jau ne valdžios, o pačių darbininkų, darbuotojų reikalas judinti pirštus.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąBananu respublika,buvo ir bus Lietuva,darbo valandu skaicius siuo metu vairuotojams susinormalizaves,isdirbama vos,vos menesine norma. Reikia uz tai padekot musu politikams sedintiems valdzioje.
O bananų respublika Lietuva nebuvo ir nebus, nebent mentaliteto prasme smuktume dar labiau. Bet tai jvėlgi pačios tautos bruožas, tai yra, Tavo ir mano, ir kitų vidurkis
Paskutinis taisė dr.; 2010.11.17, 18:18.Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
-
tau neatrodo, gi puikaii moki skaityt rusiskai, ko cia apsimeti?Parašė redlynx Rodyti pranešimąAr man tik atrodo ar mūsų 9Tr 109 atliekamas kapitalinis remontas?
DD
Comment
-
Profsąjungos niekada nekovos už darbo valandų ilginimą. Ar kas nori dirbti po 60 valandų per savaitę?Parašė dr. Rodyti pranešimąUž tai geriau padėkočiau profsąjungoms, jų veiklumui ir skaitlingumui. Ir čia jau ne valdžios, o pačių darbininkų, darbuotojų reikalas judinti pirštus.
O bananų respublika Lietuva nebuvo ir nebus, nebent mentaliteto prasme smuktume dar labiau. Bet tai jvėlgi pačios tautos bruožas, tai yra, Tavo ir mano, ir kitų vidurkis
Comment
-
Ne Kero kaltė, kad prasidėjo ekonominė krizė, kurios metu į valstybės biudžetą įplaukė gerokai mažiau pinigų ir dėl to savivaldybė biudžetas sumažėjo. Juk tai yra tos priežastys, dėl ko turėjo būti retinami tvarkaraščiai. O Kaune nėra nei vieno maršruto, kurio troleibuso reikėtų laukti valandą, čia nakties ir ne piko metu esant 4 ir 6 maršrutams nereikėtų įskaityti.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąPonui Kerui vairuotojai,uz isretintus grafikus reikia padekot,kad valandu skaicius sumazejo,o mes, kad po valanda troleibuso ar autobuso turim laukt
Siūlyčiau pradėti blaiviau mąstyti, o ne nusišnekėti ir kaltinti visai nekaltus žmones.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tik nereikia cia jau jo gint,pats geriausias pasiteisinimas dabar krize,jie viesuoju transportu abejoju ar naudojasi,Amiko siulau savaitgali,bet kuriuo metu paziureti kokiu intervalu vaziuoja is centro autobusai,tarkim is centro i aleksota ( 2trojo forto kryptis ) ,beto betkurio vairuotojo paklausk kaip nesamoningai sustatyti patys grafikai.
Comment
-
Na, o jei tai Kero koks nors piktas kėslas, kaip manai, kokia jam iš to nauda? Jei Kero vietoj būtum, elgtumeisi beveik taip pat. O jei ne, tai sakyk konkrečiai, ką darytum kitaip.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąTik nereikia cia jau jo gint,pats geriausias pasiteisinimas dabar krize,jie viesuoju transportu abejoju ar naudojasi,Amiko siulau savaitgali,bet kuriuo metu paziureti kokiu intervalu vaziuoja is centro autobusai,tarkim is centro i aleksota ( 2trojo forto kryptis ) ,beto betkurio vairuotojo paklausk kaip nesamoningai sustatyti patys grafikai.
Man nereikia važinėti, kaip siūlai. Aš puikiai ir taip žinau situaciją. Aleksoto kryptimi autobusai kursuoja pakankamai dažnai, gal piko metu reikėtų padažninti. Tačiau nenorėk, kad ten, kur daugiausia yra nuosavi namai ir daugelis naudojasi nuosavu transportu, VT kursuotų dažnai. Iš pradžių rašei, kad troleibusai kursuoja kas valandą, o dabar jau kalbi apie autobusus. Tai apsispręsk.
O jei nori padiskutuoti apie tvarkaraščius tai ir sakyk, kuo gi jie nesąmoningai sustatyti?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Profsąjungos turi kovoti už dialogo palaikymąParašė Al1 Rodyti pranešimąProfsąjungos niekada nekovos už darbo valandų ilginimą. Ar kas nori dirbti po 60 valandų per savaitę?
Galima kalbėti daug ir gražiai apie jų funkcijas, deja, kol kas anksti- realiai tų profsąjungų dar kaip ir nėra. Nedaaugom dar iki to, už mus viską turi padaryti, pasirūpinti, suprasti ir paguosti taip vadinama valdžia.
O kad pasisakymas būtų į tema- siūlau prisiminti kitą kraštutinumą- vienašališkus Autrolio profsąjungos veiksmus, kurie buvo pasėkmė būvio, kurį pavadinkime profsąjungos paauglystė
Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
-
Visur kaip tik yra skatinama naudotis viesojo transporto paslaugomis,tik ne pas mus,geriau jau baigsiu tema su keru,bet bent jau mano nuomone vyt visa transporto skyriu ir sodint labiau nusimanancius zmones. Del grafiku is keleiviu puses ar normalu,kad centre suvaziuoja 3-4 troleibusai ar autobusai kartu, o poto reikia laukt po 20 min. . Is vairuotoju puses,idomu ar paciam butu malonu su 12 tonu aparatu lekt liezuvi iskisus kad spet palei grafika, jau nekalbant kad greitulaiku vairuotojai greiciausiai su ,,pampersais'' tures sedet.Parašė amiko Rodyti pranešimąNa, o jei tai Kero koks nors piktas kėslas, kaip manai, kokia jam iš to nauda? Jei Kero vietoj būtum, elgtumeisi beveik taip pat. O jei ne, tai sakyk konkrečiai, ką darytum kitaip.
Man nereikia važinėti, kaip siūlai. Aš puikiai ir taip žinau situaciją. Aleksoto kryptimi autobusai kursuoja pakankamai dažnai, gal piko metu reikėtų padažninti. Tačiau nenorėk, kad ten, kur daugiausia yra nuosavi namai ir daugelis naudojasi nuosavu transportu, VT kursuotų dažnai. Iš pradžių rašei, kad troleibusai kursuoja kas valandą, o dabar jau kalbi apie autobusus. Tai apsispręsk.
O jei nori padiskutuoti apie tvarkaraščius tai ir sakyk, kuo gi jie nesąmoningai sustatyti?
Comment
-
Neoplanas stiklo greiciausiai nebesulauks,nes tai palyginus maza beda su tai,kad sugedes ir jo variklis,todel jis stovi mirtininku eilei (patvory vadinamam),kaip detaliu donoras,nors jo mazgai tik kaikurie tinka kitiems autobusams. Gaila,bet greiciausiai jo laukia Dab-silkeborg likimas,neapsimoka jo remontuoti,nes jis buvo nupirktas tik pavirsutiniskai suremontuotas po avarijos.Parašė Scania Rodyti pranešimąGal kas nor žinot kaip diel "Kauno autobusų" Neoplan 1167 gal jau stiklą nupirko, ar pardavė?
Comment
-
Ner uz ka ScaniaParašė Scania Rodyti pranešimą
Gaila , ačiū už informacija , ikarusas.
daug geros technikos buvo numarinta kauno autobusuose,bet buvo pripirkta ir visisko slamsto .
Comment
-
Na juk ne iš transphoto.ru sužinojau, kad 109 į kapitalinisParašė OneMillion Rodyti pranešimątau neatrodo, gi puikaii moki skaityt rusiskai, ko cia apsimeti?
DD
Man draugas, kuris irgi troleibusais domisi, tikriausiai parke buvo ir pasakė, kad 109 į remontą įvarytas
Comment
Comment